Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 54 960.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 67 560.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 52 920.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 65 520.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 l
CO2 emissioon, g/km 205
Hind € 78 600.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 l
CO2 emissioon, g/km 205
Hind € 76 560.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 98 520.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 126 600.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 111 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 126 000.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 105 960.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 134 040.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 120 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 178 200.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 206 640.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 191 400.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 219 840.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.9 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.9 l
CO2 emissioon, g/km 290 g/km
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
911 GT2 RS
Võimsus 515 kW (700 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.8 s
Maksimaalne kiirus 340 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11.8 l/100 km
CO2 emissioon, g/km 269 g/km
Hind € 287 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 59 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 189 960.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 56 520.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 62 040.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 85 080.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne
2018 Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
2018 Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
2018 Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
Porsche - Macan  - Intensiivsem elu.

Macan

Intensiivsem elu.

Tehniline spetsifikatsioon

Porsche - Macan  - Tehniline spetsifikatsioon
Teljevahe: 2,807 mm
Pikkus: 4,697 mm Kõrgus: 1,624 mm
PDK
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 56 520.00 (käibemaksuga)

Auto omadused

Idee

 Need, kellele meeldib teed rajada, ei armasta teiste jälgedes käia. See kehtib ka sõidukite puhul, mida nimetatakse SUV-deks: viieukselised, viieistmelised, nelikveo ja kõrgema isteasendiga. Kuid kas teile ei tundu, et midagi olulist jääb vajaka? Midagi, mis lisaks veidi elurõõmu, mis lubaks maanteed uuel moel tunnetada ja pakuks intensiivsemat sõiduelamust. Mis võimaldaks...

Välisdisain

Juba Macani nägu annab tunnistust suguvõsa dominantsetest spordigeenidest. Porschele iseloomulikud esilaternad on integreeritud kapoti nurkadesse. Laiad, imposantsed õhuavad justkui ootavad, et saaksid elu sisse ahmida. Iga sekund. Mootorikate sirutub kuni rattakoobasteni, andes esiosale laia ja jõulise kuju. See meenutab legendaarset Porsche 917-t, mis noppis lugematuid võite seitsmekümnendate aastate alguses – sealhulgas...

Interjöör

Sportautode loojatena teame, et auto ja juht peavad moodustama ühe terviku. Nii ei istu te lihtsalt Macanis, vaid ergonoomiline arhitektuur integreerib teid autosse. Kolmedimensioonilised juhtseadmed tekitavad tunde, nagu istuksite piloodikabiinis. Sportlikud esiistmed loovad ainult Macanile omase mulje: istute küll tavapärasest kõrgemal, kuid samas maanteele nii lähedal. Kõik vajalik on kogu aeg...

Macani printsiip

Alustame südamest. On see siis kuuesilindriline turbodiisel või kahe turbolaaduriga kuuesilindriline, kõik nad on tuntud nii oma muljetavaldava jõudluse ja kõrgetasemelise efektiivsuse, kui ka ainulaadse hääle poolest. Uue Macani võimsus kantakse teepinnale aktiivse nelikveo kaudu, mis tagab suurepärase sõidudünaamika ja –stabiilsuse. Tagasilla rehvide mõõt erineb esisilla omadest – täpselt nagu...

Iseloom

Mõned inimesed keskenduvad vabale ajale, kuid teised seavad esikohale pere. Macan on valmis paljudeks elulisteks olukordadeks. Kapoti all tuksub kaheliitrine neljasilindriline mootor. Ja sellegipoolest väidame, et see on sportauto. Loomulikult. See on ju lõppude lõpuks Porsche. Uus Macan, mille võimsus on 185 kW (252 hj) ja kiirendusaeg 0–100 km/h 6,7 sekundit,...

