Kerimine võimalik
911 Turbo Coupe

- 279 - 271 g/km
- 12,3 - 12,0 l/100km
- 427 / 580, 6500 kW/hj, p/min
- 320 km/h
911 Turbo S Coupe

- 278 - 271 g/km
- 12,3 - 12,0 l/100km
- 478 / 650, 6750 kW/hj, p/min
- 330 km/h
911 Turbo Cabriolet

- 284 - 275 g/km
- 12,5 - 12,1 l/100km
- 427 / 580, 6500 kW/hj, p/min
- 320 km/h
911 Turbo S Cabriolet

- 284 - 275 g/km
- 12,5 - 12,1 l/100km
- 478 / 650, 6750 kW/hj, p/min
- 330 km/h
Omadused
Disain
Loe lähemalt
Disain.
Traditsioonilised atleetlikud vormid igast vaatevinklist: kõigis detailides on ajatu disain ühendatud kaasaegse stiiliga.
Kesktee? Ei tule kõne allagi!
Kuidas arendada edasi disaini, mis oli peaaegu ideaalne juba esimesel mustandil 45 aastat tagasi? Eks see olegi keeruline. Võimatu? See sõna ei kuulu ei meie disainerite ega inseneride leksikoni. Nii nad siis muudkui pingutavad, üritades leida täiuslikku disaini täiuslikule sportautole. Hea uudis: nad leidsidki selle!
Alustame tagaosast. Põhjusel, et just seal on asunud kõikide 911 mudelite süda juba aastast 1963 ning kõigi 911 Turbo mudelite süda aastast 1974 – boksermootor. 911 Turbo mudelite tagaosa on jõulise disainiga ja eelmise mudeliga võrreldes laiem, täpsemalt öeldes 20 mm võrra laiem. Tagumised rattakoopad on aga eriti jõuliste vormidega. Veel üks iseloomulik disainivõte, mis on 911 Turbole omane esimesest mudelist peale. Tagaosa üldilme on selge ja täpne. Sirged jooned, silmnähtavalt horisontaalsed. Koondatud kõige olulisema ümber. Tagaaken paistab visuaalselt suuremana ning sulab peaaegu märkamatult kokku võrega tagaluugil, mida ehivad mustad ribid ja hõbedased liistud.
Esiosa disainikeel on viide Porsche ajaloole ja samal ajal ka uudne. See on lausa 45 millimeetrit laiem. Koos laiema rööpmega parandab see märgatavalt stabiilsust. Tiivad on tavapäraselt kõrgemad kui pakiruumiluuk. Veelgi rõhutatumad vormid toovad esile Porschele tüüpilised disainigeenid. Eesmine pakiruumiluuk koos iseloomulike dünaamiliste soontega ning selle hoogne langus esikaitseraua suunas on viide varasemate põlvkondade 911 mudelitele. Samamoodi iseloomulikud on neljapunkti-päevasõidutuled ja lähituled LED-esituledes.
Rõhutatud vormidega esikaitseraud oma mustade ribidega suunab sõidutuult. Või kui päris täpne olla, suunab seda külgmistesse õhuvõtuavadesse ja aktiivsetele jahutusõhu klappidele, mis võimaldavad õhuvoolu vajadusele vastavalt reguleerides tagada optimaalse aerodünaamika ja jahutuse. Lisaks on esikaitserauda peaaegu märkamatult integreeritud mugavus- ja juhiabisüsteemide tööd tagavad kaamera ja andurid. Liikuvat esispoilerit saab lasta madalamale kui eelmisel mudelil, optimeerides niiviisi aerodünaamikat veelgi.
Põhiomadused.
Valgusliist
Ühes tükis valgusliist tagaosal, mille osaks on ka kiri „PORSCHE“, ühendab kolmemõõtmelisi LED-tagatulesid.
Liikuv esispoiler
Liikuvat esispoilerit saab lasta madalamale kui eelmisel mudelil, optimeerides niiviisi aerodünaamikat veelgi.
Veljed.
