Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 53 880.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 66 480.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 51 840.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 64 440.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 97 200.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 125 280.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 111 480.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 110 400.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 138 480.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 124 680.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 104 640.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 132 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 118 920.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 117 840.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 145 920.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 132 120.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 117 840.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 145 920.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 132 120.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 175 920.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 204 360.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 189 120.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 217 560.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s
Maksimaalne kiirus 318 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.7 l
CO2 emissioon, g/km 288 g/km
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 117 720.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel Sport Turismo
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 s)
Maksimaalne kiirus 282 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 124 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 55 900.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 60 840.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 73 800.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 84 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 91 690.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne Diesel
Võimsus 193 kW (262 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus, km/h 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 70 320.00 (käibemaksuga)
Cayenne Diesel Platinum Edition
Võimsus 193 kW (262 hj) 4,000 1/min
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 79 000.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 84 720.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Platinum Edition
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 91 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 g/km
Hind € 87 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel Platinum Edition
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 209 g/km
Hind € 95 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid
Võimsus 306 kw (416 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 l
CO2 emissioon, g/km 79 g/km
Hind € 86 640.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Võimsus 245 kW/333 hj + 70 kW/95 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 - 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 79 - 75 g/km
Hind € 93 100.00 (käibemaksuga)
Cayenne GTS
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s (Sport Chrono 5,1 s)
Maksimaalne kiirus, km/h 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,0 - 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 234 - 228 g/km
Hind € 102 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 382 kW (520 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus, km/h 279 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 - 11,2 l
CO2 emissioon, g/km 267 - 261 g/km
Hind € 132 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S
Võimsus 419 kW (570 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus, km/h 284 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 l
CO2 emissioon, g/km 267 g/km
Hind € 170 040.00 (käibemaksuga)
Menüü
Uudised
Porsche - 911 GT3 - Sündinud Flacht'is.

911 GT3

Sündinud Flacht'is.

Tehniline spetsifikatsioon

Porsche - 911 GT3 - Tehniline spetsifikatsioon
Teljevahe: 2,457 mm
Pikkus: 4,562 mm Kõrgus: 1,271 mm
PDK
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s
Maksimaalne kiirus 318 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.7 l
CO2 emissioon, g/km 288 g/km
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)

Auto omadused

Kontseptsioon

Paljud ei ole sellest ikka veel midagi kuulnud. Mõned arvavad, et tegemist on legendiga. Tõeline fänn aga teab, et Saksamaal Švaabimaa kaunite roheliste küngaste taga asub tõotatud maa – Flacht. Porsche Motorsporti kodu. Meie kodu. Koht, kus Porsche süda kõige kiiremini lööb. Kus mootorispordilt seeriatootmisele üleminek on igapäevane asi. Kus...

Aerodünaamika ja disain

Suurim takistus, mida me Flachtis kohtame? Vastutuul. Ja me saame sellega hakkama – optimaalse aerodünaamika ja väikese takistusteguri abil. Aga tuult tuleb ka ära kasutada. Näiteks pidurite jahutamiseks või põlemiskambri jaoks. Ja loomulikult võidusõidurajal surujõu tekitamiseks. Kuidas me neid äärmiselt vastuolulisi parameetreid sobitame? Harmoonilise üldkontseptsiooni abil. Ja loomulikult disainiga, kus iga detail...

Sooritusvõime

Uue 911 GT3 mootor ei ole mõeldud sõbraliku tervitusena Švaabimaalt – pigem võetakse sellega hoopis vastu katsumus. Igapäevaelule. Füüsikaseadustele. Aga eelkõige teistele selle maailma võidusõiduradadel kihutavatele juhtidele. Lühidalt võib öelda, et tegemist on mootorispordist pärit vabalt hingava kuuesilindrilise boksermootoriga, mis asub madalal auto tagaosas. Selle mootori töömaht on tervelt neli liitrit....

Kuivkarteriga õlitussüsteem

Mootorispordi põhimõtteid kasutatakse ka mootori õlitussüsteemi juures. Pidev õlitus on ülioluline, eriti väga kõrgetel pööretel kuni 9000 p/min ning väga suure külg- ja pikikiirenduse korral, mida võidusõidurajal sageli ette tuleb. Kokku seitse tagastuspumpa pumpavad mootoriõli kiiresti ja tõhusalt välisesse õlipaaki. Koos uue muutuva töömahuga õli survepumbaga on optimaalne õlirõhk tagatud igasugustes...

