Kerimine võimalik

Valitud

911 Carrera Coupe

  • 245 - 233 g/km
  • 10,8 - 10,3 l/100km
  • 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
  • 293 km/h
Valitud

911 Carrera 4 Coupe

  • 247 - 234 g/km
  • 10,9 - 10,3 l/100km
  • 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
  • 291 km/h
Valitud

911 Carrera S Coupe

  • 251 - 238 g/km
  • 11,1 - 10,5 l/100km
  • 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
  • 308 km/h
Valitud

911 Carrera 4S Coupe

  • 222 g/km
  • 11,1 - 10,5 l/100km
  • 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
  • 306 km/h
Valitud

911 Carrera Cabriolet

  • 245 - 236 g/km
  • 10,8 - 10,4 l/100km
  • 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
  • 291 km/h
Valitud

911 Carrera 4 Cabriolet

  • 246 - 238 g/km
  • 10,8 - 10,5 l/100km
  • 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
  • 289 km/h
Valitud

911 Carrera S Cabriolet

  • 250 - 241 g/km
  • 11,0 - 10,6 l/100km
  • 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
  • 306 km/h
Valitud

911 Carrera 4S Cabriolet

  • 252 - 242 g/km
  • 11,1 - 10,7 l/100km
  • 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
  • 304 km/h
Valitud

911 Carrera GTS

  • 249-236 g/km
  • 11,0-10,4 l/100km
  • 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
  • 311 km/h
Valitud

911 Carrera GTS Cabriolet

  • 256 - 248 g/km
  • 10,9-10,5 l/100km
  • 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
  • 309 km/h
Valitud

911 Carrera 4 GTS

  • 259 - 245 g/km
  • 11,4 - 10,8 l/100km
  • 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
  • 309 km/h
Valitud

911 Carrera 4 GTS Cabriolet

  • 256 - 249 g/km
  • 11,3 - 11,0 l/100km
  • 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
  • 307 km/h
Valitud

911 Targa 4

  • 247 - 239 g/km
  • 10,9 - 10,5 l/100km
  • 283 / 385, 6500 kW/hj, p/min
  • 289 km/h
Valitud

911 Targa 4S

  • 253 - 244 g/km
  • 11,1 - 10,7 l/100km
  • 331 / 450, 6500 kW/hj, p/min
  • 304 km/h
Valitud

911 Targa 4 GTS

  • 257-251 g/km
  • 11,3-11,0 l/100km
  • 353 / 480, 6500 kW/hj, p/min
  • 307 km/h

Omadused

Disain

Loe lähemalt

Disain

Ajatu disain.

Ajatu disain, kaasaegne tõlgendus. 911 ainuomase silueti määratlevad tema legendaarsed kontuurid. 1963. aastast saadik on need vähe muutunud, kujundades kõigi Porsche mudelite geene. Sealhulgas loomulikult ka 911 kabrioleti ja Targa omi.

Puhas joon.

Elegantne. Vahetu. Eksimatult äratuntav: aastal 1963 saavutas F. A. Porsche 911 siluetiga suurt edu. Puhaste joonte ning vormi ja funktsiooni ühtsusega. Rohkem kui 50 aastat hiljem tunneb maailm paljusid sportautosid. Aga ainult üht 911.

911 Carrera S

911 kupeeversioon kehastab Porsche geene kõige ehedamal kujul: pikk lauge ninaosa, tugevalt kaldus esiklaas. Ja tasapisi tagaosa suunas laskuv katusejoon on oli juba esimese 911 iseloomulik tunnus.

911 Carrera 4S Cabriolet

911 lahtist varianti on alati iseloomustanud rõhutatud vabadustunne ja rohkelt värsket õhku. Suletud katusega kabrioletilgi on 911 kupeemudelite elegantne siluett tänu automaatajamiga pehmele katusele.

911 Targa 4S

Kõige stiilsem 911 mudel kannab täiendit Targa. Iseloomulik turvakaar ja uuenduslik katusekontseptsioon teevad 911 Targast ajatu klassiku. Samal ajal on tegemist 911 lahtise variandiga, mis ühtlasi evib kinnise auto mugavusi ja turvalisust.

