Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 54 960.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 67 560.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 52 920.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 65 520.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 98 520.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 126 600.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 111 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 126 000.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 105 960.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 134 040.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 120 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 178 200.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 206 640.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 191 400.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 219 840.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.9 s (3.4 s)
Maksimaalne kiirus 320 km/h (318 km/h)
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.9 l (12.7 l)
CO2 emissioon, g/km 290 g/km (288 g/km)
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
911 GT2 RS
Võimsus 515 kW (700 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.8 s
Maksimaalne kiirus 340 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11.8 l/100 km
CO2 emissioon, g/km 269 g/km
Hind € 287 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 117 720.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 59 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel Sport Turismo
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 s)
Maksimaalne kiirus 282 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 124 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 56 520.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 62 040.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 85 080.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne Diesel
Võimsus 193 kW (262 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus, km/h 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 70 320.00 (käibemaksuga)
Cayenne Diesel Platinum Edition
Võimsus 193 kW (262 hj) 4,000 1/min
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 79 000.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 84 720.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Platinum Edition
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 91 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 g/km
Hind € 87 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel Platinum Edition
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 209 g/km
Hind € 95 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid
Võimsus 306 kw (416 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 l
CO2 emissioon, g/km 79 g/km
Hind € 86 640.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Võimsus 245 kW/333 hj + 70 kW/95 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 - 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 79 - 75 g/km
Hind € 93 100.00 (käibemaksuga)
Cayenne GTS
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s (Sport Chrono 5,1 s)
Maksimaalne kiirus, km/h 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,0 - 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 234 - 228 g/km
Hind € 102 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 382 kW (520 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus, km/h 279 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 - 11,2 l
CO2 emissioon, g/km 267 - 261 g/km
Hind € 132 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S
Võimsus 419 kW (570 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus, km/h 284 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 l
CO2 emissioon, g/km 267 g/km
Hind € 170 040.00 (käibemaksuga)
Porsche - Panamera Turbo Sport Turismo - Venture on.

Panamera Turbo Sport Turismo

Venture on.

Tehniline spetsifikatsioon

Porsche - Panamera Turbo Sport Turismo - Tehniline spetsifikatsioon
Teljevahe: 2 950 mm
Pikkus: 5 049 mm Kõrgus: 1 432 mm
PDK
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)

Auto omadused

Panamera Sport Turismo

Teie ees seisab sportauto. Selline, mis paneb mängu kõik, mida edasijõudmiseks vajate. Oma töös. Igapäevaelus. Ja sellest eemal. Projektidest pungil sahtel? Kohad, mida olete alati külastada tahtnud? Veel saavutamata sportlikud eesmärgid? Hakkame pihta. Nõustuda, kasutusele võtta, ellu viia. Just selline on Panamera Sport Turismo põhimõte. See on auto, mida ei iseloomusta...

Välimus

Alustame Porsche selle osaga, mis alati kõige enam tähelepanu saab, ehk tagaosaga. Tagaosa on lai ja selgete kontuuridega ning selle kõik jooned rõhutavad kogu sõiduki horisontaalset orientatsiooni. Uue disainiga kõrgem katusejoon laskub tagaosa suunas ning suured tagumised külgaknad kitsenevad otstest. Sellegipoolest on tagaistmetel sõitjatel piisavalt ruumi sisseistumiseks. Sportauto: täpne, nobe,...

Sõitjateruumi kujundus

Sisekujundus näitab teed sportautode tulevikku, jäädes siiski truuks klassikalistele Porsche põhimõtetele. Keskkonsool laskub esiosa suunas, analoog-tahhomeeter paikneb näidikuteploki keskosas, armatuurlaud on lame ja lai. Juhikoha kontseptsioon on tipptasemel: Porsche Advanced Cockpit. Otsepuutega juhitaval keskkonsoolil on klaasi meenutav pind, millel on puutetundlikud nupud kõige olulisemate funktsioonide kiiravamiseks. Nende vahel on kompaktne käiguvalits. Armatuurlauas...

