Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 57 360.00 (käibemaksuga)
718 Boxster T
Võimsus
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 187 g/km
Hind € 65 400.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 69 960.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 l
CO2 emissioon, g/km 195 g/km
Hind € 83 690.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS 4.0
Võimsus 294 kW / 400 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s
Maksimaalne kiirus 293 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,8 l
CO2 emissioon, g/km 246 g/km
Hind € 84 000.00 (käibemaksuga)
718 Spyder
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 301 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,9 l
Hind € 93 480.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 55 320.00 (käibemaksuga)
718 Cayman T
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 63 360.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 67 920.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,3 s (4,1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 l
CO2 emissioon, g/km 194 g/km
Hind € 81 650.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS 4.0
Võimsus 294 kW / 400 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus 293 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,8 l
Hind € 81 960.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GT4
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,9 l
Hind € 96 360.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera Coupe
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,2 s (4,0 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 293 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind € 104 880.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Coupe
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,2 s (4,0 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 291 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 291 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 119 280.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 211 g/km
Hind € 127 200.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (3,7 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,1 l
CO2 emissioon, g/km 208 g/km
Hind € 134 880.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
CO2 emissioon, g/km 207 g/km
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l
Hind € 142 800.00 (käibemaksuga)
Taycan
Taycan 4S
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj 320 / 435 (360 / 490)
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s 4,0
Tippkiirus km/h 250
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km 25,7 - 21,1
CO2-emissioon, g/km 0
Hind € 105 840.00 (käibemaksuga)
Taycan Turbo
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj 460 / 625 (500 / 680)
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s 3,2 s
Tippkiirus km/h 260
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km 26,7 - 23,0
CO2-emissioon, g/km 0
Hind € 152 760.00 (käibemaksuga)
Taycan Turbo S
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj 460 / 625 (560 / 761)
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s 2,8 s
Tippkiirus km/h 260
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km 25,7 - 24,5
CO2-emissioon, g/km 0
Hind € 186 360.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,4 l
CO2 emissioon, g/km 194 - 192 g/km
Hind € 97 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,7 - 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 62 - 60 g/km
Hind € 113 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l
CO2 emissioon, g/km 191 - 190 g/km
Hind € 118 560.00 (käibemaksuga)
Panamera GTS
Võimsus 338 kW (460 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,3 l
Hind € 141 000.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,4 l
CO2 emissioon, g/km 238 g/km
Hind € 160 680.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 74 g/km
Hind € 191 280.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (koos Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 - 8,7 l
CO2 emissioon, g/km 201 - 200 g/km
Hind € 100 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,9 - 2,8 l
CO2 emissioon, g/km 66 - 64 g/km
Hind € 116 400.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 - 8,6 l
CO2 emissioon, g/km 199 - 198 g/km
Hind € 123 360.00 (käibemaksuga)
Panamera GTS Sport Turismo
Võimsus 338 kW (460 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,6 l
Hind € 143 880.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,6 l
CO2 emissioon, g/km 243 g/km
Hind € 163 560.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,3 l
Hind 194 160.00 €
CO2 emissioon, g/km 76 g/km
Hind € 194 160.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s (6,5 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 640.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 260 kW (354 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,3 s (5,1 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 204 g/km
Hind € 65 280.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 280 kW (380 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,9 s (4,7 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus km/h 261
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 77 880.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 324 kW / 440 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 270 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 224 g/km
Hind € 92 040.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 76 680.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 94 320.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 hj. + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 91 800.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 142 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Võimsus 4.0 l, 404 kW / 550 hj. + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,9 l
CO2 emissioon, g/km 90 g/km
Hind € 173 400.00 (käibemaksuga)
Cayenne Coupé
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,0 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
Hind € 84 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid Coupé
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 hj + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,2 l
CO2 emissioon, g/km 75 g/km
Hind € 96 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Coupé
Võimsus 324 kW (440 hj) (5700 - 6600 p/min)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,0 s
Maksimaalne kiirus 263 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
Hind € 99 840.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo Coupé
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,4 - 11,3 l
Hind € 147 700.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Võimsus 4.0 l, 404 kW / 550 hj + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.8 s
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,9 l
CO2 emissioon, g/km 90 g/km
Hind € 177 120.00 (käibemaksuga)
Helista Juhised

Mudelid

Porsche Classic ametlik Partner
Porsche Approved Garantii
Porsche E-pood
Valik sportautosid Porsche Tallinna esinduse laos

Uudised

Ajakiri What Car? valis 2020 aasta sportlikumaks linnamaasturiks Macan S-i

Sportlikuma linnamaasturi kategoorias võitis Porsche Macan S. ...

Uued 718 GTS 4.0 mudelid: sõidunaudingut kõigile meeltele

Neljaliitrise töömahuga sportlikud kaksikud....

