Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 56 640.00 (käibemaksuga)
718 Boxster T
Võimsus
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 187 g/km
Hind € 65 400.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 69 240.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 79 680.00 (käibemaksuga)
718 Spyder
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 301 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,9 l
Hind € 93 480.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 54 600.00 (käibemaksuga)
718 Cayman T
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 63 360.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 67 200.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 77 640.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GT4
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,9 l
Hind € 96 360.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera Coupe
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,2 s (4,0 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 293 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind € 104 880.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 291 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 119 280.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (3,7 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,1 l
CO2 emissioon, g/km 208 g/km
Hind € 134 880.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
CO2 emissioon, g/km 207 g/km
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l
Hind € 142 800.00 (käibemaksuga)
Taycan
Taycan Turbo
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj 460 / 625 (500 / 680)
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s 3,2 s
Tippkiirus km/h 260
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km 26,7 - 23,0
CO2-emissioon, g/km 0
Hind € 152 760.00 (käibemaksuga)
Taycan Turbo S
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj 460 / 625 (560 / 761)
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s 2,8 s
Tippkiirus km/h 260
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km 25,7 - 24,5
CO2-emissioon, g/km 0
Hind € 186 360.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,4 l
CO2 emissioon, g/km 194 - 192 g/km
Hind € 97 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,7 - 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 62 - 60 g/km
Hind € 113 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l
CO2 emissioon, g/km 191 - 190 g/km
Hind € 118 560.00 (käibemaksuga)
Panamera GTS
Võimsus 338 kW (460 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,3 l
Hind € 141 000.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,4 l
CO2 emissioon, g/km 238 g/km
Hind € 160 680.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 74 g/km
Hind € 191 280.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (koos Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 - 8,7 l
CO2 emissioon, g/km 201 - 200 g/km
Hind € 100 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,9 - 2,8 l
CO2 emissioon, g/km 66 - 64 g/km
Hind € 116 400.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 - 8,6 l
CO2 emissioon, g/km 199 - 198 g/km
Hind € 123 360.00 (käibemaksuga)
Panamera GTS Sport Turismo
Võimsus 338 kW (460 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,6 l
Hind € 143 880.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,6 l
CO2 emissioon, g/km 243 g/km
Hind € 163 560.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,3 l
Hind 194 160.00 €
CO2 emissioon, g/km 76 g/km
Hind € 194 160.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s (6,5 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 640.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 260 kW (354 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,3 s (5,1 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 204 g/km
Hind € 65 280.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 324 kW / 440 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 270 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 224 g/km
Hind € 92 040.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 hj. + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 91 800.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Võimsus 4.0 l, 404 kW / 550 hj. + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,9 l
CO2 emissioon, g/km 90 g/km
Hind € 173 400.00 (käibemaksuga)
Cayenne Coupé
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,0 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
Hind € 84 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid Coupé
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 hj + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,2 l
CO2 emissioon, g/km 75 g/km
Hind € 96 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Coupé
Võimsus 324 kW (440 hj) (5700 - 6600 p/min)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,0 s
Maksimaalne kiirus 263 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
Hind € 99 840.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo Coupé
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,4 - 11,3 l
Hind € 147 700.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Võimsus 4.0 l, 404 kW / 550 hj + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.8 s
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,9 l
CO2 emissioon, g/km 90 g/km
Hind € 177 120.00 (käibemaksuga)
Janunevad kurvide järele, optimeeritud ringraja tarvis
Uued 718 Spyder ja 718 Cayman GT4

Janunevad kurvide järele, optimeeritud ringraja tarvis

Uued, vabalthingava mootoriga tippsportautod Porsche 718 Spyder ja 718 Cayman GT4

