Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 54 960.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 67 560.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 52 920.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 65 520.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 l
CO2 emissioon, g/km 205
Hind € 78 600.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 l
CO2 emissioon, g/km 205
Hind € 76 560.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 98 520.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 126 600.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 111 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 126 000.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 105 960.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 134 040.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 120 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 178 200.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 206 640.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 191 400.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 219 840.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.9 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.9 l
CO2 emissioon, g/km 290 g/km
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
911 GT2 RS
Võimsus 515 kW (700 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.8 s
Maksimaalne kiirus 340 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11.8 l/100 km
CO2 emissioon, g/km 269 g/km
Hind € 287 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 59 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 189 960.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 56 520.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 62 040.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 85 080.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne
2018 Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
2018 Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
2018 Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
Porsche - 911 Turbo - Kohaloleku võim.

911 Turbo

Kohaloleku võim.

Tehniline spetsifikatsioon

Porsche - 911 Turbo - Tehniline spetsifikatsioon
Teljevahe: 2,450 mm
Pikkus: 4,507 mm Kõrgus: 1,297 mm
PDK
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 178 200.00 (käibemaksuga)

Auto omadused

911 Turbo kontseptsioon

Oma üleolekut ei saa kehtestada lihtsalt suuri sõnu tehes. Aga vahel piisab vaid kohale ilmumisest. Nii nagu 911 Turbo 1974 Pariisi autonäitusel - sellest autost sai ürituse peamine sensatsioon. Ajal, mil valitses kütusekriis ja autotööstus kiratses, püsis Porsche kindlalt oma valitud kursil. Kompromisse tegemata. Alustades esimese turboülelaadimisega sportauto seeriatootmist. Maailm hoidis...

Välisdisain

Me ei järgi kunagi moetrende - me ennetame neid. Oleme seda alati teinud. Tänu sellele jääme inimestele silma. Ja südamesse. Vastandame tavapärast erilisega. Ja mööduvat jäävaga.  See on meie tava. Porsche tava. Me ei muuda retsepti, kuid valime veelgi kõrgetasemelisemad koostisained. Näiteks uus 911 Turbo paistab silma esiosa uue kujundusega ja uute esilaternatega, uudne detail on õhuavade...

Interjöör

Interjöör jätab sama dünaamilise mulje nagu eksterjöör, seda muu hulgas tänu uue generatsiooni roolirattale. Uue sportrooli disain on üle võetud 918 Spyderilt. Sellelt leiab käiguvahetuslabad mugavaks käiguvahetuseks, MODE-lüliti nelja erineva sõidurežiimi vahel valimiseks ja lisavarustusena ka multifunktsionaalsed lülitid.  911 Turbo on ehe, puhtavereline Porsche. Stiili poolest just see, mille poole püüdleme. Meie tõeline nägu....

Iseloom

Piisab ainsast pilgust, et saada aimu uue 911 Turbo võimsusest. Kahe turbolaadijaga 3,8-liitrine mootor arendab 397 kW (540 hj), maksimaalne pöördemoment on 710 Nm. Funktsiooni Launch Control abil kiirendab ta 0 – 100 km/h 3 sekundiga ja maksimaalseks kiiruseks on 320 km/h. PDK-automaatkäigukast ja aktiivne nelikveosüsteem koos Porsche veojõukontrolliga (PTM) jagab...

Mootorid

911 Turbo kütusekulu linnas 11,8 l/100 km, maanteel 7,5 l/100 km, keskmiselt 9,1 l/100 km; CO2 emissioon 212 g/km. 911 Turbo mudelite tuumaks on 3,8-liitrine, kahe turbolaadijaga kuuesilindriline boksermootor. See on paigutatud madalale auto tagaossa, mis tagab madala raskuskeskme, optimaalse kaalujaotuse ja madala vibratsioonitaseme. Kaks turbolaadijat annavad mootorile kiire reaktsioonivõime, suure...

PDK-automaatkäigukast

Meie inseneride lemmikteema? Käiguvahetuse kiirus. Aga ka käiguvahetuse mugavus. PDK-automaatkäigukastis on mõlemad aspektid ühendatud üheks perfektseks koosluseks. Teie jaoks tähendab see nauditavalt mugavat käiguvahetust vaid millisekundite jooksul, ja seda ilma veojõu edasiandmist katkestamata. PDK-automaatkäigukastil on seitse käiku. Käigud esimesest kuuendani on sportliku seadistusega, tippkiirus saavutatakse kuuenda käiguga. Seitsmes käik on pika...

