Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 56 640.00 (käibemaksuga)
718 Boxster T
Võimsus
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 187 g/km
Hind € 65 400.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 69 240.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 79 680.00 (käibemaksuga)
718 Spyder
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 301 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,9 l
Hind € 93 480.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 54 600.00 (käibemaksuga)
718 Cayman T
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 g/km
Hind € 63 360.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 67 200.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 77 640.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GT4
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,9 l
Hind € 96 360.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera Coupe
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,2 s (4,0 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 293 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind € 104 880.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 283 kW / 385 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 291 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 210 g/km
Hind € 119 280.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (3,7 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,1 l
CO2 emissioon, g/km 208 g/km
Hind € 134 880.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
CO2 emissioon, g/km 207 g/km
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l
Hind € 142 800.00 (käibemaksuga)
Taycan
Taycan Turbo
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj 460 / 625 (500 / 680)
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s 3,2 s
Tippkiirus km/h 260
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km 26,7 - 23,0
CO2-emissioon, g/km 0
Hind € 152 760.00 (käibemaksuga)
Taycan Turbo S
Võimsus kW/hj () Hetkeline võimsus koos Overboost ja Launch Control funktsiooniga kuni kW/hj 460 / 625 (560 / 761)
Kiirendus 0–100 km/h (koos funktsiooniga Launch Control), s 2,8 s
Tippkiirus km/h 260
Elektrikulu, mõõtekiirus kombineeritud, kWh/100 km 25,7 - 24,5
CO2-emissioon, g/km 0
Hind € 186 360.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,4 l
CO2 emissioon, g/km 194 - 192 g/km
Hind € 97 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,7 - 2,6 l
CO2 emissioon, g/km 62 - 60 g/km
Hind € 113 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l
CO2 emissioon, g/km 191 - 190 g/km
Hind € 118 560.00 (käibemaksuga)
Panamera GTS
Võimsus 338 kW (460 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,3 l
Hind € 141 000.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,4 l
CO2 emissioon, g/km 238 g/km
Hind € 160 680.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 74 g/km
Hind € 191 280.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (koos Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 - 8,7 l
CO2 emissioon, g/km 201 - 200 g/km
Hind € 100 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,9 - 2,8 l
CO2 emissioon, g/km 66 - 64 g/km
Hind € 116 400.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (Sport Chrono paketiga 4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 - 8,6 l
CO2 emissioon, g/km 199 - 198 g/km
Hind € 123 360.00 (käibemaksuga)
Panamera GTS Sport Turismo
Võimsus 338 kW (460 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,6 l
Hind € 143 880.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,6 l
CO2 emissioon, g/km 243 g/km
Hind € 163 560.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,3 l
Hind 194 160.00 €
CO2 emissioon, g/km 76 g/km
Hind € 194 160.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s (6,5 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 640.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 260 kW (354 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,3 s (5,1 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 204 g/km
Hind € 65 280.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 324 kW / 440 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 koos Sport Chrono paketiga)
Maksimaalne kiirus 270 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 224 g/km
Hind € 92 040.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 hj. + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 91 800.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S E-Hybrid
Võimsus 4.0 l, 404 kW / 550 hj. + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,9 l
CO2 emissioon, g/km 90 g/km
Hind € 173 400.00 (käibemaksuga)
Cayenne Coupé
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,0 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
Hind € 84 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid Coupé
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 hj + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,2 l
CO2 emissioon, g/km 75 g/km
Hind € 96 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Coupé
Võimsus 324 kW (440 hj) (5700 - 6600 p/min)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,0 s
Maksimaalne kiirus 263 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
Hind € 99 840.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo Coupé
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,4 - 11,3 l
Hind € 147 700.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupé
Võimsus 4.0 l, 404 kW / 550 hj + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.8 s
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,9 l
CO2 emissioon, g/km 90 g/km
Hind € 177 120.00 (käibemaksuga)
Helista Juhised

Mudelid

Porsche Classic ametlik Partner
Porsche Approved Garantii
Porsche E-pood
Valik sportautosid Porsche Tallinna esinduse laos

Uudised

Panamera "10 Years Edition" erimudel

Tähistame Panamera 10. aastapäeva erilise üllatusega: Panamera "10 Years Edition" erimudeliga....

