Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 54 960.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 67 560.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 52 920.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 65 520.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 l
CO2 emissioon, g/km 205
Hind € 78 600.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 l
CO2 emissioon, g/km 205
Hind € 76 560.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 98 520.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 126 600.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 111 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 126 000.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 105 960.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 134 040.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 120 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 119 160.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 147 240.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 133 440.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 178 200.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 206 640.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 191 400.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 219 840.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.9 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.9 l
CO2 emissioon, g/km 290 g/km
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
911 GT2 RS
Võimsus 515 kW (700 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.8 s
Maksimaalne kiirus 340 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11.8 l/100 km
CO2 emissioon, g/km 269 g/km
Hind € 287 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 59 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 189 960.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 56 520.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 62 040.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 85 080.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne
2018 Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
2018 Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
2018 Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
Helista Juhised

Mudelid

Porsche Classic ametlik Partner
Porsche Approved Garantii
Cayenne talverataste ja rehvide pakkumised
Valik jopesid 20%-lise allahindlusega

Uudised

Vähem on rohkem - uus Porsche 911 Carrera T

Puristlik lisa 911-perekonda...

Loodud disainile ja sportlikkusele mõeldes – uued Porsche 718 GTS-mudelid

Veel rohkem jõudu ja eksklusiivne varustus....

Turule tuuakse Porsche Cayenne'i kolmas põlvkond

Uued mootorid, uus šassii, uuenduslik haldamise kontseptsioon ja rohkem ühenduvust....

Porsche Karika finalistid teada

Kärdla Ratsupäevade raames peetud V Porsche Karika etapp oli viimaseks pingutuseks enne Tallinn International Horse Show’l toimuvat finaali. ...

Uus autospordi strateegia selge fookusega elektromobiilsusel ja GT-klassil

Porsche plaanib liituda vormel-E sarjaga ...

Kõik on võimalik ehk Porsche Karika IV etapil särasid uued võitjad

Kas teate - pühapäeval, 9. juulil paistis Sammulis päike! Seda nii otseses kui kaudses mõttes. Otseses mõttes oli väljas täitsa suvi, vahelduseks kahel eelmisel aastal olnud vihmasajule. Kaudses mõttes seepärast, et mõlemas karikasarjas said võidurõõmu maitsta need, kellel see siiani veel õnnestunud polnud ja nende näod särasid kaugele. ...

Aegade võimsaim 911

Porsche tähistab 911 GT2 RS maailma esmaesitlust....

Raimo Kulli pakub Suurel Võidusõidul soomlastele Porsche sarjas konkurentsi

1.-2. juulil Pärnu külje all auto24ringil!...

Le Mans' 19. üldvõit dramaatilises lõppfaasis

Le Mans' rekordiomanik Porschele on see maailma raskeima võidusõidu 19. üld- ja kolmas järjestikune võit, mis tähendab, et Saksa autotootja võib nüüd kuulsa karika endale jätta....

LMP1 eelvaade Le Mans' 24 tunni võidusõit

Porsche LMP meeskond peab üldvõidu nimel rasket võitlust....

Päikeseline Porsche Karika III etapp Jüris

Uskumatu, aga tõepoolest peeti Jüris tänavune Porsche Karika III etapp lõõskava päikese all!...

Porsche Karika II etapp pakkus toredaid üllatusi

Mõnusalt soojas päikesepaistes selgusid laupäeval Ruilas Porsche Karika II etapi parimad. Mõlemad sõidud pakkusid üllatusi, tuues etteotsa võistlejaid, kes veel võidurõõmu maitsnud pole....

Partnerlussuhted innovaatorite ja riskikapitaliettevõtega

Porsche astub oma digitaliseerimise kampaanias järgmise sammu – avades kontori Silicon Valleys....

Uus Porsche 911 GT3 on Nürburgringi Nordschleifel eelkäijast üle 12 sekundi kiirem

7 minutit ja 12,7 sekundit: 911 GT3 püstitas uue rekordi....