Sisselaskekollektor ja sportlik väljalaskesüsteem

Sisselaskekollektor Koostöös sportliku väljalaskesüsteemiga aitab see sünteetilisest materjalist ja kahe lülitatava resonantsklapiga muutuv sisselaskesüsteem tagada tõhusaid gaasitsükleid. Tulemuseks on muljetavaldav pöördemomendi kõver, suur maksimaalne pöördemoment ja suur võimsus terves mootori pöörete vahemikus. Sportlik väljalaskesüsteem Uue 911 GT3 sportlikul väljalaskesüsteemil on kaks summutit ees, kaks katalüsaatorit ja üks tagumine summuti, mis suundub keskmistesse topeltsummutiotstesse. Väljalaskesüsteemi...

Käigukast

Porsche Doppelkupplung (PDK) Porsche Doppelkupplung (PDK) on osa Porsche mootorispordi ajaloost. Aastal 1986 ja 1987 tuli Porsche 962 Le Mansi üldvõitjaks – varustatuna topeltsiduriga käigukastiga, mida oli täiustatud 1960. aastatest alates. Tänu kiirele käiguvahetusele võideti sekundeid ja 24 tunni võidusõidul minuteid, jõudes lõpuks tervet ajastut tähistavate võitudeni. PDK seab uusi standardeid ka...

Veermik

Kell on 9 hommikul. On täiesti tavaline teisipäev. Või kolmapäev. Ümberringi on rohelised künkad. Päike tuleb välja. Tüüpiline Švaabimaa idüll. Vaikuse katkestab katseauto. See kihutab mööda Weissachi katsesõidurada. Auto läbib põhjapoolse kurvi, seejärel Can-Am-Nordi osa ning siis Botti teekitsuse. Ja Alter Hofi tõus? See jääb vasakule. Teisel käigul sõidab auto Flachti...

Tagasillajuhtimine

Põhivarustusse kuuluv tagasillajuhtimine ühendab omavahel jõudlust ja igapäevast juhitavust. Mõlema tagaratta juures asuv elektromehaaniline reguleerimissüsteem võimaldab kohandada roolinurka, võttes arvesse juhtimistingimusi, rooli keeramist ja sõidukiirust. Väikesel kiirusel tehtavate manöövrite ajal juhib süsteem tagarattad esirataste suhtes vastassuunda. Piltlikult öeldes on sellel teljevahet lühendav mõju. Järskudesse kurvidesse sisse pööramine muutub oluliselt dünaamilisemaks, parkimisega...

Dünaamilised mootorikinnitused

Võidusõidurajal ei tohiks halastamatuid füüsikaseadusi mingil juhul alahinnata. Aga neid võib ära kasutada. Eelkõige dünaamiliste sõiduomaduste huvides. Just seda teevadki dünaamilised mootorikinnitused. Elektroonilise juhtimisega süsteem minimeerib võnkumist ja vibratsiooni kogu jõuülekandesüsteemis (eriti mootoris) ning pakub ühtaegu nii jäiga kui ka pehme mootorikinnituse eeliseid. Jäik mootorikinnitus tagab optimaalse dünaamika, pakkudes nii täpset juhitavust...

Veljed ja rehvid

20-tollised hõbedased sepistatud valuveljed kuuluvad 911 GT3 põhivarustusse. Mootorispordist on võetud üle GT3-logoga velje lukustusseade. Tavalise viie poldiga veljega võrreldes pakub selline variant paremat sooritusvõimet tänu pöörlevate masside vähendamisele. Ja loomulikult toimub ka rattavahetus kiiremini. Rehvide mõõtmed: 245/35 ZR 20 / 9 J × 20 ees 305/30 ZR 20 / 12 J ×...

Veel veermikusüsteeme

Porsche aktiivvedrustuse süsteem (PASM) See elektrooniliste amortisaatorite süsteem reguleerib pidevalt iga ratta amortiseerivat jõudu olenevalt teeoludest ja sõidustiilist. Nupulevajutusega saate valida kahe erineva režiimi vahel. Režiim Normal on mõeldud sportlikumaks juhtimiseks üldkasutatavatel teedel ja märgadel võidusõiduradadel. Režiim Sport on seadistatud spetsiaalselt maksimaalseks külgkiirenduseks ja pakub parimat võimalikku veojõudu võidusõidurajal. Porsche stabiilsuskontroll (PSM) PSM tagab...

