Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 54 960.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 67 560.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 52 920.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 65 520.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 98 520.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 126 600.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 111 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 126 000.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 105 960.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 134 040.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 120 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 178 200.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 206 640.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 191 400.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 219 840.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.9 s (3.4 s)
Maksimaalne kiirus 320 km/h (318 km/h)
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.9 l (12.7 l)
CO2 emissioon, g/km 290 g/km (288 g/km)
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
911 GT2 RS
Võimsus 515 kW (700 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.8 s
Maksimaalne kiirus 340 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11.8 l/100 km
CO2 emissioon, g/km 269 g/km
Hind € 287 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 117 720.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel Sport Turismo
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 s)
Maksimaalne kiirus 282 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 124 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 56 520.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 62 040.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 85 080.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne Diesel
Võimsus 193 kW (262 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus, km/h 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 70 320.00 (käibemaksuga)
Cayenne Diesel Platinum Edition
Võimsus 193 kW (262 hj) 4,000 1/min
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 79 000.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 84 720.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Platinum Edition
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 91 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 g/km
Hind € 87 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel Platinum Edition
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 209 g/km
Hind € 95 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid
Võimsus 306 kw (416 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 l
CO2 emissioon, g/km 79 g/km
Hind € 86 640.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Võimsus 245 kW/333 hj + 70 kW/95 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 - 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 79 - 75 g/km
Hind € 93 100.00 (käibemaksuga)
Cayenne GTS
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s (Sport Chrono 5,1 s)
Maksimaalne kiirus, km/h 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,0 - 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 234 - 228 g/km
Hind € 102 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 382 kW (520 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus, km/h 279 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 - 11,2 l
CO2 emissioon, g/km 267 - 261 g/km
Hind € 132 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S
Võimsus 419 kW (570 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus, km/h 284 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 l
CO2 emissioon, g/km 267 g/km
Hind € 170 040.00 (käibemaksuga)
Porsche - 911 Carrera 4 - Alati eespool.

911 Carrera 4

Alati eespool.

Tehniline spetsifikatsioon

Porsche - 911 Carrera 4 - Tehniline spetsifikatsioon
Teljevahe: 2,450 mm
Pikkus: 4,499 mm Kõrgus: 1,295 mm
Manuaal
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 105 960.00 (käibemaksuga)

Auto omadused

Uus 911

Ometi jälle tuleb kõik taas mängu. Tegemist on uue etaloniga. Sportautoga, mis on sellisel kujul eksisteerinud vaid korra. See on lummanud inimesi põlvest põlve. Ning on leidnud kindla koha meie südames ja hinges. See on 911 tulevik. Me vaatame alati ette. Mitte küljele ega kunagi taha. Me ei taha jääda oma...

Läbimõeldud kujundus

Mootor, veermik, kere. Oleme panustanud igasse 911 ossa aastatepikkuse kogemuse, tuhandeid ideid ja loendamatul hulgal arendustöö tunde. Isegi kõige pisemast innovatsioonist saaks kirjutada raamatu. Ometi kerkib konkreetne põhimõte esile alles siis, kui kõik üksikud osad toimivad üheskoos: harmooniline üldkontseptsioon või – nagu meie insenerid seda mõnikord nimetavad – 911 ainulaadne...

Kerge konstruktsioon

Need, kes soovivad võita võidujooksu ajaga, ja ka tõhusa võimsuse tagamiseks ei saa lubada endale tarbetu koorma kaasaskandmist. Seega on kerge konstruktsioon veel üks 911 põhiprintsiipe. Ent kerge konstruktsioon ei ole nutikas, kui sõidukil ei kasutata õiget materjali õiges kohas. Ka see on Porsche kontseptuaalne harmoonia. Kere jäikuseta pole erksust. Samamoodi on...

Kujundus

911 kujundus näitab, kust me tuleme ja kus on meie juured. Ent see näitab ka meie mõttesuunda ja seda, millisena me tulevikku näeme. Kujunduskeel, proportsioonid ja piirjooned järgivad 911 traditsiooni: kapotist kõrgemad poritiivad, väljaulatuvad ümarad esituled, tagaosas üle kitsenevate küljeakende allapoole langev katus. Üldmulje on madal, lai ja voolujooneline. Sportauto proportsioonid,...