Täiesti uued Porsche 911 Carrera 4 Coupé ja 911 Carrera 4 Cabriolet

385-hobujõulised 911 Carrera mudelid on nüüdsest saadaval ka nelikveolistena...

Porsche Taycani maailma esmaesitlus: jätkusuutlik sportauto

Puhas disain ja täiselektriline mootor...

Porsche Taycani maailma esmaesitlus

4.septembril kell 16.00 ...

Tugevam, kiirem, erksam: uuel Macan Turbol on 440 hobujõudu

Linnamaasturi tippmudelil nüüd biturbo mootor ja suure jõudlusega pidurid ...

Uus Porsche Taycan püstitas Nürburgring-Nordschleife ringrajal rekordi

Rekordaeg maailma kõige keerulisemal võistlusrajal...

Digitaalne, selge, säästlik: uue Porsche Taycani salong

Tüüpiline Porche...

Porsche Taycanile on lisatud integreeritud Apple Musicu teenus

Autosisese meelelahutuse etalon ...

Taycani prototüüp esines Nardò kestvussõidul veenvalt

3425 kilomeetrit 24 tunniga...

Kõige võimsam Porsche Cayenne on pistikhübriid

Tipptasemel linnamaastur, millel on 680 hobujõudu ja mille sõiduulatus täiselektrirežiimis on kuni 40 km....

Porsche 911 GT3 kahtekümmet aastat tähistades

Lähemal motospordile kui ükski teine: tutvustame kuut põlvkonda stiilipuhtaid sportautosid....

Janunevad kurvide järele, optimeeritud ringraja tarvis

Uued, vabalthingava mootoriga tippsportautod Porsche 718 Spyder ja 718 Cayman GT4...

Uus 911 Speedster läheb tootmisse – 510 hobujõudu ja vaid 1948 eksemplari

Ehtne Porsche: vahetuid sõiduelamusi pakkuv lahtine kaheistmeline sportauto....

Kabrioleti uudne kerge katus meenutab kupeed

Kõrgtehnoloogiline pehme katus uuele Porsche 911 Carrera Cabrioletile....

Porsche esitleb – Cayenne Coupé

Linnamaasturite valikusse lisandub uus kerevariant....

Järgmise põlvkonna Porsche Macan on elektriline

Leipzigi tehas ehitatakse ümber elektriautode tootmise tarvis....

Veelgi turvalisem 911: Porsche märja tee režiim

Hea sõidustabiilsus isegi vihmas....

Vabaõhuhooajaks stardivalmis – uus 911 Cabriolet

Porsche esitleb oma legendaarse mudeli esimest eriversiooni...

Porsche Macan S saab uue V6-turbomootori

Porsche Macan S varustatakse värskelt väljatöötatud 3,0-liitrise V6-turbomootoriga. ...

Kaheksas Porsche 911 – võimsam, kiirem, digitaalne

Los Angelese autonäituse avamise eelõhtul ilmus esmakordselt avalikkuse ette kaheksanda põlvkonna „üheteistkümnes”. ...

Esimene 911: meistriteos Zuffenhausenist

27. novembril toimub Los Angelesis Porsche 911 kaheksanda põlvkonna maailma-esmaesitlus. ...

Uued GTS-mudelid: Porsche Panamera perekonda lisandub kaks atleeti

460-hobujõuline kahe turboga V8-mootor, sportveermik ja rikkalik varustus...

Porsche esmaesitlus Pariisis - uus Macan

Uus Porsche Macan jõuab Euroopa turule....

Käisin ringrajal Porschedega kihutamas ja see võimalus on ka Sinul

Interneti meemimaailmas elavad inimesed teavad seda pildiseeriat “Mida inimesed arvavad, et ma teen”. Võtad mingi ameti või hobi ja siis lisad sinna pildi ema, sõprade, abikaasa või muu seotud inimese arvamusest....