Jõudlus

Mootori andmed: 2,0-liitrine nelja silindriline mootor 185 kW (252 hj) pööretevahemikus 5.000–6.800 p/min Maksimaalne pöördemoment 370 Nm pööretevahemikus 1.600–4.500 p/min Kiirendus 0-100 km/h: 6,7 sekundit Tippkiirus: 229 km/h Otsesissepritsesüsteem DFI Automaatne Start/Stop-süsteem ...

7-käiguline PDK (Porsche Doppelkupplung) automaatkäigukast.

Uus Macan on varustatud 7-käigulise PDK automaatkäigukastiga, mis vahetab käike sekundi murdosa jooksul ning veojõu edasiandmine on katkematu. PDK eelis tavaliste automaatkäigukastidega võrreldes on see, et järgmine käik on alati juba eelvalitud ja ainult ootab sisselülitamist. Seesoleva käigu välja- ning uue käigu sisselülitamine toimub üheaegselt, mis annab tulemuseks sportlikuma ja dünaamilisema...

Porsche veojõukontroll (PTM)

 Macani esmaklassilise sõidudünaamika juures mängib väga olulist rolli Porsche veojõukontrollisüsteem (PTM). See kasutab aktiivset neljarattavedu, elektrooniliselt juhitavat mitmeplaadilist sidurit, automaatset piduridiferentsiaali (ABD) ning libisemisvastast kontrolli (ASR). Mootori juhtploki poolt elektrooniliselt kontrollitav mitmeplaadiline sidur reguleerib aktiivselt pöördemomendi jaotust esi- ja tagatelje vahel. Sõiduolusid montooritakse pidevalt, et tagada süsteemi kiire reageerimine ja...

VarioCam Plus-süsteem

VarioCam Bensiinimootoriga Macani mudelid on varustatud nukkvõllide otsas asuva elektrohüdraulilise pöördlabaregulaatoriga, mis reguleerib sujuvalt sisse- ja väljalaskeklappide ajastust. See tagab mootori ühtlasema töö, väiksema kütusekulu ja CO2-emissiooni, parema jõudluse ning pöördemomendi. Standardis Macan Turbol ja Macan S-il. VarioCam Plus Lisaks on Macan Turbo ja Macan S varustatud VarioCam Plus - süsteemiga. Et parandada seguklapi...

Kütuse otsesissepritse (DFI)

Kütuse otsesissepritsesüsteem DFI juhib kütuse sissepritset millisekundilise täpsusega. Kütus jõuab elektromagnetiliste sisselaskeklappide kaudu põlemiskambrisse kuni 200 baarise survega. Sissepritsenurk on seadistatud ülitäpselt, et saavutada optimaalseim õhu ja kütuse tasakaal ja võimalikult efektiivne põlemine. See aitab tagada parimad pöördemomendi, jõudluse, kütusekulu ja heitgaasiemissiooni näitajad. DFI parandab ka põlemiskambri sisemist jahutamist, moodustades...

Efektiivsust tõstvad abinõud

Automaatne Start/Stop funktsioon Kütusekulu vähendamiseks lülitab Start/Stop-süsteem mootori välja, kui seisate näiteks punase fooritule taga. Standardis kõikidel Macani mudelitel. Vabajooksu (Coasting) - funktsioon Coasting - funktsioon hoiab ära mootoriga pidurdamise ja võimaldab autol rohkem omaenese inertsist edasi liikuda, säästes sel moel kütust. Standardis kõikidel Macani mudelitel. Intelligentne soojusjaotuse süsteem Mootori käivitamisel madalatel temperatuuridel on mootori...

Õlitussüsteem

V6 bensiinimootorite kuivkarteriga õlitussüsteem garanteerib usaldusväärse õlituse igas sõidusituatsioonis. Kompaktsuse eesmärgil asub õlimahuti mootori sees. Õlipump on elektrooniliselt juhitav ning seadistatud sportlikule sõidustiilile, tagades optimaalse õlituse ka ekstreemseimates tingimustes. ...