Välimuse detailid.

Disain, mis ühendab traditsioonilist ja moodsat. Mis kindlustab veelgi dünaamilisema oleku. Ning ajab elevile kõik, kes 911-le järgnevad.

Disainigeenid.

Tüüpiline 911: pikk lauge ninaosa, tugevalt kaldus esiklaas ja tasapisi tagaosa suunas laskuv katusejoon. Tiivad on selgemate vormidega, tagaosa jõuline ja rõhutab selgeid horisontaaljooni.

Valgusliist.

LED-tehnoloogias valminud ühes tükis valgusliist kolmemõõtmeliste LED-tagatulede vahel iseloomustab 911 mudelite välimust. Ning ei lase neid millegagi ära vahetada, isegi pimedas.

Targa turvakaar.

911 Targa mudelite kõige pilkupüüdvam ja tegelikult neid määratlev element on turvakaar. See vastab kõige kõrgematele nõudmistele turvalisuse alal ning tal on oma iseloom – tänu alumiiniumist ehisosadele, piludele külgedel ja algupärasele „targa“ logole.

Veljed.

Vilgas ja eesrindlik: 911 näeb ka väga atleetlik välja tänu esi- ja tagarataste erinevatele mõõtmetele. Veljed suurusega kuni 20/21 tolli pakuvad rohkem stabiilsust ja mugavust ning tagasillal on veljed suuremad kui ees.

Esituled.

Esitulede kuju ja asukoht meenutavad samuti 911 esimesi põlvkondi. Tuledes endis aga kasutatakse uusimat LED-tehnikat.

Pakiruumiluuk.

Uue kujuga eesmine pakiruumiluuk koos iseloomulike dünaamiliste soontega – ning selle hoogne langus esikaitseraua suunas – on viide varasemate põlvkondade 911 mudelitele.

Uksekäepidemed.

Uued uksekäepidemed on täielikult uste pinna sisse „uputatud“ ning sulanduvad tänu sellele diskreetselt auto üldkujusse.

Traditsioonid kohtuvad uuendustega – interjöör.

Analoogtäpsus kohtub digitaalintegratsiooniga. 911 interjöör ühendab oma tuntud tugevused uute võimalustega ning kuna tegu on sportautoga, kehtib põhimõte: kõik on mõeldud juhile.

Sportauto ergonoomika.

Analoogtahhomeeter asub näidikuploki keskel ning on seetõttu alati juhi pilgu all. Kaldus keskkonsool kindlustab lühikese vahemaa rooli ning käigukangi ja vaistliku paigutusega lülitite-nuppude vahel. Kõik see aitab nautida 911-ga sõitmise kordumatut elamust.

Porsche Advanced Cockpit.

Kõrglahutusega ekraanid, puutetundlikud nupud, ühendatud funktsioonid. Tänu juhtimiskontseptsioonile Porsche Advanced Cockpit on 911 juhikoht rohkem juhile keskendatud kui kunagi enne. Tüüpiline sportauto: ekraanist allpool asub viis analoognuppu kiireks ligipääsuks ajami ja veermiku elutähtsatele funktsioonidele.

Näidikuplokk.

Analoogtahhomeetri mõlemal küljel asuvad 7-tollised kõrglahutusekraanid, mis kuvavad põhilist sõidukiinfot. Neid täiendab Porsche kommunikatsioonikeskuse (PCM) 10,9-tolline puutetundlik kõrglahutusekraan keskkonsoolil.

Materjalid.

Käiguvalitsast kuni tuulutusavadeni – iga pind ja iga detail on hoolikalt läbi mõeldud ja kvaliteetselt viimistletud. Saadaolevate materjalide ja varustuse loetelu on peaaegu lõputu – piirid seab ainult teie isiklik maitse.

Suutlikkus

Loe lähemalt

Ehitatud lõpmatu teekonna tarvis.