Vabajooksu (Coasting) funktsioon ja automaatne Start/Stop-süsteem

Kui sõidusituatsioon seda võimaldab, saab kasutada vabajooksu funktsiooni. Gaasipedaali vabastamisel, et hoogu maha võtta, hoiab see ära mootoriga pidurdamise ja võimaldab autol edasi liikuda omaenese inertsist. Sel moel kasutatakse inertsjõudu maksimaalselt ära ja saavutatakse märkimisväärne kütusesääst ilma sportlikku jõudlust vähendamata. Kütust aitab kokku hoida ka standardvarustusse kuuluv automaatne Start/Stop-funktsioon....

Porsche veojõukontroll (PTM)

Standardvarustusse kuuluv Porsche veojõukontrollsüsteem (PTM) sisaldab aktiivset neljarattavedu, elektrooniliselt juhitavat mitmeplaadilist sidurit, automaatset piduridiferentsiaali (ABD) ning libisemisvastast kontrolli (ASR). Mootori juhtploki poolt elektrooniliselt kontrollitav mitmeplaadiline sidur reguleerib aktiivselt pöördemomendi jaotust esi- ja tagatelje vahel. Sõiduolusid montooritakse pidevalt, et tagada süsteemi kiire reageerimine ja optimaalne veojõu jaotus igas olukorras. Kui näiteks tagarattad...

Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteem (PTV Plus)

Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteem PTV Plus kuulub kõigi 911 Turbo mudelite standardvarustuse hulka. Selle eesmärk on aktiivselt parandada auto sõidudünaamikat ja -stabiilsust. Koostöös elektrooniliselt juhitava tagadiferentsiaali lukustusega muudab see vastavalt vajadusele tagarataste pöördemomendi jaotust. PTV Plus parandab juhitavust ja rooli täpsust. Suurematel kiirustel ja kurvides kiirendamisel tagab tagadiferentsiaali lukustus suurema sõidustabiilsuse.   Juhi jaoks tähendab...

Sport Chrono pakett ja MODE-lüliti

Adrenaliin ühest nupulevajutusest: Sport Chrono pakett. See häälestab vedrustuse, mootori ja käigukasti sportlikumaks sõiduks. Ja lennutab teid sportliku sõidu uutesse sfääridesse. Tavapärasele Sport Chrono paketile on lisandunud MODE-lüliti roolirattal, üle võetud 918 Spyderilt. See tekitab teis tunde, nagu istuksite võidusõiduauto roolis. Võite valida nelja erineva sõidurežiimi vahel, ilma et peaksite kätt...

Dünaamilised mootoripadjad

Elektroonilise juhtimisega dünaamiliste mootoripatjade süsteem aitab vähendada mootori põhjustatud vibratsioone ja võnkumisi ning ühendab endas nii jäikade kui pehmete mootoripatjade eeliseid. Tulemuseks on suurem sõidustabiilsus ja -mugavus. ...

Porsche stabiilsuskontroll (PSM)

Porsche stabiilsuskontroll (PSM) on elektrooniline kontrollsüsteem, mis stabiliseerib autot ohuolukordades ja muudab sõidu turvalisemaks. Kui kiirendate libedal või vähese haarduvusega teel, siis parandab PSM rataste haarduvust.  SPORT-režiimi aktiveerimisel sekkub stabiilsuskontroll hilinemisega, et võimaldada juhile rohkem vabadust ja sportlikumat sõidustiili. Soovi korral võib stabiilsuskontrolli ka välja lülitada, kuid turvalisuse mõttes on ta...

Valgustussüsteem

Standardvarustusse kuuluvad LED-esilaternad koosnevad kahest üksteise kohale paigutatud valgustist. Päevasõidutuled on integreeritud esilaternatesse - neli LED-punktvalgustit koos neid ümbritseva valgusringiga.   LED-esilaternad tagavad maantee suurepärase valgustatuse tänu optimeeritud kaug- ja lähituledele ning külgvalgustusele. Kuna LED-valgus on päevavalgusele lähedasema spektriga ja valguse hajumine on väiksem, on nende esilaternate valgus juhi silmadele vähem väsitav. Dünaamiline valgustussüsteem...

