Kerimine võimalik

Valitud

718 Cayman

  • 208 - 201 g/km
  • 9,2 - 8,9 l/100km
  • 220 / 300; 6500 kW/hj, p/min
  • 275 km/h
Valitud

718 Cayman T

  • 207 - 202 g/km
  • 9,1 - 8,9 l/100km
  • 220 / 300; 6500 kW/hj, p/min
  • 275 km/h
Valitud

718 Cayman S

  • 224 - 217 g/km
  • 9,9 - 9,6 l/100km
  • 257 / 350; 6500 kW/hj, p/min
  • 285 km/h
Valitud

718 Cayman GTS 4.0

  • 230 g/km
  • 10,1 - 10,1 l/100km
  • 294 / 400, 7000 kW/hj, p/min
  • 288 km/h
Valitud

718 Cayman GT4

  • 242 g/km
  • 10,7 l/100km
  • 309 / 420; 7600 kW/hj, p/min
  • 302 km/h

Omadused

Disain

Loe lähemalt

718 konteptsioon.

718 mudelid valmistati selleks, et neid nautida. Need on keskmootoriga rotsterid, mis ühendavad legendaarse Porsche 718 sportliku tõsisportliku vaimu homse päeva sportautodega ning viivad selle tänastele teedele.  Ühe sihiga: teha argipäevad mitteargisteks.

Disain.

  • Täpne, mitte edev. Enesekindel, mitte kammitsetud. Madal, lai ja sale. 718 mudelite välisdisaini iseloomustavad sportlikud vormid ja selgelt piiritletud kontuurid.
  • Esimene pilk: sportlik. Teine pilk: vaimustav.
  • Silmatorkav disain: iseloomulik siluett koos keskmootoriga autole tüüpilise katusejoonega. Lai tagaosa koos mustade ehisosadega. Juhikoht on täiesti spordile orienteeritud.

Välimuse esiosa.

Õhuvõtuavade horisontaalne geomeetria laseb esiosal veelgi laiemana paista, lisades sinna ka agressiivsust. GTS-mudelitel tugevdavad seda muljet veelgi suuremad õhuvõtuavad, mustad välised õhusuunajad ja must esispoiler. Esitiivad? See saab olla ainult Porsche. Esiluugist kõrgematena on need kujundatud selliseks, et teeksid esitulesid märgatavamaks. Tulede kogu sisemus on vaataja pilgule nähtaval ning nende osaks on ka LED-päevatuled. GTS-mudelitel on esitulede klaasid tumedaks toonitud.

Külgmised õhuvõtuavad.

Külgvaade rõhutab mootori keskasendit. Rattakoopad on suured, mahutamaks kuni 20-tolliseid velgesid-rehve. 718 T mudelitel on veljed titaanhallid (kõrgläikega), 718 GTS 4.0 mudelitel aga satiinmustad. Üks on selge: 718 mudelid pole ehitatud garaažis seismiseks. Nad ehitati piiramatu sõidunaudingu tarvis. Nii on ka loomulik, et et jooned ustel juhivad õhuvoolu suurtesse külgmistesse õhuvõtuavadesse. Tagamaks mootorile optimaalset põlemisõhu hulka ja andmaks talle jõudu.

Välimuse tagaosa.

718 mudelite tagaosa väljendab maksimaalset sportlikku suutlikkust, aga ka meie disainerite tipptaset. Disain on siin konkreetne, lakooniline ja kõike muud kui tavapärane. Suure pinnaga lapikud tagatuled on 718 GTS 4.0 mudelitel tumedakstoonitud. Nende sisemuses valitseb aga kolmemõõtmeline disain. Neli LED-pidurituld ümbritsevad horisontaalseid seisutulesid. Ehisliist kahe tagatule vahel laseb tagaosal laiemana välja paista.
Selle kohal asuv tagatiib liigub tööasendisse kiirustel alates 125 km/h ning lisab parema teelpüsivuse saavutamiseks surujõudu. Jõuline: summutiots asub tagakaitseraua keskel, 718 T ja 718 S mudelitel on summutiotsi kaks. 718 GTS 4.0 mudelitel on tagakaitserauas asuvad summutiotsad üksteisest eraldatud.