Sõitjateruumi kujundus

Porsche sõitjateruumi on panustatud üle 60 aasta kogemusi sportauto ehitamise vallas. Te võite seda tunda: materjalides, mida on lihtne haarata ja mis on peenelt viimistletud. Te võite seda näha: sportlikus kujunduses. Ning see annab endast märku igal sõiduhetkel tänu suurepärasele ergonoomilisusele ja mugavusele. See pole igapäevasportauto, vaid sportauto igapäevaseks kasutamiseks. See...

Üks 911, kaks mootorivarianti

911 oli kohe algusest peale mõeldud olema puhastverd sportauto, mis esialgu arendas võimsust 96 kW (130 hj). 1966. aastal ilmus teedele esimene S-mudel suurema surveastme jaoks loodud mootoriga. 911 S 2,0 Coupé kuuesilindrilise lamamootori võimsus oli kuni 118 kW (160 hj) ning see oli loendamatute mootorispordis osalevate 911 võidusõiduversioonide liikumapanevaks...

Mootorid

Porschel puuduvad tavad. Mõttevabaduse keelamine? See on keelatud. Loeb ainult küsimus: kuidas me saaksime olla veelgi paremad? Väljendagem seda teistmoodi: kas me saame viia tehnoloogia uuele tasemele? Kas me saame lahendada ilmsed vasturääkivused? Jah, saame. Intelligent Performance’i abil. Uus 911 vastab sportauto tulevikku puudutavatele küsimustele suure edasiminekuga sooritusvõimes. Vähendades kütusekulu emotsioone...

Taga- ja nelikvedu

911 fännide jaoks on see usu küsimus, tehnikaentusiastide jaoks on asi sõiduomadustes: taga- või nelikvedu? Vastus võib kummalgi poolel välja kukkuda teistmoodi, kuid see pole kunagi vale. Need, kes nõustuvad sellega, et tagaveoline variant on üks tõeline 911, peaksid arvesse võtma seda, et nelikveo seadistus ulatub tagasi 1984. aasta legendaarse Pariis-Dakari...

Turboülelaadurid

Uute 911 mudelite töömahtu on märkimisväärselt vähendatud eesmärgiga vähendada kütusekulu. Seetõttu kanname rohkem vastutust kui enamik teisi sportautode tootjaid. Uute mootorite võimsust on siiski oluliselt suurendatud. Selles on süüdi turboülelaadurid, mis töötati 911 jaoks välja täielikult nullist. Ajamisüsteemiks on kahe turboga mootor. Sel on kaks turboülelaadurit ühe laadimisõhu jahutiga iga silindrirühma...

7-käiguline manuaalkäigukast

Puhas, vahetu, täpne. Lühikesed käiguvahetused ja parim üleminek ühelt käigult teisele. Seitsmekäigulises manuaalkäigukastis on suurepärased sportlikud sõiduomadused ühendatud kiirete käiguvahetustega. Koos lisavarustusena pakutava Sport Chrono paketiga aktiveerib režiimi SPORT või SPORT PLUS valimine dünaamilise vahegaasi funktsiooni, mis tagab optimaalse mootorikiiruse igaks käigu alla vahetamiseks, emotsionaalsema sõiduelamuse ja muljetavaldava heli. Tahhomeetril olev...

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Optimeeritud seitsmekäiguline PDK-käigukast, millel on olemas nii manuaalne kui ka automaatne käiguvahetusrežiim, on saadaval lisavarustusena ja see võimaldab eriti kiireid käiguvahetusi ilma võimsusvoogu katkestamata. Seda koos isegi parema kiirenduse ja veelgi väiksema kütusekuluga. Esimest korda 911 mudelitel matkib käiguvahetuse suund manuaalrežiimis võidusõiduautode ja 911 GT3 mudelite oma – käigukangi tahapoole tõmbamisel...

Sportlik väljalaskesüsteem

Seda pakutakse esimest korda kõigile Porsche turboülelaaduriga boksermootoritele. Tegemist on tehnilise uuendusega. Uue 911 lisavarustusena pakutaval sportlikul väljalaskesüsteemil on kaks katalüsaatorit ja tagumine summuti, mis lähevad üle kaheks keskse paigutusega summutitoruks. Sellist ilmet näeb suurema tõenäosusega pigem võidusõidurajal. See tagab muljetavaldavalt kõmiseva ja intensiivse sportauto heli, mis on omane 911-le....