911 Turbo on varustatud 20- ja 21-tolliste sepistatud kergmetallvelgedega 911 Turbo. Velgedel on kahetooniline titaanikarva viimistlus ning Porsche vapp veljekapslil. Rehvimõõdud: 255/35 ZR 20 ees ja 315/30 ZR 21 taga. See tagab hea haarduvuse ja külgkiirenduse. 911 Turbo S saab 20-/21-tollised musta kahetoonilise viimistlusega veljed 911 Turbo S. Needki on sepistatud ja lisaks varustatud võidusõidus läbiproovitud keskmutritega, mida ehivad täisvärvilised Porsche vapid. Soovi korral on võimalikud ka muud kujundused.
Katus.
Pole vaja vist mainidagi, et õhu juurdevool mängib 911 Turbo juures põhirolli. Aga miks piirduda seejuures mootoriga? 911 Turbo kabriolettmudelid ühendavad 911 Turbo klassikalise silueti võimalusega pehme katus alla lasta ning nautida turbomootori iseloomulikku häält veelgi vahetumalt. Neile autodel paigaldatakse täisautomaatne tekstiilkatus. Katusel on jäik klaasist tagaaken ja kolm magneesiumisulamist integreeritud kandeelementi, mis teevad selle väga vastupidavaks ja erakordselt kergeks.
Katus avaneb või sulgeb umbes 12 sekundiga – sõidukiirusel kuni 50 km/h – ning olemas on ka selle kaugjuhtimise võimalus.
Katus vooderdatakse soojust isoleeriva ja heli neelava materjaliga. Mõju on tuntav püsiva sisetemperatuuri ja tuulemüra tõhusa summutamise kujul.
Nutikas kliimaseade reguleerib automaatselt salongi optimaalset soojusmugavust ilma vajaduseta käsitsi sekkuda, olgu katus kinni või lahti.
911 Turbo kabriolettmudelitel on ka elektriajamiga tuuletamm. Nupuvajutuse peale saab seda tööasendisse tõsta või uuesti peita vaid kahe sekundiga, tuuletamm tagab allalastud katuse korral peaaegu keeristevaba sõidu ja minimaalse tuulemüra.
Ainult sügavaim veendumus võib vallandada tugevaimad emotsioonid. Interjöör.
Interjööris on olemas kõik see, mida välimus tõotab. Juba esimesel pilgul auto sisemusse paistab silma üks suuremaid muutusi kõigi põlvkondade jooksul. Kompromissitult sportlik suutlikkus ühendatuna mugavuste ja eksklusiivsusega. Tüüpiline 911 Turbo.
Uus, aga samal ajal kummardus 911 eelmistele põlvkondadele: interjööri horisontaaljooned. See kontseptsioon tagab ka alati optimaalse ligipääsu kõigile olulistele funktsioonidele. Juhtseadiste arvu on märkimisväärselt vähendatud ning kõik asub juhi käeulatuses. See on ehe sportautoergonoomika, mis iseloomustab ka uut multifunktsionaalsete juhtseadiste ja käiguvahetuslabadega GT-sportrooli.
Detailid näevad välja eriti stiilsed. 911 Turbo põhivarustus: nahksisu kontrasttoonis (Crayon) tepingutega. 911 Turbo S-i põhivarustus: kahetooniline nahksisu samuti kontrasttoonis tepingutega. Lisaks Light Silver-ehisliistud, Dark Silver Diamar-ehispaneelid 911 Turbos ja mati süsinikumustriga ehispaneelid 911 Turbo S-is. 911 Turbo mudelite istmete tepitud kesksiilud ja tepitud uksepolstrid viitavad ajaloole: esimeste 911 Turbode interjöör oli just sel viisil viimistletud. Mis kõik tõestab, et maksimaalset suutlikkust saab väljendada ka käega katsutavalt ja silmaga nähtavalt.
Suutlikkus
Loe lähemalt
Meie inseneridele meeldib rääkida kõigi aegade kõige täiuslikumast sportautost. Vapustav suutlikkus, samal ajal mugav ja kõigiti argikõlbulik. 911 Turbo mudelid jätkavad seda filosoofiat.
Porsche jaoks on finišijoon lihtsalt üks järjekordne trepiaste pidevas püüdluses edasiste täiustuste poole.
