Kerimine võimalik

Valitud

Taycan 4 Cross Turismo

  • 0 g/km
  • 280 / 380 kW/hj, p/min
  • 220 km/h
  • 26,4 - 22,4 kWh/100 km
  • 389 - 456 km
Valitud

Taycan 4S Cross Turismo

  • 0 g/km
  • 360 / 490 kW/hj, p/min
  • 240 km/h
  • 26,4 - 22,6 kWh/100 km
  • 388 - 452 km
Valitud

Taycan Turbo Cross Turismo

  • 0 g/km
  • 250 km/h
  • 25,9 - 22,6 kWh/100 km
  • 460 / 625 kW/hj
  • 395 - 452 km
Valitud

Taycan Turbo S Cross Turismo

  • 0 g/km
  • 250 km/h
  • 26,4 - 24,4 kWh/100 km
  • 460 / 625 kW/hj
  • 388 - 419 km

Omadused

Taycani idee ja põhiomadused

Loe lähemalt

Taycan. Elektriseeritud hing.

Hing on paljude tahkudega. See on pidevas muutumises, avaldudes näiteks täielikku rahulolu väljendava naeratusena Porsche Taycani vaadates. Või vabaduseihana uue Taycan Cross Turismo roolis, mis püsib kindlalt kursil ka väljaspool argipäevaseid radu.

Kerekuju.

Taycan
Taycan kompromisse ei tee ja on täiuslik argisõiduk. Silmatorkavad proportsioonid, ajatu ja esimesel pilgul äratuntav disain. Avar interjöör ja kaks pakiruumi pakuvad kõiki mugavusi neljale inimesele.

Taycan 4 Cross Turismo
Taycan Cross Turismo sobib perfektselt teie elustiiliga tänu oma suuremale tagumisele pakiruumile ja avaramale interjöörile. Tema võimekust rõhutavad veelgi maastiku-disainipaketi iseloomulikud detailid.

Põhiomadused.

Sõiduulatus.
Taycani jaoks on isegi kauged sihtpunktid käeulatuses. Sõiduaku Performance Battery Plus tagab Taycanile 484-kilomeetrise sõiduulatuse WLTP-tsükli kohaselt. Nii väheneb vajadus peatuda ja akut laadida, võimaldades teil pingutuseta läbida pikki vahemaid.

800-voldine arhitektuur.
Porsche hing on suutlikkus. Igas mõttes. Taycan näitab, et isegi laadimisel: aku 800-voldine tööpinge tagab kuni 270-kilovatise laadimisvõimsuse. Optimaalsetes tingimustes1 saab Taycan Turbosse viie minutiga laadida kuni 100 kilomeetrit (WLTP) sõiduulatust ning auto on alati valmis selleks, millele juht mõtleb kogu päeva: sõitmiseks.
1 Optimaalsed tingimused: CCS-kiirlaadimispost võimsusega üle 270 kW ja tööpingega üle 850 V, aku temperatuur 30°C kuni 35°C, aku täituvus 5%.

Ajamikontseptsioon.
Üksikute ajamiosade koostöö tagab silmapaistvad suutlikkusnäitajad, nii tehniliselt kui ka emotsionaalselt. Overboost-funktsiooni ja paigaltvõtusüsteemiga saavutatakse kuni 560 kW (761 hj) ning kaks elektrimootorit kiirendavad Taycan Turbo S-i paigalt 100-kilomeetrise tunnikiiruseni 2,8 sekundiga. Tänu sellele saate kogeda paigaltstarti, mida muidu suudavad ainult niisugused supersportautod nagu 918 Spyder. Ning seda elamust saab nautida korduvalt, sest auto suudab kiirendada mitu korda järjest, kuni kiiruseni 260 km/h.

Dünaamiline katusejoon.
Me tunneme kohe, kui miski on hingele mõnus ja annab meile innustust. Taycani kaasakiskuv iseloom tuleb ilmsiks mõne hetkega – selle paljastavad tema voolujooneline, kuid siiski selgete kontuuridega siluett ja dünaamiline katusejoon. Tagaosa disainis püüavad pilku üle kogu auto laiuse ulatuv valgusliist ja ruumilise „klaasdisainiga“ PORSCHE logo. Olete juba piisavalt näinud? Kindlasti mitte.