Kõigil 911 mudelitel on üks ja sama põhieesmärk: sõitmine. Nii sportlikult kui võimalik. Just sellepärast on topeltturboga boksermootor, jõuülekanne, veermik, pidurid ja kõik juhtsüsteemid loodud suurimat võimalikku suutlikkust silmas pidades.

  • Võimas topeltturboga boksermootor auto tagaosas
  • Ülitäpne Porsche Doppelkupplung (PDK) käigukast
  • Sõidudünaamikat parendavad süsteemid

Mudelid

4

Porsche mudelitähistes esinev „4“ tähendab nelikvedu.

S

Porsche puhul märgib „S“ alati „sporti“ ja suuremat võimekust. 911 puhul tähendab see mootori suuremat võimsust, veermiku sportlikumat ehitust ning suuremaid pidureid ja rattaid.

4S

Porsche „4S“ mudeleid iseloomustavad nelikvedu ja parendatud suutlikkus.

Mootor

Topeltturboga kuuesilindriline boksermootor.

911 mudelitel on kahe turboga mootor. Selle omadused on väljapaistvad: erakordne võimsus kogu pööreteskaala ulatuses, ülimalt vahetu reaktsioon ja stabiilne pöördemoment laias vahemikus, isegi madalatel pööretel. Boksermootor ehk lamamootor, kus silindrid asuvad horisontaalselt üksteise vastas, on lühike, madal ja asub sõiduki tagaosas, mis kõik kokku tagab madala raskuskeskme. Mootori paigutus auto keskme lähedal tagab parema stabiilsuse ja tekitab vähem vibratsiooni.

Turboülelaadurid.

Mootoritel on kaks turboülelaadurit ja põlemisõhu jahutus. Viimane on heitgaasidelt käitatava turboülelaadinise oluline osa ning annab suure panuse nii suutlikuse kasvatamisse kui ka samaaegsesse heitmekoguse vähendamisse.

Jõuülekanne.

8-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK).

8-käiguline topeltsiduriga käigukast Porsche Doppelkupplung (PDK) vahetab käike millisekundite jooksul ilma veojõu ülekannet katkestamata. PDK ühendab esimese kuni kuuenda käigu väga sportliku seadistuse tõhusate kiirkäikudega (seitsmes ja kaheksas käik).

7-käiguline manuaalkäigukast.

7-käiguline manuaalkäigukast koos Sport Chrono-paketiga on saadaval lisana 911 Carrera S-i mudelitele ja 911 Targa 4S-ile. Käigukangi lühikesed liikumisteed ja üksikute käikude optimaalne lülitumine tagavad äärmiselt vahetu ühenduse juhi ja auto vahel. Sport Chrono-pakett võimaldab veermikku, mootorit ja jõuülekannet veelgi sportlikumaks häälestada.

Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).

Nelikvedu jagab optimaalselt veojõu pidevalt vedava tagasilla ja esisilla vahel. See tagab eeskujuliku kiirenduse ja hämmastavalt tasakaalustatud juhitavuse ka piirolukordades.

Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).

PTV Plus on mõeldud parandama sõidudünaamikat ja -stabiilsust. See töötab tagapidurite ja tagadiferentsiaali lukustuse täpselt mõõdetud rakendamisega. Tagades parema stabiilsuse, eeskujuliku haardumise ja vilkama liikumise mistahes kiirusel.

Veermik

Loe lähemalt

Veermikusüsteemid.

Kõike ja rohkem. Veermikusüsteemid optimeerivad 911 võimalusi ning muudavad auto veel kiiremaks, veel vilkamaks ja veel mugavamaks.

Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).

PASM on amortisaatorite elektrooniline juhtimissüsteem, mis aktiivselt ja pidevalt tüürib nende jäikust sõltuvalt teeoludest ja valitud sõidurežiimist, igale rattale eraldi. Parema dünaamika ja mugavuse nimel.

PASM-sportvedrustus.