Veljed.

718 Boxsteri ja Caymani mudelitel on iseloomuliku disainiga 18-tollised veljed. S-mudelid varustatakse 19-tolliste velgedega, 718 T ja 718 GTS 4.0 mudelid aga kõrgläikega titaanhallide või satiinmustade 20-tolliste velgedega. Kõigil 718 mudelitel pruugitakse valuvelgesid, nagu sportautole kohane. Laiad tagarehvid kindlustavad eeskujuliku stabiilsuse ja erakordse suutlikkuse kurvide läbimisel. Rehvide veeretakistus ja kaal on suhteliselt väikesed, mis aitab vähendada kütusekulu. Rehvirõhu seiresüsteem (TPM) lisab liiklusturvalisust. Meie lisavarustuse valikus on saadaval hulk 20-tollised velgesid.

Interjöör.

Ettearvatav juhitavus, suutlikkusele orienteeritud ergonoomika, selge disain. 718 mudelite interjöör on samuti loodud sportlikku suutlikkust silmas pidades.

Keskkonsool.

Tugevalt rõhutatud horisontaalvormid annavad 718 mudelite armatuurlaua disainile silmatorkava välimuse. Seejuures Porschele omast eeskujulikku ergonoomikat kahjustamata: tugevalt kaldus keskkonsool toob käigikangi/-valitsa roolile lähemale, kuna lülitite-nuppude selge paigutus aitab neid paremini eristada.

Puutetundliku ekraaniga PCM.

Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM) saab 7-tollise puutetundliku ekraani. Selle kvaliteetne klaaspind on esteetiliselt suurepäraseks täienduseks keskkonsoolile. 718 T mudelitel asendab PCM-i praktiline panipaik.

Sportrool.

Otse võidusõidust: sportrool pärineb 918 Spyderilt. Lisavarustuses GT-sportrool on väiksema läbimõõduga ja täiendab kenasti juhikohta. GT-sportrool kuulub 718 T ja 718 GTS 4.0 mudelitel põhivarustusse, viimasel on nii rool kui ka mitmed muud interjööridetailid Race-Tex-kattega. Näidikuplokk sisaldab kolme suurt „kella“ koos integreeritud 4,6-tollise värviekraaniga. Porschele tüüpiliselt asub tahhomeeter keskel.

Suutlikkus

Loe lähemalt

Mis teeb 718 mudelid nii eriliseks? Nende suutlikkus, nende juhitavus, nende disain, nende ruumikus tänu kahele pakiruumile. Aga eelkõige ikka keskmootor, mis kõik muu võimalikuks teeb.

Mootor.

2,0-liitrine turboülelaadimisega boksermootor.

718 ja 718 T mudelid saavad 2,0-liitrise turboülelaadimisega boksermootori, millel on kütuse otsepritse (DFI), VarioCam Plus ja integreeritud kuiva karteriga õlitus. See arendab 220 kW (300 hj) 6500 p/min juures. Maksimaalne pöördemoment: 380 Nm. Käigukastiga Porsche Doppelkupplung (PDK) läbivad 718 Boxster ja 718 Cayman 0–100 km/h spurdi kõigest 4,9 sekundiga, tippkiirus on neil 275 km/h.

2,5-liitrine turboülelaadimisega boksermootor.

S-mudelitel on 2,5-liitrise töömahuga mootor. Selle võimsus on 257 kW (350 hj) 6500 p/min juures. Maksimaalne pöördemoment: 420 Nm. See jõuallikas on sarnaselt 911 Turbo omale varustatud muutuva geomeetriaga turbiiniga (VTG). Niisugune turbo tagab mootori sujuvama reaktsiooni ja seega lisab sõidunaudingut. Mida ta suudab? Kuni 285 km/h. PDK ja paigaltvõtusüsteemiga kulub S-mudelitel paigalt 100 km/h saavutamiseks kõigest 4,2 sekundit.

4,0-liitrine kuuesilindriline vabalt hingav mootor.