- Uus mootoripõlvkond: kuuesilindriline boksermootor, millel on kaks muutuva geomeetriaga turbiini
- Uus 8-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK)
- Lisavarustuses sportlik väljalaskesüsteem jõulise mootorihääle saavutamiseks
Paljud tunnevad aukartust. Teised samal ajal rõõmustavad.
911 Turbo mudelid paistavad silma hämmastava suutlikkusega, mis on ühendatud hingematva dünaamikaga. Ehkki mootori üldine ehitus pole muutunud, on kõik detailid optimeeritud, lihvitud ja viimistletud.
Näiteks esimest korda kasutatakse suuremaid turbokompressoreid ja piesopihusteid. Väljalaskekollektorid on arendatud välja 911 GT2 RS-i omadest ning tänu optimeeritud voolavusele parandavad need mootori reageerimiskiirust ja tõhusust.
Põlemisõhu jahutus ja mootori õhuvõtt on täiesti ümber tehtud. Varem jõudis õhk vahejahutisse tagumiste rattakoobaste külgedel asunud õhuvõtuavadest ja mootorisse läbi tagaluugil asuva võre. Nüüdsetes 911 Turbo mudelites on see põhimõte ümber pööratud. Seda võib näha ka vahejahutite õhu täiendavast kaheosalisest väljalaskeavast tagakaitserauas summutiotste vahel. See võimaldab põlemisõhku tõhusamalt jahutada – ja suuremat võimsust saavutada.
Täiesti uue konstruktsiooniga 8-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK) võimaldab erakordselt kiireid käiguvahetusi veojõudu millisekundikski katkestamata. Eelmiste põlvkondadega võrreldes pakub uus 8-käiguline PDK ka tuntavalt laiemat mängumaad mugavuse, suutlikkuse ja tõhususe vahel.
Teie parima aja nimel. Ja heade aegade nimel. Sport Chrono-pakett.
Adrenaliin nupuvajutusega, külmavärinad peale selle: põhivarustuses Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga. Sellega saab veermiku, mootori ja jõuülekande veelgi sportlikumaks häälestada. Paketti kuuluvad ka rakendus Porsche Track Precision ning rehvitemperatuuri näidik.
Sõidurežiimi lüliti koos Sport Response-nupuga asub roolirattal ning võimaldab teil valida viie sõidurežiimi vahel: Normal, Sport, Sport Plus ja Individual – millega saate sõidukit veelgi paremini oma isikliku sõidustiiliga kohandada – ning Wet märja teekatte tarvis.
Sport-režiimis reageerivad 911 Turbo mudelid dünaamilisemalt. Sport Plus-režiimis tagavad Porsche aktiivvedrustus (PASM), lisavarustusse kuuluv Porsche dünaamiline veermikuhaldus (PDCC) ja tagarattaroolimine sportlikuma amortisaatorite seadistuse, kere vähenenud kaldumise kurvides ning vahetuma kurvidesse sissekeeramise.
Sellele lisaks on Sport Chrono-paketil veel kolm funktsiooni. Esimene neist on paigaltvõtusüsteem, mida Sport Plus-režiimis saab kasutada parima võimaliku paigaltstardi saavutamiseks.
Teine on mootorispordist pärit käiguvahetuste strateegia. Selles režiimis seadistatakse PDK maksimaalse kiirenduse saavutamiseks eriti lühikeste käiguvahetusaegade ja optimaalsete käiguvahetuspunktide peale. See tuntavalt aktiivsemate käiguvahetustega seadistus on sobilik rajapäeval kompromissitu suutlikkuse saavutamiseks.
Kolmas, Sport Response-funktsioon aktiveerub sõidurežiimi lüliti keskel asuva nupu vajutamisel. See võimaldab mootoril ja jõuülekandel jõudu võimalikult kiiresti valla päästa. Tulemus: maksimaalne reaktsioon umbes 20 sekundiks.
Veermik
Loe lähemalt
Veermik.
Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).
PASM on amortisaatorite elektrooniline juhtsüsteem, mis aktiivselt ja pidevalt reguleerib iga ratta amortisaatori jäikust sõltuvalt parajasti valitsevatest teeoludest ja sõidustiilist, vähendamaks kere põiksuunalist kaldumist ning parandamaks mugavust ja dünaamikat.
Sportvedrustus PASM.