Mootorid

„Me oleme seda alati nii teinud.” Pole just lause, millest võiksid alguse saada muutused. Välja arvatud Porsches. See tuleb sellest, et me oleme iga uue põlvkonna mootorid teinud alati varasematest võimsamad, dünaamilisemad ja tõhusamad. V6-turbomootor mudelil Panamera 4 Sport Turismo, topeltturboga V6-mootorid mudelil Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo ja Panamera 4S...

Uus 8-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK)

Mootori suuremast võimsusest on kasu ainult siis, kui teate, kuhu see on vaja suunata. Ja kui kiiresti ja tõhusalt. Uued Panamera Sport Turismo mudelid on seetõttu varustatud värskelt loodud 8-käigulise käigukastiga Porsche Doppelkupplung (PDK), mis muundab vastava mootori tohutu veojõu sportautole sobivaks kiirenduseks. 1.–6. käik on sportautole omase suhtarvuga ja tippkiirus...

Porsche veojõukontroll (PTM)

Kõik Panamera Sport Turismo mudelid on varustatud Porsche veojõukontrolliga (PTM). See aktiivne neljarattavedu koos elektrooniliselt juhitava mitmeplaadilise siduriga tagab veojõu optimaalse jaotumise kõigis sõidutingimustes, olgu siis suurepärase kiirendusvõimsusega pikkadel sirgetel lõikudel, kitsastes kohtades või muutliku haarduvusega teekattel. Mitmeplaadiline sidur reguleerib veojõu jaotumist taga- ja esisilla vahel. Sõidutingimusi jälgitakse pidevalt, nii et...

Veermik

Olenemata sellest, kas istute rooli taga, juhi kõrval või tagaistmel, peaks iga sõit Porsches tunduma spordi, mitte transpordina. Mugava, kuid mitte laisa olesklemisena. Uute Panamera Sport Turismo mudelite veermik suudab sportlikkuse ja mugavuse ilma vaevata tasakaalustada, tehes seda kõige meisterlikumal võimalikul viisil – veelgi enam täiustatud valikulist veermikutehnoloogiat kasutades. Näitena võib...

Tagasillajuhtimine

Soovi korral on kõik Panamera Sport Turismo mudelid saadaval tagasillajuhtimisega. See parandab võrdselt nii jõudlust kui ka igapäevaseid sõiduomadusi. Väikesel kiirusel tehtavate manöövrite ajal juhib süsteem tagarattad esirataste suhtes vastassuunda. Piltlikult öeldes on sellel teljevahet lühendav mõju. Pöörderaadius on väiksem, dünaamika parem ja parkimine muutub oluliselt lihtsamaks. Suurtel kiirustel juhib süsteem tagarattad...

Porsche aktiivvedrustus (PASM)

PASM on elektrooniline vedrustuse juhtsüsteem. See reguleerib aktiivselt ja pidevalt iga ratta summutust, võttes arvesse teetingimusi ja sõidustiili. Eesmärk on vähendada sõidukikere liikumist ja parandada seega mugavust. Saadaval on kolm režiimi: Normal, SPORT ja SPORT PLUS. Andurid registreerivad kere liikumist jõulise kiirenduse, pidurdamise ja kurvide kiire läbimise ajal või ebatasase teekattega...

Porsche külgkalde kontrollsüsteemi sportversioon (PDCC Sport) koos Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteemiga (PTV Plus)

Uus Porsche külgkalde kontrollsüsteemi sportversioon (PDCC Sport) on eriti sportliku seadistusega aktiivne süsteem külgkalde stabiliseerimiseks. See registreerib kurvide läbimisel algusest peale kere külgkalde ja tegutseb selle neutraliseerimiseks. Samuti vähendab see süsteem sõiduki külgõõtsumist ebaühtlasel pinnal. Uues süsteemis on kasutusele võetud aktiivsed elektromehaanilised stabilisaatorivardad. Need tagavad palju kiirema reaktsiooni ja on häälestatud...

Rattad

Me oleme vastu võetud katsumuste kõrgusel. See kehtib ka uue Panamera Sport Turismo rattamõõtmetele. Rehvid on laiemad ja kontaktpind suurem, parandades sõiduki toimivust kiirendamisel ja pidurdamisel. Saadaval on valikulised suurused 21 tollini, mille seast leiate endale kindlasti sobiva stiilse variandi. Mudelite Panamera 4 ja 4S Sport Turismo põhivarustuses on 19-tollised...