Mission E: Porsche esimene täiselektriline sportauto on Taycan

Esimese täiselektrilise Porsche seeriatootmine algab järgmisel aastal, nüüd on kontseptmudel “Mission E” saanud ka ametliku mudelinimetuse Taycan....

Uus Cayenne on nüüd saadaval ka pistikhübriidina

Porsche linnamaastur elektriajami ja uute mugavusseadmetega...

Porsche sõitis Nürburgringil uue rekordaja

Uus Porsche 911 GT3 RS püstitas Nürburgring-Nordschleife rajal rekordi ringiajaga 6:56.4 minutit....

Mission E Cross Turismo maailma-esmaesitlus

Porsche 2018. aasta Genfi autonäitusel....

Maailma esmaesitlus: kõige võimsam vabalthingava mootoriga seeriatootmises 911

Selge suund mootorispordile: uus Porsche 911 GT3 RS....

Porsche kavatseb aastani 2022 investeerida elektriautondusse üle kuue miljardi euro

Investeeringud tulevikku kahekordistuvad ning plaanis on tootevaliku laialdane elektrifitseerimine....

70 aastat Porsche sportautosid

Porsche alustab oma juubeliaastat uue aasta vastuvõtuga...

Ajalooline hetk: esimene “Porsche Golden Route” Eestis maha märgitud, kaaslaseks 718 Boxster S

Porsche on juba aastaid avaldanud Porsche Golden Route nime all eri riikide parimaid sõidumarsruute. Siiani polnud Eestis ühtegi “kuldset teekonda” maha märgitud, kuni sügisel Sten Ottepiga selle valge laigu kaardil ette võtsime. Valisime kaaslaseks Porsche 718 Boxster S – roadsteri ja võtsime suuna põhjarannikule....

Daamide Dalmaatsia Porsche Panamera Sport Turismo roolis

Minu kaaslaseks Horvaatias oli Porsche Panamera Sport Turismo, üks maailma kaunimaid pereautosid....

Vähem on rohkem - uus Porsche 911 Carrera T

Puristlik lisa 911-perekonda...

Disainile ja sportlikkusele mõeldes – uued Porsche 718 GTS-mudelid

Veel rohkem jõudu ja eksklusiivne varustus....

Turule tuuakse Porsche Cayenne'i kolmas põlvkond

Uued mootorid, uus šassii, uuenduslik haldamise kontseptsioon ja rohkem ühenduvust....

Uus autospordi strateegia selge fookusega elektromobiilsusel ja GT-klassil

Porsche plaanib liituda vormel-E sarjaga ...

Aegade võimsaim 911

Porsche tähistab 911 GT2 RS maailma esmaesitlust....

Raimo Kulli pakub Suurel Võidusõidul soomlastele Porsche sarjas konkurentsi

1.-2. juulil Pärnu külje all auto24ringil!...

Le Mans' 19. üldvõit dramaatilises lõppfaasis

Le Mans' rekordiomanik Porschele on see maailma raskeima võidusõidu 19. üld- ja kolmas järjestikune võit, mis tähendab, et Saksa autotootja võib nüüd kuulsa karika endale jätta....

LMP1 eelvaade Le Mans' 24 tunni võidusõit

Porsche LMP meeskond peab üldvõidu nimel rasket võitlust....

Partnerlussuhted innovaatorite ja riskikapitaliettevõtega

Porsche astub oma digitaliseerimise kampaanias järgmise sammu – avades kontori Silicon Valleys....

Uus Porsche 911 GT3 on Nürburgringi Nordschleifel eelkäijast üle 12 sekundi kiirem

7 minutit ja 12,7 sekundit: 911 GT3 püstitas uue rekordi....

Uus Porsche 919 Hybrid 2017. aasta FIA kestvussõidu maailmameistrivõistlusel (WEC)

Porsche 919 Hybridi 2017. aasta mudel sisaldab hulgaliselt uuendusi....