Kompaktne linnamaastur 380 hobujõu, madalama veermiku ja erilise väljanägemisega

Porsche uus GTS-mudel – kõige sportlikum Macan...

Sportautoga kosmoses

Porsche ja Lucasfilmi koostöös valmib ulmeline tähelaev....

Panamera "10 Years Edition" erimudel

Tähistame Panamera 10. aastapäeva erilise üllatusega: Panamera "10 Years Edition" erimudeliga....

Täiesti uued Porsche 911 Carrera 4 Coupé ja 911 Carrera 4 Cabriolet

385-hobujõulised 911 Carrera mudelid on nüüdsest saadaval ka nelikveolistena...

Porsche Taycani maailma esmaesitlus: jätkusuutlik sportauto

Puhas disain ja täiselektriline mootor...

Porsche Taycani maailma esmaesitlus

4.septembril kell 16.00 ...

Tugevam, kiirem, erksam: uuel Macan Turbol on 440 hobujõudu

Linnamaasturi tippmudelil nüüd biturbo mootor ja suure jõudlusega pidurid ...

Uus Porsche Taycan püstitas Nürburgring-Nordschleife ringrajal rekordi

Rekordaeg maailma kõige keerulisemal võistlusrajal...

Digitaalne, selge, säästlik: uue Porsche Taycani salong

Tüüpiline Porche...

Porsche Taycanile on lisatud integreeritud Apple Musicu teenus

Autosisese meelelahutuse etalon ...

Taycani prototüüp esines Nardò kestvussõidul veenvalt

3425 kilomeetrit 24 tunniga...

Kõige võimsam Porsche Cayenne on pistikhübriid

Tipptasemel linnamaastur, millel on 680 hobujõudu ja mille sõiduulatus täiselektrirežiimis on kuni 40 km....

Porsche 911 GT3 kahtekümmet aastat tähistades

Lähemal motospordile kui ükski teine: tutvustame kuut põlvkonda stiilipuhtaid sportautosid....

Janunevad kurvide järele, optimeeritud ringraja tarvis

Uued, vabalthingava mootoriga tippsportautod Porsche 718 Spyder ja 718 Cayman GT4...

Uus 911 Speedster läheb tootmisse – 510 hobujõudu ja vaid 1948 eksemplari

Ehtne Porsche: vahetuid sõiduelamusi pakkuv lahtine kaheistmeline sportauto....

Kabrioleti uudne kerge katus meenutab kupeed

Kõrgtehnoloogiline pehme katus uuele Porsche 911 Carrera Cabrioletile....

Porsche esitleb – Cayenne Coupé

Linnamaasturite valikusse lisandub uus kerevariant....

Järgmise põlvkonna Porsche Macan on elektriline

Leipzigi tehas ehitatakse ümber elektriautode tootmise tarvis....

Veelgi turvalisem 911: Porsche märja tee režiim

Hea sõidustabiilsus isegi vihmas....

Vabaõhuhooajaks stardivalmis – uus 911 Cabriolet

Porsche esitleb oma legendaarse mudeli esimest eriversiooni...

Porsche Macan S saab uue V6-turbomootori

Porsche Macan S varustatakse värskelt väljatöötatud 3,0-liitrise V6-turbomootoriga. ...

Kaheksas Porsche 911 – võimsam, kiirem, digitaalne

Los Angelese autonäituse avamise eelõhtul ilmus esmakordselt avalikkuse ette kaheksanda põlvkonna „üheteistkümnes”. ...

Esimene 911: meistriteos Zuffenhausenist

27. novembril toimub Los Angelesis Porsche 911 kaheksanda põlvkonna maailma-esmaesitlus. ...

Uued GTS-mudelid: Porsche Panamera perekonda lisandub kaks atleeti

460-hobujõuline kahe turboga V8-mootor, sportveermik ja rikkalik varustus...

Porsche esmaesitlus Pariisis - uus Macan

Uus Porsche Macan jõuab Euroopa turule....

Käisin ringrajal Porschedega kihutamas ja see võimalus on ka Sinul

Interneti meemimaailmas elavad inimesed teavad seda pildiseeriat “Mida inimesed arvavad, et ma teen”. Võtad mingi ameti või hobi ja siis lisad sinna pildi ema, sõprade, abikaasa või muu seotud inimese arvamusest....

Mission E: Porsche esimene täiselektriline sportauto on Taycan

Esimese täiselektrilise Porsche seeriatootmine algab järgmisel aastal, nüüd on kontseptmudel “Mission E” saanud ka ametliku mudelinimetuse Taycan....

Uus Cayenne on nüüd saadaval ka pistikhübriidina

Porsche linnamaastur elektriajami ja uute mugavusseadmetega...

Porsche sõitis Nürburgringil uue rekordaja

Uus Porsche 911 GT3 RS püstitas Nürburgring-Nordschleife rajal rekordi ringiajaga 6:56.4 minutit....