Porsche Advanced Cockpit.
Kõige vapustavamaid elamusi ei unusta me ealeski. Taycani interjöör on samuti muljetavaldav. GT sportlik multifunktsionaalrool1 ja madal, sportlik isteasend muudavad eesseisva teekonna ihaldusväärseks juba enne selle algust. Porsche Advanced Cockpit oma uuendusliku nõgusa ekraaniga keskendub kaasaegsetele mugavustele ning on otsekui loodud elektriseeriva, igavesti kestva sõiduelamuse nautimiseks.
1 Koos Sport Chrono-paketiga, Taycan Turbo S-il ja Taycan Turbo S Cross Turismol põhivarustuses.

Disain

Loe lähemalt

Kaks autot, mis peegeldavad tulevikku, kuid näitavad kohe oma Porsche hinge. Taycan ja Taycan Cross Turismo köidavad teie tähelepanu isegi paigal seistes.

Taycani välisdisain.

Õhukardinad.
Külgmised õhuvõtuavad esirataste juures – niinimetatud õhukardinad – parandavad ka aerodünaamikat, juhtides õhku kardinatena üle esirataste ja vähendades sellega keeriste teket.

Neljaosalised LED-esituled.
Otse nende kohal asuvad sõiduki esiosa kõige silmapaistvamad elemendid: maatriksvalgusvihuga neljaosalised LED-esituled1, mis ühendavad endasse kõik valgustusfunktsioonid ja näivad otsekui teepinna kohal hõljuvat.
1 Saadaval lisavarustusena. Põhivarustus Taycan Turbol ja Taycan Turbo S-il.

Automaatselt väljaliikuvad uksekäepidemed.
Siluetti kujundab dünaamiline, sujuv vööjoon. Kerepinnast automaatselt väljaliikuvad uksekäepidemed avavad tee sõiduki sisemusse, kus ees ootavad madalal asuvad sportlikud istmed.

Panoraam-klaaskatus.
Katuseid on kahesuguseid. Esiteks reljeefne kergest alumiiniumist valmistatud katus, mille keskosas asuv süvend moodustab meile võidusõidust hästi tuntud vormi. Teiseks võimaluseks on mitteavatav klaasist panoraamkatus, mis loob interjööri erakordselt õhulise atmosfääri.

Tagaosa disain.
Tagaosa disainis püüavad pilku katkematult üle kogu auto laiuse ulatuv valgusliist ja ruumilise „klaasdisainiga“ PORSCHE logo. Nende kohal asub Porsche aktiivaerodünaamika (PAA) kolmejärguliselt avanev tagaspoiler.

 

Taycan Cross Turismo välisdisain.

Cross Turismo disain.
Esi- ja tagakaitseraud ning küljekarbid on iseloomuliku disainiga. Üldist väljanägemist täiendavad stiiliga sobivad rattakoopalaiendid ja ainulaadse disainiga veljed.

Kliirens.
Taycaniga võrreldes 20 millimeetri võrra suurema kliirensiga Taycan Cross Turismo näitab isegi paigal seistes, et tema mitmekülgsus ulatub argielust kaugemale.

Maastiku-disainipakett.
Lisavarustusena pakutav maastiku-disainipakett suurendab veermiku keskmises asendis kliirensit täiendava 10 mm võrra ning sisaldab ka integreeritud maastikusõiduelemente kaitseraua alaosal, lävekarbilaienditel ja tagadifuusoril.

Tagaosa.
Siluetist on näha mitte ainult legendaarset Porsche katusejoont, vaid ka Cross Turismo disainiga tagaosa oma läikivmusta katusespoileri, suure tagaluugi ja laia tagaklaasiga – reisijatel on seal all rohkem pearuumi. See on eriti tuntav hiigelsuure panoraam-klaaskatuse all, mis sulandub täiuslikult auto vormidesse.

Panoraam-klaaskatus.
See ulatub kaugele teise rea istmete kohale ja pakub suurejoonelist vaadet üles taeva poole. Lisavarustusena pakutavad katusereelingud teevad võimalikuks katuseboksi paigaldamise.

Lisavarustuses tagumine jalgrattahoidik.
Ühistel reisidel maale võimaldab lisana saadaolev tagumine jalgrattahoidik kaasa võtta kuni kolm ratast. Kaalutundlik amortisaatorite süsteem tagab hoidiku sujuva kokkuklappimise isegi täiskoormuse puhul ja võimaldab mugavat ligipääsu pakiruumile.

Juhikoht.
Mehaanilised nupud on peaaegu kõik asendatud digitaalsetega. See annab interjöörile eriti korrastatud väljanägemise. Sama korrastatuse põhimõte kehtib ka ekraanide kohta, mida võib olla kuni neli – kasutamine on vaistlik ja hõlbus ega hajuta juhi tähelepanu.