911 maanteele ja ringrajale – uus Porsche 911 GT3

Porsche 911 GT3 – see on võidusõiduautole omane suutlikkus, süstemaatiline kaalusääst ja vahetud sõiduelamused....

Maailma-esmaesitlus Genfis: Sport Turismo laiendab Panamera mudeliperekonda

Porsche laiendab Panamera peret uue kereversiooni lisamisega. ...

Unistused algavad siit! Porsche sai valmis Eesti kaasaegseima autokonfiguraatori

Kõik saab selgeks, kui kasutate uut, internetiülest Porsche – konfiguraatorit!...

Porsche varustustase Platinum Edition on nüüd saadaval ka kahel Cayenne S mudelil

Uute Platinum Editioni mudelite suurepärast kvaliteeti on näha rafineeritud välimusest....

Cayenne S E-Hybrid on keskkonnasäästlikuse meister

Kõige keskkonnasõbralikum auto omas klassis – Cayenne S E-Hybrid....

Uued 911 GTS-i mudelid

Dünaamilised, mugavad ja tõhusad. Porsche laiendab 911 mudelivalikut GTS-i mudelitega....

Porsche kavandab Euroopa põhimaanteedele ühist ülikiirete ja suure võimsusega laadijate võrgustikku

Eesmärk on kiirelt püstitada elektriautodele arvestatav hulk jaamu, mis võimaldaksid nendega pikki vahemaid läbida....

Porsche talverehvide ja rataste eripakkumised 2016/2017

Talv on kohal - Porsche talverehvide valiku leiate siit!...

Porsche 718 Cayman & 718 Boxster S: elamus sünklaane radadelt

Tänu ülelaadimisele on Porsche 718 Cayman S sama võimas kui eelmise põlvkonna GTS, olles kiirem ka viimasest Cayman GT4-st....

Pilk peale, käsi külge: uus Porsche Panamera, näidispeatükk disainiõpikust

Porsche Panamera jõudis mudeliuuenduseni üsna märkamatult. ...

Uus Panamera Pariisi autonäitusel.

Uus Porsche Panamera on Pariisi autonäitusel esitletud!...

Porsche Eesti meistrivõistlused löögimängus 2016

Võistlus on pealtvaatajatele tasuta ja kõik huvilised on oodatud kohapeale võistluseid jälgima....

J.D. Poweri uuring kinnitab, et kõige rahulolevamad on Porsche kliendid

Porsche autod rahulolu pingerea eesotsas....

Porsche Panamera – midagi täiesti uut

Uus Porsche Panamera ühendab paremini kui eales varem kaks vastandlikku omadust: ehtsa sportauto jõudluse ja luksussedaani mugavuse....

Porsche võitis Le Mansi 24-tunni sõidu!

Laupäeval alanud võistlus sai väga pingelise lõpu. Keskööst alates kestnud duell lõppes kui 5 minutit ennem lõppu tekkisid Toyotal tehnilised probleemid ja Porsche möödus....

Porsche on Juu Jääb muusikafestivali ametlik autopartner

Porsche on teist aastat järjest Juu Jääb festivali ametlik autopartner. Pädaste Mõisa hotellikülalistele pakume Juu Jääb festivali ajal transfeere mõisast Muhu Muusikatallu ja tagasi....

Porsche 919 Hybrid läheb Le Mansile tiitlit kaitsma

Porsche jaoks on see kolmas kord võistelda Le Mansil pärast tipptasemel mootorisporti naasmist. 2015. aastal õnnestus Porschel alles teisel katsel saavutada topeltvõit....

Porsche GT3 Cup Challenge Finland sarja avaetapi võitis Raimo Kulli

Laupäeval alustas Porsche GT3 Cup Challenge Finland sari, mille avaetapi Ahvenisto rajal võitis Eesti üks parimaid ringrajasõitjaid Raimo Kulli....