Mission E Cross Turismo maailma-esmaesitlus

Porsche 2018. aasta Genfi autonäitusel....

Maailma esmaesitlus: kõige võimsam vabalthingava mootoriga seeriatootmises 911

Selge suund mootorispordile: uus Porsche 911 GT3 RS....

Porsche kavatseb aastani 2022 investeerida elektriautondusse üle kuue miljardi euro

Investeeringud tulevikku kahekordistuvad ning plaanis on tootevaliku laialdane elektrifitseerimine....

70 aastat Porsche sportautosid

Porsche alustab oma juubeliaastat uue aasta vastuvõtuga...

Ajalooline hetk: esimene “Porsche Golden Route” Eestis maha märgitud, kaaslaseks 718 Boxster S

Porsche on juba aastaid avaldanud Porsche Golden Route nime all eri riikide parimaid sõidumarsruute. Siiani polnud Eestis ühtegi “kuldset teekonda” maha märgitud, kuni sügisel Sten Ottepiga selle valge laigu kaardil ette võtsime. Valisime kaaslaseks Porsche 718 Boxster S – roadsteri ja võtsime suuna põhjarannikule....

Daamide Dalmaatsia Porsche Panamera Sport Turismo roolis

Minu kaaslaseks Horvaatias oli Porsche Panamera Sport Turismo, üks maailma kaunimaid pereautosid....

Vähem on rohkem - uus Porsche 911 Carrera T

Puristlik lisa 911-perekonda...

Disainile ja sportlikkusele mõeldes – uued Porsche 718 GTS-mudelid

Veel rohkem jõudu ja eksklusiivne varustus....

Turule tuuakse Porsche Cayenne'i kolmas põlvkond

Uued mootorid, uus šassii, uuenduslik haldamise kontseptsioon ja rohkem ühenduvust....

Uus autospordi strateegia selge fookusega elektromobiilsusel ja GT-klassil

Porsche plaanib liituda vormel-E sarjaga ...

Aegade võimsaim 911

Porsche tähistab 911 GT2 RS maailma esmaesitlust....

Raimo Kulli pakub Suurel Võidusõidul soomlastele Porsche sarjas konkurentsi

1.-2. juulil Pärnu külje all auto24ringil!...

Le Mans' 19. üldvõit dramaatilises lõppfaasis

Le Mans' rekordiomanik Porschele on see maailma raskeima võidusõidu 19. üld- ja kolmas järjestikune võit, mis tähendab, et Saksa autotootja võib nüüd kuulsa karika endale jätta....

LMP1 eelvaade Le Mans' 24 tunni võidusõit

Porsche LMP meeskond peab üldvõidu nimel rasket võitlust....

Partnerlussuhted innovaatorite ja riskikapitaliettevõtega

Porsche astub oma digitaliseerimise kampaanias järgmise sammu – avades kontori Silicon Valleys....

Uus Porsche 911 GT3 on Nürburgringi Nordschleifel eelkäijast üle 12 sekundi kiirem

7 minutit ja 12,7 sekundit: 911 GT3 püstitas uue rekordi....

Uus Porsche 919 Hybrid 2017. aasta FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlusel (WEC)

Porsche 919 Hybridi 2017. aasta mudel sisaldab hulgaliselt uuendusi....

911 maanteele ja ringrajale – uus Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 – see on võidusõiduautole omane suutlikkus, süstemaatiline kaalusääst ja vahetud sõiduelamused....

Maailma-esmaesitlus Genfis: Sport Turismo laiendab Panamera mudeliperekonda

Porsche laiendab Panamera peret uue kereversiooni lisamisega. ...

Unistused algavad siit! Porsche sai valmis Eesti kaasaegseima autokonfiguraatori

Kõik saab selgeks, kui kasutate uut, internetiülest Porsche – konfiguraatorit!...

Porsche varustustase Platinum Edition on nüüd saadaval ka kahel Cayenne S mudelil

Uute Platinum Editioni mudelite suurepärast kvaliteeti on näha rafineeritud välimusest....

Cayenne S E-Hybrid on keskkonnasäästlikuse meister

Kõige keskkonnasõbralikum auto omas klassis – Cayenne S E-Hybrid....

Uued 911 GTS-i mudelid

Dünaamilised, mugavad ja tõhusad. Porsche laiendab 911 mudelivalikut GTS-i mudelitega....

Porsche kavandab Euroopa põhimaanteedele ühist ülikiirete ja suure võimsusega laadijate võrgustikku

Eesmärk on kiirelt püstitada elektriautodele arvestatav hulk jaamu, mis võimaldaksid nendega pikki vahemaid läbida....

Porsche talverehvide ja rataste eripakkumised 2016/2017

Talv on kohal - Porsche talverehvide valiku leiate siit!...