Esimest korda on 911 Turbo mudelitele soovi korral saadaval eriti kiireks sõiduks mõeldud PASM-sportvedrustus koos 10 mm võrra madalamale lastud kerega. Jäigemad vedrud, vastavalt kohandatud stabilisaatorid ja PASM-i amortisaatorite uus seadistus võimaldavad sportvedrustusega dünaamikat veelgi parandada. Seejuures sõidumugavust oluliselt piiramata.
Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).
Süsteemi täiustatakse pidevalt. See on nüüd vastupidavam ja parandab juhitavust. Tulemus: kasvanud täpsus ja paindlikkus.
Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).
See süsteem parandab sõiduki dünaamikat ja stabiilsust tagarataste pidurdamisega ning töötab koos tagadiferentsiaali lukustusega. Kui hooga kurvi siseneda, rakendatakse mõõdukalt kurvisisemise tagaratta pidurit. Seetõttu suunatakse kurvivälimisele tagarattale rohkem veojõudu, mis annab täiendava impulsi sõiduki vertikaaltelje ümber pöördumisele (lengerdamisele).
Porsche sõidustabilisaator (Porsche Stability Management ehk PSM).
PSM on automaatne juhtimissüsteem stabiilsuse säilitamiseks dünaamilise sõidu piirolukordades. Andurid jälgivad pidevalt auto sõidusuunda, kiirust, lengerduskiirust ja külgkiirendust. Selle info põhjal suudab PSM välja arvutada tegeliku liikumissuuna igal ajahetkel ning rakendada stabiilsuse taastamiseks pidureid üksikutel ratastel.
Tagarattaroolimine.
Tagarattaroolimine parandab korraga nii suutlikkust kui ka igapäevast kasutamisväärtust. Hüved argisõitudel: väikestel kiirustel pöörab süsteem tagarattaid eesmistega vastassuunas. See lühendab teljevahet virtuaalselt. Hüved sportlikul sõidul: suurtel kiirustel pöörab süsteem tagarattaid eesmistega samas suunas.
Esisilla tõstesüsteem.
Esisilla tõstesüsteemi edasiarendus võimaldab 911 Turbo esiosa kliirensit suurendada. Täpsemalt öeldes 40 mm võrra kuni umbes 35 km/h kiiruseni. Niimoodi tagab süsteem, et äärekivid, pealesõiduteed ja parkla sissesõidud muutuvad minevikuprobleemideks.
Porsche dünaamiline veermikuhaldus (Porsche Dynamic Chassis Control ehk PDCC).
PDCC on aktiivne külgkalde korvamise süsteem. See summutab sõiduki kere külgsuunas kaldumist kurvide kiirel läbimisel. Pidevalt tüüritav kaldumismomendi jaotus esi- ja tagasilla vahel tagab, et juhitavus oleks igas sõiduolukorras ideaalne. Mistahes kiirusel tõuseb dünaamiline suutlikkus, juhitavus muutub veelgi neutraalsemaks ja sõidumugavus paraneb.
Pidurid.
911 Turbo pidurid.
Pidurdusvõimsusele paneme me sama palju rõhku kui mootori võimsusele. 911 Turbo mudelitel on kümne kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad taga, sadulad on seejuures punaseks värvitud. Piduriketaste läbimõõt: 408 mm ees ja 380 mm taga. Soovi korral võib auto saada ka mustaks värvitud kinnissadulad.
Porsche keraamilised komposiitpidurid.
Võidusõidus järele proovitud: 911 Turbo S-i keraamilised komposiitpidurid (PCCB). PCCB läbipuuritud keraamilised pidurikettad on ees läbimõõduga 420 mm ja taga 390 mm ning tagavad veelgi vägevama pidurdusvõimsuse. Need on umbes 50% kergemad kui sama suuruse ja konstruktsiooniga malmkettad. Tulemuseks on vedrustamata masside vähenemine ning sellest tingitult parem teelpüsivus, juhitavus ja sõidumugavus, eriti ebatasastel teedel. Soovi korral on keraamilised komposiitpidurid saadaval ka 911 Turbo mudelitele.
Teil on alati tuul purjedes. Porsche aktiivaerodünaamika.