Turbosüsteem

V6 turbomootorid on kahe paralleelse turbolaaduriga - kummagi silindriploki jaoks üks. Sissevõetud õhk surutakse kokku ja suunatakse jahuti kaudu mootorisse. Jahuti kasutamine aitab kaasa põlemiskambri optimaalsele täitmisele ja hoiab küttesegu temperatuuri kontrolli all. ...

SPORT-lüliti

Standardisse kuuluv SPORT-lüliti võimaldab teil valida mugavama või sportlikuma sõidurežiimi vahel. Nupulevajutus seadistab mootori sportlikumaks ja kiiremaks sõiduks. ...

Sportlikud summutitorud

Soovi korral võite oma Macanile lisada sportlikud summutid. Kahe otsaga topelt-summutitorud on kroomitud, kõrgläikega ja originaalse disainiga, saadaval ka musta värvi. Lisavarustuses kõigil Macani mudelitel. ...

Sportlik väljalaskesüsteem

Lisavarustusena saadaval olev sportlik väljalaskesüsteem annab mootori häälele jõulisema kõla. Sportlikud kroomitud summutitorud - valikus nii hõbedastena kui musta värvi - pakuvad midagi nii silmale kui kõrvale. Macan Turbo ja Macan S mudelite lisavarustuses. ...

Pidurisüsteem

Mis puutub pidurisüsteemidesse, siis siin on Porschel väga kõrged standardid. Iseenesestmõistetavalt on pidurisüsteemid äärmiselt efektiivsed ja võimsatele mootoritele kohandatud. Macani mudelite esiratastel on kuuekolvilised alumiiniumist monoplokk-pidurisadulad. Pidurikettad on sisemiselt ventileeritavad, et tagada maksimaalne pidurdusjõud ka pideval kasutamisel. Et sportliku jõudlusega sammu pidada, on Macani esimeste piduriketaste läbimõõt kuni 360 mm. Macan S...

Valgustussüsteem

Bi-Xenon esilaternad koos Porsche dünaamilise valgustuspaketiga (PDLS) Automaatse dünaamilise valgusvihu reguleerimisega Bi-Xenon esilaternad valgustavad maanteed optimaalselt nii lähi- kui kaugtuledega. Esilaternate dünaamiline kurvitule funktsioon suunab valgusvihku vastavalt kurvisuunale. Staatilised kurvituled aitavad valgustada teed järskudes kurvides ja tänavanurkadel. Lühidalt - tee on paremini valgustatud just siis, kui sa seda vajad. Lisaks reguleerib PDLS...

Porsche stabiilsuskontroll (PSM)

 Porsche stabiilsuskontroll (PSM) on elektrooniline kontrollsüsteem, mis stabiliseerib sõidukit ja muudab sõidu turvalisemaks. Andurid jälgivad pidevalt sõidusuunda, liikumis- ja lengerduskiirust ning külgkiirendust. PSM arvutab nende andmete järgi tegeliku liikumissuuna. Kui see suund erineb soovitud suunast, pidurdab PSM sõiduki stabiliseerimiseks üksikuid rattaid eraldi. Kui juht vabastab järsku gaasipedaali, valmistab PSM pidurisüsteemi kohe...

Turvapadjad

Kõik Macani mudelid on standardina varustatud täismõõdus turvapatjadega juhile ja kaassõitjale. Lisaks on standardis ka Porsche külgkkokkupõrke turvasüsteem (POSIP). See sisaldab esiistmetesse integreeritud külgturvapatju, külgaknaid ja katuse serva A-piilarist kuni C-piilarini katvaid turvakardinaid ning külgkokkupõrke eest kaitsvaid turvaelemente ustes. Külgturvapadjad tagaistujatele on saadaval lisavarustusena. Turvapadjakontrollerit abistavad kaks kokkupõrkeandurit esikaitserauas. Teised andurid hindavad...