Porsche 911 - elus osa meie argipäeva elust

Autosid võib koguda nagu kunsti, sest head autod ongi üks suur kunst. See aga ei tähenda, et kunsti koht on galerii seina võrdlusena konserveeritud automuuseumi. Eriti just Porsched on mõeldud sõitmiseks....

Porsche Classic Partner VINTAGE TALLINN VOL 11 üritusel.

Üritus leiab aset juba see laupäev, 7.mail kell 12.00 - 18.00, Tallinna Kultuurikatlas....

Cayenne läheb maailmarekordit püüdma.

The Longest Drive tiim läheb uue maailmarekordi teisele katsele. Esimese katse lõpetas sebra, kes Aafrika ööpimeduses otsustas eirata parema käe reeglit....

“Tagasi kooli” ajab Jõhvi gümnasistid Tallinna poole võidu sõitma

“Tagasi kooli” on algatus, mille raames oma ala asjatundjad saavad koolis külalisõpetajana oma kogemusi ja teadmisi jagada. Jõhvi riigigümnaasiumis sündis VKG arendusdirektori Jaanus Purga ja õpilaste koostöös grupitöö idee, mille käigus kolmel võistkonnal tuleb välja selgitada kiireim transpordivahend Jõhvist Tallinna. Õpilaste võidusõit ehk Jõhvi gümnaasiumi Top Gear toimub kolmapäeval, 16. märtsil....

Proovisõit: Nagu naistele loodud, peibutaja Macan GTS

2013. aasta novembris esmakordselt esitletud Porsche linnamaastur Macan on nüüd ühe variandi võrra rikkam: Macan S ja Macan Turbo kõrval pakub edaspidi silma- ja sõidurõõmu 3-liitrise V6 biturbo-mootoriga 265 kW (360hj) Macan GTS. Tehniliste näitajate poolest paigutub GTS tinglikult Macan S ja Turbo vahele, olles sportlikum ja 20 hobujõu võrra kangem kui Macan S....

Reis iseendaga ehk kuidas ma Porsche reisiklubis diivaneid lennutasin

Aeg-ajalt, kui mul lained üle pea kokku löövad, otsin ma tuge teadjatelt. Dalai-laama “18 õpetust õnnelikuks eluks” on mul lausa eraldi välja tõstetud. “Leia iga päev aega üksinda olemiseks” ja “otsusta oma edu üle selle järgi, millest pidid loobuma” – kõlab nagu hea plaan, mida on raske teostada....

Esmamulje: Uus 911 - Nordschleifel kuni kaheksa sekundit kiirem

Nüüd see siis juhtus. Alates 2016. mudeliaastast on Porsche 911 põhimootor turboga....

Testid ja proovisõidud: 1719 hobujõudu ehk Porsche hübriidparaad

Porsche käsitleb pistikuhübriide nii nagu Porschele kohane: madal kütusekulu on küll tähtis, kuid sõidulust ei ole samuti sugugi vähetähtis. Või mis vähetähtis... mõnel juhul on see peamine. Nii või teisiti:Porsche pistikuhübriidi arendavad kokku 1719 hobujõudu ja kui oleks soov soetada kõik kolm baashinnaga, tuleks välja käia umbes miljon eurot. ...

Uuendatud Porsche 911: Edaspidi vaid turboga

Kui tilgakujuliste esituledega mudelipõlvkond (996) välja arvata, on iga uue Porsche 911 esitlemist saatnud autokaugete inimeste õlakehitus – “mida nad esitlevad, kui auto täpselt samasugune välja näeb?”. Seekordnegi uudis ei eristu esmapilgul eelkäijast kuigivõrd. ...

IAA 2015. Porsche esitles Frankfurti autonäitusel uut 911 ja elektriautot Mission E.

Mission E kahe elektrimootori võimsuseks on 600hj, kiirendus 0-100 km/h 3,5 sekundit....

Alati eespool. Uus 911.