4.0-mudelid pakuvad erakordselt laia suutlikkuse skaalat. Selle tagab jõuline 4,0-liitrine kuuesilindriline vabalt hingav mootor tänu oma 294 kilovatile (400 hj) 7000 p/min juures. Maksimaalne pöördemoment: 420 Nm, PDK olemasolul 430 Nm. Kiirendus 0–100 km/h: 4,0 sekundiga PDK ja paigaltvõtusüsteemi abiga. Tippkiirus on 288 km/h. 6-käigulise manuaalkäigukastiga suudab auto saavutada isegi 293 km/h.

Käigukast.

6-käiguline manuaalkäigukast.

718 mudelid varustatakse sujuvalt töötava 6-käigulise manuaalkäigukastiga, mis on vastava mootori omadustega optimaalselt sobitatud. 718 T mudelites on käigukang vahetuste kiiruse ja sportlikkuse huvides lühem. Tulemus: lühemad käiguvahetusajad ning veelgi sportlikum ja ehedam sõidukogemus.

Porsche Doppelkupplung (PDK).

Lisavarustusena võib valida ka 7-käigulise PDK, millel saab käike vahetada nii käsitsi kui ka automaatselt. Käiguvahetused toimuvad erakordselt kiiresti, seejuures veojõu ülekannet katkestamata. Ning seda veelgi parema kiirenduse juures. Käsilülitusrežiimis liigub käiguvalits nagu võidusõiduautodel: seda tahapoole tõmmates lülitatakse sisse kõrgem, ettepoole lükates madalam käik. Kus te ka poleks, saate end tunda nagu võistlusrajal.

Veermik

Loe lähemalt

Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).

Lisavarustusena pakutav PASM on amortisaatorite elektrooniline juhtsüsteem. See muudab iga ratta amortisaatori jäikust teistest sõltumatult vastavalt hetkel valitsevatele teeoludele ja sõidustiilile. Ka kere on 10 mm võrra madalamale lastud. PASM-il on kaks töörežiimi, mida saab vahetada keskkonsoolil asuvast nupust: NORMAL on kompromiss kiiruse ja mugavuse vahel, kuna SPORT on oluliselt jäigem seadistus. Tulemused on tuntavad: kasvanud sõidustabiilsus ja mugavus ning paranenud suutlikkus.

Sportvedrustus PASM.

718 T ja 718 GTS 4.0 mudelid varustatakse PASM-sportvedrustusega. Kere on sel juhul 20 mm võrra madalamal. Vedrud on jäigemad ja lühemad ning stabilisaatorivarvad ees ja taga jäigemad. Tulemus: vahetu ja erk juhitavus ning tipptasemel kurvisõiduomadused. 718 GTS 4.0 mudelitele on saadaval ka Porsche aktiivvedrustus (PASM), mille puhul on kere 10 mm võrra madalam – see suurendab pisut kliirensit ja lisab mugavust.

Porsche sõidustabilisaator (Porsche Stability Management ehk PSM).

Kõik 718 mudelid saavad Porsche sõidustabilisaatori (PSM) – see on automaatne juhtimissüsteem stabiilsuse säilitamiseks dünaamilise sõidu piirolukordades. PSM parandab haardumist ebaühtlasel teekattel kiirendamisel. Nii tagatakse sõidustabiilsuse ja turvalisuse kõrge tase ning samal ajal ka erakordne juhitavus.

Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).

Lisavarustus 718 ja 718 S mudelitel, põhivarustus 718 T ja 718 GTS 4.0 mudelitel: Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus). See süsteem parandab sõiduki dünaamikat ja stabiilsust tagarataste pidurdamisega ning töötab koos tagadiferentsiaali mehaanilise lukustusega. Juhile tähendab see tugevat vastupanu stabiilsust häirivate külgsuunaliste jõudude suhtes, väljapaistvat haardumist ja suurepärast juhitavust mistahes kiirusel – täpset kurvi sissepööramist ja ettearvatavat kaalu ümberjaotumist. Mida veel? Meeletut sõidumõnu kurvide läbimisel.

Elektromehaaniline roolivõimendi.