Lendavate hallide hobuste päev ehk Luunjas tehti Porsche Karika avastart

Luunjas toimunud esimene Porsche Karika 2017 etapp kujunes lennukate hallide hobuste päevaks, sest just seda värvi kiirete hobustega saavutati esimesed etapivõidud....

Uus Porsche 919 Hybrid 2017. aasta FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlusel (WEC)

Porsche 919 Hybridi 2017. aasta mudel sisaldab hulgaliselt uuendusi....

911 maanteele ja ringrajale – uus Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 – see on võidusõiduautole omane suutlikkus, süstemaatiline kaalusääst ja vahetud sõiduelamused....

Maailma-esmaesitlus Genfis: Sport Turismo laiendab Panamera mudeliperekonda

Porsche laiendab Panamera peret uue kereversiooni lisamisega. ...

Porsche Karikas 2017

Sa harrastad takistussõitu, Sulle meeldib võistelda ja Sa unistad kasvõi ükskord elus olla Porsche roolis?...

Unistused algavad siit! Porsche sai valmis Eesti kaasaegseima autokonfiguraatori

Kõik saab selgeks, kui kasutate uut, internetiülest Porsche – konfiguraatorit!...

Porsche varustustase Platinum Edition on nüüd saadaval ka kahel Cayenne S mudelil

Uute Platinum Editioni mudelite suurepärast kvaliteeti on näha rafineeritud välimusest....

Cayenne S E-Hybrid on keskkonnasäästlikuse meister

Kõige keskkonnasõbralikum auto omas klassis – Cayenne S E-Hybrid....

Uued 911 GTS-i mudelid

Dünaamilised, mugavad ja tõhusad. Porsche laiendab 911 mudelivalikut GTS-i mudelitega....

Porsche kavandab Euroopa põhimaanteedele ühist ülikiirete ja suure võimsusega laadijate võrgustikku

Eesmärk on kiirelt püstitada elektriautodele arvestatav hulk jaamu, mis võimaldaksid nendega pikki vahemaid läbida....

Porsche talverehvide ja rataste eripakkumised 2016/2017

Talv on kohal - Porsche talverehvide valiku leiate siit!...

Porsche 718 Cayman & 718 Boxster S: elamus sünklaane radadelt

Tänu ülelaadimisele on Porsche 718 Cayman S sama võimas kui eelmise põlvkonna GTS, olles kiirem ka viimasest Cayman GT4-st....

Harrastajate karikasarja Porsche Karikas finaal

Tallinn Horse Show 2016 teise päeva ennelõunal peeti harrastajate Porsche karikasarja suure ja väikese ringi finaalid. ...

Pilk peale, käsi külge: uus Porsche Panamera, näidispeatükk disainiõpikust

Porsche Panamera jõudis mudeliuuenduseni üsna märkamatult. ...

Uus Panamera Pariisi autonäitusel.

Uus Porsche Panamera on Pariisi autonäitusel esitletud!...

Septembri lõpuni Porsche Cayenne kampaania mudelite eripakkumine!

Septembri lõpuni Porsche Cayenne kampaania mudelite varustuses pikendatud 4 aastane garantii ja talverataste komplekt! ...

Porsche Karika etapid peetud ja finalistid selged

Punase liivaväljaku poolest tuntud Sammulisse kogunesid laupäeval harrastajad viimasele Porshe Karikasarja etapile, et selgitada välja lõplikud Saku Suurhalli finaali pääsejad....

Porsche Eesti meistrivõistlused löögimängus 2016

Võistlus on pealtvaatajatele tasuta ja kõik huvilised on oodatud kohapeale võistluseid jälgima....

J.D. Poweri uuring kinnitab, et kõige rahulolevamad on Porsche kliendid

Porsche autod rahulolu pingerea eesotsas....