PASM-sportvedrustuse puhul on veermik tavalise PASM-veermikuga võrreldes veel 10 millimeetri võrra madalam. Vedrud on jäigemad ja lühemad ning stabilisaatorivarvad ees ja taga jäigemad. Vedrude jäikust on märkimisväärselt tõstetud, mis muudab 911 käitumise teel neutraalsemaks ja tasakaalustatumaks.

Porsche sõidustabilisaator (Porsche Stability Management ehk PSM).

PSM on automaatne juhtimissüsteem stabiilsuse säilitamiseks dünaamilise sõidu piirolukordades. Nii tagatakse sõidustabiilsuse ja turvalisuse kõrge tase ning samal ajal ka erakordne juhitavus. Sport Chrono-paketi olemasolul täieneb sõidustabilisaator (PSM) Sport-režiimi võrra. See võimaldab märkimisväärselt sportlikumat sõidustiili, kusjuures sõidustabilisaator jääb taustal ikkagi aktiveerituks.

Tagarattaroolimine.

Tagarattaroolimine annab ühtemoodi juurde nii suutlikkust kui ka igapäevast kasutusväärtust, parandades juhitavust väikese kiirusega manöövritel ning muutes manööverdamise ja pööramise lihtsamaks. Samal ajal lisab tagarattaroolimine märgatavalt sõidustabiilsust suure kiirusega tehtavatel manöövritel.

Porsche dünaamiline veermikuhaldus (Porsche Dynamic Chassis Control ehk PDCC).

PDCC on aktiivne külgkalde korvamise süsteem. See vähendab kere põiksuunalisi liikumisi dünaamilisel kurviläbimisel. Mistahes kiirusel tõuseb dünaamiline suutlikkus, juhitavus muutub veelgi neutraalsemaks ja sõidumugavus paraneb.

Sport Chrono-pakett.

Adrenaliin nupuvajutusega: Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga, rakendus Porsche Track Precision ja rehvitemperatuuri näidik. Nii saab veermiku, mootori ja jõuülekande veelgi sportlikumaks häälestada.

Sõidurežiimide lüliti ja SPORT Response-nupp.

Sõidurežiimide lüliti võimaldab teil valida erinevaid sõidustiile, st parandada sõidudünaamikat ja salvestada oma isiklikud eelistused, samuti pakub see abi märjal teel sõites. SPORT Response-nupp valmistab mootori ja jõuülekande ette veojõu kiireks vallapäästmiseks umbes 20 sekundi vältel, tagades maksimaalse tundlikkuse.

Paigaltvõtusüsteem ja võidusõidust inspireeritud käiguvahetusstrateegia.

Paigaltvõtusüsteem koos Porsche Doppelkupplung (PDK) käigukastiga võimaldab SPORT PLUS-režiimis saavutada parima võimaliku paigaltstardi. Võidusõidust pärit käiguvahetusstrateegiaga seadistatakse PDK maksimaalse kiirenduse saavutamiseks eriti lühikeste käiguvahetusaegade ja optimaalsete käiguvahetuspunktide peale.

Dünaamilised mootoripadjad.

See on elektrooniliselt juhitav süsteem, mis minimeerib kogu jõuülekande ning eriti mootori tuntavaid võnkumisi ja vibratsiooni, tehes võimalikuks mootori jäiga ja pehme kinnituse hüvede kasutamise. Lühidalt öeldes parandab see nii sõidustabiilsust kui ka -mugavust.

Rakendus Porsche Track Precision.*

Sport Chrono-paketti kuuluva rakendusega Porsche Track Precision saate väga lihtsalt mõõta ringiaegu ja sõiduandmeid oma nutitelefoni abil. Võite neid salvestada, jagada või teiste juhtide omadega võrrelda.
* Rakenduse kasutamine on lubatud ainult eramaal. Selle toote (eriti selle osaks oleva videosalvestusfunktsiooni) kasutamine võib olla seaduste või muude reeglitega keelatud teatud turgudel või üritustel. Enne toote mistahes kasutamist palume kontrollida, et kohalikud seadused ja reeglid seda lubavad.

Pidurid.

