Kerimine võimalik
911 GT3

- 294 - 293 g/km
- 13 - 12,9 l/100km
- 375 / 510, 8400 kW/hj, p/min
- 318 km/h
911 GT3 Touring

- 293 - 292 g/km
- 12,9 l/100km
- 375 / 510, 8400 kW/hj, p/min
- 318 km/h
911 GT3 RS

- 305 g/km
- 13,4 l/100km
- 386 / 525, 8500 kW/hj, p/min
- 296 km/h
Omadused
Põhiomadused.
Loe lähemalt
Carpe secundum.
Mõned püüavad iga päeva täielikult ära kasutada, kuid meie võtame viimast lausa igast sekundist. Iga rooli taga veedetud sekund on ju väärtuslik. Iga sõit peab midagi tähendama. Uue 911 GT3 juures lihvisimegi kõike seda, millest koosneb ehe sportauto: aerodünaamikat, suutlikkust, seadistust, sõidumõnu ja adrenaliini. Aeg lendab, ja see on teie aeg. Hüpake sisse!
Uus, luigekaelakinnitusega tagatiib täiendava surujõu tekitamiseks.
Tagadifuusori suured püstribid lisavad surujõudu veelgi.
Esikaitseraua laiendatud avad pidurite optimaalseks jahutamiseks.
Võidusõidust inspireeritud: süsinikplastist esiluuk koos integreeritud õhutusavadega.
Välja töötatud Flachtis, tunneb end koduselt ringrajal: vabalthingav 4,0-liitrine kuuesilindriline kiirekäiguline mootor.
Selle hääl paneb teilgi südame kiiremini põksuma. Tekitab tunde, et kuskil läheduses peab olema ringrada. 911 GT3-s annab teile ehtsa mootorispordielamuse mitte ainult sõidunauding, vaid ka tema täisverelise võidusõidumootori möirgamine.
Kõik silma all: uus Track Display kuvab kogu ringrajal sõitmiseks vajalikku infot.
Seitse kiirusele orienteeritud käiku tagavad ehtsa võidusõidutunde, PDK käiguvalits meenutab traditsioonilist käigukangi.
911 GT3 jaoks lisana pakutav 6-käiguline sportlik manuaalkäigukast annab teile eheda, veelgi vahetuma sõiduelamuse.
99% arendustöödeks kulutatud ajast läheb meil viimase 1% peale.
Aeg on kallis? Meie aerodünaamikutele on ka iga gramm kallis. Iga surujõu gramm. Sest rohkem surujõudu tähendab paremat kontakti teepinnaga ja seetõttu suuremat kurvikiirust tänu ratta kasvanud koormusele ja staatilisele hõõrdejõule. Nii läbib auto kurve kiiremini ja paremini.
911 GT3 uus aerodünaamikakontseptsioon järgib seda seost. Kinnitades veelkord põhimõtet, et vorm järgib funktsiooni. Kõik peab olema allutatud samale eesmärgile: tiivad, difuusorid, õhuvõtuavad. Eesmärk on rehvide eeskujulik haardumine igas sõiduolukorras.
Tagaosa.
Uue 911 GT3 tagaosa näeb eriti jõuline välja. Võimsat surujõudu tekitaval uuel tiival on kinnitused pealpool, samasugust lahendust kasutati varem võistlusautol 911 RSR. Tiib kinnitub kahe alumiiniumtoega, mis on omakorda kinnitatud kere külge. Niinimetatud luigekaelakinnitus tagab segamatu õhuvoolu tiiva alaküljel, vähendades niiviisi surujõu kadusid.
Täiesti uus, suurte pikiribidega difuusor on aerodünaamiliselt varasemast tõhusam. See tekitab neli korda enam surujõudu kui eelkäija tagadifuusor.
Esiosa.
Vastutuulega võideldes: uue 911 GT3 suurte õhuavadega esikaitseraud. Sissetulev õhk jahutab pidureid, õhu sisselaskeavade võred pakuvad kaitset võõrkehade eest. Keskasendis radiaatori õhu väljalaskeavad on nüüd süsinikplastist valmistatud esiluudi sisse integreeritud ja rõhutavad võidusõidulikku välimust.
