Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 54 960.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 67 560.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 52 920.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 65 520.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 98 520.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 126 600.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 111 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 126 000.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 105 960.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 134 040.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 120 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 178 200.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 206 640.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 191 400.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 219 840.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.9 s (3.4 s)
Maksimaalne kiirus 320 km/h (318 km/h)
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.9 l (12.7 l)
CO2 emissioon, g/km 290 g/km (288 g/km)
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
911 GT2 RS
Võimsus 515 kW (700 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.8 s
Maksimaalne kiirus 340 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11.8 l/100 km
CO2 emissioon, g/km 269 g/km
Hind € 287 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 117 720.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 59 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel Sport Turismo
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 s)
Maksimaalne kiirus 282 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 124 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 56 520.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 62 040.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 85 080.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne Diesel
Võimsus 193 kW (262 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus, km/h 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 70 320.00 (käibemaksuga)
Cayenne Diesel Platinum Edition
Võimsus 193 kW (262 hj) 4,000 1/min
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 79 000.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 84 720.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Platinum Edition
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 91 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 g/km
Hind € 87 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel Platinum Edition
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 209 g/km
Hind € 95 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid
Võimsus 306 kw (416 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 l
CO2 emissioon, g/km 79 g/km
Hind € 86 640.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Võimsus 245 kW/333 hj + 70 kW/95 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 - 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 79 - 75 g/km
Hind € 93 100.00 (käibemaksuga)
Cayenne GTS
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s (Sport Chrono 5,1 s)
Maksimaalne kiirus, km/h 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,0 - 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 234 - 228 g/km
Hind € 102 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 382 kW (520 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus, km/h 279 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 - 11,2 l
CO2 emissioon, g/km 267 - 261 g/km
Hind € 132 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S
Võimsus 419 kW (570 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus, km/h 284 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 l
CO2 emissioon, g/km 267 g/km
Hind € 170 040.00 (käibemaksuga)
Porsche - Panamera Turbo S E-Hybrid Executive - Julgus muudab kõike.

Panamera Turbo S E-Hybrid Executive

Julgus muudab kõike.

Tehniline spetsifikatsioon

Porsche - Panamera Turbo S E-Hybrid Executive - Tehniline spetsifikatsioon
Teljevahe: 3,100 mm
Pikkus: 5,199 mm Kõrgus: 1,432 mm
PDK
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)

Auto omadused

Porsche E-Performance

Porsche E-Performance on kõik, mida te Porschelt ootate. Ja palju muud. See toob kananaha ihule. Gravitatsioonijõud. Adrenaliin. Sest me ei rahuldu lihtsalt tõhususe suurendamisega, kui saame sooritusvõime ja sõidumõnu viia ühel ajal täiesti uuele tasemele. On hea põhjus, miks kõik meie kogemused ja edusammud autospordi vallas on arengut oluliselt mõjutanud. Porsche...

Executive-mudelid

Uue Panamera Executive-mudelites on sportlikud sõiduomadused ühendatud mugava töötsooniga salongi tagaosas – tänu kere 15 cm lisapikkusele, millest just tagaistujad kõige enam võidavad. Executive-mudelid paistavad teiste hulgast silma hõbedaste ehiselementidega eesmiste õhuvõtuavade lamellidel ja lävekarpidel. Esitiibadel asuvaid õhu väljalaskeavasid kaunistavad läikivhõbedased ehisosad. Põhivarustusse kuuluvad adaptiivne õhkvedrustus, panoraam-katuseaken, tagumised külgturvapadjad ja rulookardin...

Panamera idee

Mõne aasta eest toimus sedaaniturul äkitselt tohutu muutus. Suur, kohmakas ja paksu polsterdusega – need omadused kadusid hetkega moest. Teedel juhtus midagi – välja ilmus miski kiire ja dünaamiline, nimelt sportauto nelja istme, iseloomuliku silueti ja jõudlusnäitajatega, mida tavaliselt seostati ainult Porschega. See oli Panamera, mis muutis kõike. Eelkõige just sedaanijuhtide...

