Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.9 s (Sport Chrono paketiga 4.7 s)
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 59 490.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,9 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 57 450.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 195
Hind € 82 960.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 194
Hind € 80 920.00 (käibemaksuga)
911
Uus 911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 95 280.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 109 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 158 760.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 189 240.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 161 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 192 120.00 (käibemaksuga)
Macan
Uus Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 040.00 (käibemaksuga)
Uus Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 64 680.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 л.с. + 100 kW (136 л.с.)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 90 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)

Uus autospordi strateegia selge fookusega elektromobiilsusel ja GT-klassil

2019. aastast hakkab Porsche meeskond võistlema vormel-E sarjas. Selle tulemusena lõpetab ettevõte 2017. aasta hooaja lõppedes oma seotuse FIA kestvussõidu maailmameistrivõistluste (WEC) LMP1 klassiga. Porsche jätab oma fookuse rahvusvahelisele GT-võidusõidule ja keskendub ka oma autospordistrateegiaga 911 RSR kasutamisele GT-klassis FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlustel, mille tippsündmus on 24 tunni võidusõit Le Mans's, aga ka Ameerika IMSA WeatherTech SportsCar meistrivõistlused ja teised pika distantsi klassikud.

Autospordi ümberorienteerimine tuleneb Porsche Strategy 2025 määratletud suunast, mis näeb Porschet arendamas puhaste GT-autode ja täiselektriliste sportautode (nagu esimene täiesti akutoitel Mission E tänavaauto) kombinatsiooni. „Vormel-E sarjaga liitumine ja selles kategoorias edu saavutamine on meie Mission E loogilised tulemused. Majasiseste tehnoloogiate arendamise kasvav vabadus teeb vormel-E meile atraktiivseks,“ ütleb Michael Steiner, Porsche AG R&D ala juhatuse liige. „Porsche töötab alternatiivsete, innovatiivsete ülekandekontseptsioonide kallal. Vormel-E on meile ülim võistluskeskkond, et eriti võimsaid autosid edasi arendada valdkondades nagu keskkonnasõbralikkus, säästlikkus ja jätkusuutlikkus.“ Porsche on sel aastal juba astunud esimesed sammud oma vormel-E võidusõiduauto arendamise suunas.

Samal ajal suurendab Porsche oma panust GT-klassis. „Autotootjate mitmekülgsus ja nii WEC kui IMSA kvaliteet on viinud meid 911 RSR kasutamisele pühendimuse tugevdamiseni ja energiate kontsentreerimisele,“ ütleb Steiner. „Me tahame olla number üks. Selleks peame vastavalt ka investeerima.“

Pärast nelja äärmiselt edukalt aastat, kolme järjestikust võitu Le Mans' 24 tunni sõidus ja maailmameistritiitleid nii meeskondade kui sõitjate arvestuses 2015. ja 2016. aastal jätab Porsche LMP1 klassi selja taha. Sellegipoolest tahab Weissachi meeskond kaht maailmameistritiitlit veel korra kaitsta. Hooaeg lõppeb 18. novembril Bahreinis.

LMP1 asepresident ja 2014. aastal Porsche tipptasemel autosporti naasmisel keskseks figuuriks olnud Fritz Enzinger ütleb: „Le Mans' meeskonna nullist ülesehitamine oli tohutu väljakutse. Aastate jooksul oleme loonud uskumatult eduka ja professionaalse meeskonna. See on meie alus edasiliikumiseks. Ma olen kindel, et säilitame vormel-E-s oma kõrge taseme. Enesekindlus on suur ja me ootame põnevusega, et saaksime juba alustada.“

Porsche hoiab oma eduka LMP1-meeskonna, sealhulgas sõitjad, täielikult koos. Lisaks teistes võistlussarjades osalemisele ja intensiivsele vormel-E-ks valmistumisele uurib Porsche teisi rakenduse ja arenduse valdkondi.

Vormel-E on maailma esimene puhtalt elektriline võidusõidusari, mis sai alguse 13. septembril 2014. aastal. Ka vormel-1 eest vastutav FIA lõi selle sarja, et avaldada poolehoidu elektromobiilsusele ja tuua autospordi juurde rohkem noori inimesi. Erinevalt enamusest teistest sarjadest algab hooaeg sügisel ja lõppeb suvel. Võidusõidud toimuvad spetsiaalselt disainitud tänavaradadel suurte linnade südames, mis tähendab, et sport tuleb pealtvaatajate juurde, mitte vastupidi. Elektromobiilsus mängib tulevikumobiilsuses suurt rolli, eriti linnakeskkondades.