Porsche 718 Cayman & 718 Boxster S: elamus sünklaane radadelt

Tänu ülelaadimisele on Porsche 718 Cayman S sama võimas kui eelmise põlvkonna GTS, olles kiirem ka viimasest Cayman GT4-st....

Pilk peale, käsi külge: uus Porsche Panamera, näidispeatükk disainiõpikust

Porsche Panamera jõudis mudeliuuenduseni üsna märkamatult. ...

Uus Panamera Pariisi autonäitusel.

Uus Porsche Panamera on Pariisi autonäitusel esitletud!...

Porsche Eesti meistrivõistlused löögimängus 2016

Võistlus on pealtvaatajatele tasuta ja kõik huvilised on oodatud kohapeale võistluseid jälgima....

J.D. Poweri uuring kinnitab, et kõige rahulolevamad on Porsche kliendid

Porsche autod rahulolu pingerea eesotsas....

Porsche Panamera – midagi täiesti uut

Uus Porsche Panamera ühendab paremini kui eales varem kaks vastandlikku omadust: ehtsa sportauto jõudluse ja luksussedaani mugavuse....

Porsche võitis Le Mansi 24-tunni sõidu!

Laupäeval alanud võistlus sai väga pingelise lõpu. Keskööst alates kestnud duell lõppes kui 5 minutit ennem lõppu tekkisid Toyotal tehnilised probleemid ja Porsche möödus....

Porsche on Juu Jääb muusikafestivali ametlik autopartner

Porsche on teist aastat järjest Juu Jääb festivali ametlik autopartner. Pädaste Mõisa hotellikülalistele pakume Juu Jääb festivali ajal transfeere mõisast Muhu Muusikatallu ja tagasi....

Porsche 919 Hybrid läheb Le Mansile tiitlit kaitsma

Porsche jaoks on see kolmas kord võistelda Le Mansil pärast tipptasemel mootorisporti naasmist. 2015. aastal õnnestus Porschel alles teisel katsel saavutada topeltvõit....

Porsche GT3 Cup Challenge Finland sarja avaetapi võitis Raimo Kulli

Laupäeval alustas Porsche GT3 Cup Challenge Finland sari, mille avaetapi Ahvenisto rajal võitis Eesti üks parimaid ringrajasõitjaid Raimo Kulli....

Porsche 911 - elus osa meie argipäeva elust

Autosid võib koguda nagu kunsti, sest head autod ongi üks suur kunst. See aga ei tähenda, et kunsti koht on galerii seina võrdlusena konserveeritud automuuseumi. Eriti just Porsched on mõeldud sõitmiseks....

Porsche Classic Partner VINTAGE TALLINN VOL 11 üritusel.

Üritus leiab aset juba see laupäev, 7.mail kell 12.00 - 18.00, Tallinna Kultuurikatlas....

Cayenne läheb maailmarekordit püüdma.

The Longest Drive tiim läheb uue maailmarekordi teisele katsele. Esimese katse lõpetas sebra, kes Aafrika ööpimeduses otsustas eirata parema käe reeglit....

“Tagasi kooli” ajab Jõhvi gümnasistid Tallinna poole võidu sõitma

“Tagasi kooli” on algatus, mille raames oma ala asjatundjad saavad koolis külalisõpetajana oma kogemusi ja teadmisi jagada. Jõhvi riigigümnaasiumis sündis VKG arendusdirektori Jaanus Purga ja õpilaste koostöös grupitöö idee, mille käigus kolmel võistkonnal tuleb välja selgitada kiireim transpordivahend Jõhvist Tallinna. Õpilaste võidusõit ehk Jõhvi gümnaasiumi Top Gear toimub kolmapäeval, 16. märtsil....

Proovisõit: Nagu naistele loodud, peibutaja Macan GTS

2013. aasta novembris esmakordselt esitletud Porsche linnamaastur Macan on nüüd ühe variandi võrra rikkam: Macan S ja Macan Turbo kõrval pakub edaspidi silma- ja sõidurõõmu 3-liitrise V6 biturbo-mootoriga 265 kW (360hj) Macan GTS. Tehniliste näitajate poolest paigutub GTS tinglikult Macan S ja Turbo vahele, olles sportlikum ja 20 hobujõu võrra kangem kui Macan S....

Reis iseendaga ehk kuidas ma Porsche reisiklubis diivaneid lennutasin

Aeg-ajalt, kui mul lained üle pea kokku löövad, otsin ma tuge teadjatelt. Dalai-laama “18 õpetust õnnelikuks eluks” on mul lausa eraldi välja tõstetud. “Leia iga päev aega üksinda olemiseks” ja “otsusta oma edu üle selle järgi, millest pidid loobuma” – kõlab nagu hea plaan, mida on raske teostada....

Esmamulje: Uus 911 - Nordschleifel kuni kaheksa sekundit kiirem

Nüüd see siis juhtus. Alates 2016. mudeliaastast on Porsche 911 põhimootor turboga....