Pidurisüsteem

Pidurite efektiivsust väärtustame me vähemalt sama kõrgelt, kui auto üldist võimsust ja saavutusvõimet. 911 Turbo mudelite pidurid on varustatud kuuekolviliste alumiiniumist monoplokk-pidurisadulatega ees ja neljakolviliste alumiiniumist monoplokk-pidurisadulatega taga. Pidurisadulad on Turbole omaselt punast värvi, piduriketta läbimõõt on 380 mm nii ees kui taga. Pidurisadulad on kinnise monoplokk-konstruktsiooniga. Tänu sellele on nad...

Kerekonstruktsioon

911 Turbo kere on konstrueeritud kahte peamist eesmärki silmas pidades. Esiteks: tagada äärmiselt jäiga kere abil esmaklassiline sõidudünaamika. Teiseks: saavutada intelligentse kerekonstruktsiooni abil kere võimalikult kerge kaal. Erinevate, hoolikalt valitud materjalide kombineerimisel kasutatakse uusimaid tehnoloogiaid, et välja tuua nende parimad omadused just seal, kus vaja. Kerekonstruktsioonis kasutame õhukesi, kuid äärmiselt vastupidavaid...

Turvapadjad ja Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP)

Juhi ja kaasreisija kaitseks on 911 Turbo mudelid varustatud täismõõdus turvapatjadega, mis avanevad kaheastmeliselt, vastavalt kokkupõrke iseloomule. Vähemtõsise kokkupõrke korral täituvad turvapadjad vaid osaliselt, et vähendada sõitjatele tekitatavaid ebamugavusi. Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP) sisaldab ustesse integreeritud turvaelemente ja kahte külgturvapatja kummalgi küljel: rindkere turvapadjad on integreeritud istmete külgedesse, pea kaitsmiseks mõeldud turvapadjad...

Uus Porsche audio- ja kommunikatsioonisüsteem (PCM)

Uus Porsche audio- ja kommunikatsioonisüsteem (PCM) on teie 991 Turbo heli-, navigatsiooni- ja kommunikatsioonifunktsioonide juhtimiskeskus. PCMi juhitakse uue 7-tollise mitmikpuuteekraani abil. Käeliigutustele reageerides lülitab sisseehitatud lähedusandur menüü kuvamiseks sisse ekraani, mida saate seejärel hõlpsalt mitmikpuudutuste abil juhtida. Teabe- ja meelelahutussüsteem lülitub kohe sisse, kui ühendate ja laadite oma iPhone®-i või ühendate mõne muu soovitud...

Connect Plus

Sellel on SIM-kaardi lugejaga mugav LTE-telefonimoodul, mis tagab suurepärase signaali ja parema helikvaliteedi. WiFi-võrgu pääsupunkti abil saate autos luua võrguühenduse WLAN-toega seadmetest (nt sülearvutid, tahvelarvutid või nutitelefonid), ühendades vajaduse korral korraga kas või mitu seadet. Keskkonsoolis olev nutitelefoni hoiukoht edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni – säästes niiviisi telefoniakut ja tagades...

Teenused

Porsche Connecti ja mooduli Connect Plus abil on teil juurdepääs mitmesugustele kasulikele teenustele, nt reaalajas liiklusteave. Tänu sellele visuaalsele abivahendile võite juba enne teeleasumist kindel olla, et liigute sihtkohta mööda kiireimat marsruuti. Kogu reisi kestel uuendatakse reaalajas liiklusteavet korrapäraselt, hoides teid parimal ümberarvutatud marsruudil. Sihtkoha ümbrusega paremini tutvumiseks ja teel olles...

Connecti rakendused

Lisaks nutiteenuste valikule pakub Porsche Connect kahte nutitelefoni rakendust. Esimene neist – Porsche Car Connect – võimaldab teil oma nutitelefoni või Apple Watch®-i abil sõiduki andmeid otsida ja sõiduki valitud funktsioone kaugjuhtida. Veel üks funktsioon on vargustuvastusega Porsche satelliitjälgimissüsteem (PVTS), mis võimaldab kaugelt kindlaks teha varastatud sõiduki asukoha enamikus Euroopa...

Veermik

911 Turbo mudelite veermik võimaldab turvalisi manöövreid ka suurematel kiirustel Sõidustabiilsuse tase on äärmiselt kõrge. Eriti kurvides. Selle eest kannavad hoolt ka 20-tollised veljed. ...