Pidurid

Uus 911 GT3 näitab tipptaset ka negatiivse kiirenduse puhul. Me usaldame nii oma aastatepikkust kogemust kui ka tehnoloogiat, mis on läbinud mootorispordi ranged testid. Uue 911 GT3 põhivarustusse kuulub eriti võimas pidurisüsteem koos spetsiaalselt kohandatud pidurdusvõimendiga. Esisillal on punased kuuekolvilised alumiiniumist monoplokk-pidurisadulad ja taga nende neljakolvilised ekvivalendid. Monoplokk-konstruktsioon muudab pidurisadulad deformatsioonikindlamaks...

Turvapadjad ja Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP)

911 GT3 mudelid on varustatud täiustatud turvapadjatehnoloogiaga täismõõdus juhi ja kõrvalistuja turvapatjadega, mis avanevad kaheastmeliselt olenevalt kokkupõrke raskusastmest ja tüübist. Põhivarustusse kuulub Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP). See sisaldab külgkokkupõrke kaitseelemente ustes ja kahte turvapatja kummalgi küljel. Iga istme külgedesse on integreeritud rindkere turvapadjad ning igas uksepaneelis on ülespoole avanevad pea kaitsmiseks...

Club Sporti varustus

Vastupidavad materjalid, head sõiduomadused, heal tasemel turvalisus. Need, kellel võidusõidurajal tõsi taga on, ei soovi teha kompromisse ka teistes valdkondades. Tasuta lisavarustusena saadaolev Club Sporti varustus pakub karmidel võidusõiduradadel eriti head lisakaitset. Suurepärane platvorm sportlike saavutuste jaoks. Club Sporti paketti kuuluvad esiistmete taga asuv turvapuur, paigaldusvalmis punased kuuepunkti turvavööd, paigaldusvalmis tulekustuti koos...

Keskkond

Üleilmsete kliimamuutuste ja CO₂-heitkogust puudutavate arutelude ajastul küsib iga autotootja, mida tuleks praegu pakkuda. Meie vastus? Laitmatut jõudlust ühendatuna laitmatu tõhususega. Heitekontroll Porsche autod tõestavad, et ka võimsad sportmudelid võivad saavutada oma klassis mõõdukaid kütusekulu ja heitkoguste näitajaid. Selle taga on ühelt poolt efektiivne kütusekasutus tänu tõhusust parandavale tehnoloogiale, nagu kütuse otsesissepritse (DFI). Teisalt...

Sõitjateruum

Sportauto sõitjateruum on nagu sportlase riietus: see peab täiuslikult istuma ja teise nahana tunduma. Ainult siis saavad inimene ja auto ühtse sportliku tervikuna funktsioneerida. Ülima soorituse tagamiseks vajab juht informatsiooni, millele pääseb kiiresti ligi, ja ergonoomilist sisukontseptsiooni, mis võimaldab seda infot veelgi kiiremini ära kasutada. Selle nõudmise täidab tõusev keskkonsool, kus...

Sportlik rool ja käiguvahetuslabad

Sportlikul roolil asuvate käiguvahetuslabadega vahetate käiku nagu professionaalne võidusõitja. Käiguvahetuslabade liikumisvahemik on väike, muutes käiguvahetuse veelgi vahetumaks ja täpsemaks. Sportlikku rooli kõrgust ja kaugust saab 40 mm ulatuses rohkem reguleerida. Musta Alcantara®-ga kaetud roolist on lihtne kinni haarata ja see püsib kindlalt käes ka sportlikuma juhtimisstiili korral. Käänulisel võidusõidurajal on kasulik lisa...

Istmed

Sportistmed Plus Uue 911 GT3 põhivarustusena pakutavatel sportistmetel Plus on kõrgemad küljepolstrid, kõrgust ja seljatuge saab elektriliselt reguleerida ning istmeid saab manuaalselt edasi-tagasi liigutada. Külgpolsterdus on nahkkattega, istme keskosa on kaetud musta Alcantara®-ga ja peatugesid kaunistavad plaatinahallid GT3 logod. Istmepadja ja seljatoe külgpolsterdus on jäigem ja sportlikum, et pakkuda veelgi paremat toestust...