Pidurid sobivad kokku 911 mudelite suutlikkusega. 911 Carrera mudelites kasutatakse nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ja 330-millimeetriseid pidurikettaid. 911 Carrera S mudelitele paigaldatakse ette kuue kolvi ja fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulatega pidurid ning taha sarnased nelja kolviga pidurid. Piduriketaste läbimõõt on kohandatud mootori kasvanud võimsusele – 350 millimeetrit nii ees kui ka taga.

Porsche keraamilised komposiitpidurid (Porsche Ceramic Composite Brake ehk PCCB).

Kergemad, stabiilsemad, võidusõidus läbi proovitud: Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) tagavad veelgi suurema pidurdusvõimsuse tänu 410-millimeetrise läbimõõduga keraamilistele ketastele esisillal ja 390-millimeetristele ketastele tagasillal. Veel üks eelis: tänu piduriketaste äärmiselt väikesele kaalule paranevad märgatavalt ka haarduvus ja mugavus. Kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga sadulad taga suudavad tekitada tuntavalt suuremat pidurdusjõudu, mis on pealegi erakordselt ühtlane.

Mugavus

Loe lähemalt

Jõuline atleet. Disainilegend. Argipäevakangelane. 911 ühendab sportauto võimsuse interjööri suurepärase mugavuse ja uusima tehnikaga, et teie argielu muutuks lihtsamaks.

Juhiabisüsteemid.

Sõidu ajal toetavad teid mitmesugused abisüsteemid, näiteks sõidurajal püsimise abisüsteem koos liiklusmärkide tuvastamisega, öönägemissüsteem ja Porsche märja tee režiim.

Interjööri mugavus.

Kõrglahutusega ekraanid, puutetundlikud nupud. Ehk lühidalt öeldes on sportauto ergonoomika ühendatud 21. sajandisse. Tänu vaistlikult kasutatavale juhtimiskontsptsioonile Porsche Advanced Cockpit on interjöör ülevaatlikum ja dünaamilisem kui kunagi enne.

Digitaalvõrgustikud.

Porsche Connect laiendab auto olemasolevaid funktsioone täiendavate rakenduste ja teenustega nagu liiklusinfo reaalajas, online-hääljuhtimine, muusika voogedastus – 911 pakub teile hulgaliselt võimalusi digitaalvõrgustike kasutamiseks.

Sportrool.

Sportlik multifunktsionaalrool võimaldab mugavalt ja kiirelt kasutada helisüsteemi, telefoni ja navifunktsioone. GT-sportrooli täiendavad pöidlatoed ja keskkoha märgis reedavad 911 võidusõidugeene.

Sportistmed.

911 sportistmed on mugavad ja pakuvad tuge isegi dünaamilisel kurviläbimisel. Plus-sportistmed on aga veelgi sportlikuma konstruktsiooniga. Tugevamad küljepolstrid istmepadjal ja seljatoel parandavad külgtuge veelgi. Veel üheks hüveks on istme täielikult elektriline reguleerimine koos mälupaketiga mõlemale istmele – veelgi enam mugavust juhile ja kaasreisijale.

Pakiruum.

100% argikasutusse sobiv: pakiruumi maht 911 mudelitel on 132 liitrit.

Tagaistmed.

Tagaistmed on sportauto kohta märkimisväärselt mugavad. Tänu allaklapitavatele seljatugedele saab kasutada kuni 264-liitrise mahuga täiendavat tagumist panipaika.

Comfort Access.*

Comfort Access võimaldab 911 ilma võtmeta avada. Lähenege uksele küljelt või pange käsi pakiruumiluugil asuva Porsche vapi alla – auto lukud avanevad ning uksekäepidemed liiguvad automaatselt tööasendisse.
* Comfort Access kasutab uusimat tehnoloogiat. Siiski ei saa täielikult välistada, et võtme juhtmevaba krüpteeritud sidet saab lahti murda ning kasutada auto avamiseks või varastamiseks.

Katusesüsteemid.

Cabrioleti pehme katus.