Vahetu roolisüsteem, mis oma nime väärib. Vahetu rooliülekanne tagab erksuse kurvidesse sissepööramisel ja sportliku sõidukogemuste koos tavapärase kõrge mugavustasemega. Mugavusele orienteeritud Plus-roolivõimendi on saadaval lisana.

SPORT-nupp.

SPORT-nupp võimaldab teil valida vedrustusele sellise seadistuse, kus rõhk on kas mugavusel või sportlikkusel. Piisab nupuvajutusest ja mootori reaktsioon muutub veelgi vahetumaks. Lisaks aktiveeritakse automaatselt sportlik väljalaskesüsteem. Porsche Doppelkupplungiga (PDK) sõidukitel lülituvad kõrgemad käigud sisse mootori kõrgematel pööretel, kuna allavahetused toimuvad varem.

Sport Chrono-pakett.

Sport Chrono-pakett kuulub 718 T ja 718 GTS 4.0 mudelitel põhivarustusse, ülejäänud 718 mudelitele pakutakse seda lisana. Sellega saab veermiku, mootori ja jõuülekande veelgi sportlikumaks häälestada. Ning see tõstab teid enneolematutesse sportlikesse kõrgustesse. Olulist abi osutab seejuures roolil asuv sõidurežiimi lüliti. Käsi roolilt võtmata saab valida nelja seadistuse vahel: Normal, Sport, Sport Plus ja Individual, mis võimaldab teil autot täpsemalt oma sõidustiiliga kohandada.

Pidurid.

Suutlikkus on see, mis spordis loeb. Sama kehtib mootori kohta. Kehtib ka pidurite kohta. Seepärast saavadki 718, 718 T ja 718 S mudelid esiratastele nelja kolvi ja fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulatega pidurid. 718 Boxsteril, 718 Caymanil ja 718 T mudelitel on mustad pidurisadulad, S-mudelitel aga punased. Pidurikettad on ees läbimõõduga 330 mm ja taga 299 mm.  718 S mudelite esisillal seisavad tugevdatud pidurid.
718 GTS 4.0 mudelitel on pidurid aga veelgi võimsamad ning kohandatud suuremate kiirustega: esisillale paigaldatakse kuue kolviga punased fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad. Pidurikettad on ees läbimõõduga 350 mm ja taga 330 mm.  Pidurisadulad on valmistatud ühes tükis monoplokk-konstruktsioonina, mis muudab need tugevamaks, kuid samas kergemaks, ning suurendab pidurite reaktsioonikiirust isegi suurel koormusel. Piduripedaali käik on lühike ja rakendumispunkt täpne. Pidurikettad on läbi puuritud ja sisemise jahutusega, mis parandab pidurdusvõimet märja ilmaga ja optimeerib jahutust.

Porsche keraamilised komposiitpidurid (Porsche Ceramic Composite Brake ehk PCCB).

Võidusõidus äraproovitud Porsche keraamilised komposiitpidurid on saadaval lisavarustusena. 718 mudelite läbipuuritud keraamilised pidurikettad on nii ees kui ka taga läbimõõduga 350 mm ning tagavad veelgi vägevama pidurdusvõimsuse.  PCCB saab kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad esisillale ja nelja kolviga sadulad tagasillale – kõik kollast värvi.

Mugavus

Loe lähemalt

  • 1953. aastast saadik pole üks põhimõte muutunud – juht otsustab, mis edasi saab.
  • Pagasi jaoks on kaks mahukat pakiruumi.
  • Adaptiivamortisaatorid lisavad mugavust argisõitudel.
  • Lisaks hulk panipaiku, avar jalaruum ja kaks mahukat pakiruumi.

Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem Porsche Entry & Drive.1

Lisavarustusse kuuluv võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem lubab teil autovõtme taskusse jätta. Kui te haarate uksekäepidemest või sirutate käe esiluugil paikneva Porsche vapi  lähedale või tagaluugil olevate logode juurde, kontrollib võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem võtmesse salvestatud pääsukoodi. Kui see on õige, avaneb uks või pakiruumiluuk. Mootorit saab seejärel käivitada või seisata elektroonilisest käivitusnupust.
1 Võtmeta sisenemis- ja käivitussüsteem Porsche Entry & Drive kasutab uusimat tehnoloogiat. Siiski ei saa täielikult välistada, et võtme juhtmevaba krüpteeritud sidet saab lahti murda ning kasutada auto avamiseks või varastamiseks.