Tagarataste juhtimissüsteem

Tagarataste elektromehaaniline juhtimissüsteem on abiks nii igapäevasõitudel kui võidusõidurajal kiiremaid ringe tehes. Kiirustel kuni 50 km/h suunab süsteem tagumisi rattaid esiratastele vastupidises suunas. See annab lühema teljevahe efekti. Pöördering on väiksem, pööramine dünaamilisem ja parkimine palju hõlpsam. Kiirustel üle 80 km/h suunab süsteem tagumisi rattaid esiratastega samas suunas. Selle tulemusena teljevahe...

Porsche aktiivvedrustuse süsteem (PASM)

Porsche aktiivvedrustus PASM on elektrooniliselt juhitud vedrustussüsteem, mis reguleerib aktiivselt ja pidevalt iga ratta vedrustuse jäikust vastavalt teeoludele ja juhtimisstiilile....

Porsche külgkalde kontrollsüsteem (PDCC)

Aktiivne külgkalde kontrollsüsteem PDCC kuulub 911 Turbo S mudelite standardvarustusse ning vähendab tunduvalt kere külgõõtsumist kurvide läbimisel. Lisaks minimeerib see sõiduki lateraalset ebastabiilsust ebatasasel pinnal sõites. Juhile tähendab see rohkem stabiilsust ja lihtsamat juhitavust, optimaalset veojõudu, täpsemat ja erksamat rooli – seda igal kiirusel liikudes. Kokkuvõtlikult – lihtsalt rohkem sõidurõõmu....

Rattad

20-tollised 911 Turbo veljed Loomulikult sepistatud, et vähendada ratta kaalu. Poleeritud keskosaga. 20-tollised keskkinnitusega 911 Turbo S veljed Sepistatud, osaliselt musta värvi ja poleeritud veljed. Eriliselt kerged, seades uusi standardeid nii sõidumugavuses kui saavutusvõimes. Keskkinnitusega, kroomitud keskosa ja värvilise Porsche vapiga.  20-tollised Sport Classic veljed Lisavarustusest saab valida sepistatud, viie kodaraga valuvelgi Sport Classic. Velje kodarad ja keskosa on värvitud...

Esisilla tõstmise süsteem

Lisavarustuse valikus olev esisilla tõstmise süsteem võimaldab auto esiosa umbes 40 mm võrra tõsta, seda kiirustel kuni 35 km/h. Tänu sellele ei ole äärekivid või garaažiuste lävepakud enam takistuseks. ...

Porsche Active Aerodynamics (PAA)

Kõik 911 Turbo mudelid on varustatud aktiivse aerodünaamika paketiga. See sisaldab automaatselt avanevat esispoilerit ja tagatiiba seadistustega "Start", "Speed" ja "Performance". Stardiseadistuses on esi- ja tagaspoiler täiesti suletud. See sobib paremini igapäevasõitudeks ja nii on väiksem risk vigastada spoilereid mõne äärekivi või konarusega. Seadistuses "Speed", kiirusel üle 120 km/h, on esi-...

Interjöör

Liigselt ilustamata välisilmet täiendab suurepäraselt samas laadis interjöör. Ei mingit peenutsemist, kõik on praktiline, juhile orienteeritud. Läbimõeldud tehnoloogilised lahendused ja ülevaatlikult paigutatud juhtseadmed. Nagu eraldi seadistatav kahetsooniline kliimaseade või vedrustusrežiimide lüliti. Ei ole tarvis ekselda ühest alamenüüst teise, selle asemel võib keskenduda juhtimisele. Interjööri viimistluses on kasutatud kõrgekvaliteedilisi materjale. Sportliku iseloomuga...

Istmed

Elektriliselt seadistatavad sportistmed Istmete kõrgus, seljatoe kalle, istmepadja kalle ja sügavus, kaugus roolist ja nimmetoed on elektriliselt seadistatavad. Küljepeeglite ja juhiistme asendeid saab mälufunktsiooni abil salvestada, nagu ka rooli, valgustuse, kojameeste, kliimaseadme, audio- ja kommunikatsioonisüsteemi seadistusi. Adaptiivsed sportistmed Plus Adaptiivsed sportistmed Plus kuuluvad 911 Turbo S ja 911 Turbo S kabrioleti standardvarustusse. Jäik, sportlik külgpolsterdus ja...