Porsche Karika III etapil said võidud Priit Perna ja Maris Suuster

Päikeselisel 16. juuli laupäeva õhtul kogunesid Porsche harrastajate karikasarja osalejad Ruilasse, et selgitada välja järjekorras juba III etapi võitjad. Madalamas klassis saatis seekord edu Priit Pernat Hermelal ning kõrgemas klassis Maris Suusterit Vilandro K-l....

Porsche Panamera – midagi täiesti uut

Uus Porsche Panamera ühendab paremini kui eales varem kaks vastandlikku omadust: ehtsa sportauto jõudluse ja luksussedaani mugavuse....

Õige harrastaja vihma ei karda ehk lugu sellest kuidas Jüris Porsche Karika II etappi peeti

Jüri vihmastes tingimustes olid tänavu võidukad Kristiin Jaanimets (Tallinna RSK) hobusel Martell ja teist aastat järjest Janely Saar (Pärnumaa RSK) hobusel Mexicana....

Porsche võitis Le Mansi 24-tunni sõidu!

Laupäeval alanud võistlus sai väga pingelise lõpu. Keskööst alates kestnud duell lõppes kui 5 minutit ennem lõppu tekkisid Toyotal tehnilised probleemid ja Porsche möödus....

Porsche on Juu Jääb muusikafestivali ametlik autopartner

Porsche on teist aastat järjest Juu Jääb festivali ametlik autopartner. Pädaste Mõisa hotellikülalistele pakume Juu Jääb festivali ajal transfeere mõisast Muhu Muusikatallu ja tagasi....

Porsche 919 Hybrid läheb Le Mansile tiitlit kaitsma

Porsche jaoks on see kolmas kord võistelda Le Mansil pärast tipptasemel mootorisporti naasmist. 2015. aastal õnnestus Porschel alles teisel katsel saavutada topeltvõit....

Porsche GT3 Cup Challenge Finland sarja avaetapi võitis Raimo Kulli

Laupäeval alustas Porsche GT3 Cup Challenge Finland sari, mille avaetapi Ahvenisto rajal võitis Eesti üks parimaid ringrajasõitjaid Raimo Kulli....

Porsche 911 - elus osa meie argipäeva elust

Autosid võib koguda nagu kunsti, sest head autod ongi üks suur kunst. See aga ei tähenda, et kunsti koht on galerii seina võrdlusena konserveeritud automuuseumi. Eriti just Porsched on mõeldud sõitmiseks....

Porsche Classic Partner VINTAGE TALLINN VOL 11 üritusel.

Üritus leiab aset juba see laupäev, 7.mail kell 12.00 - 18.00, Tallinna Kultuurikatlas....

Cayenne läheb maailmarekordit püüdma.

The Longest Drive tiim läheb uue maailmarekordi teisele katsele. Esimese katse lõpetas sebra, kes Aafrika ööpimeduses otsustas eirata parema käe reeglit....

Porsche Karika Luunja etapil saavutasid võidu Perna ja Palm

Tänavune Porsche Karikas sai avastardi Luunjas, kui laupäeval, 30. aprillil toimus Luunja Volbri raames esimene etapp. Osalejate rohkes „Väikese Ringi“ sõidus saavutas esikoha Priit Perna hobusel Hermela ja „Suure Ringi“ esikoha viis koju Egle Palm hobusel Vedette B....

Muljetavaldavad osalejate numbrid Porsche Karika esimesel etapil

Tänavune Porsche Karikas saab oma avalöögi laupäeval, 30. aprillil Luunjas, kui peetakse karikasarja esimene etapp. Esialgse ülesandmise põhjal tehakse mõlemas ringis kokku pea 120 starti....