Efektiivsust suurendav tehnoloogia

Automaatne käivitus- ja seiskamissüsteem lülitab mootori välja, kui sõidukiirus langeb mõõdukal aeglustamisel alla 7 km/h, nt punasele fooritulele lähenedes. Siduripedaali vabastamisel või PDK-käigukasti puhul gaasipedaali vajutamisel käivitub mootor uuesti – kiiresti ja sujuvalt. PDK-käigukastiga kaasneb vabajooksu funktsioon, kui olukord seda võimaldab. Mootor on käigukastist lahti sidestatud, et hoida ära mootoriga pidurdamise...

Aktiivsed õhuvõtuklapid

Eesmiste õhuvõtuavade aktiivsed õhuvõtuklapid vähendavad kütusekulu igapäevasõitudel ja tagavad ülima jõudluse sportlikel sõitudel. Juba 918 Spyderil end tõestanud klapid sulguvad auto liikumisel automaatselt ja seega vähendavad tuuletakistust. Soovi korral või režiimis SPORT või SPORT PLUS avanevad klapid aitavad tagada optimaalset mootorijahutust. See tähendab, et jahutusõhuga varustatakse üksnes sel määral, kui on tegelikult...

Pidurid

Me soovime kõike kiirendada. Kaasa arvatud edasiminekut. Sama kehtib negatiivse kiirenduse kohta. Seetõttu on isegi pidurid võimaluste allikas. Niisiis oleme suurendanud uue 911 pidureid, et need ühtiks suurema võimsusega. 911 Carrera baasmudelid on varustatud uudsete neljakolviliste alumiiniumist fikseeritud monoplokk-pidurisadulatega, millel on must anodeeritud viimistlus. Kõikide piduriketaste läbimõõt on 330 mm. S-mudelid on...

Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB)

End mootorispordis tõestanud Porsche keraamilised komposiitpidurid (PCCB) on saadaval lisavarustusena. Uue 911 keraamiliste komposiitpidurite läbipuuritud keraamiliste piduriketaste läbimõõt ees on 410 mm ja taga 390 mm, mis tagab veelgi muljetavaldavama pidurdusvõime. 911 Turbo S-ilt pärineval PCCB-l on eesmised kuuekolvilised ja tagumised neljakolvilised (kollast värvi) alumiiniumist fikseeritud monoplokk-pidurisadulad, mis tagavad märkimisväärselt võimsama...

Turvapadjad ja Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP)

Uued 911 mudelid on varustatud täiustatud turvapadjatehnoloogiaga täismõõdus juhi- ja kõrvalistuja turvapatjadena, mis avanevad kaheastmeliselt, olenevalt kokkupõrke raskusastmest ja tüübist. Samuti kuulub kõikide uude 911 mudelite standardvarustusse Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP). See sisaldab külgkokkupõrke kaitseelemente ustes ja kahte turvapatja kummalgi küljel. Iga istme külgedesse on integreeritud rindkere turvapadjad ning igas uksepaneelis...

Tuled

Standardvarustusse kuuluvate biksenoon-põhitulede ümberkujundamise tulemusena on nüüd igasse esitulesse integreeritud neljapunktilised LED-päevasõidutuled. See on uute 911 mudelite uuenduslik tehniline lahendus ning peegeldab nende isikupära. Lõppude lõpuks teeb tulede isikupärane kujundus 911 ilme eksimatult äratuntavaks. Tipptasemel LED-tehnoloogiat kasutatakse ka ümberkujundatud tagatulede kõikide funktsioonide puhul. Võimsa valgusallikana võimaldavad LED-tuled kiiret reageerimist juhi sõidumaneerile....

Porsche dünaamiline valgustussüsteem (PDLS)

Porsche dünaamiline valgustussüsteem (PDLS) on saadaval lisavarustusena. Selle dünaamiliste kurvitulede funktsioon suunab põhitulede valgusvihu kurvi rooli pöördenurga ja auto kiiruse põhjal, et valgustada teed paremini kurvides ja pööramisel. Lihtsamalt öeldes on eesolev tee valgustatud hetkel, kui alustate pööramist. PDLSil on ka esitulede valgusvihu kiirustundliku reguleerimise ja halva ilma funktsioon. ...

LED-põhituled koos Porsche dünaamilise valgustuspaketiga Plus (PDLS+)

Ülim turvalisus kohtub sportliku kujundusega lisavarustusena pakutavate LED-põhituledes, mis sisaldavad PDLS+. Peale selle, et LED-tehnoloogia on energiasäästlik ja pika tööeaga, tekitab see valguse, mis sarnaneb väga päevavalgusele, ja aitab seega vähendada juhi väsimust. Üks PDLS+ eriomadusi on dünaamiliste kaugtulede funktsioon. Kaamera tuvastab nii eesliikuvate sõidukite kui ka vastutulevate liiklejate tuled. Kaameralt...