Tuult vältida ei saa. Aga seda saab suunata. Eelmise põlvkonnaga võrreldes täiustatud aerodünaamikasüsteem muudab 911 Turbo mudelid mistahes oludes veelgi paindlikumaks. Porsche aktiivaerodünaamika (PAA) tagab optimaalse suutlikkuse ning pakub võitu kütusekulus ja CO₂ heitkoguses.
Aktiivklapid eesmistel õhuvõtuavadel, pneumaatiliselt väljaliikuv pehmest elastomeerist esispoiler ja muutuva asendiga tagatiib mängivad siin põhirolle. Esispoilerit ja tagatiiba liigutatakse sünkroonis ning neil on mitmeid võimalikke asendeid.
Siia juurde kuulub ka õhkpiduri funktsioon. Suurelt kiiruselt täisjõuga hädapidurdamisel liiguvad nii esispoiler kui ka tagatiib automaatselt (täiendavalt) väljapoole, lühendades sellega pidurdusmaad – sõltuvalt valitud sõidurežiimist.
Aktiivklapid eesmistel õhuvõtuavadel on mõeldud vähendama kütusekulu argisõitudel ja saavutama erakordset suutlikkust sportlikul sõidul. Liikuval autol sulguvad klapid automaatselt, vähendades sel viisil õhutakistust. Soovi korral või sõidurežiimides Sport või Sport Plus või sõidustabilisaatori sportrežiimis klapid avanevad, aidates tagada mootori optimaalset jahutust. See tähendab, et jahutusõhku võetakse täpselt nii palju, kui seda tarvis läheb. Seda nimetataksegi tõhususeks. Nutikaks tõhususeks.
Mugavus
Loe lähemalt
Kõik on uus? Kõik on sama? Ei seda ega teist. Interjööris ühendatakse 911 Turbot 45 aasta jooksul iseloomustanud jooned tänapäevaste võimalustega.
Sportlik, ent mugav.
GT-sportrool.
Käegakatsutavad võidusõiduemotsioonid: GT-sportrool kuulub 911 Turbo põhivarustusse. Pöidlatoed, „kella 12“ asendi tähis ning poltkinnitustega paneelid kodaratel vihjavad selgelt võidusõidupäritolule.
Valgusdisaini pakett.
Lisana saadaolev valgusdisaini pakett on nii praktiline kui ka esteetiliselt nauditav. Sinna kuuluvad hämardatavad valgusdioodid keskkonsoolil, uksekäepidemete ümbruses, uste panipaikades, eesmistes jalaruumides ja tagaistmetel. Valida saate seitset värvi valguse vahel.
Istmed.
Sportistmed.
Täiselektriliselt 14 suunas reguleeritavad sportistmed on mitte ainult mugavad, vaid pakuvad ka tõhusat külgtuge. Elektri jõul saab reguleerida istme kõrgust ja seljatoe kallet, samuti kaugust roolist, nimmetuge ning istmepadja nurka ja kaugust. Asja juurde käib ka kõikehõlmav mälufunktsioon. Tüüpiline detail on „turbo“ või „turbo S“ logod peatugedel. Nahkkattega seljatugede keskosa on tepitud mustriga.
Adaptiivsed Plus-sportistmed.
Adaptiivsed Plus-sportistmed (18 suunas reguleeritavad) kuuluvad 911 Turbo S-i mudelitel põhivarustusse. Nende küljepolstrid pakuvad veelgi paremat külgtuge ja täiendavat tuge õlgadele. Sinna juurde käib ka mälufunktsioon kõigile istmeasenditele (välja arvatud küljepolstrid) juhi poolel. Peatugesid ehivad „turbo“ või „turbo S“ logod.
Võidusõidu-korvistmed.
Lisavarustusse kuuluvad võidusõidu-korvistmed valmistatakse süsinikkiuga armeeritud plastist ning nende pind on süsinikumustriga. Need istmed pakuvad minimaalse massi juures eriti head külgtuge. Pikisuunaline reguleerimine käib käsitsi, kõrgust reguleeritakse elektri jõul. Istmed on musta nahkkattega, kuna keskosa katab perforeeritud Race-Tex. Viimistluse viivad täiuslikkuseni reljeefsed Porsche vapid peatugedel.