SPORT-režiim

SPORT-režiimiga saate lülituda mugavusele suunatud häälestuselt sportlikule häälestusele. Mootori elektrooniline juhtsüsteem nõuab järsemat reaktsiooni. Mootori dünaamika muutub vahetumaks. SPORT-režiimis lülitub PDK kõrgemale käigule hiljem ja madalamale käigule kiiremini. Porsche aktiivvedrustus (PASM) ja lisavarustusse kuuluv Porsche külgkalde kontrollsüsteemi sportversioon (PDCC Sport) ning tagatelje juhtsüsteem lülituvad samuti SPORT-režiimile, pakkudes jäigemat vedrustust ja...

Sport Chrono pakett koos režiimilülitiga

Adrenaliin nupuvajutuse kaugusel: Sport Chrono pakett pakub veermiku, mootori ja käigukasti veel sportlikumat häälestust. Komplektis on digitaal- ja analoogstopper, piki- ja külgkiirenduse näidik näidikupaneelil ning tulemusnäidik, millega saab Porsche kommunikatsioonisüsteemis (PCM) vaadata ringiaegu. Roolil asuv režiimilüliti koos SPORT Response’i nupuga on pärit mudelilt 918 Spyder. Valikus on neli sõidurežiimi: Normal, SPORT,...

Pidurid

Üle 60 aasta oleme pingutanud selle nimel, et olla kiiremad. Isegi aeglustamisel. Seepärast on uued Panamera Sport Turismo mudelid varustatud pidurisüsteemiga, milles on ees kuuekolvilised alumiiniumist monoplokk-pidurisadulad ja taga nende neljakolvilised ekvivalendid. Pidurikettad on sisemise õhutusega ja perforeeritud. See parandab pidurdust ka ekstreemsetes oludes ja aitab kuumust tõhusamalt hajutada. Ühes...

Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB)

Autospordis järeleproovitud Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) on saadaval lisavarustusena. Uute Panamera Sport Turismo mudelite keraamiliste komposiitpidurite läbipuuritud keraamiliste piduriketaste läbimõõt ees on 420 mm ja taga 410 mm, mis tagab veelgi muljetavaldavama pidurdusvõime. PCCB-l on eesmised kümnekolvilised ja tagumised neljakolvilised alumiiniumist monoplokk-kinnissadulad (mõlemad kollast värvi), mis tagavad märkimisväärselt võimsama ja...

LED-kaugtuled koos Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS)

Panamera Turbo Sport Turismo põhivarustuses ja kõikide teiste mudelite lisavarustuses: LED-kaugtuled koos Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS), millel on dünaamiline valgusvihu ulatuse reguleerimine, dünaamiline kurvivalgustus ja esitulede valgusvihu reguleerimine sõidukiiruse järgi. See täiustab valgustatust lähedal, külgedel ja kaugemal ning suurendab ohutust....

LED-lampidega maatrikskaugtuled Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga Plus (PDLS Plus)

Maatrikstehnoloogia põhimõttel toimivate LED-kaugtuledega on eespool veel parem nähtavus. Maatrikstulede puhul lülitatakse strateegiliselt välja mõned püsiva kaugtulevihu segmendid. Seal on 84 eraldi juhitavat LED-tuld, mida reguleeritakse olukorra järgi, lülitades neid välja või muutes valgustugevust. Enam pole vaja karta eesolevate või vastutulevate sõidukite pimestamist, samas kui vahepealne ala ja küljed on...

Öise nähtavuse abisüsteem

Öise nähtavuse abisüsteem varustab juhti teabega ka esitulede valgusvihust väljapoole jääva ala kohta. Infrapunakaamera tuvastab jalakäijaid ja suuri metsloomi enne, kui esituled neid valgustavad. Näidikupaneelil ilmuv termokujutis hoiatab juhti: tuvastatud isik või loom tähistatakse kollase värviga, aga kui see jääb sõiduki ees kriitilisse piirkonda, siis punase värviga ja kõlab helisignaal....

