Kerimine võimalik

Valitud

911 Dakar

  • 256 g/km
  • 11,3 l/100km
  • 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
  • 240 km/h

Omadused

911 Dakari idee

Loe lähemalt

Seiklus kõrbes.

Dakari ralli pole kunagi olnud mingi liivakastimäng. Algusest peale kujunes sellest üks suuremaid seiklusi maailmas, mis paneb vastupidavuse tõsiselt proovile. Kangeimad sõitjad, kangeimad sõidukid ja legendaarne võitja aastal 1984: 911 Carrera 3.2 4×4 Paris-Dakar (953).

Uus Porsche 911 Dakar on vääriline mantlipärija. Disainipaketiga Rallye avaldab see austust algupärasele autole ja äratab ajaloo taas ellu.

"911 on ainus auto, millega saab sõita Aafrika safarilt Le Mans'i, sealt teatrisse ja New Yorgi tänavatele." - Ferry Porsche

Järgmisele kiiruskatsele.

Suutlikkus, toekas tehnika ja vastupidavus on need, mis rallis loevad. Ainult sel juhul on teil head šansid esimesena finišijooneni jõuda. Uus 911 Dakar on sportauto, mis sobib ühtmoodi nii maastikusõiduks kui ka maanteedel kulgemiseks ning jätab linnaski hea mulje.

Tugev suutlikkus

Loe lähemalt

Olgu asfalt, kruus või liiv: 911 GT3-lt pärit jäigemad mootoripadjad parandavad 911 Dakari sõidudünaamikat, eriti maastikul liikudes. Koos tagarattaroolimise ja külgkalde korvamise aktiivsüsteemiga (PDCC) on tulemuseks optimaalse häälestusega veermik, mis tuleb isegi kõige keerukamate ralliteedega toime turvaliselt ja mugavalt. 911 Dakari mootor arendab 353 kW (480 hj) võimsust, mis kantakse kõigile neljale rattale 8-käigulise käigukasti Porsche Doppelkupplung (PDK) kaudu.

80 millimeetrit suurem kliirens.

Hoia vahet! Mitte ainult ees ja taga, vaid ka allpool. Dakar on ainus 911, mille sportvedrustus tõstab auto tavalise 911-ga võrreldes 50 mm kõrgemale. Kui aga maapind ikkagi roostevabast terasest põhjakaitsele liiga lähedale tuleb, saab spetsiaalselt 911 Dakari jaoks väljatöötatud tõstesüsteem auto esi- ja tagaosa veel 30 mm võrra üles kergitada – nii paigal seistes kui ka kiirustel kuni 150 km/h.

Paigaltvõtusüsteem Rallye Launch Control.

Sport Chrono-pakett 911 Dakari jaoks sisaldab veel kaht spetsiifilist võimalust: sõidurežiimi Rallye kruusa, poriste teede ja märja rohu jaoks ning sõidurežiimi Off-Road liivaluidete ja kiviste lõikude tarvis. Paigaltvõtusüsteem Rallye Launch Control on samuti käepärast, tagamaks lahtisel pinnasel täiuslikku starti ralli kiiruskatsele.

Pakett Rallye Sport.

Pakett Rallye Sport pakub täiendavat kaitset sõiduks maastikul ja ringrajal. See sisaldab kuuepunkti-turvavöid mõlemale istmele ning musta pulbervärviga värvitud turvakaart, mis kinnitatakse istmete taha poltidega. Paketti kuulub ka kaasreisija poolele paigaldatav ja kergesti ligipääsetav tulekustuti.

Välimus

Loe lähemalt

Sõiduki kontrollnimekiri.

Täiendava kaitsega eriline esiosa.

Altpoolt kaitseb esiosa roostevabast terasest põhjakate, seda täiendab sepistatud alumiiniumist pukseerimisaas.

Maastikurehvid ja toekad küljekarbid.

19- ja 20-tollised sepistatud kergmetallveljed Dakar koos uudsete maastikurehvidega, roostevabast terasest kaitsetega küljekarbid ja pilkupüüdvad rattakoopalaiendid.

Eriline tagaosa koos spoileriga.

Tagaosa koos roostevabast terasest põhjakaitsega, pukseerimisaas ja fikseeritud asendis tagaspoiler.

 

Võitlus iga grammi pärast.

Süsinikplastist esiluuk.

Liivasel pinnasel loeb iga gramm. Seepärast valmistataksegi 911 Dakari integreeritud tuulutusavadega esiluuk erakordselt kergest süsinikkiuga tugevdatud plastist (CFRP), samamoodi nagu 911 GT3-l.

Süsinikplastist tagaspoiler.

Süsinikkiuga tugevdatud plastist (CFRP) valmistatud fikseeritud tagaspoiler loodi aerodünaamika optimeerimiseks ning pakub kiirel sõidul vajalikku aerodünaamilist surujõudu.

 

Disainipakett Rallye.

Kahetooniline värvkate.

Kummardus ajaloole: kahetooniline valge-sinine (Gentian Blue Metallic) värviskeem, kuldsed ja punased ehistriibud ning maastikurehvidega valged 19- ja 20-tollised veljed avaldavad austust legendaarsele 1984. aasta Porsche 953-le. Stardinumbri võib valida oma soovi kohaselt.

 

Tarvikud.

Katusekorv koos lisatuledega.

Kuni 40 kg jaoks: 911 Dakarile pakutavaid Tequipmenti tarvikuid nagu kanistrid, rattaalused plangud ja muud varustust saab turvaliselt kinnitada alumiiniumist katusekorvi, mis on kaetud musta pulbervärviga. Kui sõita tuleb ka pimedas, valgustavad integreeritud LED-lisatuled teed läbi kõrbe.