Uus Porsche Communication Management (PCM)

Uue põlvkonna teabe- ja meelelahutussüsteem: täiustatud Porsche kommunikatsioonisüsteem (PCM), mis sisaldab reaalajas liiklusteabega navigatsioonimoodulit, on teie heli-, navigatsiooni- ja kommunikatsioonifunktsioonide juhtimiskeskus ning kuulub iga mudeli standardvarustusse. PCMi juhitakse uue 7-tollise mitmikpuuteekraani või häälkäskluste abil. Võite kasutada ka tavalisi pöördnuppe. Käeliigutustele reageerides lülitab sisseehitatud lähedusandur asjaomase menüü kuvamiseks sisse ekraani, mida saate...

Connect Plus

Sellel on SIM-kaardi lugejaga mugav LTE-telefonimoodul, mis tagab suurepärase signaali ja parema helikvaliteedi. WiFi-võrgu pääsupunkti abil saate autos luua võrguühenduse WLAN-toega seadmetest (nt sülearvutid, tahvelarvutid või nutitelefonid), ühendades vajaduse korral korraga kas või mitu seadet. Keskkonsoolis olev nutitelefoni hoiukoht edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni – säästes niiviisi telefoniakut ja tagades...

Teenused

Porsche Connecti ja mooduli Connect Plus abil on teil juurdepääs mitmesugustele kasulikele teenustele, nt reaalajas liiklusteave. Tänu sellele visuaalsele abivahendile võite juba enne teeleasumist kindel olla, et liigute sihtkohta mööda kiireimat marsruuti. Kogu reisi kestel uuendatakse reaalajas liiklusteavet korrapäraselt, hoides teid parimal ümberarvutatud marsruudil. Sihtkoha ümbrusega paremini tutvumiseks ja teel olles...

Connecti rakendused

Lisaks nutiteenuste valikule pakub Porsche Connect kahte nutitelefoni rakendust. Esimene neist – Porsche Car Connect – võimaldab teil oma nutitelefoni või Apple Watch®-i abil sõiduki andmeid otsida ja sõiduki valitud funktsioone kaugjuhtida. Veel üks funktsioon on vargustuvastusega Porsche satelliitjälgimissüsteem (PVTS), mis võimaldab kaugelt kindlaks teha varastatud sõiduki asukoha enamikus Euroopa...

Porsche veojõukontroll (PTM)

Kõikide 911 nelikveoliste mudelite oluline omadus on täiustatud Porsche veojõukontroll (PTM). 911 Turbolt pärinev elektrooniliselt juhitav ja täielikult muudetav mitmekettaline sidur jaotab veojõudu esisilla ja püsivalt vedava tagasilla vahel veelgi kiiremini ja täpsemalt kui kunagi varem. Auto sõiduseisundit jälgitakse pidevalt, et oleks võimalik reageerida erinevatele sõiduoludele. Andurid koguvad mitmesuguseid andmeid, mille hulka...

Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteem (PTV) ja Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteem Plus (PTV Plus)

S-mudelitel on PTV (manuaalkäigukastiga) või PTV Plus (PDK-käigukastiga) saadaval standardvarustusena ning 911 Carrera 4 mudelitel ja 911 Targa 4-l lisavarustusena. Mõlemad süsteemid täiustavad aktiivselt sõidudünaamikat ja stabiilsust. Koos tagadiferentsiaalilukuga toimiv kontrollsüsteem pidurdab nutikalt tagarattaid olenevalt olukorrast. Autoga enesekindlalt kurvi sisenemisel pidurdatakse kergelt sisemist tagaratast. Selle tulemusena jaotatakse rohkem veojõudu välisele tagarattale,...

Porsche aktiivvedrustuse süsteem (PASM)

PASM kuulub esimest korda kõikide 911 mudelite standardvarustusse. See elektrooniliste amortisaatorite süsteem reguleerib pidevalt iga ratta amortiseerivat jõudu olenevalt teeoludest ja sõidustiilist. PASMil on kaks režiimi, mida saab valida keskkonsoolil paikneva eraldi nupuga: Normal, mis on segu sooritusvõimest ja mugavusest, ning Sport, mille puhul seadistus on palju jäigem. Tulemused on käegakatsutavad: paranenud...