Porsche ja keskkond

Üleilmsete kliimamuutuste arutelude ajastul küsib iga autotootja, mida tuleks praegu pakkuda. Meie vastus? Laitmatut jõudlust ühendatuna laitmatu tõhususega. Kütusesääst ja ringlussevõtt Porsche autod tõestavad, et ka võimsad sportautod võivad saavutada oma klassis mõõdukaid kütusekulu ja heitkoguse näitajaid. Ühelt poolt tagavad säästlikkust parandavad süsteemid, nt automaatne käivitus- ja seiskamissüsteem, soojushaldussüsteem, elektrisüsteemi rekuperatsioon, silindrite...

Kohanduv püsikiirushoidik (ACC)

See süsteem reguleerib teie Panamera Sport Turismo kiirust täiesti sõltumatult, võttes arvesse eesliikuva sõiduki kiirust Esiotsa radarandurid seiravad eesolevat teed. Kujutleme, et olete valinud püsikiiruse, kuid hakkate eesliikuvale sõidukile järele jõudma, kuna see liigub aeglasemalt. Süsteem vähendab nüüd teie auto kiirust, andes vähem gaasi või rakendades vähehaaval pidureid, kuni taastub...

Porsche InnoDrive koos kohanduva püsikiirushoidikuga*

Need, kes sõidavad Porschega, tahavad tõesti sõita. Mida sportlikum, mugavam, tõhusam ja ohutum sõit on, seda parem. Porsche InnoDrive abistab teid täiesti uuel viisil. Süsteem täiustab kohanduvat püsikiirushoidikut uuenduslike lisafunktsioonidega. See süsteem optimeerib ennetavalt teie kiirust. Täpsete navigatsiooniandmete ning radar- ja videoanduritest saadava teabe põhjal tuvastab Porsche InnoDrive teie marsruudil kiiruspiirangud ja...

Reavahetuse abisüsteem koos pöörete abisüsteemiga

Reavahetusassistent kasutab radarandureid sõiduki taha jäävate alade ja auto külgedel olevate pimenurkade jälgimiseks. Kui hakkate rida vahetama ja teine sõiduk on tagant kiirelt lähenemas või jääb mõnda teie pimealasse, väljastab süsteem välispeeglitel visuaalse hoiatussignaali. Selle funktsiooni saab PCM-is vajaduse järgi aktiveerida. Et pakkuda eriti kiirteel suuremat mugavust ja turvalisust. Uus pöörete...

Sõidurajal püsimise abisüsteem koos liiklusmärkide tuvastuse ja kurvi märguandega

Sõidurajal püsimise abisüsteem on kaamerapõhine süsteem, mis tuvastab teel automaatselt sõiduradade eraldustähised. Süsteem hõlbustab juhi tegevust, pakkudes abi roolimisel ja aidates sõidukit oma rajal hoida. Sisseehitatud liiklusmärkide tuvastus kasutab kaamerat ja navigatsiooniandmeid, et leida kiiruspiiranguid ja möödasõidukeelu alasid ning tuvastada kohalike liikluseeskirjade piirkond (nt piirimärkidest alates). Andmed kuvatakse näidikupaneelil. Selle eelis...

ParkAssist, tagurdamiskaamera ja Surround View

Parkimise abisüsteem ParkAssist on paigaldatud kõigile Panamera Sport Turismo mudelitele. See hoiatab juhti helisignaaliga sõiduki ees ja taga tuvastatud takistuste eest. Hoiatussignaali täiendab keskekraanil kuvatav visuaalne hoiatus. Lisavarustusse kuuluv tagurduskaamera hõlbustab täpset tagurpidi suunas parkimist ja manööverdamist ning on abiks haagise kinnitamisel. Abiks on PCMi ekraanile kuvatav kaamerapilt ja sellele kuvatavad...

Panoraamkatuseluuk

Panamera Sport Turismo mudelite uue panoraamkatuseluugi toonklaasist paneelid loovad sõitjateruumis eriti heleda ja meeldiva valgustusega õhkkonna. Kaheosalise panoraamkatuseluugi eesmist osa saab elektriliselt kallutada ja avada....

