Me kasutame oma veebilehel küpiseid, et paremini mõista lehe kasutajaid ja parandada nende kasutajakogemust.
Järgnevalt võid anda oma nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks mainitud otstarvetel. Loe lähemaltOlen nõus
Võimsus | 220 kW (300 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 186 g/km |
Hind | € 57 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 187 g/km |
Hind | € 65 400.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 257 kW (350 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4.6 s |
Maksimaalne kiirus | 285 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 210 g/km |
Hind | € 69 960.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 294 kW / 400 hj |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4.5 s |
Maksimaalne kiirus | 293 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10,8 l |
CO2 emissioon, g/km | 246 g/km |
Hind | € 84 000.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 309 kW (420 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,4 s |
Maksimaalne kiirus | 301 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10,9 l |
Hind | € 93 480.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 220 kW (300hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 186 g/km |
Hind | € 55 320.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 220 kW (300 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,1 s |
Maksimaalne kiirus | 275 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 186 g/km |
Hind | € 63 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 257 kW (350 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,6 s |
Maksimaalne kiirus | 285 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 210 g/km |
Hind | € 67 920.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 294 kW / 400 hj |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,5 s |
Maksimaalne kiirus | 293 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10,8 l |
Hind | € 81 960.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 309 kW (420 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,4 s |
Maksimaalne kiirus | 304 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10,9 l |
Hind | € 96 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 283 kW / 385 hj |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,2 s (4,0 s koos Sport Chrono Paketiga) |
Maksimaalne kiirus | 293 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,0 l |
CO2 emissioon, g/km | 206 g/km |
Hind | € 106 560.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 283 kW / 385 hj |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,2 s (4,0 s koos Sport Chrono Paketiga) |
Maksimaalne kiirus | 291 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 210 g/km |
Hind | € 114 480.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 331 kW (450 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,2 s |
Maksimaalne kiirus | 306 km/h |
CO2 emissioon, g/km | 231 g/km |
Hind | € 130 080.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 283 kW / 385 hj |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s) |
Maksimaalne kiirus | 291 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 210 g/km |
Hind | € 120 960.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 283 kW / 385 hj |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,4 s (4,2 s koos Sport Chrono Paketiga) |
Maksimaalne kiirus | 289 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 211 g/km |
Hind | € 128 880.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 331 kW (450 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,4 s |
Maksimaalne kiirus | 306 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10,1 l |
CO2 emissioon, g/km | 230 g/km |
Hind | € 136 560.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 331 kW (450 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,4 s |
Maksimaalne kiirus | 304 km/h |
CO2 emissioon, g/km | 234 g/km |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10,2 l |
Hind | € 144 480.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 427 / 580 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 2,8 |
Maksimaalne kiirus km/h | 320 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11,1 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 254 |
Hind | € 186 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 427 / 580 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 2,9 |
Maksimaalne kiirus km/h | 320 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11,3 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 257 |
Hind | € 200 040.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 478 / 650 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 2,7 |
Maksimaalne kiirus km/h | 330 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11,1 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 254 |
Hind | € 219 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 478 / 650 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 2,8 |
Maksimaalne kiirus km/h | 330 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11,3 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 257 |
Hind | € 233 040.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 283 / 385 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 4,4 (4,2 s Sport Chrono paketiga ) |
Maksimaalne kiirus km/h | 289 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,8 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 223 |
Hind | € 128 880.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 331 / 450 |