Surujõud. Tasakaal. Jahutus. Kõik peavad harmooniliselt sobituma. Lai esispoiler tagab esisillale täiendava surujõu. Tänu uuele esidifuusorile saab esisillale mõjuvat surujõudu – ja ühes sellega auto aerodünaamilist tasakaalu – astmetena muuta. Koos aerodünaamiliselt viimistletud autopõhjaga on võimalik optimaalselt koordineerida esisillale mõjuvat surujõudu ja sõiduki tasakaalu. Õhuvoolu suunavad elemendid esirataste taga on nüüd täiesti teistsugused ning tekitavad sama õhutakistuse juures kaks korda enam surujõudu.
Surujõud.
Kui võtta arvesse kõik aerodünaamikat parandavad-täiustavad meetmed, mõjub uuele 911 GT3-le umbes 60% suurem aerodünaamiline surujõud. Suutlikkusele orienteeritud seadistuses, mida tänavaliikluses ei tohi kasutada, pakub see ringraja tarvis enam kui kaks korda suuremat surujõudu.
Aga enne kui te arvutama asute, on mõistlik pigem ringrajale minna ja seda kõike omal nahal kogeda.
Veljed ja rehvid.
Esimest korda saab 911 GT3 erineva läbimõõduga veljed: esisillale 20-, tagasillale 21-tollised. Laiad veljed tähendavad ka laia rehviturvist ning tänu sellele head dünaamilist suutlikkust.
Veljed on värvilt hõbedased ning valmistatud kergmetallsulamist sepistamise teel. Must keskmutter GT3 logoga on tüüpiline võistlusautode detail ja sellisena ka ülimalt funktsionaalne.
Rehvimõõdud: 255/35 ZR20 velgedel 9,5J×20 ees, 315/30 ZR21 velgedel 12J×21 taga. Tänavaliikluses kasutamiseks lubatud sportrehvid tagavad vajaliku haardumise.1
Rehvirõhu seiresüsteem (TPM) paigaldatakse põhivarustusena ja sel on olemas ka ringrajarežiim, mis võtab arvesse külmade rehvide madalamat rõhku enne rajale suundumist.
1 Turvise väiksem sügavus suurendab vesiliu ohtu märjal teel.
Suutlikkus.
Loe lähemalt
Kus te siis olete 3,4 sekundi pärast?
Aeg on kallis. Ja 911 GT3-s läheb iga sekund kahe ette.
Teie jaoks. Sest iga sekund, mil te istute rooli taga, viib teid täiuslikule võidusõidukogemusele järjest lähemale. Aga ka meie jaoks. Sest iga sekund, mille võrra me autot kiiremaks teeme, viib meid edasi – täiusliku sportauto poole.
Vabalt hingav mootor, mis siis veel? Neljaliitrise töömahu ja kuue silindriga. Boksermootor. Taga. Just nii, nagu 911 puhul oodatakse. Kuus seguklappi tagavad mootori veelgi vahetuma reaktsiooni, mida juhil on lihtsam hallata. Kiirekäiguline jõuallikas teeb kuni 9000 pööret minutis. Ja arendab kuni 470 Nm pöördemomenti, mida on 10 Nm võrra rohkem kui eelkäijal. Kõike seda saadab ainulaadne mootorihääl, mis jalad nõrgaks võtab.
Sellelt tehniliselt baasilt arendab uue 911 GT3 mootor täpse töömahuga 3996 cm3 maksimaalset võimsust 375 kW (510 hj). Põhivarustusse kuuluva 7-käigulise Porsche Doppelkupplung (PDK) käigukastiga läbib ta 0–100 km/h spurdi kõigest 3,4 sekundiga. Kiirus? Muudkui kasvab, kuni muljetavaldava 318 kilomeetrini tunnis.
Jõuallikas töötati välja samas kohas, kus valmivad ka meie võidusõidumootorid – Flachtis. Aluseks võeti 911 GT3 Cupi mootor ning jõuallikas sai erakordselt vastupidav ja võimas. Kuiva karteriga õlitus ning fikseeritud gaasijaotusmehhanism, kus iga silindri kohta on neli klappi, pärinevad otse võidusõidumaalimast.
Uus 911 GT3 saab ühe suure seguklapi asemel kuus – igale silindrile oma. See tagab optimaalse õhuvoolu silindritesse. Ühtlasi paranevad reaktsioon, hallatavus ja gaaside läbilaskevõime, eriti just suurtel kiirustel. Kõik see lisab omakorda suutlikkust.