Testid ja proovisõidud: 1719 hobujõudu ehk Porsche hübriidparaad

Porsche käsitleb pistikuhübriide nii nagu Porschele kohane: madal kütusekulu on küll tähtis, kuid sõidulust ei ole samuti sugugi vähetähtis. Või mis vähetähtis... mõnel juhul on see peamine. Nii või teisiti:Porsche pistikuhübriidi arendavad kokku 1719 hobujõudu ja kui oleks soov soetada kõik kolm baashinnaga, tuleks välja käia umbes miljon eurot. ...

Uuendatud Porsche 911: Edaspidi vaid turboga

Kui tilgakujuliste esituledega mudelipõlvkond (996) välja arvata, on iga uue Porsche 911 esitlemist saatnud autokaugete inimeste õlakehitus – “mida nad esitlevad, kui auto täpselt samasugune välja näeb?”. Seekordnegi uudis ei eristu esmapilgul eelkäijast kuigivõrd. ...

IAA 2015. Porsche esitles Frankfurti autonäitusel uut 911 ja elektriautot Mission E.

Mission E kahe elektrimootori võimsuseks on 600hj, kiirendus 0-100 km/h 3,5 sekundit....

Alati eespool. Uus 911.

Uus 911 on üle ootuste hästi varustatud: uudsed turboga lamamootorid, sõiduomaduste ja mugavuse veelgi parema tasakaaluga täiustatud veermik ning uus teabe- ja meelelahutussüsteem. ...

Sander Aadusaar tuli golfi Eesti meistriks, uue põlvkonna noormehed teine ja kolmas

Jõelähtmel lõppenud Porsche Eesti löögimängu meistrivõistlustel võitis meestest esikoha Sander Aadusaar Niitvälja klubist. Eesti golfi edetabeli üldliider mängis mõlemal võistluspäeval 73 lööki, mis kahe päeva kokkuvõttes tegi +2....

Porsche Eesti Meistrivõistlused löögimängus

28-30 august toimuvad Estonian Golf & Country Club'is Porsche Eesti Meistrivõistlused löögimängus 2015. Võistlus on pealtvaatajatele tasuta ja kõik huvilised on oodatud kohapeale võistluseid jälgima....

Porsche tegi ajalugu võites Le Mansi juba 17 korda!

Le Mans’i 24-tunni sõidus saavutasid Porsche tiimi autod esimese, teise ja viienda koha. Võitnud auto meeskonnas sõitsid Nico Hülkenberg, Nick Tandy ja Earl Bamber. ...

Kutse müüginäitusele „Ajalugu kaasajas“

Näitus on avatud Porsche Tallinna esinduses 5. juunist – 5. juulini 2015. Näitus „Ajalugu kaasajas“ ühendab endas klassikalise baltisaksa kunsti ja tänapäevase inseneriloomingu tippsaavutused....

Porsche Classic hakkab tootma klassikalise 911 armatuurlauda

Vana klassika on tagasi: Porsche Classic hakkab taas pakkuma mudeliaastatest 1969–1975 pärineva klassikalise 911 armatuurlauda....

Porsche Eesti Meistrivõistlused Golfis

Porsche kahel järgneval aastal Jõelähtmes toimuvate Eesti Meistrivõistluste nimisponsor....

Porsche GT-boss ei tunnista turbot: „Ilmselt tegime Cayman GT4-ga midagi õigesti!“

Andreas Preuninger on Porsche GT-autode osakonna boss. Just tema juhtimisel on loodud kõik senised GT3- ja GT2-mudelid, mida võib vähimagi südametunnistuse piinata iseloomustada täiendiga „legendaarsed“....

Classic raadio ja navigatsioonisüsteem

Spetsiaalselt klassikaliste Porsche sportautode jaoks välja töötatud ja kohandatud raadio ja navigatsioonisüsteem....

Motors24 proovisõit - Uus Cayenne

Kaspar Sepp Motors24`st proovis ära uue Cayenne....

Porsche Performance Drive 2014

Esmakordselt astub võistlustulle ka Eesti meeskond....