Ka kabriolettmudelid evivad klassikalist 911 siluetti. Need mudelid on varustatud täisautomaatse pehme tekstiilkatusega. Katust saab mugavalt avada ja sulgeda umbes 12 sekundiga. Kiirusel kuni 50 km/h. Katusel on jäik klaasist tagaaken ja kolm magneesiumisulamist integreeritud kandeelementi, mis teevad selle väga vastupidavaks ja erakordselt kergeks.

Targa katusesüsteem.

Targa katusesüsteem on turvalisuse, mugavuse ja disaini ideaalse kombinatsiooni kehastus. Seisval autol avaneb ja sulgeb 911 Targa mudelite täisautomaatne katus kõigest 19 sekundiga. Soojendusega tagaaken valmistatakse optimeeritud kaaluga komposiit-turvaklaasist ning müra summutav katusevooder tagab suletud katuse korral hämmastavalt madala mürataseme.

Kallutatav ja lükatav katuseluuk.

Elektriliselt kallutatav ja lükatav katuseluuk on saadaval kupeekerega mudelitele ning loob teie 911 sees veelgi enam avarust. Suur pind avaneb väljapoole, nii et pearuum sellest ei vähene. Elektriajamiga kallutatav ja lükatav katuseluuk valmistatakse toonitud ja tugevdatud turvaklaasist ning see rõhutab avarusetunnet isegi suletud olekus.

Valgustussüsteemid.

Valgustussüsteemid.

911 esituled ja tagatuled on varustatud moodsa LED-tehnikaga. Nii tagatakse kiire reageerimine ja võimas valgusvoog. Kõiki 911 mudeleid iseloomustavad tunnused: neljapunkti-päevasõidutuled ja -lähituled ning pikk valgusliist tagaosas.

Maatriksvalgusvihuga LED-esituled koos täiustatud dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS Plus).

Maatriksvalgusvihuga LED-esituledes lülitatakse pidevalt põlevate esitulede kiirtevihus teatud segmendid välja, et mitte pimestada vastutulijaid ega eesliikujaid. Nende vahel ja kõrval olevad alad jäävad aga valgustatuks. Elektroonilised kurvituled valgustavad kurve optimaalselt, lülitades üksikuid valgusdioode sisse ja välja.

Heli- ja kommunikatsioonisüsteemid

Loe lähemalt

Helipakett Plus.

Helipakett Plus toob teie 911-sse eeskujuliku kõla tänu kaheksale kõlarile ja 150-vatisele väljundvõimsusele.

Helisüsteem BOSE Surround.

Helisüsteemil BOSE Surround on 12 kõlarit ja võimendikanalit koos auto keresse inegreeritud 100-vatiste bassikõlaritega. Summaarne väljundvõimsus on 570 vatti. BOSE® SoundTrue Enhancement Technology tagab veelgi parema helikvaliteedi ja -dünaamika pakitud helifailidele.

Helisüsteem Burmester High-End Surround.

Kõrgeima taseme helikvaliteet, mis sobib täpselt kokku just teie 911-ga. 13 võimendikanalit, 13 kõlarit, sealhulgas eraldi madalsageduskõlar 300-vatise D-klassi võimendiga. Kõik kokku teeb 855 vatti puhast muusikanaudingut, mida täiendab veel helipildi rikastamise funktsioon pakitud helifailide kõla optimeerimiseks.

Porsche Connect*.

Ühenduses, aga ikka täiesti sõltumatu. Iga päeva peame täielikult ära kasutama. Porsche Connect aitab teil seda teha. See annab teile parima stardikoha igaks sõiduks oma 911-ga. Teenused autos ja Porsche Connecti rakendus nutitelefonile on täiuslikud kaasreisijad teie argipäevade tarvis.

Alati mööda parimat teed. Navigation Plus.

Tänu reaalajas liiklusinfole liigute alati mööda kiireimat marsruuti. Veebipõhise navigatsiooni eeliseks on ligipääs igapäevaselt uuendatavale kaardimaterjalile ning samal ajal ka asjassepuutuvate reaalajas liiklusülevaadete arvestamine. Marsruudi kavandamine PCM-i kaudu ei nõua aga andmesideühendust ning on alati kättesaadav.