Porsche stabiilsuskontroll (PSM)

Kõikide 911 mudelite standardvarustusse kuulub täiustatud Porsche stabiilsuskontroll (PSM). PSM tagab stabiilsuse isegi dünaamiliste sõiduomaduste piiril. Andurid jälgivad pidevalt auto sõidusuunda, liikumis- ja lengerduskiirust ning külgkiirendust. Nende andmete järgi suudab stabiilsuskontroll arvutada igal hetkel välja tegeliku liikumissuuna. Kui see suund erineb soovitud suunast, pidurdab PSM üksikuid rattaid eraldi. Ebatasastel teekatetel kiirendamisel...

Sport Chrono pakett

Adrenaliin ühe nupuvajutusega, kananahk kaasa arvatud. Lisavarustusena saadaoleva Sport Chrono paketi funktsioonid võimaldavad veermiku, mootori ja käigukasti veelgi sportlikumat seadistamist ning viivad teid enneolematutesse sportlikesse kõrgustesse. Uus on 918 Spyderilt pärinev roolil olev režiimilüliti, et võiksite tunda end olevat võidusõidurajale lähemal. Ilma kätt roolilt tõstmata saate valida ükskõik millise neljast seadistusest:...

SPORT-nupp

SPORT-nupp võimaldab valida sellise vedrustuse seadistuse, kus rõhk on kas mugavusel või sportlikul sooritusel. Ühe nupuvajutusega lülitab mootori elektrooniline juhtsüsteem mootori töörežiimi veelgi tundlikuma ja vahetuma mootoritöö dünaamika pakkumisele. PDK-käigukastiga sõidukitel toimuvad käikude ülesvahetamised kõrgemate pöörete juures ja allavahetamised toimuvad rutem. Lisaks aktiveeritakse automaatselt lisavarustusena pakutav sportlik väljalaskesüsteem ning samas lülitatakse...

Esisilla tõstmise süsteem

Eriti praktiline: kõikide 911 mudelite lisavarustusena pakutav tõstesüsteem tõstab esiosa umbes 40 mm ning hoiab seda üleval kiirusel umbes kuni 35 km/h. Tänu sellele uuele süsteemile jäävad kõnnitee äärekivid, rambid ja parkimismajade sissesõidud sportlikult minevikku. ...

Elektromehaaniline roolivõimendi

Statistiliselt sõidab auto 90% ajast sirgjooneliselt. Seda silmas pidades on meie insenerid teinud kindlaks võimaluse, kuidas energiat säästa. Erinevalt tavaliste roolivõimendite hüdropumpadest kasutab elektromehaanilise roolivõimendi elektrimootor energiat vaid siis, kui rooli tegelikult keeratakse. See ei tähenda, et te poleks ideaalis valmis ülejäänud 10%-ks. Lõppude lõpuks on see roolisüsteem iseloomulik Porschele. Sel...

Veljed

911 Carrera mudelid ja 911 Targa 4 on varustatud 19-tolliste velgedega. Need on klassikalise sportliku kujundusega kerged valuveljed. Kõik S-mudelid on varustatud 20-tolliste valuvelgedega. Need jätavad endast sportliku ja dünaamilise mulje. Rehvid on laiemad, et tulla toime nende mudelite suurema võimsusega. Suurem rehvimõõt parandab haarduvust ja ringrajale omast sooritusvõimet. Veeretakistus ja rehvi...

Sõitjateruum

Juht peab alati teadma, kuidas liikuda edasi ilma suuremat pilti silmist kaotamata. Seetõttu on kõik sõitjateruumi detailid kohandatud vaatama ettepoole: eesliikuvale autole, järgmisele kurvile, järgmisele sõidumanöövrile. Seda võimaldavad üksnes konstruktsiooni ja kujunduse ning sportlikkuse ja mugavuse vahel loodud sünergiad. Selle tõestuseks on uus sportrool oma puhta kujunduse ja suurepärase ergonoomilisusega. Veel...

Sportrool

Standardvarustusse kuuluv kodaratega sportrool on kerge ja funktsionaalne. 918 Spyderi roolilt pärinevad väike rooli keskpadi ja Porsche Cresti logo ümbritsev kroomitud rõngas tugevdavad rooli sportlikku loomust. PDK-käigukasti korral on sportroolil kaks kergsulamist käiguvahetuslaba. Labade käiguulatused on väiksemad, käiguvahetused veelgi teravamad. Lisavarustusena pakutakse uut GT sportrooli. Selle läbimõõt on väiksem. Dekoratiivne rõngas...