Kanister.

Asendamatud igal kiiruskatsel: 10-liitrine värvitud kütusekanister ja 12-liitrine plastist joogiveekanister PORSCHE logoga. Mõlemad anumad kinnitatakse katusekorvi spetsiaalsete kergesti avatavate kanistrihoidikutega, mistap tankimine ei raiska aega.

Rattaalused plangud.

Hädatarvilikud pehme pinnase, näiteks liiva ja pori tarvis: vastupidavast plastist hallid plangud PORSCHE logoga aitavad kinnijäänud autot jälle liikvele saada ning neidki saab vedada katusekorvis.

Kokkupandav labidas.

Kui te sukeldute sügavale kõrbe lõputusse liivamerre, peab olema kaasas sobiv varustus. Kokkupandav labidas sisaldab ka kirvest ja saagi ning on tõeline mitmeotstarbeline töövahend – selle saab kinnitada katusekorvile, kus ta on igal maastikuseiklusel hõlpsasti kättesaadav.

Active 2.0 matkakott.

Äärmiselt vastupidav ja veekindel: see reisikott on valmistatud hallist presendist ning kannab iseloomulikku musta logo kirjaga PORSCHE. Niisugused funktsionaalsed detailid nagu rullides suletav kotisuu ja praktilised rihmad katusekorvi külge kinnitamiseks teevad sellest ideaalse tarbeasja igal reisil.

Kleebised.

911 Dakarile on kleebistena saadaval kolm täiendavat kujundust, mis meenutavad kunagisel Ida-Aafrika Safari rallil võistelnud Porsche sõidukeid aastatest 1971, 1974 ja 1978. Neid võib lasta paigaldada otse tehases või Tequipmentist tellimise korral hiljem.

Katusetelk.

Kokkupandav katusetelk kahele inimesele on paigaldatud sõiduki katuse transpordisüsteemile ning seda saab püstitada paari liigutusega – nii luuakse parimad tingimused esikoha saavutamiseks. Sõidu ajal hoitakse telki, madratsit ja redelit tugevas kastis.

Interjöör

Loe lähemalt

Juhikoht.

911 Dakari juhti tervitab libisemisvastase Race-Texiga kaetud GT-sportrool. Roolil on veel keskkoha märgis Shade Green-värvitoonis, PDK käiguvahetuslabad ja sõidurežiimide vahetamise pöördlüliti. Samuti ehivad interjööri mustast matistatud alumiiniumist ehisosad, ehisliistude Shade Green-toonis taustad ja auto seerianumbriga silt kaasreisija poolel.

Juhikoht disainipaketiga Rallye.

Täiendavad Race-Texist valmistatud elemendid teevad disainipaketi Rallye veelgi dünaamilisemaks, nende hulka kuuluvad näiteks ehisosad, mis on ühendatud Ceramica-toonis ehistugedega. Sinised kontrasttoonis tepingud, sinine keskkoha märgis GT-sportroolil ja sinised turvavööd lisavad veelgi eripära.

 

Istmed.

Võidusõidu-korvistmed.

Loodud pöörasteks luiteseiklusteks: kogu iste on valmistatud süsinikkiuga tugevdatud plastist (CFRP) ning pakub erakordselt head külgtuge, olles samal ajal ka väga kerge. Istme siseküljed kaetakse musta nahaga ning kesksiilud valmistatakse perforeeritud Race-Texist, millel on Shade Green-toonis roheline taust. Ka tepingud ja 911 tikitud logo on samas toonis rohelised.

Adaptiivsed Plus-sportistmed.

 

Interjööri põhiomadused.

Ihaldatud piirang.

Kõrbes taevasse vaadates võib näha lõpmatut arvu tähti. 911 Dakar aga piirdub täpselt 2500 eksemplariga. Alumiiniumist silt sõiduki seerianumbriga tagab kõigi autode ainulaadsuse.

Porsche Exclusive Manufaktur.

Dakari lummus koos erakordselt meisterliku teostusega. Uue 911 tarvis Porsche Exclusive Manufakturi poolt loodud kujundus sarnaneb sihilikult 1984. aasta võiduka Porsche 953 sportlikule välimusele ning kindalaeka kaant ehib reljeefne Dakari logo.

Disainipaketi Rallye laiendus.

See ei ole kõrbemiraaž: laienduspakett sisaldab täiendavaid siniste tepingutega Race-Texist elemente – seesmised lävekatted, kaitsmekarbi kaas, sõiduki dokumendimapp ja keskmise tuulutusava korpus, mille ribid kaetakse nahaga. Pilkupüüdev detail on ka sisepeegli korpus, mida rüütab must Race-Tex koos sama värvi tepingutega.

Must alumiinium.

Eksklusiivne ja sportlik: sepistatud alumiiniumist pedaalid ja jalatugi, mis on osaliselt mustaks anodeeritud ja nanokattega. Freesitud käiguvalits ühendab mattmustad ja hõbedased alumiiniumpinnad mustade nahkdetailidega.

Lähiümbruse ülevaade.

Maastikul liikudes tuleb alati ümbrusel silm peal hoida, eriti just maapinnal. Kruus? Oksad? Pori? Väikesel kiirusel kuvab maastikukaamera kõike Porsche kommunikatsioonikeskuse (PCM) ekraanil, nii et 911 Dakari saab ka natuke keerulisematesse oludesse parkida.

Eemaldatud tagaistmed.

Rallit ei sõideta neljakesi, vaid ikka kahekesi autos olles. Seetõttu eemaldatigi 911 Dakarist tagaistmed sihilikult, säästes veelgi kaalu teel kiiruskatse võidu poole.