Uus 911 on üle ootuste hästi varustatud: uudsed turboga lamamootorid, sõiduomaduste ja mugavuse veelgi parema tasakaaluga täiustatud veermik ning uus teabe- ja meelelahutussüsteem. ...

Sander Aadusaar tuli golfi Eesti meistriks, uue põlvkonna noormehed teine ja kolmas

Jõelähtmel lõppenud Porsche Eesti löögimängu meistrivõistlustel võitis meestest esikoha Sander Aadusaar Niitvälja klubist. Eesti golfi edetabeli üldliider mängis mõlemal võistluspäeval 73 lööki, mis kahe päeva kokkuvõttes tegi +2....

Porsche Eesti Meistrivõistlused löögimängus

28-30 august toimuvad Estonian Golf & Country Club'is Porsche Eesti Meistrivõistlused löögimängus 2015. Võistlus on pealtvaatajatele tasuta ja kõik huvilised on oodatud kohapeale võistluseid jälgima....

Porsche tegi ajalugu võites Le Mansi juba 17 korda!

Le Mans’i 24-tunni sõidus saavutasid Porsche tiimi autod esimese, teise ja viienda koha. Võitnud auto meeskonnas sõitsid Nico Hülkenberg, Nick Tandy ja Earl Bamber. ...

Kutse müüginäitusele „Ajalugu kaasajas“

Näitus on avatud Porsche Tallinna esinduses 5. juunist – 5. juulini 2015. Näitus „Ajalugu kaasajas“ ühendab endas klassikalise baltisaksa kunsti ja tänapäevase inseneriloomingu tippsaavutused....

Porsche Classic hakkab tootma klassikalise 911 armatuurlauda

Vana klassika on tagasi: Porsche Classic hakkab taas pakkuma mudeliaastatest 1969–1975 pärineva klassikalise 911 armatuurlauda....

Porsche Eesti Meistrivõistlused Golfis

Porsche kahel järgneval aastal Jõelähtmes toimuvate Eesti Meistrivõistluste nimisponsor....

Porsche GT-boss ei tunnista turbot: „Ilmselt tegime Cayman GT4-ga midagi õigesti!“

Andreas Preuninger on Porsche GT-autode osakonna boss. Just tema juhtimisel on loodud kõik senised GT3- ja GT2-mudelid, mida võib vähimagi südametunnistuse piinata iseloomustada täiendiga „legendaarsed“....

Classic raadio ja navigatsioonisüsteem

Spetsiaalselt klassikaliste Porsche sportautode jaoks välja töötatud ja kohandatud raadio ja navigatsioonisüsteem....

Motors24 proovisõit - Uus Cayenne

Kaspar Sepp Motors24`st proovis ära uue Cayenne....

Porsche Performance Drive 2014

Esmakordselt astub võistlustulle ka Eesti meeskond....

Sotsiaalmeedia

Taycani mudeliperekonda lisandus uus liige Taycan 4S. ⚡️ Uus täiselektriline mudel on saadaval kahes suuruses akuga, võimalik on juurde tellida suurema mahutavusega (Turbo/Turbo S) akupakk, mis tõstab ka auto võimsust ja sõiduulatust. Kui standardis on auto võimsus 320 kW ja Overboostiga 390 kW, siis tellides auto koos suurema akuga tõuseb auto võimsus 390 kw ja Overboostiga 420 kW. #Porsche #Taycan #SoulElectrified #PorscheTaycan #electric #PorscheEesti

@porscheeesti
14.10.2019

Taycani mudeliperekonda lisandus uus liige Taycan 4S. Uus täiselektriline mudel on saadaval kahes suuruses akuga, võimalik on juurde tellida suurema mahutavusega (Turbo/Turbo S) akupakk, mis tõstab ka auto võimsust ja sõiduulatust. Kui standardis on auto võimsus 320 kW ja Overboostiga 390 kW, siis tellides auto koos suurema akuga tõuseb auto võimsus 390 kw ja Overboostiga 420 kW.