16,8-tolline nõgus ekraan.
Paigutus on suunatud juhi vajadustele nagu Porsches ikka: näidikuplokk asub otse tähelepanu keskpunktis, koosneb 16,8-tollisest nõgusekraanist ning ümbritsevatest valgustuse ja veermiku funktsioonide Direct Touch Control-juhtpaneelidest.

Esiklaasinäidik.
Peale selle projitseerib lisavarustusse kuuluv esiklaasinäidik olulisema sõiduinfo otse juhi vaatevälja.

Lisavarustuses kompass.
Ja kui te vaatate Taycan Cross Turismos paremale, näete veel üht silmapaistvat analoogmõõteriista – lisana saab armatuurlaua varustada kompassi kuvaga.

Kommunikatsioonikeskus.
Porsche kommunikatsioonikeskus (Porsche Communication Management ehk PCM) koos veebipõhise navigatsioonisüsteemiga1 on heli-, navigatsiooni- ja sideteenuste keskne juhtimisseade. PCM-i 10,9-tollist armatuurlaua keskel asuvat ekraani saab eraldi konfigureerida, et tagada otsejuurdepääs kõige olulisematele funktsioonidele.
1 Vajalik Porsche Connecti olemasolu.

8,4-tolline juhtekraan keskkonsoolil.
See annab väljalülitatavate menüüde kaudu juurdepääsu navigatsioonisüsteemile, meediale, telefonile, seadistustele ja Apple CarPlayle. Samast saab avada ka pakiruume ja laadimisluuke, samuti jälgida laadimise kulgu ja aku olekut.

 

Interjöörikujundus.

Välimuse järgi on Porschet imelihtne kõigist teistest eristada. Ning ka uue Taycani interjööris aimate kohe iseloomulikke Porsche geene. Interjöörikujundus on sportlik, minimalistlik ja selge. Eriti püüab pilku keskkonsoolist välja kasvav tiib, mis tundub otsekui õhus hõljuvat. Uuenduslikud infoekraanid on selgelt juhi vajadustele orienteeritud, võimaldades teil jälgida kõige olulisemat infot ka dünaamilise sõidu ajal.

Juhiiste.
Längus keskkonsool rõhutab juhiistme madalat ja sportlikku positsiooni. Iste on kitsa peatoega ning 141 või soovi korral 18 suunas2 reguleeritav. Lisaks keskendub interjöör jätkusuutlikkusele. Soovi korral võite valida viimistlusmaterjaliks jätkusuutlikult töödeldud Olea Club-naha.
1 Põhivarustus Taycan Turbos.
2 Põhivarustus Taycan Turbo S-is.

Sportlik multifunktsionaalrool.
Kui põhivarustuse sportlik multifunktsionaalrool pole ikkagi piisavalt sportlik, saate võidusõidutunnet soovi korral tugevdada multifunktsionaalse GT-sportrooliga1. Sellel on olemas nii sõidurežiimide valiklüliti kui ka keskkoha märgis.
1 Koos Sport Chrono-paketiga, Taycan Turbo S-il ja Taycan Turbo S Cross Turismol põhivarustuses.

Jätkusuutlikud materjalid.
Vaibad ja põrandamatid valmistatakse jätkusuutlikus materjalist nimega Econyl. See on taaskasutatud kiudmaterjal, mis valmistatakse muuhulgas pruugitud kalavõrkudest.

Meeleoluvalgustus.
Soovi korral võib Taycan saada ka interjööri meeleoluvalgustuse. Loomulikult on  teile jäetud võimalus muuta valguse värvi ja heledust oma soovide kohaselt.

Kliimaseade Advanced Climate Control.
Uuenduslik kliimaseade Advanced Climate Control (kahe- või neljatsooniline) ei pruugi küll olla nähtav, kuid selle olemasolu on kindlasti tuntav. Tegu on tavapäraste automaatkliimaseadmete loogilise evolutsiooniga. Lamellideta tuulutusavasid juhitakse Porsche kommunikatsioonikeskuse (PCM) kaudu, see tagab õhuvoolude täpse suunamise ja jagunemise. 
1 Vajalik Porsche Connecti olemasolu.

Suutlikkus

Loe lähemalt

Emotsioonirikas ja tulevikku suunatud.

See, mis kehtis 1948. aastal legendaarse mudeli 356 kohta, kehtib veelgi enam uue Taycani ja uue Taycan Cross Turismo kohta: autonduse muutuvaid aegu iseloomustav sõidukikontseptsioon lausa nõuab maineka Porsche nimega hinge.

Aku ja ajam.