Rakendus Porsche Track Precision*

Rakendus Porsche Track Precision võimaldab juhil detailset sõiduinfot oma nutitelefonil kuvada, salvestada ja analüüsida. Ringiaegade arvestust saab peatada automaatselt PCM-i täpse 10-Hz GPS-i signaali abil, lisavarustusse kuuluva Chrono paketi juhthoovaga või veelgi suurema täpsuse saavutamiseks Porsche Tequipmenti pakutava ringiaegade mõõteseadmega. Salvestatud aegu saab nutitelefonis võrrelda. Võidusõidurajal kuvatakse sõidudünaamika info teie nutitelefoni ekraanile...

Helisüsteemid

Helipakett Sound Package Plus Kaheksa kõlari ja 150-vatise koguvõimsusega Sound Package Plus pakub suurepärast heli. PCMi sisse ehitatud võimendi kohandab optimaalselt sõitjateruumi akustikat juhile ja kõrvalistujale. Bose®-i ruumilise heli süsteem Lisavarustusena pakutav Bose®-i ruumilise heli süsteem on spetsiaalselt mudelite 911 jaoks välja töötatud ja optimaalselt häälestatud nende konkreetsete sõidukite sõitjateruumi akustikat arvesse võttes....

Uus Porsche Communication Management (PCM)

Uue põlvkonna teabe- ja meelelahutussüsteem: täiustatud Porsche kommunikatsioonisüsteem (PCM), mis sisaldab reaalajas liiklusteabega navigatsioonimoodulit, on teie heli-, navigatsiooni- ja kommunikatsioonifunktsioonide juhtimiskeskus ning kuulub iga mudeli standardvarustusse. PCMi juhitakse uue 7-tollise mitmikpuuteekraani või häälkäskluste abil. Võite kasutada ka tavalisi pöördnuppe. Käeliigutustele reageerides lülitab sisseehitatud lähedusandur asjaomase menüü kuvamiseks sisse ekraani, mida saate...

Connect Plus

Sellel on SIM-kaardi lugejaga mugav LTE-telefonimoodul, mis tagab suurepärase signaali ja parema helikvaliteedi. WiFi-võrgu pääsupunkti abil saate autos luua võrguühenduse WLAN-toega seadmetest (nt sülearvutid, tahvelarvutid või nutitelefonid), ühendades vajaduse korral korraga kas või mitu seadet. Keskkonsoolis olev nutitelefoni hoiukoht edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni – säästes niiviisi telefoniakut ja tagades...

Teenused

Porsche Connecti ja mooduli Connect Plus abil on teil juurdepääs mitmesugustele kasulikele teenustele, nt reaalajas liiklusteave. Tänu sellele visuaalsele abivahendile võite juba enne teeleasumist kindel olla, et liigute sihtkohta mööda kiireimat marsruuti. Kogu reisi kestel uuendatakse reaalajas liiklusteavet korrapäraselt, hoides teid parimal ümberarvutatud marsruudil. Sihtkoha ümbrusega paremini tutvumiseks ja teel olles...

Connecti rakendused

Lisaks nutiteenuste valikule pakub Porsche Connect kahte nutitelefoni rakendust. Esimene neist – Porsche Car Connect – võimaldab teil oma nutitelefoni või Apple Watch®-i abil sõiduki andmeid otsida ja sõiduki valitud funktsioone kaugjuhtida. Veel üks funktsioon on vargustuvastusega Porsche satelliitjälgimissüsteem (PVTS), mis võimaldab kaugelt kindlaks teha varastatud sõiduki asukoha enamikus Euroopa...

Porsche Exclusive

Meie kogemustepagas ulatub kaugele minevikku. Algusest peale oleme Porsches eritellimuste teenuse raames pühendunud kliendi soovide täitmisele. 1986. aastani kandis see teenus nime Porsche Sonderwunschprogramm, tänapäeval on see Porsche Exclusive Manufaktur. Filosoofia on jäänud samaks. Käsi südamel: me armastame seda, mida me teeme. Me armastame oma tööd. Iga õmblus, iga nahalapike, iga...

Porsche Tequipment

Spetsiaalselt teie Panamera jaoks loodud Porsche Tequipmenti tarvikuseeria abil saate auto kujundada täpselt oma maitse järgi. Meie autodele ja Porsche Tequipmenti toodetele kehtivad algusest peale samad reeglid: need töötatakse välja, katsetatakse ja kontrollitakse üle Weissachi arenduskeskuses. Seda teevad samad Porsche insenerid ja disainerid, kes lõid teie auto. Väljatöötamisel peeti silmas autot...


Brozüüride allalaadimine

Porsche Boxster