Avalehele

Main navigation
Mudelid
718
718 Boxster
Võimsus 220 kW (300 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7.4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 53 880.00 (käibemaksuga)
718 Boxster S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8.1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 66 480.00 (käibemaksuga)
718 Cayman
Võimsus 220 kW (300hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,1 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 l
CO2 emissioon, g/km 168 g/km
Hind € 51 840.00 (käibemaksuga)
718 Cayman S
Võimsus 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km
Hind € 64 440.00 (käibemaksuga)
911
911 Carrera
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.6 s (Sport Chrono paketiga 4.2 s)
Maksimaalne kiirus 295 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 l (7,4 l)
CO2 emissioon, g/km 190 (169) g/km
Hind € 97 200.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.1 s
Maksimaalne kiirus 312 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 125 280.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.3 s (Sport Chrono paketiga 3.9 s)
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 199 (174) g/km
Hind € 111 480.00 (käibemaksuga)
911 Carrera Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s (Sport Chrono paketiga 4.4 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,5 (7,5)
CO2 emissioon, g/km 195 (172)
Hind € 110 400.00 (käibemaksuga)
911 Carrera GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 214 g/km
Hind € 138 480.00 (käibemaksuga)
911 Carrera S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,8 l (7,8 l)
CO2 emissioon, g/km 202 (178) g/km
Hind € 124 680.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.5 s (Sport Chrono paketiga 4.1 s)
Maksimaalne kiirus 292 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,7 l (7,7 l)
CO2 emissioon, g/km 201 (177) g/km
Hind € 104 640.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Coupe
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,0 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 132 720.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.2 s (Sport Chrono paketiga 3.8 s)
Maksimaalne kiirus 305 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 204 (180) g/km
Hind € 118 920.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 Cabriolet
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 117 840.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4 GTS Cabriolet
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 145 920.00 (käibemaksuga)
911 Carrera 4S Cabriolet
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 132 120.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4
Võimsus 272 kW (370 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.7 s (Sport Chrono paketiga 4.3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,9 l (7,9 l)
CO2 emissioon, g/km 206 (182) g/km
Hind € 117 840.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4 GTS
Võimsus 331 kW (450 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus 308 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 l
CO2 emissioon, g/km 220 g/km
Hind € 145 920.00 (käibemaksuga)
911 Targa 4S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.4 s (Sport Chrono paketiga 4.0 s)
Maksimaalne kiirus 303 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,0 l (8,0 l)
CO2 emissioon, g/km 208 (184) g/km
Hind € 132 120.00 (käibemaksuga)
911 Turbo
Võimsus 397 kW (540hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 175 920.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 2.9 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.1 l
CO2 emissioon, g/km 212 g/km
Hind € 204 360.00 (käibemaksuga)
911 Turbo Cabriolet
Võimsus 397 kW (540 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.1 s
Maksimaalne kiirus 320 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 189 120.00 (käibemaksuga)
911 Turbo S Cabriolet
Võimsus 427 kW (580 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.0 s
Maksimaalne kiirus 330 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.3 l
CO2 emissioon, g/km 216 g/km
Hind € 217 560.00 (käibemaksuga)
911 GT3
Võimsus 368 kW (500 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3.4 s
Maksimaalne kiirus 318 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 12.7 l
CO2 emissioon, g/km 288 g/km
Hind € 153 480.00 (käibemaksuga)
Panamera
Panamera
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,7 s (Sport Chrono paketiga 5,5 s)
Maksimaalne kiirus 264 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,6 - 7,5 l
CO2 emissioon, g/km 173 - 171 g/km
Hind € 89 520.00 (käibemaksuga)
Panamera 4
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (Sport Chrono paketiga 5,3 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,8 - 7,7 l
CO2 emissioon, g/km 177 - 175 g/km
Hind € 93 600.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Executive
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,6 s (Sport Chrono paketiga 5,4 s)
Maksimaalne kiirus 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 103 320.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s (5,3 s)
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,9 - 7,8 l
CO2 emissioon, g/km 180 - 178 g/km
Hind € 98 160.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,1 l
CO2 emissioon, g/km 186 - 184 g/km
Hind € 113 760.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Executive
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (Sport Chrono paketiga 4,3 s)
Maksimaalne kiirus 289 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 127 680.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Sport Turismo
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s (4,2 s)
Maksimaalne kiirus 286 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,3 - 8,2 l
CO2 emissioon, g/km 189 - 187 g/km
Hind € 120 840.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 117 720.00 (käibemaksuga)
Panamera 4S Diesel Sport Turismo