Uudisena on mootori tagumiste kinnitused viidud auto pikiteljele lähemale. Sellest tulenevalt sai kinnitused seadistada nii, et vähenes mootori vibratsioon ja paranes sõiduki stabiilsus, eriti ebatasase teekattega kiirel kurviläbimisel.
Käigukast.
7-käiguline PDK.
Uues 911 GT3-s on 7-käiguline PDK veelgi sportlikumalt seadistatud. Käiguvahetuslabad liiguvad täpselt ja konkreetselt. Soovi korral aga võib käike vahetada ka otse PDK käiguvalitsaga, mis uues 911 GT3-s meenutab tavalist käigukangi. Aga pole vahet, kuidas te käike vahetate, seitse kiirusele orienteeritud käiku tekitavad ehtsa võidusõidutunde.
Uueks võimaluseks on aga käikude dünaamilised allavahetused. Näiteks kui enne kurvi pidurdades vahetab juht käiku alla liiga vara, mil mootori pöörded on veel liiga kõrged, jätab PDK selle käiguvahetuse „meelde“ ja vahetab käigu alla siis, kui mootor on jõudnud optimaalsete pööreteni.
6-käiguline sportlik manuaalkäigukast
Kuus kiirusele orienteeritud käiku, käigukangi erakordselt lühikesed liikumisteed ning äärmiselt täpsed ja kiired käiguvahetused. Fookus on siin mitte igal viimasel kümnendiksekundil, vaid kompromissitul sõidunaudingul ja vahetutel emotsioonidel.
Seejuures säästetakse manuaalkäigukasti, kahemassilise hooratta ja mehaanilise diferentsiaalilukustusega 911 GT3 puhul 17 kilo massi.
Kergkonstruktsioon.
Erksus.
Kergkonstruktsioon ulatub alati pisiasjadeni. Gramme viilitakse maha kõikjalt, et võidelda maksimaalse kaalusäästu eest. Alumiiniumist ja süsinikplastist kergekaaluliste detailide osakaal on taaskord kasvanud, tugevus aga jäänud samaks. Sellega saavutatakse võidusõiduautodele nii omane erksus.
Süsinik.
Esiluuk on valmistatud süsinikkiuga tugevdatud plastist, seda materjali pruugiti varem ainult 911 RS-mudelitel. Tagatiib valmistatakse samuti süsinikust ja soovi korral ka katus.
Kergklaas.
Uudiseks 911-l on kergklaasist aknad külgedel ja taga. See on äärmiselt vastupidav, kriimustuskindel ja erakordselt kerge materjal.
Tulemused.
Tänu kõigele sellele saavutab 911 GT3 massi ja võimsuse suhte kõigest 2,81 kg/hj ning õhutakistusteguri 0,34. Nii saate teiegi uusi rekordeid püstitada. Pingutamata. Ning eelkõige kergelt.
Veermik.
Loe lähemalt
Esimest korda paigaldatakse 911 GT3-le topeltõõtsharkidega esivedrustus. See süsteem on üle võetud otse 911 RSR-ilt ning võidab teie jaoks 911 GT3-s väärtuslikke sekundeid.
Esisilla reaktsioonivõime paranes tänu sellele konstruktsioonile ja väiksema hõõrdumisega amortisaatoritele märgatavalt. Lisaks teeb uus sillageomeetria võimalikuks seadistuse, mis pakub täiendavat stabiilsust kurvide läbimisel ja veelgi vahetumat rooli tagasisidet. Ning veelgi suuremat kurvikiirust.
Tagasillal kasutatakse läbiproovitud mitmikhoobadega konstruktsiooni, kuid tänu kuulliigendite suuremale arvule töötab see veelgi täpsemalt.
Mõlemal sillal saab eraldi reguleerida kere kõrgust, rataste külgkallet ja stabilisaatorivarbade jäikust. Nii ees kui ka taga võeti kasutusele jäigemad vedrud koos võidusõidust tuntud abivedrudega. Uue tehnoloogia kohaselt valminud amortisaatorid parandavad samuti sõiduomadusi, kuid lisavad samal ajal ka sõidumugavust.
Ja kõike seda mõne kümnendiksekundi nimel. Sest aeg on meile lihtsalt nii väärtuslik.
Juht- ja abisüsteemid.
Loe lähemalt
Juhtsüsteemid.
Sportlikus seadistuses tagarattaroolimine.