Väline disain

Kas sportlik sedaan peab tõesti välja nägema nagu sedaan? Või võiks see olla sportlikum? Näiteks saleda ja harmoonilise katusejoonega, mida seostatakse rohkem kahekohalise autoga? Uute Panamera mudelite siluett ja proportsioonid on rohkem Porsche nägu kui kunagi varem. Selgelt tajutavad ümardatud üleminekud, jõulised musklid ja teravdatud sportauto siluett rõhutavad uue disaini täpsust. Teljevahe on eelkäijast...

Salongi kujundus

Salong on täielikult ümber kujundatud, kuid sellegipoolest väga porschelik. Keskkonsool tõuseb esiosa suunas. Armatuurlaud on lame ja silmatorkavalt lai. Analoogtahhomeeter asub näidikupaneeli keskel. Ka juhtimissüsteem on uus: Porsche Advanced Cockpit. Otsepuutega juhitaval keskkonsoolil on klaasi meenutav pind, millel on puutetundlikud nupud kõige olulisemate funktsioonide kiiravamiseks. Nende vahel on kompaktne käiguvalits. Suure...

Jõudlus

„Me oleme seda alati nii teinud.” Pole just lause, millest võiksid alguse saada muutused. Välja arvatud Porsches. See tuleb sellest, et me oleme iga uue põlvkonna mootorid teinud alati varasematest võimsamad, dünaamilisemad ja tõhusamad. Panamera mudelite uus mootoripõlvkond astub märkimisväärse sammu edasi. Uhiuus topeltturboga V6-mootor mudelil Panamera 4S ja topeltturboga V8-mootor...

Uus 8-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK)

Mootori suuremast võimsusest on kasu ainult siis, kui teate, kuhu see on vaja suunata. Ja kui kiiresti ja tõhusalt. Uusimad Panamera mudelid on seetõttu varustatud värskelt loodud 8-käigulise käigukastiga Porsche Doppelkupplung (PDK), mis muundab vastava mootori tohutu veojõu sportautole sobivaks kiirenduseks. 1.–6. käik on sportautole omase suhtarvuga ja tippkiirus saavutatakse 6....

Porsche veojõukontroll (PTM)

Kõik Panamera mudelid on varustatud Porsche veojõukontrolliga (PTM). See aktiivne neljarattavedu koos elektrooniliselt juhitava mitmeplaadilise siduriga tagab veojõu optimaalse jaotumise kõigis sõidutingimustes, olgu siis suurepärase kiirendusvõimsusega pikkadel sirgetel lõikudel, kitsastes kohtades või muutliku haarduvusega teekattel. Mitmeplaadiline sidur reguleerib veojõu jaotumist taga- ja esisilla vahel. Sõidutingimusi jälgitakse pidevalt, nii et süsteem saab...

Veermik

Olenemata sellest, kas istute rooli taga, juhi kõrval või tagaistmel, peaks iga sõit Porsches tunduma spordi, mitte transpordina. Mugava, kuid mitte laisa olesklemisena. Uute Panamera mudelite veermik suudab sportlikkuse ja mugavuse ilma vaevata tasakaalustada, tehes seda kõige meisterlikumal võimalikul viisil – seda aitavad saavutada veelgi täiustatud, valikulised veermikutehnoloogiad. Näitena võib tuua...

Nelikroolimine

Panamera mudelitel on esmakordselt saadaval nelikroolimine (lisavarustus). See suurendab ühtviisi jõudlust ja igapäevaseid sõiduomadusi. Väikesel kiirusel manööverdades keerab süsteem tagarattaid esiratastele vastupidises suunas. See annab teljevahe vähendamise efekti. Väheneb pöörderaadius, manööverdamine käib kiiremini ja parkimine muutub märksa lihtsamaks. Suurel kiirusel sõites keerab süsteem tagarattaid esiratastega samas suunas. See annab teljevahe pikenemise efekti,...

Porsche aktiivvedrustus (PASM)

PASM on elektrooniline vedrustuse juhtsüsteem. See reguleerib aktiivselt ja pidevalt iga ratta summutust, võttes arvesse teetingimusi ja sõidustiili. Nii väheneb sõidukikere liikumine ja kõigil neljal istmel on mugavam istuda. Saadaval on kolm režiimi: Normal, SPORT ja SPORT PLUS. Andurid registreerivad kere liikumist jõulise kiirenduse, pidurdamise ja kurvide kiire läbimise ajal või...