Alati ühenduses. Kaugteenused.

Kaugteenustega on teil alati olemas hea ülevaade: pääsete ligi auto andmetele ja saate hallata auto teatud funktsioone, näiteks nutitelefoni abil oma autot kaugjuhtimisega lukustada.
* Porsche Connecti valik sõltub mudelist ja kättesaadavusest riigiti. Siintoodud info on mõeldud andma teile üldist ülevaadet. Info saamiseks teenuste kättesaadavuse kohta oma sõidukis logige end oma Porsche ID-ga Connect Store’i.

Juhiabisüsteemid

Loe lähemalt

Tänapäeval kohtab harva sellist luksust, et leiate aega keskenduda ainult enda ees toimuvale. Maanteele. Või järgmisele kurvile. 911 pakub teile siin tuge mitmesuguste juhiabisüsteemide kujul, mis võimaldavad teil keskendunuks jääda.

Porsche InnoDrive ja adaptiivne püsikiirushoidik.*

Tänu kõrgtäpsetele navigatsiooniandmetele tuvastab Porsche InnoDrive teie marsruudil kiiruspiiranguid, tõuse-langusi ja kurve juba enne seda, kui te nendeni jõuate. Ning kohandab vastavalt kiirust ja käiguvahetusstrateegiat. Nutikama ja tõhusama sõidu nimel.
* Porsche InnoDrive’i pakutav abi on piiratud süsteemi võimalustega. Juht peab oma sõidustiili pidevalt jälgima ja kahtluse korral sekkuma. Juhtimise saab suvalisel hetkel üle võtta piduri- või gaasipedaali vajutamisega.

Adaptiivne püsikiirushoidik.

Süsteem kohandab teie 911 kiirust sõltuvalt pikivahest eesliikuva sõidukiga. Kui te lähente sõidukile, mis liigub aeglasemalt kui teie, võtab süsteem gaasi maha või rakendab kergelt pidureid. Vajadusel kuni peatumiseni välja. Kui aga tee vabaneb, kiirendab teie 911 taas kiiruseni, mille te varem seadistasite.

Sõidurajal püsimise abisüsteem ja liiklusmärkide tuvastamine.

Sõidurajal püsimise abisüsteem vähendab juhi koormust roolimisabi pakkudes, aidates sõidukit oma sõidurajal hoida. Liiklusmärkide tuvastamine kuvab näidikuplokki kiirusepiiranguid, möödasõidukeelde ja muud kaudset infot, näiteks mõjupiirkondade lisatahvleid. Kurviteavitus kuvab näidikuplokki noolega suunahoiatuse, andes teile märku lähenevast järsust kurvist. Ammu enne seda, kui te sinna kohale jõuate.

Öönägemissüsteem.

Öönägemissüsteemi infrapunakaamera tuvastab jalakäijaid, aga ka suuri metsloomi juba enne, kui esitulede valgusvihk nendeni jõuab. Juhti hoiatatakse näidikuplokki ilmuva termokujutisega.

Porsche märja tee režiim*

Märja tee režiim on 911 uuenduslik süsteem, mis aitab teid märjal teel liigeldes. Kui esirattakoobastes asuvad andurid tuvastavad märja teekatte, soovitab süsteem juhil märja tee režiimi käsitsi sisse lülitada. Veermiku juhtsüsteemid ja ajami tundlikkus kohandatakse seejärel sõiduoludega.
* Märja tee sõiduprogramm ei asenda erinevatesse tee- ja ilmaoludesse sobivaid sõiduvõtteid ning on siiski vaid juhi abistamiseks.

Parkimisabi lähiümbruse ülevaatega.

Parkimisandurid abistavad teid väikesel kiirusel manööverdamise ajal. Lähiümbruse ülevaade kuvab teie 911 ümber jäävat ala erinevate kaameravaadete kaudu, loob virtuaalse linnulennuvaate ja kuvab selle PCM-i ekraanile.