Väikestel kiirustel pöörab süsteem tagarattaid eesmistega vastassuunas. See parandab manööverdusvõimet eriti kurviläbimisel. Suurtel kiirustel pöörab süsteem tagarattaid eesmistega samas suunas. See suurendab sõidustabiilsust, eriti suurel kiirusel või ringrajal möödumismanöövrite ajal.
Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM, -20 mm).
Amortisaatorite süsteemi aktiivne ja pidev elektrooniline reguleerimine muudab iga ratta amortisaatori jäikust teistest sõltumatult vastavalt hetkel valitsevatele teeoludele ja sõidustiilile. PASM-il on kaks seadistust. NORMAL on kompromiss kiiruse ja mugavuse vahel, kuna SPORT on oluliselt jäigem seadistus.
Porsche sõidustabilisaator (Porsche Stability Management ehk PSM).
PSM on automaatne juhtimissüsteem stabiilsuse säilitamiseks dünaamilise sõidu piirolukordades. Lisaks saab süsteemi kahes järgus täielikult välja lülitada. See tagab ringrajale taotluslikult sportliku juhitavuse.
Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).
Koos 7-käigulise PDK-ga tüürib see süsteem elektrooniliselt reguleeritavat diferentsiaalilukustust, mis võimaldab täielikult muudetavat veojõu jaotust. Nii saavutatakse parem haardumine ja suurem külgkiirendus, samuti parem sõidustabiilsus kaalujaotuse muutumisel kurvides ja möödasõitude korral.
Nutikas tõstesüsteem.
Lisavarustusena saadaolev süsteem tõstab 911 GT3 esisilda kuni 30 mm võrra. Nii saab kliirensit suurendada kiirustel kuni umbes 50 km/h. Uus on aga automaatne tõstefunktsioon, mis põhineb kasutaja salvestatud asukohaandmetel.
Pidurid.
Aega ei tohi kaotada, isegi pidurdamisel mitte. Uus ja eriti võimas pidurisüsteem on selle tõe alusmüüriks. Põhivarustusse kuuluvad malmist ja alumiiniumist komposiitpidurikettad on esisillal läbimõõduga 408 mm – 28 mm enam kui eelkäijal – ning tagasillal läbimõõduga 380 mm. Tänu uuendatud konstruktsiooniga vaakumvõimendile saab pidurdusjõudu rakendada veelgi täpsemalt ja vastavalt vajadusele.
Alumiiniumist punased kuue kolviga pidurisadulad esisillal ja nelja kolviga samasugused sadulad taga on konstrueeritud monoplokk-elementidena. Isegi äärmuslike koormuste korral on pidurite rakendamisel ja vabastamisel kindlustatud parem loomupärane stabiilsus ja kiirem reaktsioon.
Porsche keraamilised komposiitpidurid (Porsche Ceramic Composite Brake ehk PCCB).
Lisavarustusena pakutavate Porsche keraamiliste komposiitpidurite (PCCB) kettad on umbes 50% kergemad kui samasuguse suuruse ja konstruktsiooniga malmkettad ning loodud võidusõidus vajalikku kergust silmas pidades. Läbipuuritud keraamilised pidurikettad on ees läbimõõduga 410 mm ja taga 390 mm ning tagavad veelgi vägevama pidurdusvõimsuse. Kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad esisillal ja nelja kolviga sadulad taga – kõik värvitud kollaseks – tagavad erakordselt suure pidurdusjõu, mis lisaks püsib pidurdamisel ühtlasena. Samuti kasvab turvalisus suurelt kiiruselt pidurdamisel, sest PCCB puhul on pidurite „väsimine“ minimaalne.
Interjöör ning teabe- ja meelelahutussüsteemid.
Kõik, mis teile Porsche juures meeldib. Aga kiirem.
Spordis peab kõik olema vahetu. Eriti ringrajal, aga sama kehtib ka juhikoha ergonoomika osas. 911 GT3 interjöör on sel alal kahtlemata teenäitaja. Siit paistavad välja kõik 911 klassikalised väärtused, mis on teostatud uute tehniliste võimalustega. Põhimõte: analoogvaimustus kohtub digitaalintegratsiooniga.
GT3 sportrool koos Dark Silver-värvitoonis käiguvahetuslabadega võimaldab käike vahetada sama kiiresti nagu võidusõidus. Musta libisemisvastase Race-Tex kattega rool istub mugavalt kätte ka sportlikul sõidul. Kõik materjalid on ehedad, ent kvaliteetsed. Lisaks mustale Race-Texile leiab siit veel musta nahka ja musti ehisliiste koos antratsiidivärvi ehiselementidega.