Kütusekulu linnas, l/100 km (NEDC) | 13,3 |
Maksimaalne kiirus km/h | 304 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 9,9 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 227 |
Hind | € 144 480.00 (käibemaksuga) |
Võimsus, kW/hj / () koos Performance Battery Plus akuga, kW/hj | 240 / 326 (280 / 380) |
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s | 5,4 |
Tippkiirus km/h | 230 |
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km, WLTP | 24,8 - 20,4 |
CO2-emissioon, g/km | 0 |
Hind | € 83 400.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 320 / 435 (360 / 490) |
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s | 4,0 |
Tippkiirus km/h | 250 |
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km | 25,6 - 21,0 |
CO2-emissioon, g/km | 0 |
Hind | € 106 560.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj | 460 / 625 (500 / 680) |
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s | 3,2 s |
Tippkiirus km/h | 260 |
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km | 26,6 - 22,9 |
CO2-emissioon, g/km | 0 |
Hind | € 153 480.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj | 460 / 625 (560 / 761) |
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s | 2,8 s |
Tippkiirus km/h | 260 |
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km | 25,6 - 24,3 |
CO2-emissioon, g/km | 0 |
Hind | € 187 080.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 243 / 330 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 5,6 (5,4 Sport Chrono paketiga) |
Maksimaalne kiirus km/h | 270 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 8,8 - 8,6 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 201 - 197 |
Hind | € 93 840.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 243 kW (330 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,3 s (Sport Chrono paketiga 5,1 s) |
Maksimaalne kiirus | 268 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8.8 - 8.7 l |
CO2 emissioon, g/km | 202 - 199 g/km |
Hind | € 97 920.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.400 - 6.400; elektrimootor 100 / 136; kokku 340 / 462 |
Maksimaalne kiirus km/h | 280 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 2.2 - 2.1 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 49 - 47 |
Hind | € 113 520.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | 324 / 440; 5 650 - 6 600 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 4,3 (4,1) |
Maksimaalne pöördemoment (Nm) p/min juures | 550; 2 000 - 5 500 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 9,0 - 8,8 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 205 - 201 |
Hind | € 118 560.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | Sisepõlemismootor 324 / 440; 5.650 - 6.600; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 412 / 560; 6.000 |
Linnatsükli sõiduulatus elektri jõul; WLTP (EAER City) | 49 - 54 km |
Maksimaalne kiirus km/h | 298 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 2.2 - 2.0 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 51 - 47 |
Hind | € 130 560.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj, p/min juures | 353 / 480; 6.500 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 3,9 |
Maksimaalne kiirus km/h | 300 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10.9 - 10.7 |
Hind | € 141 000.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | 463 / 630; 6.000 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 3,1 |
Maksimaalne kiirus km/h | 315 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 10.8 - 10.7 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 247 - 245 |
Hind | € 185 280.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | Sisepõlemismootor 420 / 571; 5.750 - 6.000; elektrimootor 100 / 136; kokku 515 / 700 |
Maksimaalne kiirus km/h | 315 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 2,7 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 62 |
Hind | € 191 280.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | 243 / 330; 5.400 - 6.400 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 5,4 (Sport Chrono 5,2) |
Maksimaalne kiirus km/h | 267 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 9.0 - 8.9 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 205 - 202 |
Hind | € 107 640.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | Sisepõlemismootor 324 / 440; 5.650 - 6.600; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 412 / 560; 6.000 |
Linnatsükli sõiduulatus elektri jõul; WLTP (EAER City) | 48 - 52 km |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 3,8 |
Maksimaalne kiirus km/h | 298 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 53 - 50 |
Hind | € 144 480.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | 463 / 630; 6.000 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 3,2 |
Maksimaalne kiirus km/h | 315 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11.0 - 10.9 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 251 - 249 |
Hind | € 198 840.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 243 kW (330 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,3 s (koos Sport Chrono paketiga 5,1 s) |
Maksimaalne kiirus | 263 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9.0 - 8.9 l |
CO2 emissioon, g/km | 205 - 202 g/km |
Hind | € 100 800.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | 324 / 440; 5.650 - 6.600 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 4,3 (4,1) |