Sõiduaku.
Taycani aku suurepärased omadused on saavutatud tänu niinimetatud pehmete elementide tehnoloogiale, akuelemendid on keemiliselt optimeeritud maksimaalse suutlikkuse tarvis pikkadel vahemaadel. Sõiduaku suurema mahutavusega versioonil (Performance Battery Plus) on 33 moodulit kokku 396 elemendiga. Väiksemate gabariitidega Performance Battery kuulub Taycani ja Taycan 4S-i põhivarustusse ning energiat saadakse seal 28 mooduli 336 elemendist. Taycan Turbo, Taycan Turbo S-i ja Taycan Cross Turismo mudelite puhul kuulub Performance Battery Plus põhivarustusse.
Aku põhineb 800-voldisel tehnikal, mitte tavapärasel 400-voldisel. Tulemuseks on kiirem laadimine ja parem sõidusuutlikkus tänu väiksema ristlõikega juhtmetele, mis omakorda vähendavad üldmassi. Jahutussüsteem tagab ajami optimaalse energiavarustuse mistahes oludes. Ning erakordselt vastupidav aku korpus tagab maksimaalse turvalisuse isegi avarii korral.

Püsimagnetitega sünkroonmootorid.
Erakordse ajami loomisel peeti süsteemselt silmas konstruktsiooni sihtotstarvet: üksikute elementide ideaalne koostoime ja ei mingeid kompromisse. Seetõttu ongi Taycan 4S-ile, Taycan Turbole, Taycan Turbo S-ile ja Taycan Cross Turismo mudelitele paigaldatud kaks püsimagnetitega sünkroonmootorit – kummalegi sillale üks – ning võimas  sõiduaku Performance Battery Plus1 on integreeritud madalale kere alaossa. Tulemuseks on erakordne sõidudünaamika ja nelikvedu, mida saab erinevates sõidurežiimides optimaalselt seadistada tõhususe ja dünaamika vahel.
1 Lisavarustusena saadaval Taycani ja Taycan 4S-i jaoks. Põhivarustus Taycan Cross Turismo mudelitel.

Kahekäiguline käigukast.
Uue konstruktsiooniga kahekäiguline automaatkäigukast tagasillal elavdab märgatavalt dünaamikat. Eriti lühikese ülekandega esimene käik parandab esialgset kiirendust, kuna pikem teine käik hoiab varuks kiirendusvõimet suurel kiirusel toimuvateks manöövriteks.

Overboost.
Üksikute ajamiosade koostöö tagab silmapaistvad suutlikkusnäitajad, nii tehniliselt kui ka emotsionaalselt. Overboost-funktsiooniga saavutatakse kuni 560 kW (761 hj) ning paigaltvõtusüsteemi abiga kiirendavad kaks elektrimootorit Taycan Turbo S-i paigalt 100-kilomeetrise tunnikiiruseni 2,8 sekundiga. Ning seda saab korrata ja korrata – võimalikud on järjestikused kiirendamised kuni tippkiiruseni 260 km/h.

Energia taaskasutus.
Kõigi Taycani mudelite jaoks välja arendatud Porsche energia taaskasutussüsteem (Porsche Recuperation Management ehk PRM) töötab innovatiivselt ja võib regenereerida kuni 90% pidurdusenergiast. See tähendab, et aktiivse pidurdamise ajal käivitub kõigepealt energia taaskasutus ja mehaanilised pidurid rakenduvad alles siis, kui vajatakse tugevamat pidurdust. Intelligentse juhtimisega pidurisüsteem on võimeline kaht pidurdusviisi omavahel miksima.
Sellega paraneb märgatavalt auto pidurdusvõimsus ning osa kineetilisest energiast muundatakse täiendavateks sõidunaudingu kilomeetriteks: taaskasutuse võimsus on kuni 275 kW ning saadav energia suunatakse tagasi akusse. Või kui rääkida täpsemalt, siis näiteks sportliku argisõidu käigus annab kuni kolmandiku sõiduulatusest energia taaskasutus. Kui auto kiiruselt 200 km/h seisma pidurdada, regenereeritakse selle käigus elektrienergiat kuni nelja kilomeetri läbimiseks.

Sõidurežiimid.

Taycan ja Taycan Cross Turismo on loodud olema mugavad mistahes kiirusel. Nende Porsche vapp kindlustab, et neile autodele paigaldatud nutikad süsteemid tagavad samasuguse mugavuse ka juhile.

Kruusarežiim.
Kruusarežiim on mõeldud Cross Turismole ning optimeerib sõitu kergel maastikul, näiteks kruusal või porisel pinnasel. Vabadust tuleb juurde, ka väljaspool sillutatud teid.

