Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 56 640.00 (käibemaksuga)
718 Boxster T
Võimsus
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 187 g/km
Hind € 65 400.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 69 240.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 79 680.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 54 600.00 (käibemaksuga)
718 Cayman T
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 63 360.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 67 200.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 77 640.00 (käibemaksuga)
911
Uus 911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 95 280.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 109 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 158 760.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 189 240.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 161 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 192 120.00 (käibemaksuga)
Macan
Uus Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 040.00 (käibemaksuga)
Uus Macan S
Võimsus 260 kW (354 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,3 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 204 g/km
Hind € 64 680.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 л.с. + 100 kW (136 л.с.)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 90 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)

Vabaõhuhooajaks stardivalmis – uus 911 Cabriolet

Kuus nädalat pärast kupee debüüti tõmbab kõigi pilgud enda peale 911 Cabriolet. Lahtine 911 jätkab niimoodi aastatepikkust traditsiooni: kui Porsche näitas 1981. aasta Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel (IAA) esimese 911 Cabrioleti prototüüpi, sattusid kliendid ja huvilised kohe vaimustusse. Sestpeale on lahtine 911, mis läks tootmisse aastal 1982, ikka omanud kindlat kohta mudeliprogrammis. Sportautolegendi uusim lahtine versioon, mis märgib aastal 2019 asetleidva enneolematu tootetulevärgi avatakti, saab endale kõik kupeel nähtud uuendused. Kabrioleti spetsiifiliste lahenduste hulka kuulub aga näiteks uus hüdraulikasüsteem, mis katust varasemast kiiremini avab ja sulgeb.

Uus mudel võtab üle kupee moodsa vormikeele, kuid jääb ka kabrioletina eksimatult Porsche 911-ks. Täisautomaatne tekstiilkatus saab jäiga, klaasist tagaakna. Katuse struktuuri on integreeritud ribakujulised magneesiumelemendid, niinimetatud vibud, mis suurtel kiirustel takistavad tõhusalt katuse „täispuhumist“. Katust saab avada või sulgeda kiirusel kuni 50 km/h. Uus katusehüdraulika lühendab avamisaja umbes 12 sekundile, elektriliselt väljakerkiv tuuletõke kaitseb reisijaid õhukeeriste eest.

911 Cabriolet läheb esiti tootmisse kui tagaveoline Carrera S* ja nelikveoline Carrera 4S*. Mõlemad saavad oma edasiviiva jõu 2981 cm³ töömahuga kuuesilindriliselt ülelaadimisega boksermootorilt, mille võimsus on 331 kW (450 hj) 6500 p/min juures ja pöördemoment 530 Nm vahemikus 2300 kuni 5000 p/min. Täiustatud sissepritse ja teised optimeerimismeetmed nagu uudsed turboülelaadurid koos põlemisõhu vahejahutitega tõstavad kasutegurit ja vähendavad heitkogust sõiduki kasutamisel. Mootori veojõu edasikandmise eest hoolitseb uue konstruktsiooniga kaheksakäiguline topeltsiduriga käigukast. Carrera S jõuab 3,9 sekundiga paigalt kiiruseni 100 km/h (lisavarustusena pakutava Sport Chrono-paketi olemasolul 3,7 sekundiga) ja saavutab tippkiiruseks 306 km/h. Carrera 4S saavutab kuni 304 km/h ja kiirendab „sajani“ 3,8 sekundiga (lisavarustusena pakutava Sport Chrono-paketi puhul 3,6 sekundiga).

Tänu mootori kinnituste uutele paigutusele on kabriolett eelkäijast veelgi suurema väändejäikusega. Esimest korda saab 911 Cabrioletile tellida Porsche aktiivveermiku PASM (Porsche Active Suspension Management). Vedrud on sel puhul lühemad ja kõvemad, esi- ja tagasilla stabilisaatorvarvad jäigemad ning veermik tervikuna kümme millimeetrit madalam. 911 käitumine muutub niiviisi veelgi neutraalsemaks ja tasakaalustatumaks.