Maksimaalne kiirus km/h | 289 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 9,2 - 9,1 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 210 - 207 |
Hind | € 123 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | Sisepõlemismootor 324 / 440; 5.650 - 6.600; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 412 / 560; 6.000 |
Linnatsükli sõiduulatus elektri jõul; WLTP (EAER City) | 49 - 53 km |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 3,7 |
Maksimaalne kiirus km/h | 293 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 52 - 49 |
Hind | € 133 440.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | 353 / 480; 6.500 |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3,9 s |
Maksimaalne kiirus | 292 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 10.9 - 10.7 l |
Hind | € 143 880.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | 463 / 630; 6.000 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 3,1 |
Maksimaalne kiirus km/h | 315 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11.1 - 11.0 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 253 - 251 |
Hind | € 188 160.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj , p/min juures | Sisepõlemismootor 420 / 571; 5.750 - 6.000; elektrimootor 100 / 136; kokku 515 / 700 |
Maksimaalne kiirus km/h | 315 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 3,2 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 2.8 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 63 |
Hind | € 194 160.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 260 kW (354 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,3 s (5,1 koos Sport Chrono paketiga) |
Maksimaalne kiirus | 254 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 8,9 l |
CO2 emissioon, g/km | 204 g/km |
Hind | € 66 600.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 280 kW (380 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,9 s (4,7 koos Sport Chrono paketiga) |
Maksimaalne kiirus km/h | 261 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,5 l |
CO2 emissioon, g/km | 216 g/km |
Hind | € 79 200.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 324 kW / 440 hj |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 4,5 s (4,3 koos Sport Chrono paketiga) |
Maksimaalne kiirus | 270 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,8 l |
CO2 emissioon, g/km | 224 g/km |
Hind | € 93 120.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 3.0 l, 250 kW / 340 hj. + 100 kW (136 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5.0 s |
Maksimaalne kiirus | 253 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 3.4 - 3.2 l |
CO2 emissioon, g/km | 58 - 56 g/km |
Hind | € 92 880.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 338 / 460 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 4,8 (4,5 Sport Chrono) |
Maksimaalne kiirus km/h | 270 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11,4 - 11,2 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 260 - 255 |
Hind | € 114 360.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 4.0 l, 404 kW / 550 hj. + 100 kW (136 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3,8 s |
Maksimaalne kiirus | 295 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 3,9 l |
CO2 emissioon, g/km | 75 - 72 g/km |
Hind | € 175 200.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 250 kW (340 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 6,0 s |
Maksimaalne kiirus | 243 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,4 - 9,3 l |
Hind | € 85 320.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 3.0 l, 250 kW / 340 hj + 100 kW (136 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5.1 s |
Maksimaalne kiirus | 253 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 3,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 60 - 58 g/km |
Hind | € 97 680.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 324 kW (440 hj) (5700 - 6600 p/min) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 5,0 s |
Maksimaalne kiirus | 263 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 9,4 - 9,2 l |
CO2 emissioon, g/km | 225 - 222 g/km |
Hind | € 101 640.00 (käibemaksuga) |
Võimsus kW/hj | 338 / 460 |
Kiirendus 0 - 100 km/h, s | 4,5 |
Maksimaalne kiirus km/h | 270 |
Keskmine kütusekulu, l/100 km (NEDC) | 11,4 - 11,2 |
CO2 emissioon, g/km (NEDC) | 260 - 256 |
Hind | € 118 800.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 404 kW (550 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3,9 s |
Maksimaalne kiirus | 286 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 11,4 - 11,3 l |
CO2 emissioon, g/km | 264 g/km |
Hind | € 149 520.00 (käibemaksuga) |
Võimsus | 4.0 l, 404 kW / 550 hj + 100 kW (136 hj) |
Kiirendus 0 - 100 km/h | 3.8 s |
Maksimaalne kiirus | 295 km/h |
Keskmine kütusekulu, l/100 km | 3,9 l |
CO2 emissioon, g/km | 76 - 73 g/km |
Hind | € 179 400.00 (käibemaksuga) |
Ehitatud lõpmatu teekonna tarvis.
Kõigil 911 mudelitel on üks ja sama põhieesmärk: sõitmine. Nii sportlikult kui võimalik. Just sellepärast on topeltturboga boksermootor, jõuülekanne, veermik, pidurid ja kõik juhtsüsteemid loodud suurimat võimalikku suutlikkust silmas pidades.
Mudelid
4 - Porsche mudelitähistes esinev „4“ tähendab nelikvedu.
S - Porsche puhul märgib „S“ alati „sporti“ ja suuremat võimekust. 911 puhul tähendab see mootori suuremat võimsust, veermiku sportlikumat ehitust ning suuremaid pidureid ja rattaid.
4S - Porsche „4S“ mudeleid iseloomustavad nelikvedu ja parendatud suutlikkus.
Mootor
Topeltturboga kuuesilindriline boksermootor.