718 mudelipere tervitab oma uusi liikmeid. Uue 718 Spyderi1) ja 718 Cayman GT4-ga2) toob Porsche välja kaks eriti emotsionaalset ja võimsat mudelit, mis võtavad sisse kohad mudeliperekonna tipus. Nende vahetu loomus meelitab kindlasti sportautohuvilisi, kes oskavad hinnata ehedat sõidunaudingut, kõrgetasemelist juhitavust ja lähedust jõuallikale. Kõike seda pakub keskmoootoriga sõidukikontseptsioon oma ideaalse tasakaaluga. Esimest korda saavad 718 Spyder ja 718 Cayman GT4 sama tehnilise baasi. See hõlmab värskelt väljatöötatud neljaliitrist kuuesilindrilist vabalt hingavat mootorit ja kuuekäigulist käsilülitusega käigukasti. Boksermootor arendab mõlemas mudelis 309 kW (420 hj) võimsust. Kui GT4 esindab Porsche GT-tänavasõidukite baastaset, siis Spyder sobib suurepäraselt kõikvõimalikele kurvilistele teedele. Mõlemad mudelid saavad äärmiselt tõhusa aerodünaamika, pesuehtsa GT-veermiku ja võimsad pidurid.

Kiirekäiguline ja emotsioonirikas vabalthingav mootor

Mõlema mudeli südameks on uus neljaliitrine kuuesilindriline boksermootor. Vabalthingav jõuallikas kuulub samasse mootoriperekonda praeguse 911 Carrera mudeliseeria turbomootoritega. Uus kiirekäiguline mootor arendab 309 kW (420 hj) – 35 hobujõudu enam kui eelmistes GT4-mudelites. Kolmanda põlvkonna Spyder sai aga lausa 45 enamhobujõudu. Maksimaalne pöördemoment on 420 Nm vahemikus 5000 kuni 6800 p/min. Mõlemad käsilülituskäigukastiga sportautod suudavad purustada 300 km/h barjääri: 718 Spyderi tippkiirus on 301 km/h, kuna 718 Cayman GT4 saavutab kuni 304 km/h. Mõlemal mudelil kulub paigalt 100 km/h saavutamiseks 4,4 sekundit. Keskmootriga sportautode keskmine tuletatud NEDC-tsükli kütusekulu on 10,9 l/100 km. Vabalthingava jõuallika kaasakiskuvas iseloomus on ühendatud moodne kübemefilter ning GT-mootori lineaarne võimsuskarakteristik ja vahetu reaktsioon. Mootor võib teha kuni 8000 pööret minutis. Boksermootori ainulaadne hääl püsib muutumatuna, uudiseks on mitmed tehnilised võtted, näiteks silindrite väljalülitamine. Osakoormusega tööl katkestatakse kütuse andmine ühele silindrireale, vähendades niiviisi kütusekulu.

Esimest korda kasutatakse kiirekäigulistel mootoritel kütuse piesopihusteid. Need jagavad iga sissepritseprotsessi kuni viieks eraldi pritseks, aidates realiseerida keerukat – ning seetõttu keskkonnasõbralikku – põlemisprotsessi. Silindrite optimaalse gaasijaotuse tagamiseks on muutuva mahuga sisselaskesüsteemis kaks resonantsklappi.

Tõhus aerodünaamika – rohkem surujõudu, sama õhutakistus

Üks 718 Cayman GT4 silmatorkavmaaid omadusi on igakülgselt täiustatud aerodünaamikapakett. See genereerib kuni 50 protsenti enam aerodünaamilist surujõudu ilma õhutakistust kasvatamata, olles seega erakordselt tõhus. Mõlema mudeli aerodünaamikale tuli tohutult kasuks väljalaskesüsteemi ühekambriline kaarjas tagumine osa. Tänu sellele tekkis tagaossa ruum funktsionaalsele difuusorile, mis annab tubli 30 protsenti 718 Cayman GT4 tagasillale mõjuvast surujõust. Fikseeritud tagatiib paistab samuti silma kasvanud tõhususega, tekitades eelkäijaga võrreldes umbes 20 protsenti enam surujõudu. Kiirusel 200 km/h tähendab see umbes 12 täiendavat kilogrammi. GT-stiilis optimeeritud autonina tagab vajaliku aerodünaamilise tasakaalu oma suure esispoileri ja niinimetatud õhukardinatega. Viimased tasandavad õhuvoolu esirataste ümber.