Sõitjateruum

Sportlik, sõitmas pikka nädalavahetust veetma. Mugav, et teha neljakesi pikk sõit. Või minna viiekesi randa. Või äkki läheks hoopis võidusõidurajale? Just selline on uus Panamera Sport Turismo. Niisuguse geniaalse sportautoliku ergonoomika keskmes on juht ja jõudlus, tegemata samas kompromisse kaassõitjate heaolu arvelt. Toome mõne näite. Tõusev keskkonsool võimaldab kiireid käeliigutusi roolilt...

Meelelahutussüsteem Porsche Rear Seat Entertainment Plus

Nautige kinoelamust teises reas: uus Porsche Rear Seat Entertainment on spetsiaalselt välja töötatud Porsches sõitjate asjatundlikku maitset arvestades, pakkudes sõidu ajal täielikult integreeritud ja võrguga ühendatud meelelahutussüsteemi. Mõlemad ekraanid on eemaldatavad, nii et neid saab mugavalt kasutada ka sõidukist väljaspool. Porsche Rear Seat Entertainment ühendub WiFi kaudu Porsche kommunikatsioonisüsteemiga (PCM), pakkudes...

Näidikupaneel

Analoog kohtub digitaalsega: uute Panamera Sport Turismo mudelite näidikupaneel meenutab osalt Porsche ajalugu mootorispordis, kuid on samas ka ülimoodne. Keskel, juhi otseses vaateväljas on analoogtahhomeeter, mille osuti sobib ideaalselt selle äärmiselt klassikalise disainiga. Vasakul ja paremal on kaks suure eraldusvõimega ekraani, mis varustavad teid vajaduse korral mitmesuguste andmetega, nt navigeerimiskaardi või...

Istmed

Esiistmed Esiistmed on väga mugavad ja pakuvad kiiretes kurvides tuge, piiramata samas liikumisvabadust. Istme kõrgust, polstrit, seljatoe kallet ja pikiasendit saab elektriliselt reguleerida. Elektriliselt reguleeritavad istmed Panamera Turbo Sport Turismo on varustatud elektriliselt 14 suunas reguleeritavate istmetega, millel on ees ka mälupakett. Need lisavad juhi- ja kõrvalistuja istmele selga toetava polstri pikkuse reguleerimise...

Pakiruum

Panamera Sport Turismo pakiruumi maht on 520 liitrit (Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismol on 425 liitrit). Kõikide mudelite tagaistmeid saab koos või eraldi suhtes 40 : 20 : 40 alla klappida kas pakiruumis oleva lülitiga või käsitsi sõitjateruumist. Koorma paigutamise positsioon võimaldab kuni 1390-liitrist mahtu (4 E-Hybrid Sport Turismol on...

Automaatne neljatsooniline kliimaseade, mis sisaldab tagaistme puuteekraani

Tere tulemast isiklikku kliimatsooni! Nelja tsooniga automaatne kliimaseade võimaldab juhi, tema kõrvalistuja ja kummagi tagaistuja individuaalset temperatuuri reguleerida. Elektriliste eraldi tagaistmete korral kuulub automaatse neljatsoonilise kliimaseadme juurde ka tagaistmete ekraan, mis võimaldab mitmesuguseid mugavus- ja meelelahutusfunktsioone kasutada. Aktiivsöefilter püüab välisõhust enne selle sõitjateruumi jõudmist kinni kübemed, õietolmu ja lõhnad ning filtreerib välja...

Bose®-i ruumilise heli süsteem

Bose®-i ruumilise heli süsteemil on 14 võimendikanalit ja koguväljundvõimsus 710 W. 14 kõlarit koos 160-vatise passiivbassikõlariga loovad tasakaalustatud ja tõetruu akustilise helipildi. Patenditud mürakompenseerimistehnoloogia AudioPilot® mõõdab pidevalt sõiduki sees ümbritsevat müra ja kohandab kohe automaatselt muusika esitamist, tagades sõidutingimuste muutudes ühtlase helitugevuse. Tulemuseks on igalt istekohalt nauditav ja haarav 360°...