Tagaistmed.
Tagaistmed on sportauto kohta märkimisväärselt mugavad. Sarnaselt esiistmetele on ka tagaistmete kesksiilud tepitud mustriga. Istmete tagust riiulit saab kasutada täiendava panipaigana. Tänu kokkuklapitavatele seljatugedele leidub 911 Turbo kupeemudelite tagaosas rohkelt ruumi pagasile. Ning 163 liitrit 911 Turbo kabriolettmudelites.
Helisüsteemid.
Helisüsteem BOSE Surround.
Põhivarustuse helisüsteem BOSE Surround on optimaalselt häälestatud vastavalt 911 Turbo mudelite siseruumi akustika eripäradele. Helisüsteemil on 12 kõlarit ja võimendikanalit, sealhulgas patenteeritud, sõiduki keresse integreeritud 100-vatine madalsageduskõlar. Täisaktiivne süsteem muudab 911 Turbo kontserdisaaliks.
Helisüsteem Burmester High-End Surround.
Koostöös Burmesteriga – ühega maailma olulisematest high-end-helitehnika tootjatest – oleme loonud lisavarustusena pakutava helisüsteemi Burmester High-End Surround. Tulemuseks on heli kõrgeimal tasemel taasesitamine, teie 911 Turbo on süsteemiga eraldi sobitatud mitmesuguseid mõõtmisi ja helinäidiseid kasutades.
Nõjatu lihtsalt istmele ja naudi sõitu? Jah, aga ainult edasiliikumiseks.
Uusima põlvkonna Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) on teie jaoks juhtimiskeskus helisüsteemi, navigatsiooni ja sideseadmete, samuti mitmete juhiabisüsteemide haldamiseks. 10,9-tollise keskekraani uus kuva- ja juhtimiskontseptsioon paistab silma disaini ja kujutiste selgusega. Lisaks saab esikuva eraldi konfigureerida, et teie jaoks kõige olulisematele funktsioonidele oleks tagatud kiire ja lihtne ligipääs.
Navigatsioonimoodul on selge kasutajaliidesega ning selliste uuenduslike funktsioonidega nagu marsruudimonitor, mis kuvab ja võtab kokku kõik marsruudil paiknevad üksikasjad ja mistahes liiklustakistused. Veel üks uus võimalus on teavituste menüü. Selle all saab näha autost või autoga ühendatud seadmetelt pärit sõnumeid.
Hääljuhtimist on veelgi täiustatud ning oma 911 Turbole saate nüüd korraldusi jagada loomuliku kõnega. Hääljuhtimine käivitub fraasi „Hei, Porsche!“ peale. Lisaks on võimalik suhelda korraga mitmel viisil, näiteks puudutada mingit paika keskekraanile kuvatud kaardil ja öelda „vii mind sinna“.
Porsche Connect.
Porsche Connect on see, mis ühendab teid Porschega ja Porschet maailmaga. See süsteem täiendab teie 911 Turbo olemasolevaid digitaalfunktsioone. Saate leida parima tee sihtkohta jõudmiseks, sünkroniseerida kontakte ja aadresse ning pääseda ligi oma kalendrile otse PCM-ist. Porsche Connect on teie nutikas kaasreisija argielus, mis tagab ainulaadse sportautoelamuse. Enne sõitu, sõidu ajal ja pärast sõitu.
Porsche Connecti rakendusega saate näiteks kontrollida auto seisukorda – alates kütusekogusest ja rehvirõhkudest ning lõpetades auto hetkeasukohaga – või saata järgmise kavandatud marsruudi oma 911 Turbosse juba enne sõidu alustamist.
Sõidu ajal olete kursis valitseva liiklusolukorraga ja rahvusvaheliste sündmustega.
Pärast saate oma 911 Turbot hallata MyPorsche abil ning isikupärastada oma Connecti teenuseid vastavalt vajadustele. Parim asi: 911 Turbo soetamisel on Porsche Connect tasuta teie kasutuses kolmeks aastaks.
Valgustussüsteemid.