Sotsiaalmeedia

On this episode of #AskPorsche: the Taycan autopilot and transport options, the carbon footprint of manufacturing and future mobility. #AskPorsche is a series in which our Porsche expert Andreas Becker & YouTuber Alex Bangula answer refreshing user questions about our first all-electric sports car. 0:00:36 Hydrogen-powered Taycan version? There will be no hydrogen-powered version of the Taycan, because in our powertrain strategy, we focus on highly-efficient petrol engines, plug-in hybrids and all-electric sports cars. Learn more about our decision against using hydrogen power. 0:02:09 Does the Taycan have autopilot? We’re sure when driving the Taycan, you want to experience the driving fun. But you have the opportunity to lean back and relax. Discover the driving assistance systems of the Taycan. 0:03:45 Do emissions really equal zero? The Taycan is locally emission-free. And we’re constantly working on reducing emissions along the entire supply chain. Find out what that includes in this video. 0:04:44 How to get skis in the Taycan? Who could better answer on how to transport a pair of skis in the Taycan than Aksel Lund Svindal – 2-time Olympic Ski Champion? Watch how Aksel loads his skis in the all-electric Porsche. #porsche #porschetaycan #taycan #taycanturbo #taycanautopilot #emissionfree #soulelectrified For more information about the Taycan visit our website: https://www.porsche.com/international/models/taycan/taycan-models/?sf117638566=1 _ Electricity consumption combined: Taycan Turbo: 26 kwh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter http://www.dat.de/?sf117638566=1 unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
27.02.2020

Svindal’s new world—Nature lover, car fan, Porsche enthusiast Aksel Lund Svindal was also an expert in speed on the ski slopes of the world. So it’s no wonder that his heart beats for sportscars and Porsche, too. While driving the Porsche Taycan through wintry Norway, he talks about his love of purist Porsche design, top performances in downhill racing, and dynamic car driving and how to keep going despite setbacks. Watch more: A Taycan emerges—from the body to the crest: https://youtu.be/aQ4qXRZIrd8 The Porsche Taycan 4S: performance in snow and ice: https://youtu.be/MgF1XF3tP5E The secret to electric power from Porsche: hairpin technology: https://youtu.be/pmWFt0_RUoU The Taycan: How Porsche electrified the sports car: https://youtu.be/2kzD5Ef5Ba0 See all of Episode 14, “TAYCAN”, here: https://youtu.be/u-vLvnzsmAs Another lap? Then buckle up for more from 9:11 Magazine: https://911-magazine.porsche.com/en/ Subscribe NOW to Porsche channel : https://www.youtube.com/channel/UC_BaxRhNREI_V0DVXjXDALA __ Electricity consumption combined: Taycan Turbo: 26 kwh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter www.dat.de unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
26.02.2020

Watch Mark Webber display some fancy footwork as he finds his way around the Estoril track in the 718 Cayman GTS 4.0. __ Fuel consumption combined: 718 Cayman GTS 4.0: 10,8 l/100 km 246 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter http://www.dat.de/?sf117920086=1 unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
25.02.2020

On this episode of #AskPorsche: the design challenges, charging conditions and the battery of the Taycan. #AskPorsche is a series in which our Porsche expert Andreas Becker & YouTuber Alex Bangula answer refreshing user questions about our first all-electric sports car. 0:00:36 What was difficult to design? 800-volt technology. Comfort in the back seat. And the challenge we face with all-new Porsche models: Making it a Porsche. 0:02:05 Load Taycan with Tesla Charger? With the Taycan, you can use the new charging network of Ionity, which we’ve built together with other car manufacturers, or the Electrify America network. But no to Tesla Superchargers. Learn more about the charging opportunities in this video. 0:03:19 How to pay after charging? Euros, Dollars or Yuan – your payment at the charging spot is convenient. Learn how easy you can charge the Taycan. 0:04:14 Which battery is in the Taycan? State-of-the-art lithium-ion technology by LG is the short answer. Watch the video to learn more about the design of the Taycan battery. #porsche #porschetaycan #taycan #taycanturbo #soulelectrified For more information about the Taycan visit our website: https://www.porsche.com/international/models/taycan/taycan-models/?sf117638493=1 _ Electricity consumption combined: Taycan Turbo: 26 kwh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter http://www.dat.de/?sf117638493=1 unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
25.02.2020

Porsche võitis USA tarbijakaitseühenduse Consumer Reportsi (CR) kõige usaldusväärsemate automarkide edetabeli esikoha. Pingerida pannakse paika proovisõidu tulemuse, oodatava töökindluse, omanike rahulolu ning sõiduki turvalisuse põhjal. Uuring: Porsche on parim.

Porsche Eesti
25.02.2020

Adrenaline. Goosebumps. Thrills. Drive. The Porsche GT Race Car Experience is unique, personalised – and highly exclusive. It is aimed at drivers of extremely high-performance race cars. At people looking to take their skills to the next level. You can bring your own race car or rent one from us. Discover the new, highly exclusive driving program in this video. #PorscheExperience Learn more: https://www.porsche.com/gtracecarexperience?sf117766926=1 *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem 'Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen' entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter http://www.dat.de/?sf117766926=1 unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
24.02.2020