Kerekonstruktsioon

Kõrgtugeva terase kasutamise tulemuseks on kergekaaluline, kuid samal ajal väga turvaline kerekonstruktsioon. Laupkokkupõrke korral võtab turvakarkass kokkupõrkeenergia enda kanda, et tagada sõitjateruumi minimaalne deformeerumine. Kõrgtugevast terasest turvatalad külgustes kaitsevad sõitjaid külgkokkupõrke korral. Jäikus ja täpselt defineeritud deformatsioon on turvaelementide kaks olulisimat kvaliteeti. Reisijaid kaitsev turvakarkass on valmistatud kõrgtehnoloogilistest terasdetailidest ning pakub maksimaalset...

Porsche kommunikatsioonisüsteem (Porsche Communication Management)

PCM on Macani keskne info- ja kommunikatsioonisüsteem. See on multifunktsionaalne, kuid lihtne kasutada. PCM-i peamiseks komponendiks on 7-tolline värviline puutetundlik ekraan. Raadiol on 42 mälukohta ja FM-tuuner, mis otsib taustal pidevalt sageduskanalit, kust raadiojaama kõige tugevama signaaliga edastatakse. PCM-i 40 GB kõvaketas võimaldab salvestada kuni 5000 MP3 faili. CD/DVD mängija taasesitab...

Connect

Lisavarustusse kuuluv moodul Connect loob optimaalse ühenduse teie nutitelefoni ja Porsche vahel. Keskkonsoolis on spetsiaalne nutitelefoni hoiukoht, mis edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni, säästes niiviisi mobiiltelefoni akut ja tagades optimaalse vastuvõtusignaali. Lehelt www.porsche.com/connect leiate rohkem teavet mooduli Connect kohta. Riiklike õigusaktide ja nõuete tõttu pole kõik mudelid ja kogu varustus teatud...

Connect Plus

Moodul Connect Plus tagab teie Porsches maksimaalse ühenduvuse. Sellel on SIM-kaardi lugejaga mugav LTE-telefonimoodul, mis tagab suurepärase signaali ja parema helikvaliteedi. WiFi-võrgu pääsupunkti abil saate autos luua võrguühenduse WiFi-toega seadmetest (nt sülearvutid, tahvelarvutid või nutitelefonid), ühendades vajadusel korraga kas või mitu seadet. Keskkonsoolil asuv nutitelefoni pesa edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni,...

Teenused

Porsche Connecti ja mooduliga Connect Plus on teie käsutuses mitmesugused kasulikud teenused, nt reaalajas liiklusteave. Tänu visuaalsetele abivahenditele võite juba enne startimist kindel olla, et liigute sihtkohta kiireimal võimalikul marsruudil. Sõidu ajal värskendatakse regulaarselt reaalajas liiklusteavet, hoides teid pidevalt ümberarvutataval optimaalsel marsruudil. PCM-i kaardikuval pakuvad GOOGLE® Street View ja GOOGLE®...

Connecti rakendused

Porsche Connect pakub lisaks nutikatele teenustele ka kahte nutitelefonirakendust. Porsche Car Connectiga saate kasutada oma nutitelefoni või Apple Watch®-i auto andmete hankimiseks ja sõiduki valitud funktsioonide eemalt juhtimiseks. Funktsioon Porsche Vehicle Tracking System (PVTS) sisaldab vargusetuvastussüsteemi, võimaldades ärandatud sõiduki asukoha tuvastamist suuremas osas Euroopast. Teine rakendus on Porsche Connecti rakendus. Sellega...

Õhkvedrustus

Kõrgetasemelise mugavuse ning veelgi parema sõidudünaamika saavutamiseks on teil võimalik oma Macanile lisada õhkvedrustus koos Porsche aktiivvedrustusega PASM. Sellega on auto kliirens 15 mm võrra madalam kui terasvedrustuse korral, mis tagab parema aerodünaamika. Soovi korral saate valida kolme erineva seadistuse vahel: maastik, tava ja madal. Maastikuseadistuse korral on kliirens 40 mm...