LED-esituled koos Porsche täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (Porsche Dynamic Light System Plus ehk PDLS Plus)
911 Turbos näitavad teed LED-esituled koos Porsche täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS Plus). Sinna kuuluvad kaugtuleautomaatika, dünaamilised pöördetuled ja kiirusetundlik esitulede nurga reguleerimine. Sel viisil tagatakse parem valgustatus nii auto ees, külgedel kui ka kaugemal – kõik parema turvalisuse nimel.
Maatriksvalgusvihuga LED-esituled koos Porsche täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (Porsche Dynamic Light System Plus ehk PDLS Plus).
911 Turbo S-is tagavad veelgi parema nähtavuse maatriksvalgusvihuga LED-esituled koos võimsate lisakaugtuledega. Maatriksvalgusvihuga esituledes lülitatakse esitulede pideva valgusvihu teatud segmendid välja. 84 eraldi juhitavat valgusdioodi saab olukorrast sõltuvalt reguleerida kas väljalülitamise või hämardamisega. Sõidukid teie ees või vastassuunavööndis jäetakse hämarusse, kuna nende vahel ja kõrval olevad alad on endiselt täielikult valgustatud. Lisaks kuuluvad PDLS Plusi koosseisu esimest korda elektrooniliselt juhitavad pöördetuled, mis üksikuid valgusdioode sisse ja välja lülitades tagavad kurvile optimaalse valgustatuse.
Juhiabisüsteemid
Loe lähemalt
Porsche märja tee režiim.1
Esirattakoobastes asuvaid andureid kasutades tuvastab süsteem üleskeerutatud veetolmu, hinnates sel viisil märga teekatet. Kui süsteem tuvastab oluliselt märja teekatte, muudetakse vastavalt Porsche sõidustabilisaatori (PSM) ja Porsche veojõuhalduse süsteemi (PTM) reageerimist. Samuti teavitatakse juhti tuvastatud märja teekatte kohta ning soovitatakse tal märja tee režiim käsitsi sisse lülitada. Kui juht seda teeb, seadistatakse vastavalt ümber sõidustabilisaator, veojõuhalduse süsteem (PTM), aerodünaamika, kurvistaabilsuse kontrollsüsteem (PTV Plus) ning mootor ja jõuülekanne.
1 Märja tee sõiduprogramm ei asenda erinevatesse tee- ja ilmaoludesse sobivaid sõiduvõtteid ning on siiski vaid juhi abistamiseks.
Kokkupõrke- ja pidurdusabi.
Põhivarustuses kokkupõrke- ja pidurdusabi võib süsteemi võimaluste piires vähendada sõidukite, jalakäijate ja jalgratturitega kokkupõrkamise ohtu. Süsteemi töö esimeses astmes hoiatatakse juhti kuuldavate ja nähtavate signaalidega, kui esikaamera tuvastab autode, jalakäijate või jalgratturite olemasolu kokkupõrkealas.
Automaatne pikivaheregulaator.
Süsteemi võimaluste piires muudab see teie 911 Turbo kiirust automaatselt vastavalt eesliikuva sõiduki kiirusele. Radariseade esikaitserauas jälgib teie sõiduki ette jäävat ala. Kui te olete valinud liikumiskiiruse ja lähenete sõidukile, mis liigub samal sõidurajal aeglasemalt, võtab süsteem gaasi maha või rakendab kergelt pidureid. See toimub seni, kui teie poolt etteantud pikivahe on saavutatud.
Porsche InnoDrive koos adaptiivse püsikiirushoidikuga.1
Porsche InnoDrive laiendab automaatse pikivaheregulaatori tegevusulatust kiiruse ennetava muutmisega kuni kolme kilomeetrini. Porsche InnoDrive’i töö põhineb täpsetel navigatsiooniandmetel ning sõiduki radari- ja videotehnikal, võimaldades tuvastada teel olevaid kiirusepiiranguid veel enne, kui teie 911 Turbo nendeni jõuab.
Lühidalt öeldes: Porsche InnoDrive teeb Porschele omaselt teoks tõhusa sõidu, lisades nii sõidumugavust kui ka sõidunaudingut.
1 Porsche InnoDrive’i pakutav abi on piiratud süsteemi võimalustega. Juht peab oma sõidustiili pidevalt jälgima ja kahtluse korral sekkuma. Juhtimise saab suvalisel hetkel üle võtta piduri- või gaasipedaali vajutamisega.