Uus funktsioon on valitav ringrajakuva, mis soovi korral näitab asjakohast infot, näiteks rehvirõhke, G-jõude, stopperit, veetemperatuuri ning õlitemperatuuri ja -rõhku. Nii on kogu info otse teie ees ning teie ise saate täielikult rajale keskenduda. 6-käigulise sportliku manuaalkäigukasti puhul (samuti PDK-s käike vlitsast käsitsi vahetades) kuvatakse ekraanil ka käiguvahetusabi.
Kultuslik: keskel asuv analoogtahhomeeter koos valgustatud GT3 logoga on interjööri kese nii visuaalselt kui ka tehniliselt. Kõrgtehnoloogia: 7-tollised kõrglahutusega WVGA TFT-värviekraanid tahhomeetrist vasakul ja paremal kuvavad oma virtuaalnäidikutel juhi soovitud infot sõiduki kohta.
Pakett Clubsport.
Pakett Clubsport on saadaval tasuta lisavarustusena, tagab ringrajal täiendava kaitse ning pakub sportlikele ekstreemsustele ideaalset aluspõhja.
Pakett Clubsport sisaldab esiistmete taha auto kere külge poltidega kinnitatud turvapuuri, musti kuue kinnituspunktiga võidusõiduturvavöid juhiistmele paigaldamiseks, paigaldusvalmis tulekustutit koos kinnituskronsteiniga ja toite pealüliti valmidust. See on eraldi soetamiseks saadaval Porsche Motorsportist.
Istmed.
Plus-sportistmed.
Kõrgemate küljepolstrite, elektriliselt reguleeritava kõrguse ja seljatoega ning käsitsi pikisuunas reguleeritavad Plus-sportistmed kuuluvad põhivarustusse. Küljepolstrid kaetakse nahaga, istmete kesksiilud musta Race-Texiga ning peatugedel on hõbedane tikand GT3 logoga. Istmepadja ja seljatoe küljepolstritel on sportlikult jäik vooderdus ning need pakuvad eeskujulikku külgtuge ka vaagnapiirkonnale. Istme kandmik on värvitud toonis Dark Silver.
Soovi korral on saadaval ka 18 suunas elektriliselt reguleeritavad Plus-sportistmed.
Võidusõidu-korvistmed.1
Võidusõidu-korvistmed valmistatakse üleni süsinikplastist, soovi korral on neile saadaval ka süsinikumustriga viimistlus ja integreeritud rindkereturvapadi. Need istmed pakuvad minimaalse massi juures eriti head külgtuge. Pikisuunaline reguleerimine käib käsitsi, kõrgust reguleeritakse elektri jõul. Vaikimisi valmistatakse istmekate nahast ja kesksiil mustast Race-Texist, äärised on kontrasttoonis ning peatuge kaunistab hõbedane tikand GT3 logoga.
1 Võidusõidu-korvistmed ei sobi lapseistme kinnitamiseks.
Pakett Chrono.
Aeg on kallis? Ausalt öeldes võtame seda siinkohal natuke täpsemalt. Räägime ju kümnendik- ja sajandiksekunditest.
Armatuurlaual oleva analoog- ja digitaalstopperi kõrval pakub lisana saadaolev pakett Chrono veel täiendavaid funktsioone: Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) saab täiendava suutlikkuskuva, mis võimaldab ringiaegu kuvada, salvestada ja analüüsida. Juht näeb sealt jooksva ringi aega ja läbitud vahemaad, lõpetatud ringide arvu ja teisi seni saavutatud aegu – loomulikult sajandiksekundi täpsusega. Samuti on võimalik kuvada kiireima ringi aega koos allesjäänud sõiduulatusega. Salvestada saab mistahes läbitud vahemaid ning määratleda etalonaja võrdluste tarvis.
Porsche Connect.