Valgusdisaini pakett.

Lisana saadaolev valgusdisaini pakett on nii praktiline kui ka esteetiliselt nauditav. See koosneb intrjööri mitmetes osades asuvatest hämardatavatest valgusdioodidest.

Sportrool.

Kolme kodaraga sportrool on kerge ja funktsionaalne. Väike padi rooli keskmes ja Porsche vappi ümbritsev rõngas – mõlemad pärinevad 918 Spyderi roolilt – rõhutavad selle sportlikku olemust. PDK olemasolul on sportroolil kaks kergsulamist käiguvahetuslaba, millega käikude vahetamine käib eriti kiirelt.

GT-sportrool.

Lisavarustusena pakutav GT-sportrool on väiksema läbimõõduga. Kodarad on mustad ning hõbedased ehisosad kinnitatakse kruvidega. Kas selline välimus pärineb võidusõidust? Igatahes. Ja aimab järele võidusõidule iseloomulikku tunnetust. Põhivarustuses 718 T ja 718 GTS 4.0 mudelitel. 718 GTS 4.0 mudelites kasutatakse rooli viimistlemiseks Race-Texi – see materjal on end õigustanud ka võidusõiduautodel. Kõigile roolidele saab soovi korral lisada soojenduse ja multifunktsionaalsed juhtnupud. Viimased võimaldavad hallata 4,6-tollist värviekraani ja selle kaudu reisiarvutit, aga ka paljusid helisüsteemi, telefoni ja navigatsioonifunktsioone.

Helisüsteem Burmester High-End Surround.

Maantee on ilmselt ainus koht maailmas, kus saab veel segamatult muusikat kuulata. Ja kui juba kuulata, siis korralikult – koos tippklassi helisüsteemide tootjaga. Tulemuseks on kõrgeima taseme helimaastikud, mis on täpselt kohandatud teie 718 Boxsteri või 718 Caymaniga.

Helisüsteem BOSE Surround.

Spetsiaalselt Porsche jaoks konstrueeritud ja 718 Boxsteri või 718 Caymani interjööri akustika järgi optimaalselt häälestatud: see ongi lisavarustusena saadaolev BOSE ruumilise heli süsteem. Lühidalt öeldes olete 718 mudelites alati sündmuste keskmes.

Helipakett Plus.

Helipakett Plus kindlustab täiusliku heli. 718 Boxsteris koosneb koosneb kuuest kõlarist väljundvõimsusega 110 vatti, 718 Caymanis on kõlareid kaheks ja väljundvõimsus 150 vatti. PCM-iga integreeritud võimendi kohandab siseruumi akustika optimaalsel viisil juhi ja kaasreisija tarvis.

Porsche Connect.

Iga päeva peame täielikult ära kasutama. Porsche Connect1 aitab teil seda teha. See annab teile parima stardikoha igaks sõiduks oma 718-ga. Teenused autos ja Porsche Connecti rakendus nutitelefonile on täiuslikud kaasreisijad teie argipäevade tarvis.
1 Märkus: Porsche Connecti teenustel on tasuta prooviperiood, mille pikkus võib erineda sõltuvalt teenustepaketist ja riigist, kuid ei ole alla kolme kuu. Porsche Connecti teenuste täisvalik või osa selle teenustest ei pruugi mõnes riigis saadaval olla. Lisaks kuulub mõnes riigis hinna sisse integreeritud SIM-kaart koos andmesidemahuga Porsche Connecti valitud teenuste kasutamiseks. WiFi-kuumkoha ja teiste hinna sisse mittekuuluvate Porsche Connecti teenuste, näiteks integreeritud SIM-kaardi kaudu muusika voogedastuse kasutamiseks neis riikides pakub Porsche Connecti veebipood laaditavaid andmesidepakette. Teine võimalus andmesideühenduse loomiseks on kasutada oma SIM-kaarti. Lähemat infot tasuta prooviperioodide, hilisemate kulude ja teie riigis saadaolevate teenuste kohta saate veebilehelt Porsche Connect või oma Porsche esindusest küsides.