Paigaltvõtusüsteem.
Paigaltvõtufunktsioon tagab maksimaalse kiirenduse paigaltstardist. Seda saab sisse lülitada režiimides Sport või Sport Plus, kõik süsteemid valmistatakse sel puhul ette kiireks paigaltvõtuks ning asfaldile kantakse üle hämmastav võimsus – esimese 2,5 sekundiga läbib Taycan Turbo S pikema vahemaa kui 918 Spyder.

Aktiivaerodünaamika.
Eriti dünaamilise sõidu jaoks on Taycanil ja Taycan Cross Turismol olemas Porsche aktiivaerodünaamika koos juhitavate jahutusõhuavadega. Taycani puhul on süsteemis ka adaptiivne tagaspoiler, mis sõltuvalt olukorrast tõuseb kerest välja kolmes järgus: kiirustel 90 km/h, 160 km/h ja 200 km/h. See näitab, kuidas elektriauto muutub sportautoks ja sportauto muutub Porscheks. Kolmas järk (Performance) tagab maksimaalse sõidustabiilsuse ja optimaalse dünaamilise potentsiaali.

Pidurid.

Porsche pinnakattega pidurites (Porsche Surface Coated Brake ehk PSCB)1 on ühendatud malmist pidurikettad ja keraamiline pinnakate. Pidurisadulad on sel juhul valged ning nende pidurite eeliseks on piduriketaste suurem korrosioonikindlus isegi pärast pikka seismist, piduritolmugi tekib oluliselt vähem. Tulemus: veljed ja pidurisüsteem püsivad kauem puhtana.
1 Saadaval lisavarustusena. Põhivarustus Taycan Turbol ja Taycan Turbo Cross Turismol.

Porsche keraamilised komposiitpidurid.
Aga võite valida ka kerged Porsche keraamilised komposiitpidurid (Porsche Ceramic Composite Brake ehk PCCB), mis Taycan Turbo S-il on põhivarustuses. Need erakordselt võimsad pidurid pärinevad mootorispordist ning võimaldavad lühikesi pidurdusmaid isegi suurte koormuste korral.

Porsche Electric Sport Sound.

Ka akustika mõttes pakub Taycan täiesti uudseid elamusi. Auto ei tee peaaegu üldse häält, kuulda on ainult õigusaktide nõuetele vastavat välismüra.  Dünaamilise sõidu ainulaadseks akustiliseks taustaks saab soovi korral tellida süsteemi Porsche Electric Sport Sound – selle uuenduslik iseloom muudab sõiduki hääle veelgi emotsionaalsemaks, nii väljas kui ka sees. See on ideaalne tagasiside teie paremale jalale.

Veermik.

Adaptiivne õhkvedrustus.
Adaptiivne õhkvedrustus1 tagab ideaalse tasakaalu mugavuse ja suutlikkuse vahel. Nii saavutatakse optimaalne aerodünaamika ja väheneb õhutakistus ehk maksimaalse suutlikkusega kaasneb ka pikem sõiduulatus.
1 Lisavarustusena saadaval Taycani jaoks.

Porsche aktiivvedrustus.
Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM) lisab veelgi stabiilsust: elektrooniline juhtsüsteem muudab amortisaatorite jäikust vastavalt teeoludele ja teie sõidumaneerile. See hoiab ära kere tüütu kaldumise ja parandab kõigi reisijate mugavust.

Smart Lift. 
Uus funktsioon Smart Lift1 loob täiendavaid mugavusi. See võimaldab eelnevalt määratud asukohtades keret automaatselt kõrgemale tõsta. Lisaks rakendub kiirteedel kõrguse reguleerimise tõhususepõhine automaatsüsteem.
1 Saadavus erineb riigiti.

Tagarattaroolimine.
Olenevalt kiirusest pöörab tagarattaroolimine1 tagarattaid esiratastega samas või vastassuunas. Sõltuvalt olukorrast mõjub see nagu teljevahe virtuaalne lühendamine või pikendamine. Suurel kiirusel paraneb stabiilsus ja kurvilistel teedel saab arendada suuremat külgkiirendust, argisõitudel aga väheneb pöörderaadius.
1 Saadaval lisavarustusena. Põhivarustus Turbo S-i mudelites.

Porsche dünaamiline veermikuhaldus.
Külgkallet stabiliseeriv sportlik dünaamiline veermikuhaldus (Porsche Dynamic Chassis Control Sport ehk PDCC Sport)1 tagab ka sportliku sõidudünaamika. Süsteem, mida pruugitakse ka teistes mudeliperekondades, kõrvaldab peaaegu täielikult kere külgkalde kurvide läbimisel, parandades niiviisi rataste kontakti teepinnaga. Samuti vähendab see ebatasasest teest tingitud külgsuunalist kõikumist.
1 Saadaval lisavarustusena. Pole saadaval Taycanile.