Sõidurajal püsimise abisüsteem ja liiklusmärkide tuvastamine.
Sõidurajal püsimise abisüsteem kasutab tee pikimärgistuse tuvastamiseks kaamerat, süsteemi võimaluste piires. Süsteem toetab juhti roolimisel, kui sõiduk läheneb sõiduraja tuvastatud servale ja ähvardab sealt üle kalduda, ning sel viisil aitab autot omal rajal püsida. Integreeritud liiklusmärkide tuvastamine kasutab kaamera kujutisi ja navigatsiooniandmeid kiirusepiirangute, möödasõidukeeldude ja muu kaudse info, näiteks märkide mõjupiirkondade tuvastamiseks ning kuvab need andmed näidikuplokki.
Ümberreastumise abisüsteem koos pöördeabiga.
Ümberreastumise abisüsteem kasutab laseripõhist tehnikat, et jälgida süsteemi võimaluste piires teie 911 Turbo taha jäävat ala ja juhi vaatevälja pimeala. Kui süsteem tuvastab kiiresti tagantpoolt läheneva teise sõiduki või jääb sõiduk juhi vaatevälja pimealasse ning rajavahetus on liiga ohtlik, annab ta juhile sellest märku nähtava hoiatussignaaliga vastavas küljepeeglis. Nii paranevad mugavus ja turvalisus, eriti kiirteedel. Pöördeabi toetab teid väikesel kiirusel tehtavatel pööretel. Ristmikel annab pöördeabi nähtava hoiatussignaaliga märku, kui tuvastab mõne objekti teie vaatevälja pimealas.
Öönägemissüsteem.
Öönägemissüsteem toob teile pimedas sõites infot isegi väljastpoolt esitulede ulatust – süsteemi võimaluste piires. Infrapunakaamera tuvastab jalakäijaid või suuri metsloomi juba enne, kui esitulede valgusvihk nendeni jõuab. Juhti hoiatab termokujutis näidikuplokis: tuvastatud inimest või looma kujutatakse kollasega esiletõstetult või punasega koos vastava helisignaaliga, kui need asuvad kriitilises alas sõiduki ees. Samal ajal aktiveeritakse hädapidurduse funktsioon.
Parkimisandurid ees ja taga koos tagurduskaameraga.
Põhivarustuses tagurduskaamera hõlbustab täpset tagurpidi manööverdamist. Abi osutatakse PCM-i ekraanile kuvatava kaamerapildi ja dünaamiliste abijoontega, mis kujutavad sõiduki eeldatavat liikumisteed rooli hetkeasendi põhjal.
Kaugjuhtimisega parkimisabi (Remote ParkAssist).1
Kaugjuhtimisega parkimisabi ühendab mitmeid nutikaid juhiabisüsteeme, mis teevad teie jaoks lihtsamaks nii parkimiskoha leidmise kui ka parkimiskohale manööverdamise. Tänu aktiivsele parkimisabisüsteemile – kui see on sisse lülitatud ja auto liigub sobival kiirusel – suudab teie 911 Turbo mõõta ja tuvastada vabu parkimiskohti, kui teie neist mööda sõidate. Juhi jälgimise all võtab auto üle rooli pööramise ning edasi- ja tagasisuunas liikumise parkimiskohale manööverdamise ajaks.
1 Ühildub ainult Apple iPhone’idega alates iPhone 7 põlvkonnast ja iOS 13.0-st. Ühilduvuse juhendeid saate näha autokonfiguraatoris. Kõik süsteemid töötavad oma võimaluste piires ning juht peab pidevalt sõidukit jälgima.
Lähiümbruse ülevaade.
Lähiümbruse ülevaade täiendab tagurduskaamerat veel kolme kõrgelahutuskaameraga esikaitserauas ja küljepeeglite alaküljel. Kõigi nelja kaamera info põhjal paneb süsteem kokku auto linnulennuvaate ja kuvab selle PCM-i ekraanile. Võimalik on ka erinevate kaameravaadete ümberlülitamine nähtavuse parandamiseks näiteks kitsastes läbipääsudes.
Hinnakirjad ja kataloogid

Järgmised sammud
See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.