Terasvedrustus

Terasvedrustus on standardvarustuses kõigil Macani mudelitel. See vastab kõige paremini nõudmistele, mida esitavad suure jõudlusega mootor ja sportlik sõidustiil. Lisaks tagab ta parema sõidudünaamika, madalama kütusekulu ja suurema sõidumugavuse. Macan Turbo on lisaks terasvedrustusele varustatud ka Porsche aktiivvedrustusega (PASM). ...

Porsche aktiivvedrustus (PASM)

PASM on elektrooniliselt juhitud vedrustussüsteem. See reguleerib aktiivselt ja pidevalt iga ratta vedrustuse jäikust vastavalt teeoludele ja juhtimisstiilile. Maastikusõidul või lihtsalt sportlikuma sõidu korral, millega kaasnevad ka järsud kiirendused ja pidurdused, seadistab PASM rataste amortisaatorite jäikust, et hoida ära sõidustabiilsust ohustavad külgkalded ja suurendada iga ratta ja teekatte vahelist kontakti. Juhil...

OFF-ROAD lüliti

Kas tahate proovida teid, mida pole? Teie Macani keskkonsoolis on OFF-ROAD lüliti. Sellele vajutamine seadistab kõik juhitavusega seotud süsteemid maastikusõidurežiimile. Õhkvedrustus (selle olemasolul) koos PASM aktiivvedrustusega valib automaatselt "Terrain Level" maastikusõiduseadistuse, PTV Plus (saadaval lisavarustuses) ja Porsche stabiilsuskontroll PSM (standardvarustuses) häälestuvad ümber sõiduks teedeta maastikul, tagades parima juhitavuse ja turvalise...

Roolisüsteem ja roolivõimendi

Roolisüsteem Macani elektromehaaniline roolisüsteem on tundlik ja täpne, loodud sportlikuks sõiduks. See on ka energiasäästlik, kuna puudub pidevalt energiat vajav hüdraulika. Elektromehaaniline võimendi tarbib energiat ainult rooli keeramisel. Roolivõimendi Plus Lisavarustusena tellitav roolivõimendi Plus on varieeruva võimendusega kiirustundlik roolivõimendus. Suurematel kiirustel ja sirgetel teelõikudel sekkub roolivõimendi vähesel määral, säilitades seejuures erksuse ja tagasiside....

Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteem (PTV Plus)

Sportautode loojad jumaldavad kurve. Oma tehnoloogiatega anname ka meie oma panuse sellesse kuuma suhtesse. Lisavarustuses olev PTV Plus on süsteem, mis parandab nii sõidudünaamikat kui -stabiilsust. Koostöös elektrooniliselt juhitava tagadiferentsiaali lukustusega muudab see vajadusel tagarataste pöördemomendi jaotust. Kui sisenete kurvi suurel kiirusel, pidurdatakse kergelt sisemist tagaratast. Samaaegselt jaotatakse rohkem veojõudu välisele...

Sport Chrono pakett

Sport Chrono paketti kuulub analoog- ja digitaalne stopper ning tulemuskuva PCM ekraanil, mis näitab sõiduandmeid (sõiduaeg, ringi pikkus, läbitud ringide ajad jne). Külg- ja pikisuunas mõjuvaid jõude (G-Force)kuvatakse graafiliselt näidikute paneelis asuvale ekraanile. SPORT PLUS režiimi aktiveerimiseks on keskkonsoolis olemas SPORT PLUS lüliti. SPORT PLUS režiim seadistab mootori ja veermiku sportlikumaks...

Rattad ja rehvirõhu monitooringu süsteem (TPMS)

Erinev rehvimõõt ees ja taga Sarnaselt ehtsatele sportautodele nagu 911, on ka Macanil taga laiemad rehvid. Lisaks visuaalsele efektile tagab laiem rehv parema kontakti teepinnaga, suurema sõidustabiilsuse ja haarduvuse. Rattad Ka rataste puhul pöörleb kõik sportliku saavutusvõime ja stiili ümber. Macani veljevalik on muljetavaldavate näitajatega, suurusega kuni 21 tolli. Kõik veljed on valmistatud alumiiniumsulamist....