Porsche Connect pakub abi mitmesuguste kasulike teenustega. Rakenduse Porsche Connect abil saate oma Porschega sünkroniseerida oma kalendri ja sihtkohad, kavandada Porsche kommunikatsioonikeskusest (PCM) teekondi reaalajas liiklusinfo baasil ning kasutada nutitelefoni muusikateenuseid. Teie Porsche hoolitseb navigeerimise, info ja meelelahutuse eest. Navigatsiooni- ja infopakett aitab teil kohale jõuda kiiremini, sest kasutab teekonna kalkuleerimiseks värskeid veebipõhiseid kaarte. Hääljuhtimisliidest kasutades saate hõlpsasti otsida infot, näiteks ilmateadet oma sihtpunkti kohta, ning lasta endale ette lugeda värskemaid uudiseid majanduse, poliitika või spordi vallast. Eriti kui te pole ringrajal, või olete just teel sinnapoole.
Rakendus Porsche Track Precision.1
Rakendusega Porsche Track Precision saab teie saavutusi mõõta ja analüüsida veelgi põhjalikumalt. Rakendus võimaldab teil oma sõidustatistikat nutitelefoni ekraanil täpselt kuvada, salvestada ja analüüsida. Ringiaegu mõõtvat stopperit saab peatada automaatselt PCM-ilt tuleva täpse 10 Hz sagedusega GPS-signaaliga või käsitsi Chrono-paketi juhtkangiga. Kõige täpsema tulemuse aga annab eraldi ringiajaandur, mis on lisavarustusena saadaval Porsche Tequipmentist. Salvestatud aegu saab võrrelda otse nutitelefonil.
1 Rakenduse kasutamine on lubatud ainult eramaal. Selle toote (eriti selle osaks oleva videosalvestusfunktsiooni) kasutamine võib olla seaduste või muude reeglitega keelatud teatud turgudel või üritustel. Enne toote mistahes kasutamist palume kontrollida, et kohalikud seadused ja reeglid seda lubavad.
Mootorisport.
Loe lähemalt
Unistusele lähemale. Sihtkohta kiiremini. Uus Porsche 911 GT3 Cup.
Võidusõidus on iga sekund väärtuslik. Eriti need sekundid, mis mööduvad oma unistust püüdes. Uus 911 GT3 on ideaalne neile, kes unistavad adrenaliinivoolust ringrajal ega taha sportautot millegi muu vastu vahetada isegi koduteel. Aga kõigi nende jaoks, kes tahavad astuda otsustava sammu edasi, tegime me valmis auto nimega Porsche 911 GT3 Cup.
See on meie järjekordne visioon maailma kõige mitmekülgsema GT-võistlusauto teemal. 911 GT3 Cupi kompromissitut suutlikkust naudivad ühtviisi nii noored anded kui ka kogenud profid. Muidugi on sellel sarnasusi tänavaliikluseks mõeldud 911 GT3-ga: tagaosas müriseb ikka seesama 4,0-liitrine kuuesilindriline vabalt hingav boksermootor võimsusega üle 500 hj. Lisaks sellele, et mõlemad erakordsed atleedid jõuavad maailma Zuffenhausenis asuvalt koosteliinilt, on neil ka mitmeid ühiseid komponente, näiteks võidusõiduraja nõudmisi silmas pidades konstrueeritud topeltõõtsharkidega esivedrustus.
See loodi eesmärgiga, millest unistavad meie klienditiimid kogu maailmas: võidelda parimate ringiaegade ja parimate kohtade eest Porsche margisarjades ja teistes võistlussarjades. Just seepärast mõistabki uue sõiduki konstruktsioon selle värve: 911 GT3 Cup on Porsche margisarjade alus. Seal on meeskonnavaimu kõige tugevamalt tunda. Aasta 2021 on talle esimene hooaeg ning võistelda tuleb mitmetes sarjades samaaegselt: Aasia, Beneluxi, Saksamaa, Prantsusmaa ja USA Porsche Carrera Cupis ning Porsche Mobil 1 Supercupis heitlevad tiimid esikohtade eest just seda uut sportautot kasutades.
Uus Porsche 911 GT3 Cup märgib mitte ainult maailma enimmüüdud võidusõiduauto uue põlvkonna saabumist, vaid see on ka kõigile uusim tiimikaaslane. Sest võidusõit on meeskonnaala. Sest me teame, et iga võidusõitja on täpselt nii hea, kui on meeskond tema taga. Meeskond, kes alati töötab koos uute eesmärkide ja unistuste teokstegemise nimel. Meie kutsume seda meeskonnavaimuks.
Hinnakirjad ja kataloogid

Järgmised sammud
See Porsche mudel võib olla Teie järgmine auto. Ootame Teid autoga tutvuma Teile sobival ajal.