Valgusdisaini pakett

Lisavarustusena pakutav valgusdisaini pakett on nii praktiline kui ka esteetiliselt kaunis. See koosneb laekonsoolis ning uksekäepidemete juures, uksetaskutes, eesmises jalaruumis ja tagaistmete juures olevatest reguleeritava valgustugevusega LED-valgustitest. ...

Porsche võtmevaba süsteem Entry & Drive

Lisavarustusena pakutav Porsche võtmevaba süsteem Entry & Drive võimaldab autost lahkuda ilma võtit taskust võtmata. Niipea, kui haarate uksekäepidemest või teie käsi läheneb pakiruumi luugil olevale Porsche Cresti logole, kontrollib süsteem automaatselt võtme krüptitud pääsukoodi. Võtme äratundmisel tuleb uks või pakiruumi luuk lukust lahti. Mootori saab käivitada ja välja lülitada...

Istmed

Sportistmed Sportistmed on mugavad ja toetavad ka sooritussõidu ajal. Standardvarustuses saab istmete kõrgust ja seljatuge elektriliselt reguleerida ning istmeid mehaaniliselt edasi-tagasi liigutada. Lisavarustusse kuuluvatel täiselektrilistel sportistmetel on rohkem elektrilise reguleerimise võimalusi, nt nimmetugi ning istmepadja kalle ja sügavus. Nende juurde kuulub ka laialdane mälufunktsioon ja roolisamba elektriliselt reguleerimine. Sportistmed Plus Lisavarustusena pakutavate nahkkattega sportistmete...

Pakiruum

911 mudelite pakiruumi maht on 145 liitrit ning 911 nelikveolistel mudelitel 125 liitrit. Pakiruum on viimistletud täielikult kriimustuskindlate materjalidega. ...

Avatav ja kallutatav katuseluuk

Elektriliselt avatav ja kallutatav katuseluuk on saadaval lisavarustusena 911 Coupé mudelitele. See avaneb väljapoole, nii ei vähenda see pearuumi sõitjateruumis. Selle uudse kujunduse veel üks eelis on eriti suur ava suurema sõidunaudingu tagamiseks lageda taeva all. Võrkmaterjalist tuulesuunajad kaitsevad tuuletõmbuse eest ja vähendavad veelgi tuulemüra. Avatav ja kallutatav klaasist katuseluuk Soovi korral...

Kliimaseade

Kõikide mudelite standardvarustusse kuulub kahetsooniline automaatne kliimaseade, mis pakub paremat ventilatsiooni ning võimaldab juhil ja kõrvalistujal temperatuuri eraldi seadistada. Aktiivsöefiltrid püüavad kinni osakesed, õietolmu ja lõhnad ning automaatse retsirkulatsiooni funktsioon jälgib pidevalt õhu kvaliteeti, vähendab õhuniiskust ja lülitab olenevalt vajadusest ümber välis- või siseõhule. Udupüüduri funktsioon hoiab aknad külma ilma korral...

Kohanduv kiirushoidik koos turvasüsteemiga Porsche Active Safe (PAS)

Koos PDK-automaatkäigukastiga on võimalik tellida täiustatud kiirushoidik, mis reguleerib aktiivselt sõiduki kiirust eesliikuva sõiduki kiiruse järgi. Radarandur jälgib teed auto ees kuni 200 m ulatuses. Kui turvasüsteem Porsche Active Safe (PAS) tuvastab, et teie sõiduk läheneb eesliikuvale sõidukile liiga kiiresti, annab süsteem sellest helisignaali ja hoiatusteatega märku. Vajaduse korral võib sellega...

Reavahetusassistent (Lane Change Assist)

Lisavarustusena pakutav uus reavahetusassistent kasutab radarandureid sõiduki taha jäävate alade ja auto külgedel olevate pimenurkade jälgimiseks. Kiirusel üle 15 km/h annab süsteem teile küljepeegli korpuses olevate hoiatustuledega märku, kui mõni sõiduk läheneb teie sõidukile tagant suurel kiirusel või siseneb ühte pimenurkadest. Niiviisi muudab reavahetusassistent sõidu mugavamaks ja ohutumaks, eriti kiirteedel....