Interjöör

Viis ust. Viis istekohta. Igapäevaeluks praktiline, kõrgema isteasendiga. Need on põhiomadused, mida SUV-lt oodata. Mida aga oodata ühelt Porschelt? Sportautolikkust. Sisse istudes leiate süüteluku endast vasakult. See on Porschele tüüpiline, juba aastast 1948. Vana mootorispordi traditsioon. Salongi arhitektuur integreerib teid perfektselt autosse. Seda tunnet võimendavad lülitite ja juhtseadmete paigutus ning tahapoole kaldu...

Istmed

Mälufunktsiooniga adaptiivsed sportistmed, 18-suunas seadistatavad Mälufunktsiooniga adaptiivsed sportistmed ühendavad endas äärmist mugavust ning sportlikku disaini. Külgpolsterdus on kõrgem ja jäigem, et pakkuda paremat külgtuge. Istet saab seadistada täielikult oma äranägemise järgi - reguleerida saab istme kõrgust, seljatoe kallet, istmepadja kallet ja pikkust, istme kaugust roolist, nimmetugesid jne. Lisaks saab elektriliselt seadistada...

Kliimaseadmed

Kahetsooniline automaatne kliimaseade Macani mudelid on standardina varustatud automaatse kliimaseadmega. Juhi ja kõrvalistuja tsooni temperatuuri ja õhuvoolu tugevust saab seadistada eraldi. Aktiivsöefilter püüab kinni tolmu- ja õietolmu osakesed, sensorid jälgivad pidevalt õhu kvaliteeti ja niiskustaset. Standardis kõikidel Macani mudelitel. Kolmetsooniline automaatne kliimaseade Kolmetsooniline automaatne kliimaseade võimaldab tagaistujate õhutemperatuuri ja õhuvoolu tugevust eraldi seadistada. Lisandub...

Porsche Active Safe (PAS)

Aktiivse turvalisuse süsteem PAS reguleerib auto kiirust vastavalt teie ees liikuva auto kiirusele ja pidurdab, kui see on vajalik ohutu pikivahe säilitamiseks. Kui sõidurada ees on taas vaba, siis kiirendab auto automaatselt etteantud kiiruseni. Süsteem on aktiveeritav kiirusvahemikus 30 - 210 km/h. Kui liiklussituatsioon seda nõuab, pidurdab auto täieliku seismajäämiseni. Kui...

Juhiabisüsteemid

Reavahetusassistent (Lane Change Assist) Reavahetusassistent jälgib sõiduki taha jäävat ala ja "pimenurki" auto külgedel ning annab küljepeeglis asuvate hoiatustuledega märku, kui mõni auto asub "pimenurgas" või läheneb tagant suurel kiirusel. Süsteem on aktiivne kiirusvahemikus 30 - 250 km/h ning soovi korral saab seda deaktiveerida. Reavahetusassistent ei sekku aktiivselt auto juhtimisse, kuid...

Panoraamkatus

Panoraamkatus on umbes ruutmeetri suurune ja koosneb kahest klaaspaneelist. See võimaldab nautida suurepärast vaadet, ning varjab teid samal ajal tuule ja vihma eest. Panoraamkatuse esiosa on katuseluugina avatav. Otsese päikesevalguse eest kaitseb teid aga rulookardin. Lisavarustuses kõikidel Macani mudelitel. ...

Täiendav lisavarustus

Tumedaks toonitud tagaaknad Tumedaks toonitud tagumised aknad pakuvad tagaistmel istujatele suuremat privaatsust. Lisavarustuses kõikidel Macani mudelitel. Heli- ja müraisolatsiooniga aknad Standardina on kõigi Macani mudelite klaasid kergelt toonitud ja soojust isoleerivad. Esiklaasi ülaservas on tumedamaks toonitud riba. Lisavarustusena on saadaval täiendava soojus- ja müraisolatsiooniga lamineeritud klaasid. Need summutavad paremini välismüra ning ei lase otsesel...