Porsche külgkalde kontrollsüsteemi sportversioon (PDCC Sport), sh Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteem (PTV Plus)

Uus Porsche külgkalde kontrollsüsteemi sportversioon (PDCC Sport) on eriti sportliku seadistusega aktiivne süsteem külgkalde stabiliseerimiseks. See registreerib kurvide läbimisel algusest peale kere külgkalde ja tegutseb selle neutraliseerimiseks. Süsteem vähendab ka sõiduki külgõõtsumist ebaühtlasel pinnal. Uues süsteemis on kasutusele võetud aktiivsed elektromehaanilised stabilisaatori vardad. Need tagavad palju kiirema reaktsiooni ja on häälestatud...

Rattad

Me oleme meile esitatud väljakutsete kõrgusel. See kehtib ka uue Panamera rattamõõtmetele. Rehvid on laiemad ja kontaktpind suurem, parandades sõiduki toimivust kiirendamisel ja pidurdamisel. Praegu on saadaval valikulised suurused 21 tollini mitmesuguse disainiga, mille seast leiate kindlasti endale sobiva stiilse variandi. Mudelite Panamera 4S ja Panamera 4S Diesel standardvarustuses on...

SPORT-režiim

SPORT-režiimiga saate lülituda mugavusele suunatud häälestuselt sportlikule häälestusele. Mootori elektrooniline juhtsüsteem nõuab järsemat reaktsiooni. Mootori dünaamika muutub vahetumaks. SPORT-režiimis lülitub PDK kõrgemale käigule hiljem ja madalamale käigule kiiremini. Porsche aktiivvedrustus (PASM) ja lisavarustusse kuuluv Porsche külgkalde kontrollsüsteemi sportversioon (PDCC Sport) ning tagatelje juhtsüsteem lülituvad samuti SPORT režiimile, pakkudes jäigemat vedrustust...

Sport Chrono pakett koos režiimilülitiga

Adrenaliin nupuvajutuse kaugusel: Sport Chrono pakett pakub veermiku, mootori ja käigukasti veel sportlikumat häälestust. Komplektis on digitaal- ja analoogstopper, piki- ja külgkiirenduse näidik näidikupaneelil ning tulemusnäidik, millega saab Porsche kommunikatsioonisüsteemis (PCM) vaadata ringiaegu. Uuendusena on sellel mudelilt 918 Spyder pärinev rooli režiimilüliti nupuga SPORT Response. Valikus on neli sõidurežiimi: Normal, SPORT,...

Pidurid

Üle 60 aasta oleme pingutanud selle nimel, et olla kiiremad. Isegi aeglustamisel. Seepärast on uued Panamera mudelid varustatud pidurisüsteemiga, milles on ees kuuekolvilisele alumiiniumist monoplokk pidurisadulad ja taga nende neljakolvilised ekvivalendid. Pidurikettad (mudelil Panamera 4S ees 360 mm ja taga 330 mm, mudelil Panamera Turbo ees 410 mm ja taga...

Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB)

Autospordis järeleproovitud Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) on saadaval lisavarustusena. Uute Panamera mudelite PCCB läbipuuritud keraamiliste piduriketaste läbimõõt on nüüd ees 420 mm ja taga 390 mm, pakkudes oivalist pidurdustoimet. PCCB-l on esiteljel kümne kolviga alumiiniumist monoplokk pidurisadulad ja tagateljel nelja kolviga ekvivalendid (kõik värvitud kollaseks), et auto pidurdus oleks märkimisväärselt...

LED-kaugtuled koos Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS)

Mudelite Panamera 4S ja Panamera 4S Diesel lisavarustusena ja Panamera Turbo standardvarustuses: LED-kaugtuled koos Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga (PDLS), millel on dünaamiline valgusvihu ulatuse reguleerimine, dünaamiline kurvivalgustus ja esitulede valgusvihu reguleerimine vastavalt sõidukiirusele. See täiustab valgustatust lähedal, külgedel ja kaugemal ning suurendab ohutust.  ...