On this episode of #AskPorsche: how the Taycan handles winter conditions, road trips, its acceleration and how the idea of it came up. #AskPorsche is a series in which our Porsche expert Andreas Becker & YouTuber Alex Bangula answer refreshing user questions about our first all-electric sports car. 0:00:36 How’s the Taycan in the cold? The Taycan was tested in conditions up to -35° Celsius. And we offer useful tools like the Porsche Range Indicator which help you prepare for journeys as well as the daily commute with your electric car, not only in winter. Visit https://www.porsche.com/international/models/taycan/taycan-models/?sf117638418=1?sf117638418=1#charging~rangeindicator to test it yourself. 0:02:08 Is electric acceleration better? Ready for take-off? In an electric vehicle, it’s just a digital signal away. Learn what is special about the acceleration of the all-electric Taycan. 0:03:31 Can the Taycan take long trips? Longer road trips are no challenge for the Taycan. And we offer some helpful tools along the way. Find out how to plan your trip with the Taycan. To check charging points and plan your next trip, visit: https://www.porsche.com/international/aboutporsche/e-performance/?sf117638418=1#charge-map 0:04:39 When came the idea for the Taycan? The idea of Porsche E-Performance was born long ago. Learn about the different stages we took in the field of e-mobility that finally led to the first all-electric Porsche. #porsche #porschetaycan #taycan #taycanturbo #soulelectrified For more information about the Taycan visit our website: https://www.porsche.com/international/models/taycan/taycan-models/?sf117638418=1 _ Electricity consumption combined: Taycan Turbo: 26 kwh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter http://www.dat.de/?sf117638418=1 unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
23.02.2020

We stepped out of our comfort zone, built the very first Porsche 99X Electric race car and started from zero with a podium. But this was just the beginning. Because we strive for more. More emotions, more goosebumps and more racing. That’s why we push harder, go further and try better. Like everyone who feels this drive inside oneself, the hunger: An attitude we share with everyone longing for that extra. For us, every finish line also marks a starting line. And not only do we embrace all the bumps in the road, more than that – we enjoy them. Never stopping. We are Porsche and, whatever our debut season might hold for us, this is our answer: We #StayHungry. Do you? #tagheuerporschefe #porsche *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter www.dat.de unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
22.02.2020

On this episode of #AskPorsche: the name Porsche Taycan Turbo, its sound, payment and our further electrification plans. #AskPorsche is a series in which our Porsche expert Andreas Becker & YouTuber Alex Bangula answer refreshing user questions about our first all-electric sports car. 0:00:36 Why name the Taycan Turbo? To us, the term ‘Turbo’ is a promise. In this part of the video we explain what it stands for and why the Taycan Turbo deserves its name. 0:01:39 Is the sound in the ads real? Some call it music – learn what we’ve taken into consideration while composing the Porsche Electric Sport Sound to enhance the natural electric vehicle sound. 0:03:10 What limb pays for a Taycan? Which body part could you give up without missing out on the driving fun? We’re undecided. But we have a better solution anyway. Find out what it is. 0:04:01 What’s the next electric model? Spoiler alert: It’s the Macan. But there is a lot more to come. Learn more about our electrification plans and further Taycan versions in the video. #porsche #porschetaycan #taycan #taycanturbo #soulelectrified For more information about the Taycan visit our website: https://www.porsche.com/international/models/taycan/taycan-models/?sf117638365=1 _ Electricity consumption combined: Taycan Turbo: 26 kwh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter http://www.dat.de/?sf117638365=1 unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
21.02.2020

"Need on… täiuslikud." Kaido Soorsk testis uusi Porsche GTS mudeleid. Ma ei taha väita, nagu oleks kõik nelja silindriga jõuallikaid omavad 718. seeria Porsched nüüd automaatselt „jalgrattad“ – vähemasti pole see nii S-versioonide ja vanema GTS-i korral – aga kuuesilindrilise jõujaama katsumise järel saad sa korrapealt aru, et tegu sellise mootoriga, m...