Välisdisain meenutab varasemaid põlvkondi

Uus 911 Cabriolet näeb välja eelkäijast laiem, enesekindlam ja atleetlikum. Suurte, 20- ja 21-tolliste rataste kohal kummuvad laiemad tiivad. Tagaveolised mudelid on nüüd sama laia kerega kui nelikveolised. Laius tagasilla juures kasvas neil 44 millimeetrit. 45 millimeetri võrra laiema esiosa kujustuses on kasutatud varasemate 911 põlvkondade traditsioonilist teemat: kaugele ette ulatuv pakiruumiluuk, millel silmatorkav sisselõige esiklaasi ees. Mõlemad kujunduselemendid pikendavad esiosa visuaalselt ja lisavad sellele dünaamikat.

Tagaosa domineerivad elemendid on senisest oluliselt laiem väljakerkiv spoiler ning servast servani ulatuv elegantne valgusliist. Kui esi- ja tagaosa kõrvale jätta, valmistatakse nüüd kõik kerepaneelid alumiiniumist.

Selgete joontega uus interjööridisain

Interjööridisaini iseloomustavad selged ja sirged jooned ning süvistatud näidikupaneel. Sarnaselt esimesele 911-le ulatub armatuurlaud üle kogu laiuse, ühest horisontaalsest tiivatasandist teiseni. Keskasendis tahhomeetri kõrval jagavad juhile infot kaks õhukest, vaba kujuga raamita ekraani. Porsche kommunikatsioonikeskuse (PCM) keskekraan on nüüd 10,9-tollise diagonaaliga ning kiiresti ja hõlpsasti kasutatav.

Arvukad juhiabisüsteemid hoolitsevad lisaturvalisuse ja -mugavuse eest

Esimese autotootjana maailmas on Porsche välja töötanud sõidurežiimi Wet Mode, mis kuulub põhivarustusse. See funktsioon tuvastab märja teekatte, seadistab juhiabisüsteemid sellele vastavalt ja hoiatab juhti. Viimane saab auto nupuvajutusega või roolil asuvast pöördlülitist (Sport Chrono-paketi puhul) ka rõhutatult turvaliseks seadistada. Samuti põhivarustusse kuuluv kaamerapõhine hoiatus- ja pidurdusabiline tuvastab võimaliku kokkupõrke ohu teiste sõidukite, jalakäijate ja jalgratturitega ning reageerib kas juhi hoiatamisega või hädapidurdusega. Parkimisabiline koos tagurduskaameraga täiendab samuti Cabrioleti põhivarustust. Soovi korral tellitavate lisade hulka kuuluvad 911-l infrapunakaameraga öönägemisseade ning adaptiivne püsikiirushoidik, mis sisaldab automaatset pikivaheregulaatorit, seisa-sõida-funktsiooni ja proaktiivset reisijakaitsesüsteemi.

911 Carrera S Cabrioleti hinnad algavad Eestis 134 880 eurost, 911 Carrera 4S Cabriolet omad 142 800 eurost. Uusi mudeleid saab juba tellida.

911 Carrera 4S Cabriolet: keskmine kütusekulu 9,0 l/100 km, keskmine CO2 heitkogus 207 g/km.

Kütusekulu ja CO2 heitkoguse andmed on saadud vastavalt uuele kergsõidukite ülemaailmsele ühtlustatud katsemenetlusele (WLTP). Praegu oleme kohustatud ära tooma sellest tuletatud NEDC näitajaid. Need näitajad ei ole võrreldavad varasemate, NEDC katsemenetluses saadud näitajatega.

Lähemat infot uute sõiduautode kütusekulu ja CO2 heitkoguse ametlike näitajate kohta võite leida „Kütusekulu ja süsinikdioksiidi heitkoguse teatmikust“, mis on saadaval Maanteeameti veebileheküljel aadressil https://eteenindus.mnt.ee/public/heitkogusteteatmik/heitkogusteTeatmik.jsf