LED-lampidega maatrikskaugtuled Porsche dünaamilise valgustussüsteemiga Plus (PDLS Plus)

Maatrikstehnoloogia põhimõttel toimivate LED-kaugtuledega on eespool veel parem nähtavus. Maatrikstulede puhul lülitatakse strateegiliselt välja mõned püsiva kaugtulevihu segmendid. Seal on 84 eraldi juhitavat LED-tuled, mida reguleeritakse vastavalt olukorrale, lülitades neid välja või muutes valgustugevust. Enam pole vaja karta eesolevate või vastutulevate sõidukite pimestamist, samas kui vahepealne ala ja küljed on...

Öise nähtavuse abisüsteem

Öise nähtavuse abisüsteem varustab juhti teabega ka esitulede valgusvihust väljapoole jääva ala kohta. Infrapunakaamera tuvastab jalakäijaid ja suuri metsloomi enne, kui esituled neid valgustavad. Näidikupaneelil ilmuv termokujutis hoiatab juhti: tuvastatud isik või loom tähistatakse kollase värviga või kui see jääb sõiduki ees kriitilisse piirkonda, siis punase värviga ja kõlab helisignaal....

Porsche ja keskkond

Üleilmsete kliimamuutuste arutelude ajastul küsib iga autotootja, mida tuleks praegu pakkuda. Meie vastus? Suurepäraseid sõiduomadusi koos suurepärase säästlikkusega. Heitgaasikontroll Porsche autod tõestavad, et ka võimsad sportautod võivad saavutada oma klassis mõõdukaid kütusekulu ja heitkoguse näitajaid. Ühelt poolt tagavad säästlikkust parandavad süsteemid, nt automaatne käivitus- ja seiskamissüsteem, soojushaldussüsteem, elektrisüsteemi rekuperatsioon, silindrite adaptiivjuhtimine ja...

Kohanduv püsikiirusehoidja (ACC)

See süsteem reguleerib teie Panamera kiirust täiesti sõltumatult, arvestades eesliikuva sõiduki kiirust. Esiotsa radarandurid seiravad eesolevat teed. Kujutleme, et olete valinud püsikiiruse, kuid hakkate eesliikuvale sõidukile järele jõudma, kuna see liigub aeglasemalt. Süsteem vähendab nüüd teie auto kiirust, piirates gaasi või rakendades vähehaaval pidureid, kuni taastub teie valitud vahekaugus eesliikuva...

Porsche InnoDrive koos kohanduva püsikiirusehoidjaga*

Need, kes sõidavad Porschega, tahavad tõesti sõita. Mida sportlikum, mugavam, tõhusam ja ohutum sõit on, seda parem. Porsche InnoDrive abistab teid täiesti uuel viisil. Süsteem täiustab kohanduvat püsikiirusehoidjat uuenduslike lisafunktsioonidega. See optimeerib ennetavalt teie kiirust. Täpsete navigatsiooniandmete ja radar- ning videoanduritest saadava teabe põhjal tuvastab Porsche InnoDrive teie marsruudil kiirusepiirangud ja tee...

Reavahetuse abisüsteem koos pöörete abisüsteemiga

Reavahetuse abisüsteem kasutab radarandureid, et jälgida sõiduki taha jäävaid piirkondi ning mõlemal küljel asuvaid pimealasid. Kui hakkate rida vahetama ja teine sõiduk on tagant kiirelt lähenemas või jääb mõnda teie pimealasse, väljastab süsteem välispeeglitel visuaalse hoiatussignaali. Selle funktsiooni saab PCM-is vastavalt vajadusele aktiveerida. See suurendab sõidumugavust ja -ohutust, eriti kiirteedel. Uus...

Sõidurajal püsimise abisüsteem koos liiklusmärkide tuvastuse ja kurvi märguandega

Sõidurajal püsimise abisüsteem on kaamerapõhine süsteem, mis tuvastab teel automaatselt sõiduradade eraldustähised. Süsteem hõlbustab juhi tegevust, pakkudes abi roolimisel ja aidates sõidukit hoida oma rajal. Sisseehitatud liiklusmärkide tuvastus kasutab kaamerat ja navigatsiooniandmeid, et leida kiirusepiiranguid ja möödasõidukeelu alasid ning tuvastada kohalike liikluseeskirjade piirkond (nt piirimärkidest alates). Andmed kuvatakse näidikupaneelil. Selle eelis...