911 mudelitel on kahe turboga mootor. Selle omadused on väljapaistvad: erakordne võimsus kogu pööreteskaala ulatuses, ülimalt vahetu reaktsioon ja stabiilne pöördemoment laias vahemikus, isegi madalatel pööretel. Boksermootor ehk lamamootor, kus silindrid asuvad horisontaalselt üksteise vastas, on lühike, madal ja asub sõiduki tagaosas, mis kõik kokku tagab madala raskuskeskme. Mootori paigutus auto keskme lähedal tagab parema stabiilsuse ja tekitab vähem vibratsiooni.
Turboülelaadurid.
Mootoritel on kaks turboülelaadurit ja põlemisõhu jahutus. Viimane on heitgaasidelt käitatava turboülelaadinise oluline osa ning annab suure panuse nii suutlikuse kasvatamisse kui ka samaaegsesse heitmekoguse vähendamisse.
Jõuülekanne.
8-käiguline Porsche Doppelkupplung (PDK).
8-käiguline topeltsiduriga käigukast Porsche Doppelkupplung (PDK) vahetab käike millisekundite jooksul ilma veojõu ülekannet katkestamata. PDK ühendab esimese kuni kuuenda käigu väga sportliku seadistuse tõhusate kiirkäikudega (seitsmes ja kaheksas käik).
7-käiguline manuaalkäigukast.
7-käiguline manuaalkäigukast koos Sport Chrono-paketiga on saadaval lisana 911 Carrera S-i mudelitele ja 911 Targa 4S-ile. Käigukangi lühikesed liikumisteed ja üksikute käikude optimaalne lülitumine tagavad äärmiselt vahetu ühenduse juhi ja auto vahel. Sport Chrono-pakett võimaldab veermikku, mootorit ja jõuülekannet veelgi sportlikumaks häälestada.
Nelikvedu (Porsche Traction Management ehk PTM).
Nelikvedu jagab optimaalselt veojõu pidevalt vedava tagasilla ja esisilla vahel. See tagab eeskujuliku kiirenduse ja hämmastavalt tasakaalustatud juhitavuse ka piirolukordades.
Porsche kurvistabiilsuse juhtsüsteem (Porsche Torque Vectoring Plus ehk PTV Plus).
PTV Plus on mõeldud parandama sõidudünaamikat ja -stabiilsust. See töötab tagapidurite ja tagadiferentsiaali lukustuse täpselt mõõdetud rakendamisega. Tagades parema stabiilsuse, eeskujuliku haardumise ja vilkama liikumise mistahes kiirusel.
Veermikusüsteemid.
Kõike ja rohkem. Veermikusüsteemid optimeerivad 911 võimalusi ning muudavad auto veel kiiremaks, veel vilkamaks ja veel mugavamaks.
Porsche aktiivvedrustus (Porsche Active Suspension Management ehk PASM).
PASM on amortisaatorite elektrooniline juhtimissüsteem, mis aktiivselt ja pidevalt tüürib nende jäikust sõltuvalt teeoludest ja valitud sõidurežiimist, igale rattale eraldi. Parema dünaamika ja mugavuse nimel.
PASM-sportvedrustus.
PASM-sportvedrustuse puhul on veermik tavalise PASM-veermikuga võrreldes veel 10 millimeetri võrra madalam. Vedrud on jäigemad ja lühemad ning stabilisaatorivarvad ees ja taga jäigemad. Vedrude jäikust on märkimisväärselt tõstetud, mis muudab 911 käitumise teel neutraalsemaks ja tasakaalustatumaks.
Porsche sõidustabilisaator (Porsche Stability Management ehk PSM).
PSM on automaatne juhtimissüsteem stabiilsuse säilitamiseks dünaamilise sõidu piirolukordades. Nii tagatakse sõidustabiilsuse ja turvalisuse kõrge tase ning samal ajal ka erakordne juhitavus. Sport Chrono-paketi olemasolul täieneb sõidustabilisaator (PSM) Sport-režiimi võrra. See võimaldab märkimisväärselt sportlikumat sõidustiili, kusjuures sõidustabilisaator jääb taustal ikkagi aktiveerituks.
Tagarattaroolimine.
Tagarattaroolimine annab ühtemoodi juurde nii suutlikkust kui ka igapäevast kasutusväärtust, parandades juhitavust väikese kiirusega manöövritel ning muutes manööverdamise ja pööramise lihtsamaks. Samal ajal lisab tagarattaroolimine märgatavalt sõidustabiilsust suure kiirusega tehtavatel manöövritel.