Parkimisabisüsteem ParkAssist

Auto tagaosas paikneva nelja silmatorkamatu anduriga süsteem annab juhile helisignaaliga märku sõiduki taga tuvastatud takistuste olemasolust. Helisignaali katkendlik toon valjeneb takistuse lähenemisel kiiresti. Parkimisabisüsteemi saab lisavarustusena täiendada nelja lisaanduriga, mis jälgivad esiosa. Hoiatavat helisignaali täiendab hoiatusteade kesksel ekraanil, kus kuvatakse sõiduki graafiline kujutis pealtvaates. Lisavarustusse kuuluv tagurduskaamera lihtsustab täpset tagurpidi parkimist ja...

Kiiruspiirangu näidik

Kaamerapõhine kiiruspiirangu näidik teavitab teid kiiruspiirangutest ning möödasõidu keelu algusest ja lõpust. Teated kuvatakse näidikupaneeli ja PCMi. ...

Helipakett Sound Package Plus

Kaheksa kõlari ja 150-vatise koguvõimsusega Sound Package Plus pakub suurepärast heli. PCMi sisse ehitatud võimendi kohandab optimaalselt sõitjateruumi akustikat vastavalt juhile ja kõrvalistujale. ...

BOSE® ruumilise heli süsteem

Lisavarustusena pakutav BOSE® ruumilise heli süsteem on spetsiaalselt 911 mudelite jaoks välja töötatud ja optimaalselt häälestatud nende konkreetsete sõidukite sõitjateruumi akustikat arvesse võttes. Helisüsteem sisaldab 12 täisaktiivset kõlarit ja võimendikanaleid, mis sisaldavad sõiduki keresse sisse ehitatud patenteeritud 100-vatist aktiivbassikõlarit. See täisaktiivsüsteem võimaldab iga üksikut kõlarit optimaalselt sõitjateruumiga kohandada ja muuta...

Burmester®-i tippklassi ruumilise heli süsteem

Tee on ilmselt viimane koht maailmas, kus saate kuulata muusikat ilma häirivate teguriteta. Seega on piisavalt põhjust viia oma nauding uuele tasemele Porsche moel – koos Saksamaa kõige tuntuma esmaklassiliste helisüsteemide tootjaga. Tulemuseks on kõrgeimal tasemel heli, mis on spetsiaalselt teie 911 järgi häälestatud. Süsteem sisaldab 12 kanaliga võimendit, koguvõimsus 821...

Keskkond

Üleilmsete kliimamuutuste ja CO2-heitkoguse teemaliste arutelude intensiivistumise ajastul küsib iga autotootja, mida nad peaksid praegu pakkuma. Meie vastus? Suurepäraseid sõiduomadusi koos suurepärase säästlikkusega. ...

Heitgaaside kontroll

Porsche autod tõestavad, et ka võimsad sportautod võivad saavutada oma klassis mõõdukaid kütusekulu ja heitkoguste näitajaid. See on saavutatud ühelt poolt tõhusa kütusekasutusega säästlikkust parandavate süsteemide abil, nt automaatne käivitus- ja seiskamissüsteem, soojushaldussüsteem, elektrisüsteemi rekuperatsioon, aktiivsed õhuvõtuklapid ja koos PDK-automaatkäigukastiga ka vabajooksu režiim. Teisalt pakuvad kaheosalise Lambda juhtahelaga katalüsaatorid tõhusat heitgaaside...

Kütusekulu ja ringlussevõtt

Nutikad kerged konstruktsioonid on Porsche identiteedi lahutamatuks osaks. Seda väljendab suur alumiiniumi, magneesiumi, plasti ja ülitugeva teraspleki osakaal. Kõik materjalid on strateegiliselt välja valitud ning valdavalt on kasutatud keskkonnahoidlikke veepõhiseid värve. Iga kerge materjal on kergesti ringlusse võetav ja kõik plastosad on varustatud vajalike andmetega, et lihtsustada nende tulevast sortimist...

Kütus

Kõik Porsche mudelid, kaasa arvatud 911, on mõeldud kasutama kuni 10% etanoolisisaldusega kütust, nt E10. Etanoolil on CO2-tasakaalu saavutamisel positiivne roll, kuna seda toodetakse taimedest, mis neelavad atmosfääris sisalduvat CO2. ...


Brozüüride allalaadimine

Porsche Boxster