ParkAssist, tagurdamiskaamera ja Surround View

Parkimise abisüsteem ParkAssist on paigaldatud kõigile Panamera mudelitele. See hoiatab juhti helisignaaliga sõiduki ees ja taga tuvastatud takistuste eest. Hoiatussignaali täiendab keskekraanil kuvatav visuaalne hoiatus. Lisavarustusse kuuluv tagurduskaamera hõlbustab täpset tagurpidisuunas parkimist ja manööverdamist ning on abiks haagise kinnitamisel. Juhi abistamiseks näidatakse PCM-i ekraanil kaamera pilti ja selle peal dünaamilisi juhiseid,...

Panoraamkatuseluuk

Panamera mudelite uue panoraamkatuseluugi toonklaasist paneelid loovad salongis eriti heleda ja meeldiva valgustusega õhkkonna. Kaheosalise panoraamkatuseluugi eesmist osa saab elektriliselt kallutada ja avada. ...

Salong

Sportlik, et minna võidusõidurajale. Mugav, et teha neljakesi pikk reis. Nende vahel ei pea valima. See on Panamera. Niisuguse geniaalse sportautoliku ergonoomika keskmes on juht ja jõudlus, tegemata samas kompromisse kaasreisijate heaolu arvelt. Toome mõne näite. Tõusev keskkonsool võimaldab kiireid käeliigutusi roolilt käiguvalitsale. Uus juhtseadiste ja ekraanide kontseptsioon: Porsche Advanced Cockpit,...

Meelelahutussüsteem Porsche Rear Seat Entertainment

Teisest reast nauditav kinematograafiline kogemus: uus Porsche Rear Seat Entertainment on spetsiaalselt välja töötatud Porsche sõitjate asjatundlikule maitsele, pakkudes sõidu ajal täielikult integreeritud ja võrguga ühendatud meelelahutussüsteemi. Mõlemad ekraanid on eemaldatavad, nii et neid saab mugavalt kasutada ka sõidukist väljaspool. Porsche Rear Seat Entertainment ühendub WiFi kaudu Porsche kommunikatsioonisüsteemiga (PCM), pakkudes...

Näidikupaneel

Analoog kohtub digitaalsega: Panamera mudelite uus näidikupaneel meenutab osalt Porsche ajalugu autospordis, kuid on samas ka ülimoodne. Keskel, juhi otseses vaateväljas on analoogtahhomeeter, mille osuti sobib ideaalselt selle äärmiselt klassikalise disainiga. Vasakul ja paremal on kaks suure eraldusvõimega ekraani, mis varustavad teid vastavalt vajadusele mitmesuguste andmetega, nt navigeerimiskaardi või öise nähtavuse...

Istmed

Esiistmed Esiistmed on väga mugavad ja pakuvad kiiretes kurvides tuge, piiramata samas liikumisvabadust. Istme kõrgust, polstrit, seljatoe kallet ja pikiasendit saab elektriliselt reguleerida. Elektriliselt reguleeritavad istmed Panamera Turbo on varustatud elektriliselt 14 suunas reguleeritavate istmetega, millel on ees ka mälupakett. Need lisavad juhi- ja kõrvalistuja istmele selga toetava polstri pikkuse reguleerimise ning neljasuunalise...

Automaatne neljatsooniline kliimaseade, mis sisaldab tagaistme puuteekraani

Tere tulemast isiklikku kliimatsooni! Nelja tsooniga automaatne kliimaseade võimaldab juhi, tema kõrvalistuja ja kummagi tagaistuja individuaalset temperatuuri reguleerimist. Süsteem sisaldab ka spetsiaalset tagaistmete puuteekraani. Lisaks kliimaseadme juhtimisele saab sellega kasutada ka mitmesuguseid muid mugavus- ja meelelahutusfunktsioone (olenevalt auto varustusest). Aktiivsöefilter püüab välisõhust enne selle salongi jõudmist kinni kübemed, õietolmu ja lõhnad...

BOSE® ruumilise heli süsteem

BOSE® ruumilise heli süsteemil on 16 võimendikanalit ja koguväljundvõimsus 710 W. 14 kõlarit koos 160-vatise passiivbassikõlariga loovad tasakaalustatud, tõetruu akustilise helipildi. Patenditud mürakompenseerimistehnoloogia AudioPilot® mõõdab pidevalt sõiduki sees välismüra ja kohandab automaatselt ja reaalajas muusika esitamist, säilitades sõidutingimuste varieerudes ühtlase helitugevuse. Tulemuseks on kõigilt neljalt istekohalt nauditav ja haarav 360°...