Porsche Rear Seat Entertainment Plus

Naudi kinoelamust teises reas. Uus Porsche Rear Seat Entertainment Plus on loodud spetsiaalselt Macani sõitjate soove silmas pidades. Tänu kahele esiistmete seljatugedes asuvale kõrgresolutsiooniga 10,1-tollisele TFT värvilisele puuteekraanile koos sisseehitatud DVD-mängijate, kahe USB-liidese, SD-kaardi liidese, HDMI-liidese ja 32 GB sisemäluga on terve meelelahutusmaailm ainult sõrmeliigutuse kaugusel. Lisaks saab sõidu ajal internetis*...

Helipakett Sound Package Plus

Kümne kõlari ja 150-vatise koguvõimsusega Sound Package Plus pakub suurepärast heli. PCMi sisse ehitatud võimendi kohandab optimaalselt sõitjateruumi akustikat juhile ja kõrvalistujale. ...

BOSE® Surround audiosüsteem

 BOSE® Surround audiosüsteem on ühilduv PCM kommunikatsioonisüsteemi ning CDR Plus helisüsteemiga. Audiosüsteem on spetsiaalselt Macani mudelite jaoks häälestatud. Süsteemi 14 kõlarit koos aktiivbassikõlariga, 9 võimendikanalit ja koguväljundvõimsus 545 W pakub muljetavaldavat helielamust. Koos Porsche kommunikatsioonisüsteemiga PCM võimaldab BOSE® Surround süsteem mängida ka 5.1 kanaliga DVD-plaate. Loomulikult kõlavad ka tavalised CD-plaadid ja MP3-failid...

Burmester® High-End Surround audiosüsteem

Sportautode valmistajana armastab Porsche suutlikkuse piire kombata, helibarjäärid kaasa arvatud. Seda demonstreerib Burmester® High-End Surround audiosüsteem, mis on spetsiaalselt Macani jaoks häälestatud ning muudab muusika kuulamise eksklusiivseks helielamuseks. Burmester® audiosüsteem, välja töötatud ühe hinnatuima high-end audioseadmete tootja poolt, on saadaval lisavarustusena. Helisüsteemi väljatöötamisel võeti eeskujuks parimad Burmester® kodu-audiosüsteemid. Sellist tipptasemel helisüsteemi pole...

Pakiruum

Uute Macani mudelite suur 500-liitrine pakiruum on valmis mitmesugusteks kasutusotstarveteks. Küljel olev panipaik pakub lisaruumi. Tagaistme saab kokku klappida suhtega 40 : 20 : 40. Istmete täielikul kokkuklappimisel suureneb saadaolev pakiruumi maht 1500 liitrini. Päikesevalguse eest kaitsmiseks ja privaatsuse suurendamiseks on pakiruum varustatud eemaldatava pakiruumikattega. Ka lisavarustusse kuuluva suusakoti saab eemaldada. Seda...

Katusele paigaldatav transpordisüsteem

Katusereelingud Need kvaliteetsed katusereelingud on saadaval alumiiniumist või musta värvi. Need sulanduvad harmooniliselt sõiduki dünaamilise kujundusega. Katusereelingud on lisavarustusena pakutava katusel paigaldatava transpordisüsteemi paigaldamise eeltingimus ja need on saadaval üksnes tehase lisavarustusena. Kõikide Macani mudelite lisavarustuses Katusele paigaldatav transpordisüsteem Koos lisavarustusena pakutavate katusereelingutega ühildub see lukustatav katuseraam kõikide Porsche katusele paigaldatud kinnitusmoodulitega. Alumiiniumist kandeosad...

