Me kasutame oma veebilehel küpiseid, et paremini mõista lehe kasutajaid ja parandada nende kasutajakogemust.
Järgnevalt võid anda oma nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks mainitud otstarvetel. Loe lähemaltOlen nõus
Võimsus | 220 kW (300 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 186 g/km |
Hind | € 56 640.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 187 g/km |
Hind | € 65 400.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 257 kW (350 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4.6 s |
Maksimaalne kiirus | 285 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 210 g/km |
Hind | € 69 240.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 220 kW (300hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 186 g/km |
Hind | € 54 600.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 220 kW (300 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 186 g/km |
Hind | € 63 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 257 kW (350 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,6 s |
Maksimaalne kiirus | 285 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 210 g/km |
Hind | € 67 200.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 331 kW (450 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3,6s (3,4s Sport Chrono) |
Maksimaalne kiirus | 306 km/h |
CO2 emissioon, g/km | 206 g/km |
Hind | 128 400.00 € |
Hind | € 128 400.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 331 kW (450 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3,9 s (3,7 s Sport Chrono paketiga) |
Maksimaalne kiirus | 306 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 208 g/km |
Hind | € 134 880.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 331 kW (450 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3,8 s (3,6 s Sport Chrono paketiga) |
Maksimaalne kiirus | 304 km/h |
CO2 emissioon, g/km | 207 g/km |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,0 l |
Hind | € 142 800.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 243 kW (330 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s) |
Maksimaalne kiirus | 262 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 7,8 - 7,7 l |
CO2 emissioon, g/km | 177 - 175 g/km |
Hind | € 95 280.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,6 s |
Maksimaalne kiirus | 278 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 2,5 l |
CO2 emissioon, g/km | 56 g/km |
Hind | € 109 920.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 324 kW (440 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,4 s |
Maksimaalne kiirus | 289 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,2 - 8,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 186 - 184 g/km |
Hind | € 115 800.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 404 kW (550 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3,8 s |
Maksimaalne kiirus | 306 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,4 - 9,3 l |
CO2 emissioon, g/km | 214 - 212 g/km |
Hind | € 158 760.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | Sport Chrono paketiga 3.4 s |
Maksimaalne kiirus | 310 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 2.9 l |
CO2 emissioon, g/km | 66 g/km |
Hind | € 189 240.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 260 kW (354 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,3 s |
Maksimaalne kiirus | 254 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,9 l |
CO2 emissioon, g/km | 204 g/km |
Hind | € 64 680.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 3.0 l, 250 kW / 340 л.с. + 100 kW (136 л.с.) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5.0 s |
Maksimaalne kiirus | 253 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 3.4 - 3.2 l |
CO2 emissioon, g/km | 78 - 72 g/km |
Hind | € 90 360.00 (käibemaksuga) |
Porsche Panamera jõudis mudeliuuenduseni üsna märkamatult. Äsja Pariisi autonäituse fookuses oli eelkõige muidugi 4 E-Hybrid versioon, aga eks väljas olid ka ülejäänud variandid, tipnedes Turboga.
Samas peab olema teemaga ülihästi kursis, et välimuse poolest uut ja vana Panamerat teineteisest eristada. Kerekuju pole 2009.a. alates muutunud ning võhiku silmale ehk parimaks mooduseks on masinaid eristada tagatulede järgi – need sarnanevad nüüd 911 omadele ja annavad Panamerale tagantvaates eelkäijast oluliselt efektsema väljanägemise.
PARIMA DISAINIGA ARMATUURLAUD
Seevastu Panamera sisemust uurides Porsche ponnistused märkamata ei jää. Ilmselgelt tahtis tootja luua salongi, mis ka 5-10 aasta pärast ei tunduks vanamoelisena ja tabas tehtud muudatustega naelapea pihta.
Heaks näiteks on kasvõi info- ja lustiseadme suur imekena graafikaga ekraan, mis sobitub armatuurlauale sedavõrd orgaaniliselt, et lust vaadata. Kui tihtipeale kipuvad sarnased lahendused tänapäeva autodes meenutama poolvägisi autosse “istutatud” tahvelarvutit, siis Panamera puhul seda tunnet kindlasti ei teki.
Sama sujuv ning kaasaegne stiil jätkub ka juhi silme ees ning käigukangi ümbruses. Kõik nupud-lülitid, olgu need siis puutetundlikud või tavapärased, hiilgavad maitsekusega ja on esteetiliselt kaunid.
Istmedki ei jää muudele elementidele alla. Lisaks tipptasemel viimistlusele saab Panamera eeliseks lugeda asjaolu, et masin on endiselt vaid 4-kohaline. Nii mõnelgi konkurendil võib esiistmetele küll hindeks 5+ panna, aga tagaistmed samaväärsete omadustega tihtipeale ei hiilga.
Porsche Panamera puhul püsivad tänu eraldiseisvatele toolidele ka 3. ja 4. reisija kenasti oma nahksetes kunstiteostes paigal. Mis on muidugi ka mõistetav, sest tippversioonina üle 300 km/h sõitvas masinas poleks teisiti mõeldavgi.
GRAN TURISMO – AUTO SELLE SÕNA PARIMAS MÕTTES
Porsche Panamera on Gran Turismo (GT) auto selle sõna parimas mõttes. Pikad vahemaad Euroopa kiirteedel mööduvad imeilusa ja mugava salongi embuses märkamatult ning limiidivabadel lõikudel viib sportautolik võimsus ja juhitavus roolija nirvaana äärele.
Paraku ei saabu õndsus kuigi odavalt. Tavalise Eesti tööinimese (see on küll väljasuremisohus liik – ma tean) finantsidest piisab umbes komplekti talverataste ja aastase kindlustusmakse soetamiseks. Ehk siis uue Panamera ostusoovi korral tuleb igal juhul arvestada kuuekohalise summaga ja sõltuvalt mudelist ning lisavarustusest ei jää kahega algavad arvudki kaugele.
Küll aga teeb suur Porsche selleski hinnaklassis konkurentidele kiirusomadustelt iga kell tuule alla ja õnneks on Eesti endiselt teel viie rikkama Euroopa riigi hulka, mistõttu potentsiaalseid Panamera-ostjaid tuleb kogu aeg juurde.
2016 PORSCHE PANAMERA TEHNILISED NÄITAJAD
Mootor PDK
Võimsus: 324 kW (440 hj)
Silindrite arv: V6
Töömaht: 2 894 cm³
Mootori asetus: Eespaigutusega mootor
Surveaste: 10,5 : 1
Maksimaalne pöördemoment: 550 Nm (1 750 – 5 500)
Kütusekulu PDK
Kütusekulu linnas, l/100 km: 10,2 – 10,1 l
Kütusekulu maanteel, l/100km: 6,8 – 6,7 l
Keskmine kütusekulu, l/100 km: 8,2 – 8,1 l
CO2 emissioon, g/km: 186 – 184 g/km
Dünaamikanäitajad PDK
Maksimaalne kiirus: 289 km/h
Kiirendus 0 – 100 km/h: 4,4 s
Kiirendus 0 – 160 km/h: 10,3 s
Kiirendus 80 – 120 km/h: 2,9 s
Loe artikli täisversiooni siit.
------------------------------------
10. oktoober 2016, Argo Verk, pildid: Argo Verk
© 2015 Auto 100 AS | Porsche Eesti | Juriidiline teave | Auto100 AS Privaatsuspoliitika | Küpsiste kasutamine