Porsche Eesti
14.10.2019

The seventh Sportscar Together Day was held at Moscow Raceway in September – a true festival of speed, beauty, and sport. As part of the event, Porsche premiered the new Cayenne Coupé and the 911 in Russia. Our guests took the chance to experience the dynamics of the new cars during test drives on the racetrack. In the meantime, all the adrenaline-lovers charged themselves while watching the fifth stage of the Porsche Sport Challenge. Together, the best things in life are more fun, don't you agree? #Porsche #SportcarTogetherDay #911 #CayenneCoupe

Porsche Eesti
12.10.2019

Follow Michael on his journey to the ultimate motorsport event in this weekly series. Road to Le Mans tells the story about Michael Fassbender and his dream to race against the best teams and drivers of the world at the 24h of Le Mans. Next episode coming October 18th.

Porsche Eesti
11.10.2019

Get a glimpse of what happened during the Porsche Esports Days at the IAA 2019. SimRacers from all over the world, amateurs and pros, youngsters and young-at-hearts got together for a unique event of virtual driving. A special run of the Porsche Esports Supercup, the introduction of our brand new Porsche Racing Simulators and show races against our Formula E works drivers Neel Jani and André Lotterer were just some highlights during these days. Enjoy and get inspired.

Porsche Eesti
10.10.2019

The fashion collection for the first all-electric Porsche makes clear what the new Taycan will bring to the streets of metropolises around the globe: intelligent technology, uncompromising design and electrifying enthusiasm in every way. Learn more about the new Taycan Collection by Porsche Driver’s selection on our website: http://por.sc/qfMoSt

Porsche Eesti
10.10.2019

Episode 13 of 9:11 Magazine: 718 Spyder and Cayman GT4 / Porsche for four / Development of the Panamera / 356/2 Gmünd Cabriolet / 911 Speedster in Sardinia 9:11 Magazine Episode 13 about “DNA”: The 718 Spyder and the Cayman GT4 are ready for Dario and Marino Franchitti; a vision way back: the Porsche for four; the development of the Panamera; 356/2 Gmünd Cabriolet; cruising the Blue Zone of Sardinia in the 911 Speedster. Chapter 1–Porsche 718 Spyder and Cayman GT4—racing joy to the power of 2 [00:20] The Knockhill Racing Circuit and two petrolhead brothers going for the gusto in the latest models of the 718 family: For Dario and Marino Franchitti, the 718 Spyder and the Cayman GT4 take them back to their roots. Chapter 2—The Porsche 989—prototype and predecessor of the Panamera [03:00] The type 530 of 1952 was Porsche’s first attempt to bring a sports car for four people to the road. The basis was the Porsche 356. It would remain a prototype. Further concept cars would follow—until the development of the type 989 began in 1988. It, too, would remain a concept car, but became the forerunner of the Porsche Panamera. Take an exciting excursion into the company history. Chapter 3—Porsche Panamera: Development of a luxury sedan [03:55] Shanghai, 2009. The surprise could scarcely have been any greater when the Panamera debuted on the world stage. From an upright position, it rolled out of an elevator—but that was not all that astonished the world. The Panamera is a sports car unlike any before it. It soon defines its own segment—its design language is utterly unique, and its technological innovations set standards. A look back at a highly confidential mission whose success continues to echo today. Chapter 4—The first rear-engine Porsche cars [06:10] In 1944, Ferdinand Porsche moved the design office to Gmünd, Austria. The Porsche 356 “No. 1” Roadster was built in a former sawmill—a mid-engine Roadster. The car would remain a one-off. 52 units of the 356/2 were built thereafter, eight of them being cabriolets. For these cars, the 40-hp engine was mounted in the rear. That created more space in the rear—and greater comfort. Chapter 5—On the move in the Blue Zone [07:20] The Porsche 911 Speedster is back! During the press driving event in Sardinia, photographer Luigi Corda drove the purist sports car—time travel in Miami Blue, with an open top, six-speed manual transmission and a powerful sound. Corda’s destination is the island’s centenarians. A surprising number of them live on the island, which is one of the world’s “Blue Zones”. In search of the secret to a long life. Another lap? Then buckle up for more from 9:11 Magazine: https://911-magazine.porsche.com/en/ Subscribe NOW to Porsche channel : https://www.youtube.com/channel/UC_BaxRhNREI_V0DVXjXDALA