Porsche 718 Spyder: lahtikäiva kerge katusega sportauto

Uus 718 Spyder on auto eheda sõidumõnu nautimiseks, mille kerge lahtikäiv katus saab hakkama ka tippkiirustega. Sõiduk jätkab selliste kuulsate mudelite nagu Porsche 550 Spyder ja 718 RS 60 Spyder traditsioone. Nii avatud kui ka suletud katuse korral on auto siluett ühtviisi pilkupüüdev. Katus on sobilik ka argikasutuse tarvis ning selle saab mõne liigutusega pakiruumi katte alla kokku pakkida. Erinevalt GT4-st saab 718 Spyder kiirusel 120 km/h automaatselt tööasendisse kerkiva tagaspoileri. Tänu funktsionaalsele difuusorile on see esimene mudel Boxsteri perekonnast, mis tekitab tagasillale mõjuvat surujõudu.

Parima dünaamika nimel optimeeritud GT-veermik

Esimest korda saab 718 Spyder endale 718 Cayman GT4 sportliku GT-veermiku. Tänu suurepärasele kurvisõidudünaamikale pakub see emotsioonirikast sõiduelamust. Täiustatud kergekaalulise esi- ja tagasilla juures kasutatakse autovõidusõidust pärit tehnoloogiat. Vahetu ühendus veermikuga on osaliselt realiseeritud kuulliigenditega. Porsche aktiivvedrustus (PASM) on tavalisest 30 mm madalam, viib raskuskeset allapoole ning parandab kurvisõidudünaamikat. See on loodud spetsiaalselt ringrajal kasutamiseks ning muudab 718 Cayman GT4 juhitavuse vahetumaks. Samadest hüvedest saab osa ka 718 Spyder. Porsche sõidustabilisaator (PSM) töötab veelgi tundlikumalt ja täpsemalt, kuid seda saab kahes astmes välja lülitada. Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (PTV) oma mehaanilise diferentsiaalilukustusega tagasillal aitab veelgi parandada piki- ja põikdünaamikat, kurvide läbimist ja tõsta sõidunaudingut. GT4 jaoks on soovi korral olemas ka pakett Clubsport. Sinna kuuluvad tagumine terasest stabilisaatorivarb, käsitulekustuti ja kuuepunkti-turvavööd juhi poolel.

Maa küljes kinni: võimsad pidurid, ultrasuutlikud rehvid

718 Spyderi ja 718 Cayman GT4 võimas pidurisüsteem tagab usaldusväärse pidurdusvõimsuse, mis tänu suurtele alumiiniumist monoplokk-sadulatele sobib ringrajal kasutamiseks. Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) on lisavarustusena samuti saadaval. Uudisena veereb 718 Spyder nüüd ülisuutlikel (UHP), spetsiaalselt Porsche tarvis mõeldud rehvidel. Need moodustavad osa komplektist, tänu millele 718 Cayman GT4 Nürburgringi Nordschleifel lausa lendas: uue mudeli ringiaeg 20,8-kilomeetrisel klassikalisel ringrajal on eelkäija omast üle kümne sekundi parem.

Tellimuste vastuvõtt uuele Porsche 718 Spyderile ja 718 Cayman GT4-le on alanud. Eestis algavad Spyderi hinnad 93 480 eurost ja Cayman GT4 hinnad 96 360 eurost – mõlemad summad sisaldavad käibemaksu ja riigikohast varustust.

1)718 Spyder: Kütusekulu keskmiselt 10,9 l/100 km, CO2-heitme hulk keskmiselt 249 g/km

2)718 Cayman GT4: Kütusekulu keskmiselt 10,9 l/100 km, CO2-heitme hulk keskmiselt 249 g/km

Kütusekulu ja heitgaaside CO2 sisaldus määrati vastavalt kergsõidukite ülemaailmse ühtlustatud katsemenetluse (WLTP) nõuetele. Sellest tuletatud NEDC-tsükli näitajaid tuleb hetkel samuti ära tuua. Need väärtused pole võrreldavad varem kasutatud NEDC-mõõteprotseduuril saadutega.

Leht viimati uuendatud: 11.09.2019