Võimsus 310 kW (422 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s (4,3 s)
Maksimaalne kiirus 282 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,7 l
CO2 emissioon, g/km 178 - 176 g/km
Hind € 124 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 108 240.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Executive
Võimsus Sisepõlemismootor 243 / 330; 5.250 - 6.500; elektrimootor 100 / 136; 2.800; kokku 340 / 462; 6.000
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,7 s
Maksimaalne kiirus 278 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 115 800.00 (käibemaksuga)
Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
Võimsus 243 kW (330hj) + 100 kW (136hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s
Maksimaalne kiirus 275 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2,5 l
CO2 emissioon, g/km 56 g/km
Hind € 112 800.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,4 - 9,3 l
CO2 emissioon, g/km 214 - 212 g/km
Hind € 154 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Executive
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,9 s (Sport Chrono paketiga 3,7 s)
Maksimaalne kiirus 306 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 167 640.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo Sport Turismo
Võimsus 404 kW (550 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 3,8 s (3,6 s)
Maksimaalne kiirus 304 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,5 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 217 - 215 g/km
Hind € 159 720.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.4 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 187 080.00 (käibemaksuga)
Panamera Turbo S E-Hybrid Executive
Võimsus 404 kW (550 hj) + 100 kW (136 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h Sport Chrono paketiga 3.5 s
Maksimaalne kiirus 310 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 2.9 l
CO2 emissioon, g/km 66 g/km
Hind € 200 640.00 (käibemaksuga)
Macan
Macan
Võimsus 185 kW (252 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6,7 s
Maksimaalne kiirus 229 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 7,4 - 7,2 l
CO2 emissioon, g/km 172 - 167 g/km
Hind € 55 900.00 (käibemaksuga)
Macan S
Võimsus 250 kW (340 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5.4 s
Maksimaalne kiirus 254 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.0 - 8.7 l
CO2 emissioon, g/km 212 - 204 g/km
Hind € 61 440.00 (käibemaksuga)
Macan S Diesel
Võimsus 190 kW (258 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 6.3 s
Maksimaalne kiirus 230 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6.3 - 6.1 l
CO2 emissioon, g/km 164 - 159 g/km
Hind € 60 840.00 (käibemaksuga)
Macan GTS
Võimsus 265 kW (360 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s
Maksimaalne kiirus 256 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,2 - 8,8 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 207 g/km
Hind € 73 800.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo
Võimsus 294 kW (400 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4.8 s
Maksimaalne kiirus 266 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9.2 - 8.9 l
CO2 emissioon, g/km 216 - 208 g/km
Hind € 84 240.00 (käibemaksuga)
Macan Turbo Performance Package
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,4 s
Maksimaalne kiirus 272 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,7 - 9,4 l
CO2 emissioon, g/km 224 - 217 g/km
Hind € 91 690.00 (käibemaksuga)
Cayenne
Cayenne Diesel
Võimsus 193 kW (262 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus, km/h 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 70 320.00 (käibemaksuga)
Cayenne Diesel Platinum Edition
Võimsus 193 kW (262 hj) 4,000 1/min
Kiirendus 0 - 100 km/h 7,3 s
Maksimaalne kiirus 221 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 6,8 - 6,6 l
CO2 emissioon, g/km 179 - 173 g/km
Hind € 79 000.00 (käibemaksuga)
Cayenne S
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 84 720.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Platinum Edition
Võimsus 309 kW (420 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,5 s
Maksimaalne kiirus 259 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 9,8 - 9,5 l
CO2 emissioon, g/km 229 - 223 g/km
Hind € 91 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 209 g/km
Hind € 87 960.00 (käibemaksuga)
Cayenne S Diesel Platinum Edition
Võimsus 283 kW (385 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,4 s
Maksimaalne kiirus 252 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,2 - 8,0 l
CO2 emissioon, g/km 215 - 209 g/km
Hind € 95 200.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid
Võimsus 306 kw (416 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 l
CO2 emissioon, g/km 79 g/km
Hind € 86 640.00 (käibemaksuga)
Cayenne S E-Hybrid Platinum Edition
Võimsus 245 kW/333 hj + 70 kW/95 hj
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,9 s
Maksimaalne kiirus 243 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 3,4 - 3,3 l
CO2 emissioon, g/km 79 - 75 g/km
Hind € 93 100.00 (käibemaksuga)
Cayenne GTS
Võimsus 324 kW (440 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 5,2 s (Sport Chrono 5,1 s)
Maksimaalne kiirus, km/h 262 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 10,0 - 9,8 l
CO2 emissioon, g/km 234 - 228 g/km
Hind € 102 120.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo
Võimsus 382 kW (520 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,5 s
Maksimaalne kiirus, km/h 279 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 - 11,2 l
CO2 emissioon, g/km 267 - 261 g/km
Hind € 132 360.00 (käibemaksuga)
Cayenne Turbo S
Võimsus 419 kW (570 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,1 s
Maksimaalne kiirus, km/h 284 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 11,5 l
CO2 emissioon, g/km 267 g/km
Hind € 170 040.00 (käibemaksuga)
Menüü
Uudised
Porsche - 718 Cayman S - Sportlikkuse kehastus.