Navigatsioonisüsteem.

Tänu reaalajas liiklusinfole liigute alati mööda kiireimat marsruuti. Veebipõhine navigatsioon on osa navigatsiooni- ja infoteenustest. Selle eeliseks on ligipääs igapäevaselt uuendatavale kaardimaterjalile ning samal ajal ka asjassepuutuvate reaalajas liiklusülevaadete arvestamine.

Veebipõhine otsing.

Pole vahet, kas avastate oma Porschega uusi paiku või liigute koduses ümbruses. Kogu info huviväärsuste, näiteks restoranide, tanklate ja hotellide kohta on kättesaadav otse PCM-i veebipõhise otsinguga. Töötava andmesideühenduse korral kuvatakse aadressi ja kontaktandmete kõrval ka teiste külastajate arvustusi.

Apple CarPlay.

Porsche Connectiga saate PCM-i vahendusel ligipääsu paljudele oma iPhone’i rakendustele. Tänu Apple CarPlay kaudu realiseeritud ühendusele on sõidu ajal hõlpsasti ja turvaliselt võimalik kasutada näiteks telefoni-, muusika- ja uudisterakendusi.

Biksenoon-esituled.

Vihm. Udu. Pimedus. Tõelist atleeti need ei peata. Seepärast saavadki kõik 718 mudelid endale biksenoon-esituled koos integreeritud LED-päevatuledega.

Porsche dünaamiline valgustussüsteem (Porsche Dynamic Light System ehk PDLS).

Porsche dünaamiline valgustussüsteem on saadaval lisana ning sisaldab ilmeka välimusega neljapunkti-päevasõidutulesid, esitulede puhastussüsteemi ja valgusvihu ulatuse dünaamilist regulaatorit. Dünaamiliste pöördetulede funktsioon pöörab esitulesid kurvi sisekülje suunas, et tee oleks järskudel pööretel paremini valgustatud. Lühidalt öeldes on tee valge, kui te kurvi sisenete.

LED-esituled, sealhulgas Porsche täiustatud dünaamiline valgustussüsteem (Porsche Dynamic Light System Plus ehk PDLS Plus).

LED-esituled koos PDLS Plusiga kuuluvad lisavarustuse hulka ning seal kohtuvad ülim turvalisus ja sportlik disain. Optimaalse nähtavuse tagavad integreeritud neljapunkti-päevatuled, esitulede puhastussüsteem ja valgusvihu ulatuse dünaamiline regulaator.

Juhiabisüsteemid

Loe lähemalt

Automaatne pikivaheregulaator.

Koos Porsche Doppelkupplungiga (PDK) pakutav lisaseade reguleerib teie 718 kiirust täisautomaatselt sõltuvalt pikivahest eesliikuva sõidukiga. Esikaitserauas asuvad radariseadmed skaneerivad eesolevat teed.

Ümberreastumise abisüsteem.

Ümberreastumise abisüsteem kasutab laseripõhist tehnikat, et jälgida sõiduki taha jäävat ala ja juhi vaatevälja pimeala. Kui te hakkate ümber reastuma, aga samal ajal läheneb teine sõiduk teile tagant või jääb teie vaatevälja pimealasse, annab süsteem teile märgutulega hoiatuse.

Parkimisandurid ja tagurduskaamera.

Lisavarustusse kuuluvad parkimisandurid hoiatavad juhti sõiduki taga asuvate takistuste eest. Süsteemi saab soovi korral täiendada esiosas asuvate anduritega. Helisignaaliga hoiatust täiendab keskekraanile kuvatav visuaalne hoiatus, mis kujutab sõiduki skemaatilist üldvaadet. Lisavarustusse kuuluv tagurduskaamera hõlbustab täpset tagurpidi manööverdamist. Kaameralt saadav kujutis koos dünaamiliste abijoontega on nähtav PCM-i ekraanil.