Burmester®-i High-End 3D ruumilise heli süsteem

Kas ratastel kontserdisaal? Panamera Sport Turismo. Burmester®-i High-End 3D ruumilise heli süsteem pakub maailma parimate kontserdisaalide väärilist akustilist elamust. Tänu heliallikate tajutavale ruumilisele paiknemisele saavad kõik kuulajad nautida lava selle täislaiuses. Palume vaikust! Tutvustame 1455-vatist väljundit, 21 eraldi juhitavat kõlarit koos 400-vatise aktiivbassikõlariga, millel on D-klassi digitaalvõimendi, kahesuunalise kesksüsteemiga ja diafragmade...

Uus Porsche kommunikatsioonisüsteem (PCM)

PCM kui Porsche Connecti alus on teie keskne juhtplokk heli, navigatsiooni ja side juhtimiseks. See uue põlvkonna internetipõhise navigeerimise, mobiiltelefoni toe, audioliideste ja hääljuhtimisega süsteem on varustatud suure eraldusvõimega 12-tollise puuteekraaniga, mida saab kasutada enamiku auto funktsioonide hõlpsaks juhtimiseks. Kohandatava avalehe vidinatega saab kiiresti ja lihtsalt käivitada teie jaoks kõige olulisemaid...

Connect Plus

Moodul Connect Plus tagab teie Porsches maksimaalse ühenduvuse. Sellel on SIM-kaardi lugejaga mugav LTE-telefonimoodul, mis tagab suurepärase signaali ja parema helikvaliteedi. WiFi-võrgu pääsupunkti abil saate autos luua võrguühenduse WLAN-toega seadmetest (nt sülearvutid, tahvelarvutid või nutitelefonid), ühendades vajaduse korral korraga kas või mitu seadet. Keskkonsoolis olev nutitelefoni hoiukoht edastab teie mobiiltelefoni signaali auto...

Teenused

Porsche Connecti ja mooduli Connect Plus abil on teil juurdepääs mitmesugustele kasulikele teenustele, nt reaalajas liiklusteabele. Tänu sellele visuaalsele abivahendile võite juba enne teeleasumist kindel olla, et liigute sihtkohta mööda kiireimat marsruuti. Kogu sõidu kestel uuendatakse reaalajas liiklusteavet korrapäraselt, hoides teid parimal ümberarvutatud marsruudil. Sihtkoha ümbrusega paremini tutvumiseks ja teel olles...

Connecti rakendused

Lisaks nutiteenuste valikule pakub Porsche Connect kahte nutitelefoni rakendust. Esimene neist – Porsche Car Connect – võimaldab teil oma nutitelefoni või Apple Watch®-i abil sõiduki andmeid otsida ja sõiduki valitud funktsioone kaugjuhtida. Veel üks funktsioon on vargustuvastusega Porsche satelliitjälgimissüsteem (PVTS), mis võimaldab kaugelt kindlaks teha varastatud sõiduki asukoha enamikus Euroopa...

Porsche Exclusive

Meie kogemuste pagas ulatub kaugele minevikku. Algusest peale oleme Porsches eritellimuste teenuse raames pühendunud kliendi soovide täitmisele. 1986. aastani kandis see teenus nime Porsche Sonderwunschprogramm, tänapäeval on see Porsche Exclusive Manufaktur. Ent selle põhimõte on jäänud samaks: käsi südamel. Me armastame seda, mida me teeme. Meile meeldib meie töö. Iga õmblus,...

Porsche Tequipment

Just teie Panamera jaoks loodud Porsche Tequipmenti tarvikute valiku abil saate kujundada auto täielikult oma eelistustele vastavaks. Kõigepealt olgu öeldud, et ka Porsche Tequipmenti toodetele kehtivad samad reeglid mis meie sõidukitele: välja töötatud, katsetatud ja heaks kiidetud Weissachi arenduskeskuses. Samade Porsche inseneride ja disainerite poolt, kes valmistasid teie auto. Loodud...


Brozüüride allalaadimine

Porsche Boxster