“Tagasi kooli” ajab Jõhvi gümnasistid Tallinna poole võidu sõitma

“Tagasi kooli” on algatus, mille raames oma ala asjatundjad saavad koolis külalisõpetajana oma kogemusi ja teadmisi jagada. Jõhvi riigigümnaasiumis sündis VKG arendusdirektori Jaanus Purga ja õpilaste koostöös grupitöö idee, mille käigus kolmel võistkonnal tuleb välja selgitada kiireim transpordivahend Jõhvist Tallinna. Õpilaste võidusõit ehk Jõhvi gümnaasiumi Top Gear toimub kolmapäeval, 16. märtsil....

Proovisõit: Nagu naistele loodud, peibutaja Macan GTS

2013. aasta novembris esmakordselt esitletud Porsche linnamaastur Macan on nüüd ühe variandi võrra rikkam: Macan S ja Macan Turbo kõrval pakub edaspidi silma- ja sõidurõõmu 3-liitrise V6 biturbo-mootoriga 265 kW (360hj) Macan GTS. Tehniliste näitajate poolest paigutub GTS tinglikult Macan S ja Turbo vahele, olles sportlikum ja 20 hobujõu võrra kangem kui Macan S....

Reis iseendaga ehk kuidas ma Porsche reisiklubis diivaneid lennutasin

Aeg-ajalt, kui mul lained üle pea kokku löövad, otsin ma tuge teadjatelt. Dalai-laama “18 õpetust õnnelikuks eluks” on mul lausa eraldi välja tõstetud. “Leia iga päev aega üksinda olemiseks” ja “otsusta oma edu üle selle järgi, millest pidid loobuma” – kõlab nagu hea plaan, mida on raske teostada....

Esmamulje: Uus 911 - Nordschleifel kuni kaheksa sekundit kiirem

Nüüd see siis juhtus. Alates 2016. mudeliaastast on Porsche 911 põhimootor turboga....

Testid ja proovisõidud: 1719 hobujõudu ehk Porsche hübriidparaad

Porsche käsitleb pistikuhübriide nii nagu Porschele kohane: madal kütusekulu on küll tähtis, kuid sõidulust ei ole samuti sugugi vähetähtis. Või mis vähetähtis... mõnel juhul on see peamine. Nii või teisiti:Porsche pistikuhübriidi arendavad kokku 1719 hobujõudu ja kui oleks soov soetada kõik kolm baashinnaga, tuleks välja käia umbes miljon eurot. ...

Uuendatud Porsche 911: Edaspidi vaid turboga

Kui tilgakujuliste esituledega mudelipõlvkond (996) välja arvata, on iga uue Porsche 911 esitlemist saatnud autokaugete inimeste õlakehitus – “mida nad esitlevad, kui auto täpselt samasugune välja näeb?”. Seekordnegi uudis ei eristu esmapilgul eelkäijast kuigivõrd. ...

IAA 2015. Porsche esitles Frankfurti autonäitusel uut 911 ja elektriautot Mission E.

Mission E kahe elektrimootori võimsuseks on 600hj, kiirendus 0-100 km/h 3,5 sekundit....

Alati eespool. Uus 911.

Uus 911 on üle ootuste hästi varustatud: uudsed turboga lamamootorid, sõiduomaduste ja mugavuse veelgi parema tasakaaluga täiustatud veermik ning uus teabe- ja meelelahutussüsteem. ...

Porsche Karika viimane etapp hoidis pinget lõpuni!

Ja ongi Porsche Karikas oma lõpusirgel! Sammulis oli finaali püüdlejatel viimane võimalus oma tulemust parandada. Kuid kerge see polnud....

Sander Aadusaar tuli golfi Eesti meistriks, uue põlvkonna noormehed teine ja kolmas

Jõelähtmel lõppenud Porsche Eesti löögimängu meistrivõistlustel võitis meestest esikoha Sander Aadusaar Niitvälja klubist. Eesti golfi edetabeli üldliider mängis mõlemal võistluspäeval 73 lööki, mis kahe päeva kokkuvõttes tegi +2....