718 Cayman S

Sportlikkuse kehastus.

Tehniline spetsifikatsioon

Porsche - 718 Cayman S - Tehniline spetsifikatsioon
Teljevahe: 2,475 mm
Pikkus: 4,379 mm Kõrgus: 1,295 mm
Manuaal PDK
Võimsus 257 kW (350 hj) 257 kW (350 hj)
Kiirendus 0 - 100 km/h 4,6 s 4,4 s
Maksimaalne kiirus 285 km/h 285 km/h
Keskmine kütusekulu, l/100 km 8,1 l 7,3 l
CO2 emissioon, g/km 184 g/km 167 g/km
Hind € 64 440.00 (käibemaksuga) € 67 290.00 (käibemaksuga)

Auto omadused

Mudeli 718 Cayman idee

Igal legendil on algus. Rangelt võttes sai mudeli 718 legend alguse 1953. aastal lihtsa, kuid julge plaaniga: asuda rünnakule. Eriti just võidusõidurajal. Sütitavale eesmärgiavaldusele järgnes tegu: neljasilindriline lamamootor, ühtlaselt kerge konstruktsioon ja enneolematu teelpüsivus kurvides – 550 Spyder. Sportauto, mis eiras oma aja mootorispordi standardeid, kuna meie insenerid lihtsalt ei saa...

Keskmootoriga sportauto põhimõte

Mis teeb uued 718 mudelid nii eriliseks? Nende sooritusvõime, juhitavus, disain ja ruumikus, mida pakuvad kaks pakiruumi. Eelkõige keskpaigutusega mootori kontseptsioon, mis seda üleüldse võimaldab. Mootor paikneb vaid 30 cm kaugusel juhi taga. Esimene mulje: kõlav mütsatus auto tagaosas. Teine mulje: erakordselt dünaamiline kurvide läbimise võime tänu auto madalale ja keskel...