Veokonksusüsteemid

Selle elektriliselt kokkupandava veokonksusüsteemi kuulpea kaob nupuvajutusel sõiduki tagaosa alla, kui seda ei kasutata. Komplekti kuulub ka 13 klemmiga pistik. Veokonksu lubatud mass on piduritega haagiste puhul 2400 kg ja piduriteta haagiste puhul 750 kg. See toetab 96 kg vastukaalu. Nagu tavaliselt on sõiduk varustatud kõikide vajalike valmidustega. Kõikide Macani mudelite...

Porsche Exclusive

Meie kogemuste pagas ulatub kaugele minevikku. Algusest peale oleme Porsches eritellimuste teenuse raames pühendunud kliendi soovide täitmisele. 1986. aastani kandis see teenus nime Porsche Sonderwunschprogramm, tänapäeval on see Porsche Exclusive Manufaktur. Ent selle põhimõte on jäänud samaks: käsi südamel. Me armastame seda, mida teeme. Me armastame oma tööd. Iga õmblus, iga...

Porsche Tequipment

Just teie Macani jaoks loodud Porsche Tequipmenti tarvikute valiku abil saate kujundada auto täielikult enda eelistustele vastavaks. Kõigepealt olgu öeldud, et ka Porsche Tequipmenti toodete suhtes kehtivad samad reeglid mis meie sõidukite suhtes: välja töötatud, katsetatud ja heaks kiidetud Weissachi arenduskeskuses. Samade Porsche inseneride ja disainerite poolt, kes valmistasid teie auto....

Heitgaaside emissiooni kontroll

Tõhusus. Kõikide Porschede põhiidee on jõudlus. Seda juba aastast 1948. Kuid on olemas ka teine idee, mida Porsche järgib samuti aastast 1948 ja see on tõhusus. Porsche on pühendunud mõlemale. Lisaks järjekindlale arendustööle mootorite efektiivsemaks muutmise vallas, nagu näiteks turbolaadurite kasutamine kogu mudelirivi ulatuses, panustame me alati innovatiivsetele materjalidele, töötame välja uusi...

Kütusesüsteem

Kütus ja kütusekulu. Suur jõudlus mõõduka kütusekuluga. Seda filosoofiat järgivad ka Macani uued mudelid. Bensiinimootoriga versioonid on ehitatud kasutama ka kuni 10%-lise etanoolisisaldusega kütust. Etanoolil on CO2-tasakaalu saavutamisel positiivne roll, kuna seda toodetakse taimedest, mis kasvamisel kasutavad ära atmosfääris sisalduvat CO2-te. Kütusesüsteem Bensiinimootorite puhul on isegi kütusesüsteemi enda emissioonid keskkonna kaitsmise eesmärgil miinimumini...

Mürasummutus

Porschele iseloomulik mootorimüra võib olla küll meie kirg, kuid sellest hoolimata on ka müra see valdkond, mida me järjekindlalt optimeerida püüame. Jäigad keredetailid ja kergekaalulised, temperatuuri kõikumise suhtes stabiilsed materjalid hoiavad ära detailide "mängimise" ning sellega kaasneva nagisemise. Võimsad summutid ning õhu sissevõtusüsteemid vähendavad mürataset veelgi. Koostöös rehvitootjatega oleme vähendanud rehvimüra. Aerodünaamiline...

Materjalid ja korduvkasutus

Hooldus. Pika elueaga ja kulumiskindlad materjalid viivad väljavahetamist vajavate detailide osa miinimumini. Õlifiltri vahetamisel tuleb näiteks vahetada ainult taaskäideldav paberosa, mitte kogu filter. Liikuvate detailide seadistus toimub automaatselt, nagu näiteks hüdrauliline klapivahe kompenseerimine. Bensiinimootorite süütesüsteem on hooldusvaba, süüteküünlad välja arvatud. See näitab meie vastutustundlikku ja hoolivat suhtumist nii ressursside kasutamisse kui keskkonda üldiselt,...


Brozüüride allalaadimine

Porsche Boxster