Porsche Eesti Meistrivõistlused löögimängus

28-30 august toimuvad Estonian Golf & Country Club'is Porsche Eesti Meistrivõistlused löögimängus 2015. Võistlus on pealtvaatajatele tasuta ja kõik huvilised on oodatud kohapeale võistluseid jälgima....

Porsche Karika V etapi võit Perilas kuulus kindlalt Egle Palmile

Kiirelt ja kindlalt võitis Egle Palm (Tondi RSK) Vedette B-ga Porsche Karika etapi Perilas. Tema järel olid „poodiumil“ Sven Leek (ESHKS) Corinal ja Marika Einstein (MTÜ Viru Ratsu) Alžiiril. ...

Egle Palm võitis Kärdlas Porsche Karika etapi

Juba IV etapp Porsche karikasarjas on läbi saanud, jäänud vaid veel kaks võistlust enne suurt finaali Saku Suurhallis oktoobri alguses. Siin väike kokkuvõte Kärdla Ratsupäevadel toimunud etapist....

Porsche tegi ajalugu võites Le Mansi juba 17 korda!

Le Mans’i 24-tunni sõidus saavutasid Porsche tiimi autod esimese, teise ja viienda koha. Võitnud auto meeskonnas sõitsid Nico Hülkenberg, Nick Tandy ja Earl Bamber. ...

Kutse müüginäitusele „Ajalugu kaasajas“

Näitus on avatud Porsche Tallinna esinduses 5. juunist – 5. juulini 2015. Näitus „Ajalugu kaasajas“ ühendab endas klassikalise baltisaksa kunsti ja tänapäevase inseneriloomingu tippsaavutused....

Porsche Classic hakkab tootma klassikalise 911 armatuurlauda

Vana klassika on tagasi: Porsche Classic hakkab taas pakkuma mudeliaastatest 1969–1975 pärineva klassikalise 911 armatuurlauda....

Porsche Karikas tõi Ruilasse rohkelt harrastajaid ja publikut

Eile õhtul peeti rahvusvahelise takistussõidu võistluse Ruila Kevad raames ka ERL ja Porsche Harrastajate Karikasarja II etapp, mille võitjaks krooniti Egle Palm (Tondi RSK) hobusel Vedette B....

Porsche Karika I etapi võitis Janek Zalite

Porsche Karika esimene võistlus näitas selgelt, et harrastajate huvi karikasarja vastu on suur....

Porsche Karika avastardid tehakse eeloleval reedel Luunjas

Harrastajate takistussõidu karikasarja Porsche Karika tehakse esimesed stardid juba eeloleval reedel, kui Luunja Volber 2015 raames peetakse maha esimene etapp....

Porsche Eesti Meistrivõistlused Golfis

Porsche kahel järgneval aastal Jõelähtmes toimuvate Eesti Meistrivõistluste nimisponsor....

Porsche GT-boss ei tunnista turbot: „Ilmselt tegime Cayman GT4-ga midagi õigesti!“

Andreas Preuninger on Porsche GT-autode osakonna boss. Just tema juhtimisel on loodud kõik senised GT3- ja GT2-mudelid, mida võib vähimagi südametunnistuse piinata iseloomustada täiendiga „legendaarsed“....

Classic raadio ja navigatsioonisüsteem

Spetsiaalselt klassikaliste Porsche sportautode jaoks välja töötatud ja kohandatud raadio ja navigatsioonisüsteem....

Ratsaliit sõlmis koostöölepingu ettevõttega Auto 100 AS

Auto 100 AS toetab sarja kaubamärgi Porsche alt ja karikasari hakkab kandma nimetust „Porsche Karikas“....

Motors24 proovisõit - Uus Cayenne

Kaspar Sepp Motors24`st proovis ära uue Cayenne....

Porsche Performance Drive 2014

Esmakordselt astub võistlustulle ka Eesti meeskond....

Sotsiaalmeedia