Porsche dünaamiline veermikuhaldus (Porsche Dynamic Chassis Control ehk PDCC).
PDCC on aktiivne külgkalde korvamise süsteem. See vähendab kere põiksuunalisi liikumisi dünaamilisel kurviläbimisel. Mistahes kiirusel tõuseb dünaamiline suutlikkus, juhitavus muutub veelgi neutraalsemaks ja sõidumugavus paraneb.
Sport Chrono-pakett.
Adrenaliin nupuvajutusega: Sport Chrono-pakett koos sõidurežiimi lülitiga, rakendus Porsche Track Precision ja rehvitemperatuuri näidik. Nii saab veermiku, mootori ja jõuülekande veelgi sportlikumaks häälestada.
Sõidurežiimide lüliti ja SPORT Response-nupp.
Sõidurežiimide lüliti võimaldab teil valida erinevaid sõidustiile, st parandada sõidudünaamikat ja salvestada oma isiklikud eelistused, samuti pakub see abi märjal teel sõites. SPORT Response-nupp valmistab mootori ja jõuülekande ette veojõu kiireks vallapäästmiseks umbes 20 sekundi vältel, tagades maksimaalse tundlikkuse.
Paigaltvõtusüsteem ja võidusõidust inspireeritud käiguvahetusstrateegia.
Paigaltvõtusüsteem koos Porsche Doppelkupplung (PDK) käigukastiga võimaldab SPORT PLUS-režiimis saavutada parima võimaliku paigaltstardi. Võidusõidust pärit käiguvahetusstrateegiaga seadistatakse PDK maksimaalse kiirenduse saavutamiseks eriti lühikeste käiguvahetusaegade ja optimaalsete käiguvahetuspunktide peale.
Paigaltvõtusüsteem ja võidusõidust inspireeritud käiguvahetusstrateegia.
Dünaamilised mootoripadjad.
See on elektrooniliselt juhitav süsteem, mis minimeerib kogu jõuülekande ning eriti mootori tuntavaid võnkumisi ja vibratsiooni, tehes võimalikuks mootori jäiga ja pehme kinnituse hüvede kasutamise. Lühidalt öeldes parandab see nii sõidustabiilsust kui ka -mugavust.
Rakendus Porsche Track Precision.*
Sport Chrono-paketti kuuluva rakendusega Porsche Track Precision saate väga lihtsalt mõõta ringiaegu ja sõiduandmeid oma nutitelefoni abil. Võite neid salvestada, jagada või teiste juhtide omadega võrrelda.
* Rakenduse kasutamine on lubatud ainult eramaal. Selle toote (eriti selle osaks oleva videosalvestusfunktsiooni) kasutamine võib olla seaduste või muude reeglitega keelatud teatud turgudel või üritustel. Enne toote mistahes kasutamist palume kontrollida, et kohalikud seadused ja reeglid seda lubavad.
Pidurid.
Pidurid sobivad kokku 911 mudelite suutlikkusega. 911 Carrera mudelites kasutatakse nelja kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ja 330-millimeetriseid pidurikettaid. 911 Carrera S mudelitele paigaldatakse ette kuue kolvi ja fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulatega pidurid ning taha sarnased nelja kolviga pidurid. Piduriketaste läbimõõt on kohandatud mootori kasvanud võimsusele – 350 millimeetrit nii ees kui ka taga.
Porsche keraamilised komposiitpidurid (Porsche Ceramic Composite Brake ehk PCCB).
Kergemad, stabiilsemad, võidusõidus läbi proovitud: Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) tagavad veelgi suurema pidurdusvõimsuse tänu 410-millimeetrise läbimõõduga keraamilistele ketastele esisillal ja 390-millimeetristele ketastele tagasillal. Veel üks eelis: tänu piduriketaste äärmiselt väikesele kaalule paranevad märgatavalt ka haarduvus ja mugavus. Kuue kolviga fikseeritud monoplokk-alumiiniumsadulad ees ning nelja kolviga sadulad taga suudavad tekitada tuntavalt suuremat pidurdusjõudu, mis on pealegi erakordselt ühtlane.
© 2015 Auto 100 AS | Porsche Eesti | Juriidiline teave | Auto100 AS Privaatsuspoliitika | Küpsiste kasutamine