Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.9 s (Sport Chrono paketiga 4.7 s)
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 59 490.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,9 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,9 l
CO2 emissioon, g/km 180 g/km
Hind € 57 450.00 (käibemaksuga)
718 Boxster GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 195
Hind € 82 960.00 (käibemaksuga)
718 Cayman GTS
Võimsus 269 kW (365 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (4.1 s koos Sport Chrono Paketiga)
Maksimaalne kiirus 290 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.2 l
CO2 emissioon, g/km 194
Hind € 80 920.00 (käibemaksuga)
911
Uus 911 Carrera S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,7s (3,5s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l
CO2 emissioon, g/km 205 g/km
Hind € 120 480.00 (käibemaksuga)
Uus 911 Carrera 4S Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,6s (3,4s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
CO2 emissioon, g/km 206 g/km
Hind 128 400.00 €
Hind € 128 400.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 95 280.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 109 920.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 158 760.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 189 240.00 (käibemaksuga)
Panamera Sport Turismo
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 161 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s koos Sport Chrono Paketiga
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,0 l
CO2 emissioon, g/km 69 g/km
Hind € 192 120.00 (käibemaksuga)
Macan
Uus Macan
Võimsus 180 kW (245 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 225 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 185 g/km
Hind € 59 040.00 (käibemaksuga)
Uus Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 64 680.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,2 s
Maksimaalne kiirus 245 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 9,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 - 205 g/km
Hind € 75 240.00 (käibemaksuga)
Cayenne E-Hybrid
Võimsus 3.0 l, 250 kW / 340 л.с. + 100 kW (136 л.с.)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.0 s
Maksimaalne kiirus 253 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3.4 - 3.2 l
CO2 emissioon, g/km 78 - 72 g/km
Hind € 90 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 265 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,2 l
CO2 emissioon, g/km 213 - 209 g/km
Hind € 92 520.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s (3,9 s Sport Chrono)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,9 - 11,7 l
CO2 emissioon, g/km 272 - 267 g/km
Hind € 139 800.00 (käibemaksuga)
Le Mans' 19. üldvõit dramaatilises lõppfaasis

Le Mans' 19. üldvõit dramaatilises lõppfaasis

Laupäeva õhtul kell 18:30 (meie aja järgi 19:30) vaatas Le Mans' 24 tunni ringrada Earl Bamberi, Timo Bernardi ja Brendon Hartley Porsche 919 Hybridit. Nende autol ei olnud enam esisillavedu, seda parandati 1,05 tundi ja võistlusega taasühinedes oli see teistest 18 ringi maas. Kuid 85. korda toimuv kestvussõidu klassik Le Mans tõi kaasa nii dramaatilisi muutusi, et lõpuks sai tõeks võimatu: pärast tohutuid pingutusi võitles trio end 56. kohalt üldvõidule. Le Mans' rekordiomanik Porschele on see maailma raskeima võidusõidu 19. üld- ja kolmas järjestikune võit, mis tähendab, et Saksa autotootja võib nüüd kuulsa karika endale jätta.

Earl Bamberile on see pärast 2015. aastat teine Le Mans' üldvõit Porsche 919 Hybridi roolis. Ka Timo Bernhardile on see teine Le Mans' üldvõit. Alates oma esimest võidust 2010. aastal, kui ta Audile laenati, on ta unistanud seda ühel päeval Porschega korrata. Brendon Hartley oli sel aastal Porsche LMP kuuest juhist kõige näljasem, kuna tema nime polnud karikale veel graveeritud.

Kuidas lõppfaas auto number 2 jaoks läks:
Kui numbrit 1 kandev sõsarauto enam kui kümnetunnise liidripositsiooni hoidmise järel veidi pärast kella 11 (meie aja järgi 12) rajal seisma jäi, oli tagaajajate võimalus käes. Hartley parandas mitme boksipeatuse vahe pikkuse roolisoleku ajal pidevalt oma positsiooni. 312 ringi läbimise järel tuli ta oma viimasele tankimispeatusele ja pärast 325 ringi andis ta rooli Bernhardile üle neljandalt kohalt. Kell 12:50 (meie aja järgi 13:50) oli 919 Hybrid taas liidriga samal ringil – see oli 330. ring. 338 ringi järel tuli Bernhard tankima ja 347. ringil võttis ta juhtpositsiooni. Tema eelviimane tankimine oli 351 ringi järel ja viimane pärast 360 ringi. 367 ringi kestnud sõidu lõpetas ruuduline lipp ning Bernhard täitis unistuse.