Piirkiiruse märguanne.

Lisavarustusena saadaolev piirkiiruse märguanne teavitab teid integreeritud kaamera tuvastatud kiirusepiirangutest ning möödasõidukeelu algusest ja lõpust. Märguanded kuvatakse näidikuploki ekraanile ja PCM-i ekraanile.

718 T

Loe lähemalt

Mõnikord on parimaks sihtkohaks sihtkoha puudumine. Tee sinna? Jätsime alles ainult kõige peamise – see on puristlik sportauto, mis laseb teil argielust välja lülituda. Porsche, mis vajab vaid tühja maanteed. Tere tulemast ellu!
718 Boxster T ja 718 Cayman T pakuvat autosõitu autosõidu enda pärast. Kõik selle võtab kokku T – nagu Touring – logo.

Ajam ja veermik.

Süda, 220 kW (300 hj) võimas turboülelaadimisega neljasilindriline boksermootor paikneb juhi taga vaid mõne sentimeetri kaugusel. Raskuskese aga asub madalal. Sportvedrustus (-20 mm) viib teid teepinnale lähemale ja tekitab tunde, et kõik on liikumises.

Vahetu.

718 T mudelid: äärmiselt dünaamilised, vahetud, ehedad. Porsche kommunikatsioonikeskus (PCM)? See ainult segab sõidumõnu nautimist. Porsche Doppelkupplung (PDK)? See võib olla, aga ei pea. Nende asemel on Plus-sportistmed, seesmisi ukselinke asendavad aasad ja GT-sportrool koos sõidurežiimi lülitiga. Rohkem pole vajagi, et argipäev endast kaugele maha jätta.

Mootorid.

2,0-liitrine turboülelaadimisega boksermootor võimsusega 220 kW (300 hj) ja maksimaalse pöördemomendiga 380 Nm.

Sportlik väljalaskesüsteem.

Sportlik väljalaskesüsteem keskel asetsevate mustade topeltsummutiotstega.

20-tollised veljed Carrera S.

20-tollised titaanhallid (kõrgläikega) veljed Carrera S.

Ehiskirjad.

Küljepeeglid, külgmised logod ja turvakaar värvitoonis Agate Grey.

Sport Chrono-pakett.

Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga.

„718 T“ logod peatugedel.

T-mudeli erivarustus, sealhulgas GT-sportrool, Sport-Texist kesksiiludega Plus-sportistmed, „718 T“ logod peatugedel ja aasad ukselinkide asemel.

718 GTS 4.0

Loe lähemalt

Vingemat kuuesilindrilist on raske ette kujutada. Sportauto, mis kõik teie meeled haarab ning seejuures veel südantki puudutab. 100% Porsche, kuus silindrit, üks juht – teie.
Atleetlik ja treenitud kuuspakk Porsche-päraselt: GTS 4.0 mudelid. Rohkem seda, mis teile meeldib.

Col de Turini.

Kaks sõidukit. Kaks juhti. Üks eesmärk: legendaarne mäekuru Col de Turini. Palju kurve, mitmed unustamatud sõiduelamused. Ideaalne koht sportauto lummuse nautimiseks. Liblikad hakkavad kõhus lendama. Ootusärevus tõuseb. Pulss samuti.

GTS-i mootor.

4,0-liitrine kuuesilindriline vabalt hingav mootor võimsusega 294 kW (400 hj) ja pöördemomendiga 420 Nm. Porsche Doppelkupplungiga (PDK) 430 Nm.

Esikaitseraud.

Spetsiaalne GTS-i esikaitseraud koos tumedakstoonitud esituledega.

Tagaosa.

Sportlik väljalaskesüsteem koos mustade eraldatud summutiotstega.

20 mm madalam veermik.

20 mm võrra madaldatud PASM-sportvedrustus.

GTS-i interjöör.

T-mudeli erivarustus, sealhulgas Race-Texist kattega GT-sportrool, Sport-Texist kesksiiludega Plus-sportistmed, „GTS“ logod peatugedel.