Porsche Eesti
09.10.2019

The dynamics of a Porsche and the passionate flow of Flamenco fueled our seven days in vibrant Andalusia. A place where history and modernity merge seamlessly. From Pablo Picasso’s birthplace, Malaga to Flamenco’s epicenter, Seville, we ate, drove and explored our way in the Porsche 911. Book your tour here: http://por.sc/PTESpain2020 #Porsche #PorscheTravelExperience _ Combined fuel consumption in accordance with EU 6: 911 Carrera 4: 9,2 l/100 km, CO2 emissions: 211-210 g/km; Combined fuel consumption in accordance with EU 6: 911 Carrera 4S: 9.0 l/100 km, CO2 emissions: 206 g/km

Porsche Eesti
08.10.2019

Porsche Cars Australia hosted a gathering, including 43 cars and their owners to have a unforgettable track experience at Tailem Bend, South Australia. Months in the planning, it was a day in which Porsche turned it all on, organising logistics and providing accommodation and lavish hospitality at the Rydges Pit Lane Hotel. There was also generous track time with world class instructors on hand, and even detailing services to make sure the cars looked their best. Enjoy and get inspired. _ Combined fuel consumption in accordance with EU 6: 911 GT2 RS: 11,8 l/100 km; CO2 emissions: 269 g/km

Porsche Eesti
08.10.2019

Let the Taycan be part of your daily life: Two luggage compartments and a innovative interior concept with optional 4+1 seats and digital connectivity are just a few features of the new all electric Porsche. Discover all new features: http://por.sc/0N2WGw _ Taycan models: Electricity consumption: combined: 26,9 – 26,0 kwh/100 km; CO2 emissions: combined: 0 g/km

Porsche Eesti
04.10.2019

Tähistame Panamera 10. aastapäeva erilise üllatusega: Panamera "10 Years Edition" erimudeliga. Panamera "10 Years Edition" erimudel sisaldab hulgaliselt varustust ning „Edition 10“ tähiseid esiustel, lävepakkudel ja kõrvalistuja pool armatuuri dekoorliistul. Mudeli salongi kaunistavad White Gold tooni õmblused ning välisilmet White Gold metallik tooni veljed. Lisateavet leiate galeriist.

Porsche Eesti
04.10.2019

Racing Yellow muudab ka kõige pilvisema sügispäeva päikeseliseks. Foto Sergei Zjuganov

Porsche Eesti
03.10.2019

Racing Yellow muudab ka kõige pilvisema sügispäeva päikeseliseks 😎🍁 #Porsche911 #TimelessMachine #Porsche #992 #RacingYellow #PorscheEesti 📸 @zju

@porscheeesti
03.10.2019

#SoulElectrified #Taycan Watch how our first all-electric sports car is made within the new wing in our main plant in Zuffenhausen, Germany. Every step is optimized to produce the Taycan efficiently and with detailed precision - achieving the highest level of craftsmanship that is innately Porsche.

Porsche Eesti
02.10.2019

The latest edition of CURVES led us to the foot of the Rocky Mountains in a search for evidence of a daring theory: opposites attract. Sports cars and the Wild West, long straights in the desert and CURVES, for instance. We were truly amazed at just how congruous this turned out to be. And it wasn´t just about savoring the pass roads over the Rocky Mountains or surfing through curves under the blue skies of the Sierra Nevada…it went much deeper than that. It was about freedom. About being alive. No contrasts far and wide. Only joy. Combined fuel consumption in accordance with EU 6: 911 Carrera 4S: 9,0 l/100 km, CO2 emissions: 206 g/km

Porsche Eesti
02.10.2019