Michael Steiner, Porsche AG R&D ala juhatuse liige: ""Kolmik" Le Mans's on Porsche jaoks unistuse täitumine ja see, kuidas see kolmas järjestikune võit teoks sai, on väga eriline. Ma olen uhke Porsche meeskonna üle, kes jätkas võitlust vaatamata pikale remondipeatusele. See edu tuli ka tänu tugevale E-võimekusele ja innovaatilisele hübriidtehnoloogiale."

Fritz Enzinger, LMP1 ala asepresident: "Üks meie ambitsioonikaid eesmärke 2017. aasta hooajaks oli kübaratrikk Le Mans's. Kuid seda, mida oleme viimase 24 tunni jooksul läbi elanud, ei kujuta te ka oma metsikuimates unenägudes ette. 24-tunnine võidusõit lihtsalt viis kõik viimaste piirideni. On uskumatu, mida võib fokusseeritud meeskondliku pingutusega saavutada. Mõnikord ei mängi võtmerolli mitte kiireim auto, vaid parim meeskonnatöö. See meeskond on kõikidest parim ja tegi tänase edu võimalikuks. Reaktsioon kõikjalt – nii Porsche töötajatelt kui kõikjalt üle maailma – on ülevoolav. Isiklikult võin vaid tänada Porschet, et mulle anti võimalus käivitada nii imeline programm, ja iga viimast kui meeskonnaliiget täieliku toetuse ja suurepärase meeskonnavaimu eest."

Andreas Seidl, meeskonnajuht: "Juhtunu kirjeldamiseks on raske sõnu leida. Sõitjad ja terve meeskond on hämmastava töö ära teinud. Me võime selja taha jätta kaks rasket nädalat, mille käigus nägime nii kõrg- kui madalpunkte, kuid me võitlesime tüüpilises Porsche vaimus. Läheb natuke aega, et täna saavutatu kohale jõuaks. Me oleme nüüd Le Mans' kolm korda järjest võitnud ja see on lihtsalt sensatsiooniline. Meeskond töötas selle nimel viimase aasta jooksul järelejätmatult. Toyota oli väga tugev konkurent. Nad surusid meid piirideni ja isegi neist üle, ning me mõlemad maksime selle eest. On kurb, et Neel André Lotterer ja Nick Tandy katkestasid, sest nad olid pikka aega liidripositsioonil. Kuid Earl Bamber, Brendon Hartley ja eriti Timo Bernhard väärisid võidusõidu võitu. Timo osales programmis algusest saadik testisõitjana. Pärast pikka remonti jätkas see kolmik võitlust ning nad said selle eest ka ülima autasu."

Porsche 919 Hybrid auto number 2 sõitjad:
Earl Bamber (26, Uus-Meremaa): "Ma ei suuda uskuda, et me suutsime sellega pärast tunniajast boksipeatust ja tagantotsast alustamist hakkama saada. Brendon ja Timo on olnud osa Porsche LMP programmist algusest peale ja see võit on sama palju boksimeeskonna teha. Ilma nende raske tööta ei oleks me tagasi võistlema pääsenud, nii et see võit sõltus neist."

Timo Bernhard (36, Saksamaa): "See tundub sürreaalne. Kui ma 1999. aastal Porschega noore juhina ühinesin, arendasin ettevaatlikult endas unistust ühel päeval saada võimalus Le Mans's üldvõidu eest võidelda. Ma lootsin, et olen ühel päeval selleks tõesti piisavalt hea. Nüüd, 18 aastat hiljem oleme selle koos saavutanud. Viimane ring oli mulle väga emotsionaalne. Võtab aega, et mõistaksin, mis on toimunud."

Brendon Hartley (27, Uus-Meremaa): "Le Mans on üks hull võidusõit. Mehaanikud töötasid laupäeva õhtul uskumatult kõvasti, et meie auto eriti kiiresti parandatud saada, ja sellest hetkest oleme Timo, Earl ja mina koos meie inseneridega rängalt pingutanud, 100 protsenti igal sekundil, ja meeleheitlikult lootnud, et meie pingutused kuidagi ära tasuksid."