Kurvistabiilsuse juhtsüsteem.
Kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus)1 parandab sõidudünaamikat ja -stabiilsust. Sõltuvalt rooli pöördenurgast, sõidukiirusest, gaasipedaali asendist ja lengerduskiirusest parandab süsteem roolimise täpsust ja tagasisidet, rakendades vasakule või paremale tagarattale täpseid ja kiireid piduriimpulsse.
1 Saadaval lisavarustusena. Põhivarustus Turbo ja Turbo S-i mudelites.

4D-veermikuhaldus.
Et need süsteemid toimiksid täielikus kooskõlas, töötasime välja Porsche 4D-veermikuhalduse. See on integreeritud veermikujuhtimissüsteem, mis sünkroniseerib üksikute veermikuosade juhtseadmete tööd, tagades igas olukorras optimaalselt tasakaalustatud töö.

Suurendatud kliirens.
Taycan Cross Turismo pakub ka 20 mm võrra suuremat kliirensit. Lisavarustusse kuuluva maastiku-disainipaketiga saab seda kasvatada lausa 30 mm võrra. Nii ei seisa midagi teie teel vabaduse poole, isegi teedeta maastikul.

Laadimine

Loe lähemalt

Tippkiirus. Isegi paigal seistes.

Laadimisaja ja sõiduulatuse poolest on Taycan ja Taycan Cross Turismo kaheldamatult Porsche geenidega. Me nimelt usume, et sportauto peab alati olema sõiduvalmis ja seetõttu teeme kõik, et lihtne laadimine sobituks ladusalt teie argiellu. Teie ei peaks mõtlema muule, kui ainult järgmisele sihtkohale.

Laadimine kodus ja teel olles.

Me mõtleme mitte ainult tootest, vaid ka keskkonnast, kus seda kasutama hakatakse. Porsche on üks osalisi ülemaailmse laadimistaristu arendamisel näiteks kiirteede ääres. Seda nii oma lahendustega kui ka koostöös IONITY ja Electrify Americaga, kes on loonud laiaulatusliku kiirlaadimisvõrgu nii Euroopa, USA kui ka Kanada kiirteede äärde.  Porsche Charging Service annab Porsche Taycani klientidele kolmeks aastaks tasuta ligipääsu teatud partnerite võrkudele ning seal soodustariifidega laadimise. Porsche Charging Service’i vahendusel pääseb ligi mitte ainult neile kiirlaadimisvõrkudele, vaid ka tuhandetele vahelduvvoolu-laadimisjaamadele. Siia lisanduvad tänu laadimisvõrgule Porsche Destination Charging veel avalikud vahelduvvoolulaadijad näiteks luksushotellides ja restoranides.

Laadijad.
Tavalisse elektrivõrku ühendatud Mobile Charger Plus on kõige tavalisem laadija. Soovi korral võite tellida laadija Mobile Charger Connect, millel on lisaks ka puutetundlik ekraan. Mobile Charger Connecti saab lisavarustusse kuuluva seinakinnituse abil paigaldada näiteks garaažiseinale. Porsche Connecti rakendus võimaldab teil vaadata järelejäänud laadimisaega või aku täituvust.

Kodune energiahaldus.
Et teie saaksite oma sõidukit kodus kiiresti ja hõlpsalt laadida, töötasime välja energiahaldussüsteemi Porsche Home Energy Manager. See on nutikas juhtseade, mis elektrikilpi paigaldatuna suhtleb pidevalt akulaadijaga. Nii on teie kodustele elektriseadmetele alati tagatud piisavalt võimsust, kuid samal ajal laetakse ka garaažis seisvat autot. See võimaldab ka enda päikesepaneelidega toodetud elektrienergiat sihipäraselt kasutada.

Porsche turbolaadimine.
Paljudes Porsche esindustes kasutatav Porsche turbolaadimine laiendab Porsche laadimisvõrku veelgi. Seal näiteks oma Taycan Turbot laadides saate optimaalsete tingimuste korral viie minutiga suurendada sõiduulatust kuni 100 km võrra (WLTP)1. Tänu autos asuvale 150 kW võimsusega alalisvoolulaadijale2 on mugavalt võimalik kasutada ka avalikke 400-voldiseid laadimisjaamu.
1 Optimaalsed tingimused: CCS-kiirlaadimispost võimsusega üle 270 kW ja tööpingega üle 850 V, aku temperatuur 30°C kuni 35°C, aku täituvus 5%.
2 Lisavarustus, saadavus on riigiti erinev.