Porsche Eesti
20.02.2020

Episode 14 of 9:11 Magazine: Svindal’s new world / A Taycan emerges / In snow and ice / Hairpin technology / Mission accomplished 9:11 Magazine Episode 14 about “TAYCAN”: Aksel Lund Svindal: through Norway in the Taycan; Taycan production from a special perspective; Product line director Dr. Stefan Weckbach on the 4S; A heart of copper: hairpin technology; Milestones on the way to the first all-electric Porsche Chapter 1–In Norway with the Taycan: Aksel Lund Svindal [00:24] Olympic gold medalist, world champion, world cup winner: Aksel Lund Svindal is and remains a superstar of alpine skiing. The Norwegian is now exploring new slopes: sporty, dynamic, and with respect for nature. The Porsche brand ambassador is taking on the snow of his homeland in the all-electric Taycan Turbo. An electrifying journey through the land of fjords. Chapter 2—A Taycan emerges—from the body to the crest [03:04] With the Taycan, Porsche is opening a new chapter in automotive manufacturing history. The sports car icon is built at the main plant in Zuffenhausen. The state-of-the-art production starts in a Zero Impact Factory: flexible and networked, with responsible and efficient use of resources, and a laser-like focus on sustainability and environmental protection. The Taycan experiences Production 4.0 “in the flesh” as it moves from body construction to the crest. Chapter 3—The Porsche Taycan 4S: performance in snow and ice [05:14] A winter wonderland and a fascinating sports car: In Levi, Finland, the Porsche Taycan 4S demonstrates that it delivers top performance even in the extremest of winter conditions. One reason for that is the innovative thermal management in the first all-electric sports car from Porsche. Taycan product line director Dr. Stefan Weckbach explains what makes the Taycan a winter natural. Chapter 4—The secret to electric power from Porsche: hairpin technology [07:38] Innovative technology has always been one of Porsche’s calling cards. In the Taycan, the newly developed hairpin technology in the stator, the heart of any electric motor, delivers higher torque and sustained output. Chapter 5—The Taycan: How Porsche electrified the sports car [08:50] Porsche is setting new standards with the Taycan. 800-volt architecture for up to 450 km of range in the WLTP, a charging system that “fuels up” for a 100-km trip in just five minutes. And: Typical Porsche performance. The Taycan goes from 0 to 100 km/h in 3.2 seconds. Driving dynamics, design, technology, cockpit ergonomics, charging times –the Taycan opens the e-mobility chapter at Porsche. Another lap? Then buckle up for more from 9:11 Magazine: https://911-magazine.porsche.com/en/ Subscribe NOW to Porsche channel : https://www.youtube.com/channel/UC_BaxRhNREI_V0DVXjXDALA __ Electricity consumption combined: Taycan Turbo: 26 kwh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter www.dat.de unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
20.02.2020

Porsche Racing Experience Level 2 provides you with all the necessary support to participate in your first racing season. After you have successfully completed Level 1, you are ready to take the next step. Put your talent to the test and gauge your skill by competing against evenly matched opponents – for example, in the Porsche Sports Cup or the Porsche GT3 Cup Challenge. The car used for the Porsche Racing Experience Level 2 is the Porsche 911 GT3 Cup Gen II. Your job is simply to hold your own in the choice of racing series and prove your skill behind the wheel. You can leave the rest up to us. Learn more: http://www.porsche.com/racing-experience?sf117461114=1 Discover more about Porsche Racing Experience Level 1: https://youtu.be/pYzCCeRtsUQ?sf117461114=1 __ Fuel consumption combined: 911 GT3 : 12,9-12,7 l/100 km; CO2 emissions: 290-288 g/km *Weitere Informationen zum offiziellen Kraftstoffverbrauch und den offiziellen spezifischen CO2-Emissionen neuer Personenkraftwagen können dem ‘Leitfaden über den Kraftstoffverbrauch, die CO2-Emissionen und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen’ entnommen werden, der an allen Verkaufsstellen und bei und bei der Deutschen Automobil Treuhand GmbH unter http://www.dat.de/?sf117461114=1 unentgeltlich erhältlich ist

Porsche Eesti
19.02.2020

Porsche Sõiduelamus Intercity Istanbul Park ringrajal, 27. – 29. märts 2020. See on unustamatu ja ehe sõiduelamus Porsche roolis endisel F1 ringrajal. Teie päralt on parima varustuse ja tipptasemel sooritusvõimega Porsche sportautod ning elukutselised Porsche sõiduinstruktorid! Elamuspakett sisaldab lennupileteid, rajapäeva, autode kasutust, hotelli, toitlustust ja kohapealseid transfeere. Sõiduelamusel osalemiseks ei pea olema Porsche omanik või omama eelnevat ringrajal sõitmise kogemust. Rohkem infot: info@porsche.ee #porscheontrack #porscheexperience #racetrack #intercityistanbulpark #racecars #fastcars #porsche911 #porsche718 #porscheeesti

@porscheeesti
17.02.2020

Porsche Sõiduelamus Intercity Istanbul Park ringrajal, 27. – 29. märts 2020. See on unustamatu ja ehe sõiduelamus Porsche roolis endisel F1 ringrajal. Teie päralt on parima varustuse ja tipptasemel sooritusvõimega Porsche sportautod ning elukutselised Porsche sõiduinstruktorid! Elamuspakett sisaldab lennupileteid, rajapäeva, autode kasutust, hotelli, toitlustust ja kohapealseid transfeere. Sõiduelamusel osalemiseks ei pea olema Porsche omanik või omama eelnevat ringrajal sõitmise kogemust. Rohkem infot: https://www.porsche.ee/porsche-on-track

Porsche Eesti
17.02.2020

Porsche Taycan on kohal! Eile õhtul esitlesime Noblessneri sadamalinnakus esimest täiselektrilist Porsche sportautot. Elekter pole eales nii palju rõõmu pakkunud! Sest esimest korda kohtub elekter ehtsa Porsche sportauto hingega. ⚡️⚡️⚡️

Porsche Eesti
15.02.2020