Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.9 s (Sport Chrono paketiga 4.7 s)
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 59 490.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,9 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 57 450.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 195
Hind € 82 960.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 194
Hind € 80 920.00 (käibemaksuga)
911
Uus 911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 95 280.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 109 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 158 760.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 189 240.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 161 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 192 120.00 (käibemaksuga)
Macan
Uus Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 040.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 л.с. + 100 kW (136 л.с.)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 90 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)

Esimene 911: meistriteos Zuffenhausenist

Porsche 911 seitse põlvkonda (1. osa)

27. novembril toimub Los Angelesis Porsche 911 kaheksanda põlvkonna maailma-esmaesitlus. Esimene 911 aga debüteeris juba 55 aastat tagasi. See on piisavalt hea põhjus, et vaadata praegu tagasi eelmisele seitsmele generatsioonile.

Legend sünnib Frankfurdi rahvusvahelisel autonäitusel (IAA) 12. septembril 1963: Porsche esitleb uhkusega mudeli 356 kauaoodatud järglast. Uus sportauto esialgse mudeliindeksiga 901 astub väärikates jälgedes. Margi ambitsioone peegeldab tõsiasi, et uue mudeliga mängib Porsche varasemast kõrgemat mängu: firma traditsioone järgival õhkjhutusega boksermootoril on varasema nelja asemel kuus silindrit ning baasversiooni võimsus on tervelt 130 hobujõudu. Kui uudismudel 1964. aastal turule jõuab, on selle mudeliindeks juba 911, sest vahepeal leidsid aset mõttevahetused teise autotootjaga – Peugeot’ga – nimeõiguste küsimuses. 911 leiab kiiresti tunnustust kui „ehtne“ Porsche, sest uue sportauto suutlikkus ületab kõiki ootusi. Sellega on loodud kõik eeldused ennenägematuks karjääriks kogu maailmas.

911 mudelivalik hakkab seejärel kiiresti kasvama. Aastal 1965 annab Porsche endale tüüpilisel pragmaatilisel viisil panuse USA-s vallapääsenud vaidlusele, mis tembeldas kabrioletid olemuslikelt ohtlikeks. Firma esitletud mudel 911 Targa on maailma esimene „turvakabriolett“, millel on tubli 20 sentimeetri laiune ohutuskaar, eemaldatav eesmine katusepaneel ja katuse pehme tagaosa. Viimast nimetatakse ka pehmeks aknaks. Üsna varsti tuleb selle asemele tagumine soojendusega panoraamklaas. Lahtise versiooni nimi „Targa“ tuleneb Sitsiilias peetud kestvussõidu Targa Florio nimest, mille Porsche oli juba neli korda võitnud.

Aastal 1966 näeb maailm teist legendaarset disainiuuendust, mis jõuab avalikkuse ette koos 160-hobujõulise mudeliga 911 S – see on Fuchsi velg. Autoajaloo tõenäoliselt kuulsaim velg astub tehnoloogia mõttes täiesti uuele rajale: see on ühest tükist sepistatud ja seetõttu tavapärasest palju kergem.

1967. aasta sügiseks valmivad järgmised mudeliversioonid: baasmudeli koha võtab sisse 110-hobujõuline 911 T, kuna valiku ülaossa lisandub 911 E – täht „E“ märgib kütuse sissepritset. See lahendus muudab auto väga puhtaks ning Porschest saab esimene Saksamaa autotootja, kelle sõidukid vastavadd USA rangetele heitmenormidele.

2+2-kohalise Porsche pidev täiustamine jõuab järjekordse verstapostini 1968. aasta keskel, mil esimese põlvkonna 911 teljevahet pikendatakse 57 millimeetri võtta 2268 millimeetrini. See muudab tagamootoriga sportauto käitumise märksa rahulikumaks. Kahe-liitri-ajastu jõuab lõpule aastal 1969, mil silindrite nelja millimeetri võtta suurendatud läbimõõt kergitab mootori töömahu 2195 kuupsentimeetrini. Mudeliaastaks 1972 tõstetakse töömaht juba 2,4 liitrini, kuid nüüd töötab sportauto mootor ka normaalbensiiniga. Võimsused katavad vahemiku 130 kuni 190 (911 S) hobujõudu.

911 Carrera RS 2.7 muutub samuti omaette legendiks tänu pardisabaks nimetatud tagaspoilerile. See sportauto kaalub vaid 1000 kilo, mootor aga arendab 210 hobujõudu ning tippkiirus ületab 245 km/h. Zuffenhauseni tehaseväravatest sõidab välja 1525 niisugust autot ning see mudel jääbki 911 esimest põlvkonda kroonima. Aastail 1963 kuni 1973 valmis 911 eri mudeleid kokku 111 995 eksemplari.