Porsche sõiduulatuse haldur.
Peale selle saate pikkadel sõitudel kõigi asjassepuutuvate süsteemide täpseks navigatsiooniandmete abil kohandamiseks kasutada teatud riikides lisavarustusena pakutavat sõiduulatuse haldurit (Porsche Intelligent Range Manager), see aitab teil minimeerida sõiduaega, sealhulgas laadimispeatuste pikkust. Muuhulgas seadistatakse teie auto tippkiirus ja kliimaseade nii, et sõiduulatus oleks maksimaalne, mugavused aga optimaalsed ja suutlikkus võimalikest parim.

Porsche Charging Service.
Laadimisteenusega Porsche Charging Service on avalike laadimisjaamade kasutamine veelgi lihtsam: rakendused Charging by Porsche või Porsche Connect võimaldavad teil leida laadimisposte paljudes maades, käivitada laadimist ja tasuda oma arvet. Langeb ära vajadus end kohaliku teenusepakkuja juures eraldi registreerida. Laadimiste üle peetakse arvet teie Porsche ID konto kaudu. Hetkel kättesaadavaid laadimisvõimalusi saate tuvastada suvalisel hetkel oma Porsche kommunikatsioonikeskuse kaudu või rakendustega Charging by Porsche ja Porsche Connect.
Alati laetud, sõltumata kohast. Porsche Charge Map pakub ülevaadet kõigist laadimisjaamadest nii teie kodu lähedal kui ka reisil viibides. Valige lihtsalt oma soovitud sihtkoht ning meie näitame, kus te teel olles ja pärast kohalejõudmist oma autot mugavalt laadida saate.

Mugavus

Loe lähemalt

Ruumikus.

Taycan Cross Turismo pakub mugavat sõidukogemust ja rohkelt ruumi mitte ainult juhile ja reisijaile. Sama kehtib pakiruumide ja panipaikade kohta. Eesmist pakiruumi täiendab laiendatud tagumine pakiruum, mida saab 446 liitrilt1 suurendada tagaistmete seljatugesid alla klappides kuni 1212 liitrini1. Lisaks saab funktsionaalset kokkupandavat pakiruumikatet hõlpsasti panna hoiule tagaistmete taha ning pagasit mugavalt suure tagaluugi kaudu peale ja maha laadida.
1 Sõltuvalt auto teostusest võib olla ka väiksem.

Teabe- ja meelelahutusfunktsioonid.

Sisseehitatud Apple Musicuga voogedastusteenus.
Veel üks oluline asi on PCM-iga integreeritud Apple Music. Puudutage lihtsalt Apple Musicu ikooni ja saategi voogedastuse kaudu reklaamivabalt kuulata 70 miljonit laulu. Aga võite ka luua Apple Musicu lugudest omaenese virtuaalraadiojaama. Uue Taycani või uue Taycan Cross Turismo omanikud saavad kuni kuue kuu pikkuse Apple Musicu tasuta kasutusõiguse.1
1 Sõltuvalt riigist. Apple Musicu kasutamine on tasuline.

Voice Pilot.
Taycani ja Taycan Cross Turismo tarvis laiendati Porsche Connecti uute uuenduslike teenustega. Hääljuhtimissüsteem Voice Pilot tunneb kutsungit „Hei, Porsche!“, mille peale käivitub loomuliku kõne tuvastamine. Auto reageerib sellistele ütlustele nagu „Mul on külm“ ning võimaldab vaheldumisi kasutada ka hääl- ja puutekäsklusi, näiteks osutada kohale kaardil ja öelda „Alusta navigeerimist!“

Funktsioonid tellimisel.

Porsche sõiduulatuse haldur.
Kiiremini, kaugemale, mugavamalt. Maksimaalne mugavus tänu marsruudipõhisele kõigi parameetrite optimeerimisele. Marsruudi põhjal reguleeritakse automaatselt näiteks kliimaseadme tööd ja tippkiirust, et teie saavutaksite maksimaalse võimaliku sõiduulatuse.

Power Steering Plus.
Porsche puhul tehakse kõike parema teelpüsivuse huvides, mis samal ajal lisab ka teie jaoks sõidunaudingut. Roolivõimendi Power Steering Plus annab siin oma osa. Selles kohandatakse roolisüsteemi seadistust vastavalt sõidukiirusele, nii väikestele kui ka suurtele kiirustele.

