Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.9 s (Sport Chrono paketiga 4.7 s)
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 59 490.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,9 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 57 450.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 195
Hind € 82 960.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 194
Hind € 80 920.00 (käibemaksuga)
911
Uus 911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 95 280.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 109 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 158 760.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 189 240.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 161 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 192 120.00 (käibemaksuga)
Macan
Uus Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 040.00 (käibemaksuga)
Uus Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 64 680.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 л.с. + 100 kW (136 л.с.)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 90 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)

Porsche kavandab Euroopa põhimaanteedele ühist ülikiirete ja suure võimsusega laadijate võrgustikku

  • Ühendettevõte rajab elektriakudega autodele suure võimsusega alalisvooluga laadimisvõrgustiku, mis katab Euroopa suuremad ühendusteed
  • Laadimisvõimsus kuni 350 kW lühendab märkimisväärselt laadimisele kuluvat aega
  • Euroopasse on plaanis püstitada ca 400 ülikiiret laadimispunkti
  • Võrgustik põhineb Kombineeritud Laadimissüsteemi (CCS) standardil, mis kasutab enamuse praeguste ja järgmise põlvkonna elektriautodega täielikult ühilduvat laadijat.
  • Autotootjate seniolematu koostöö loob kaubamärgiülese laadimistaristu.

BMW Grupp, Daimler AG, Ford Motor Vehicles ja Volkswagen Grupp Audi ja Porsche´ga allkirjastasid Kavatsuste Protokolli suurima võimsusega laadimisvõrgustiku rajamiseks Euroopas. Eesmärk on kiirelt püstitada elektriautodele arvestatav hulk jaamu, mis võimaldaksid nendega pikki vahemaid läbida. See on väga oluline samm elektriautode massilise kasutuselevõtu suunas.

Kavandatav ülikiire laadimisvõrgustik võimsusega kuni 350 kW saab olema oluliselt kiirem enamusest tänastest võimsaimatest laadimissüsteemidest. Ehituse algus on planeeritud aastasse 2017. Esialgu on kavas püstitada ca 400 laadimispunkti. Aastaks 2020 peaks tarbijate kasutuses olema tuhandeid suure võimsusega laadimisjaamu. Sihiks on võimaldada pikamaa-reisimist toetudes laadimisjaamade avatud võrgule magistraalide ja kiirteede ääres – midagi, mis täna ei ole enamuse elektriautode puhul mõeldav. Laadimise protsess peaks muutuma sama mugavaks kui tankimine tavapärastes bensiinijaamades.

Võrgustik põhineb Kombineeritud Laadimissüsteemi (CCS) standardtehnoloogial. Kavandatav laadimise infrastruktuur viib vahelduv– ja alalisvoolu elektrisõidukite laadimise tehnilise standardi järgmisele tasandile, andes alalisvoolu kiirlaadimisel võimsuseks kuni 350 kW. Elektrisõidukid, mis on võimelised seda täisvõimsust kasutama, saavad kaubamärgist sõltumata laadida murdosa jooksul selleks täna kuluvast ajast. Võrk on kavandatud teenindama kõiki kombineeritud laadimissüsteemiga varustatud liiklusvahendeid, et soodustada elektrisõidukite laialdast kasutust Euroopas.

BMW Grupp
“See suure võimsusega laadimisvõrk annab liiklejaile järgmise hea argumendi elektrisõidukite kasuks”, ütleb Harald Krüger, BMW AG Juhatuse esimees. “BMW Grupp on viimastel aastatel algatanud arvukalt avatud kasutusega laadimise infrastruktuurirprojekte. Ühisprojekt on järgmine oluline tähis, mis selgelt osutab, et konkurendid ühendavad jõud e-mobiilsuse tagant tõukamiseks.

Daimler AG
E-mobiilsuse läbimurre nõuab kahte asja: usaldusväärseid sõidukeid ja kõikjaleulatuvat taristut laadimiseks. Oma uue brändiga EQ alustame oma elektrisõidukite pealetungi: aastaks 2025 on meie valikus üle kümne täies ulatuses elektril töötava sõiduauto. Koos oma partneritega ehitame nüüd suurima võimsusega laadimistaristu Euroopas”, ütleb Dr. Dieter Zetsche, Daimler AG Juhatuse esimees ja Mercedes-Benz Autode juht. “Suurevõimsuseliste jaamade kättesaadavus võimaldab esmakordselt e-mobiilsust ja veenab järjest enam inimesi elektrisõiduki kasuks otsustama.

Ford Motor Company
Usaldusväärne, ülikiiret laadmist võimaldav infrastruktuur on oluline elektrisõidukite üleüldiseks kasutuselevõtuks ja sellel on potentsiaali muuta elektri abil liikumise võimalusi”, ütleb Mark Fields, Ford Motor Company president ja tegevjuht. Ford on pühendunud inimeste elu parendavate liiklusvahendite ja tehnoloogiate arendamisele ja antud laadimisvõrgustik teeb elektrifitseeritud sõidukite omamise tarbija jaoks lihtsamaks ja annab sellele suurema praktilise väärtuse.

AUDI AG
“Me kavatseme luua võrgu, mis laseb meie klientidel pikematel sõitudel kasutada auto laadimiseks kohvipausi ”, ütleb Rupert Stadler, AUDI AG Juhatuse esimees. “Usaldusväärne kiire laadimisteenus on tarbija jaoks kaalukaim põhjus valida elektriauto. Käesoleva koostööga tahame anda tõuke e-sõidukite laialdasemaks kasutuselevõtuks ja kiirendada üleminekut jäätmevabale liikumisele.

Porsche AG
“Meie jaoks on kaks otsustavat aspekti: ülikiire laadimine ja laadimisjaamade paigutamine õigetesse kohtadesse”, ütleb Oliver Blume, Porsche AG Juhatuse esimees. “Koos võimaldavad need kaks asjaolu meil sõita täielikult elektritoitel autoga nagu tavalise sisepõlemismootoriga sõidukiga. Autotootjana kujundame meie kõigi tulevikku, mitte ainult täielikult elektritoitel autode arendamise, vaid ka vajaliku infrastruktuuri väljaehitamisega”.

Autotootjad kavatsevad võrgustiku loomiseks teha arvestatavaid investeeringuid, rõhutades iga firma usku elektrisõidukite tulevikku. Kui asutavatel partneritel - BMW Grupp, Daimler AG, Ford Motor Company and Volkswagen Grupp – on Ühendettevõttes võrdne osalus, julgustatakse teisi autotootjaid võrgustikuga liituma, et luua elektriautode kasutajatele mugavad laadimisvõimalused. Ühendettevõte on avatud koostööks ka regionaalsete partneritega.