Sportrool GT

Uus GT-sportrool on elektriliselt seadistatav, nii kauguses kui sügavuses. Sellelt võib leida MODE-lüliti koos nupuga SPORT Response ja kaks käiguvahetuslaba. Viimased on paigutatud käepäraselt roolikodarate taha. Soovi korral saab roolile lisada multifunktsionaalsed lülitid audio- ja kommunikatsiooniseadmete ning pardakompuutri käsitsemiseks. Sel juhul on olemas ka lüliti rooliratta soojenduse sisselülitamiseks. ...

Juhiabisüsteemid

Adaptiivne kiirushoidik koos Porsche aktiivse turvalisuse süsteemiga (PAS) Elektrooniline kiirushoidik kuulub kõigi 911 Turbo mudelite standardvarustusse. Lisavarustuse valikus on olemas ka adaptiivne püsikiirushoidik, mis reguleerib auto kiirust vastavalt eesliikuva auto kiirusele. Auto eesosas asuv radar jälgib teed auto ees kuni 200 meetri kaugusele. Kui olete kiirushoidiku teile sobival kiirusel aktiveerinud ja...

Porsche Entry & Drive

Lisavarustuse valikusse kuuluv võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem Porsche Entry & Drive võimaldab autoust avada ilma võtit taskust välja võtmata. Ka mootori käivitamiseks või seiskamiseks ei ole võtit tarvis, seda saab teha Start/Stop-lülitist....

Audiosüsteem BOSE® Surround

Lisavarustusena pakutav audiosüsteem BOSE® Surround on spetsiaalselt 911 Turbo mudelite jaoks välja töötatud ja optimaalselt häälestatud just nende sõitjateruumi akustikat arvesse võttes. 12 kõlarit. Koguvõimsus 555 vatti. Muljetavaldavaks helielamuseks. Aktiivbassikõlari võimendi on integreeritud peavõimendisse, säästes sellega kogumassist 6 kg. Täisaktiivsete kõlarite süsteem võimaldab seadistada iga kõlarit eraldi ja muudab teie 911...

Burmester® High-End Surround audiosüsteem

Kui legend Zuffenhausenist kohtub legendiga Berliinist, on tulemuseks midagi erilist. Peame siinkohal silmas Porschet ja Berliinis resideeruvat Burmesterit, maailma üht hinnatumat high-end audiosüsteemide tootjat. Ning nende koostööna loodud Burmester® High-End Surround audiosüsteemi, mille väljatöötamisel võeti eeskujuks Burmester® tipptasemel kodu-audiosüsteemid. Lugematu arv hoolikalt valmistatud detaile ja üks eesmärk - perfektne heli. Audiosüsteemil...

Heitgaaside kontroll

Porsche autod tõestavad, et ka võimsad sportautod võivad saavutada oma klassis mõõdukaid kütusekulu ja heitkoguste näitajaid. See on saavutatud ühelt poolt tõhusa kütusekasutusega säästlikkust parandavate süsteemide abil, nt automaatne käivitus- ja seiskamissüsteem, soojushaldussüsteem, elektrisüsteemi rekuperatsioon, aktiivsed õhuvõtuklapid ja koos PDK-automaatkäigukastiga ka vabajooksu režiim. Teisalt pakuvad kaheosalise Lambda juhtahelaga katalüsaatorid tõhusat heitgaaside...

Kütusekulu ja taaskasutus

Intelligentne kergekaaluline konstruktsioon on olnud Porsche ideoloogias kesksel kohal tema tegevuse algusest peale. Kergekaaluline konstruktsioon paistab silma alumiiniumi, erinevate plastmaterjalide ja kõrgtugeva terase rohke kasutamise poolest. Viimane on märkimisväärselt stabiilsem ja kergem materjal kui tavaline teras. Materjalid on hoolikalt valitud ja kõik sünteetilised materjalid on lihtsalt ümbertöödeldavad. Lühidalt: 911 Turbo on umbes 95% ulatuses...

Kütus

Kõik bensiinimootoriga Porsche mudelid, 911 Turbo kaasa arvatud, on ehitatud kasutama ka kuni 10%-lise etanoolisisaldusega kütust E10. Etanoolil on CO2-tasakaalu saavutamisel positiivne roll, kuna seda toodetakse taimedest, mis kasvamisel kasutavad ära atmosfääris sisalduvat CO2-te....


Brozüüride allalaadimine

Porsche Boxster