Porsche InnoDrive.
Siin on juhiabisüsteemid ühendatud sõidunaudinguga. Süsteem „teab“ eesootavaid liiklusmärke ja tee iseärasusi juba ette ning kohandab neile vastavalt ka sõidukiirust. Suunatule sisselülitamine on süsteemile signaal pööramiseks ning kiirust kahandatakse sellele vastavalt.

Sõiduraja hoidmise aktiivsüsteem.
Püsi kindlalt kursil. Suurel kiirusel liikumisel hoiab pidev roolimisse sekkumine teie auto oma sõiduraja keskel. Auto pakub juhile oma abi ka väikestel kiirustel ummikus liikudes ning järgib ise teed.

Juhiabisüsteemid.

Porsche InnoDrive ja adaptiivne püsikiirushoidik.
Porsche InnoDrive’i osaks oleva nutika püsikiirushoidiku vaateväli ulatub kuni kolme kilomeetri kaugusele. See ühendab radaritelt ja videosüsteemidelt pärit info navigatsioonisüsteemi andmetega ning nende põhjal teeb kindlaks kiirusepiirangud ja tee topograafilised iseärasused ammu enne seda, kui teie nendeni jõuate. Nii saab kiiruse ja käiguvahetusstrateegia sättida sobivaks valitud sõidurežiimile. Kõik vastavalt Porsche standarditele. Teile tähendab see rohkem sõidurõõmu ja tõhusust igalt läbitud meetrilt.

Sõiduraja hoidmise aktiivsüsteem.
Veel üks Porsche InnoDrive’i funktsioone on sõiduraja hoidmise aktiivsüsteem, kus on ühendatud automaatne pikivaheregulaator ja omal sõidurajal püsimise funktsioon. Süsteem jälgib eespool kulgevat liiklusvoolu ja sõiduraja pikimärgistust – enda võimaluste piires – ning hoiab sõidukit rooli kergelt pöörates oma raja keskel isegi tihedas liikluses. Pikkadel teekondadel on sõit niiviisi märksa pingevabam ja mugavam.

Ümberreastumise abisüsteem ja öönägemissüsteem.
Ümberreastumise abisüsteem näitab, kas mõni teine sõiduk asub teie vaatevälja pimealas, kui teie alustate ümberreastumist. Pimedas kasutab öönägemissüsteem juhi abistamiseks infrapunakaamerat, kuvades jalakäijaid ja metsloomi ekraanil esiletõstetud termokujutistena.

Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem.
Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem lubab teil autovõtme taskusse jätta, tuvastades automaatselt võtmesse salvestatud krüpteeritud koodi. Taycani ja Taycan Cross Turismo saab mugavalt käivitada roolist vasakule jäävast nupust või lihtsalt käiku sisse lülitades.

Lähiümbruse ülevaade ja automaatparkimissüsteem.
Kui te eelistate seda, et Taycan pargib end ise ja teie jääte samal ajal autosse, võtab automaatparkimissüsteem üle teie Taycani roolimise, samuti manöövrid edasi- ja tagasisuunas. Lähiümbruse 3D-ülevaade annab teile optimaalse ettekujutuse ümberringi toimuvast, kui juhite ise autot parkimiskohale või sealt välja. Manööverdusabi süsteem, väljumishoiatus ja väljumismanöövri hoiatus tõstavad turvalisust veelgi.

Veebipõhine otsing.
Teie Taycan on kiire mitte ainult maanteel. Ta evib ka väga kiiret otsingumootorit. Internetist võite otsida sihtkohti, restorane või hotelle. Koos mitmesuguse lisainfoga nagu kasutajate hinnangud ja teenuste hinnad.

Navigatsioonisüsteem.
Tihedat liiklust esineb paljudel teedel, aga Porsche juhid saavad seda hõlpsasti vältida. Tänu reaalajas liiklusinfole muudetakse teie marsruuti viivitamatult ning kui eesseisval teel tekivad mingid viivitused, suunatakse teid ümbersõidule.

Laadimise planeerija.
Tõhus, eriti laadimisel. Plaanite pikemat sõitu? Laadimise planeerija arvutab välja optimaalse marsruudi, võttes arvesse aku hetkeseisu ja vajalikku laadimisaega. See tagab, et liigute alati kiireimal marsruudil, kuna planeerija valib võimalikult sujuva ja tõhusa reisimise tarvis välja kõige käepärasemad laadimisjaamad.

Rakendus Connect.
Kõik on kontrolli all. Soovite teda oma Taycani allesjäänud sõiduulatust? Tahete teada, kuidas edeneb laadimine? Või paika panna laadimise kestust? Või seadistada sisetemperatuuri? Kõike seda saate tänu vaistlikult kasutatavale Porsche Connecti rakendusele teha otse oma nutitelefonilt.