Burmester® High-End 3D ruumilise heli süsteem

Parima nelja istmega kontserdisaal? Panamera. Burmester® High-End 3D ruumilise heli süsteem pakub maailma parimate kontserdisaalide väärilist akustilist elamust. Tänu heliallikate tajutavale ruumilisele paiknemisele saavad kõik kuulajad nautida lava selle täislaiuses. Palume vaikust! Tutvustame 1455-vatist väljundit, 21 eraldi juhitavat kõlarit koos 400-vatise aktiivbassikõlariga, millel on D-klassi digitaalvõimendi; kahesuunalise kesksüsteemiga ja diafragmade kogupindalaga...

Uus Porsche kommunikatsioonisüsteem (PCM)

PCM kui Porsche Connecti alus on teie keskne juhtplokk heli, navigatsiooni ja side juhtimiseks. See on uue põlvkonna mudel internetipõhise navigeerimise, mobiiltelefoni toe, audioliideste ja hääljuhtimisega. Süsteem on varustatud suure eraldusvõimega 12-tollise puuteekraaniga, mida saab kasutada enamiku auto funktsioonide hõlpsaks juhtimiseks. Kohandatava avalehe vidinatega saab kiiresti ja lihtsalt käivitada teie jaoks...

Connect Plus

Moodul Connect Plus tagab teie Porsches maksimaalse ühenduvuse. Sellel on SIM-kaardi lugejaga mugav LTE-telefonimoodul, mis tagab suurepärase signaali ja parema helikvaliteedi. WiFi-võrgu pääsupunkti abil saate autos luua võrguühenduse WiFi-toega seadmetest (nt sülearvutid, tahvelarvutid või nutitelefonid), ühendades vajadusel korraga kas või mitu seadet. Keskkonsoolil asuv nutitelefoni pesa edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni,...

Teenused

Porsche Connecti ja mooduliga Connect Plus on teie käsutuses mitmesugused kasulikud teenused, nt reaalajas liiklusteave. Tänu visuaalsetele abivahenditele võite juba enne startimist kindel olla, et liigute sihtkohta kiireimal võimalikul marsruudil. Sõidu ajal värskendatakse regulaarselt reaalajas liiklusteavet, hoides teid pidevalt ümberarvutataval optimaalsel marsruudil. PCM-i kaardikuval pakuvad GOOGLE® Street View ja GOOGLE®...

Connecti rakendused

Porsche Connect pakub lisaks nutikatele teenustele ka kahte nutitelefonirakendust. Porsche Car Connectiga saate kasutada oma nutitelefoni või Apple Watch®-i auto andmete hankimiseks ja sõiduki valitud funktsioonide eemalt juhtimiseks. Funktsioon Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) sisaldab vargusetuvastussüsteemi, võimaldades ärandatud sõiduki asukoha tuvastamist suuremas osas Euroopast. Teine rakendus on Porsche Connecti rakendus. Sellega...

Porsche Exclusive

Meie kogemustepagas ulatub kaugele minevikku. Algusest peale oleme Porsches eritellimuste teenuse raames pühendunud kliendi soovide täitmisele. 1986. aastani kandis see teenus nime Porsche Sonderwunschprogramm, tänapäeval on see Porsche Exclusive Manufaktur. Filosoofia on jäänud samaks. Käsi südamel: me armastame seda, mida me teeme. Me armastame oma tööd. Iga õmblus, iga nahalapike, iga...

Porsche Tequipment

Spetsiaalselt teie Panamera jaoks loodud Porsche Tequipmenti tarvikuseeria abil saate auto kujundada täpselt oma maitse järgi. Meie autodele ja Porsche Tequipmenti toodetele kehtivad algusest peale samad reeglid: need töötatakse välja, katsetatakse ja kontrollitakse üle Weissachi arenduskeskuses. Seda teevad samad Porsche insenerid ja disainerid, kes lõid teie auto. Väljatöötamisel peeti silmas autot...


Brozüüride allalaadimine

Porsche Boxster