718 Caymani iseloom

Uus 718 Cayman laseb oma tegudel rääkida enda eest. Sportlikel tegudel loomulikult. Kurve neelava kupeena ajab see oma rida moetrendidest ja neljarealistest magistraalidest eemal. Kindlasti linnas. Kahtlemata võidusõidurajal. Ent alati lõbu pärast. Pole ime, et uus 718 Cayman ei jätka lihtsalt sealt, kus 718 GTR Coupé 1963. aastal pooleli jäi, vaid...

Välimus

Esmapilgul sportlik, täpsemal vaatlusel vapustav Täpne, mitte luulelennuline. Enesekindel, mitte vaoshoitud. Madal, lai ja voolujooneline. Uue 718 Caymani välimus toob endaga kaasa Caymani uue ajastu, millega kaasnevad sportlikkus, teravad jooned ja selgelt defineeritud kontuurid. Õhu sisselaskeavade horisontaalne geomeetria muudab esiosa veelgi laiemaks ja lisab võimsust. Tiivad? Äratuntavalt Porsche. Esikapotist kõrgemal asuvad tiivad...

Sisekujundus

Intuitiivne juhitavus, jõudlusele orienteeritud ergonoomika, puhas kujundus. Ka uue 718 Boxsteri sisemuse kujundamisel on mõeldud sportlikkuse suurendamisele. Horisontaalsete joonte rõhutamine annab uuele armatuurlauale rabava välimuse. Seda ilma Porschele omast suurepärast ergonoomikat ohverdamata: tõusev keskkonsool vähendab vahemaad rooli ning käigukangi ja -valitsa vahel ning funktsiooninuppude läbimõeldud paigutus säästab aega. Mootorisport ehedal kujul: uus...

Standardvarustus

Standardvarustuse valitud põhiomadused: 718 mudelid. 718 Boxster ja 718 Cayman ...

Jõudlus

Suurema võimsuse tekitamine pole endiselt probleem. Mitte siis, kui seda tehakse Porsche viisil, seades samal ajal eesmärgiks ka oluliselt väiksema kütusekulu. Tulemuseks on kuni 25 kW (35 hj) ja 100 Nm suurem võimsus koos 14% väiksema kütusekulu ja heitkogustega. Sõidurõõm sellest alles algab. Hiljuti välja töötatud Porschele omased neljasilindrilised turboülelaadimisega lamamootorid...

Turboülelaadur

Uue 718 Boxsteri ja Caymani mudelite töömahtu on kütusekulu vähendamise eesmärgil märgatavalt vähendatud. Sellele vaatamata on uute mootorite võimsust märkimisväärselt suurendatud. See on õnnestunud tänu turboülelaaduritele, mis töötati 718 mudelite jaoks välja täielikult nullist. Asjaomane turboülelaadur on eriti kompaktne ning seda on optimaalselt kohandatud mootori töömahu ja võimsusega. Tulemus ei saa...

Muutuv turbiinigeomeetria (VTG)

Uus 718 Cayman S on varustatud muutuva turbiinigeomeetriaga (VTG) turboülelaaduriga. Turbiini reguleeritavad juhtlabad ühendavad endas väikese ja suure väljalaskega turboülelaaduri hüved. See tehnoloogia, mis on tuletatud mudelilt 911 Turbo ja mida on kohandatud spetsiaalselt 718 Cayman S jaoks, aitab tagada suurepärase tundlikkuse madalatel pööretel ja pakub suurt maksimaalset väljundvõimsust. ...

Efektiivsust suurendav tehnoloogia

Automaatne käivitus- ja seiskamissüsteem lülitab mootori välja, kui sõidukiirus langeb alla 7 km/h, nt punasele fooritulele lähenedes. Siduripedaali vabastamisel või gaasipedaali vajutamisel käivitub mootor uuesti – kiiresti ja sujuvalt. PDK-käigukastiga kaasneb vabajooksu funktsioon, kui olukord seda võimaldab. Mootor on käigukastist lahti sidestatud, et hoida ära mootoriga pidurdamise teel aeglustamine. Niiviisi kasutatakse...

Sportlik väljalaskesüsteem

Lisavarustusena pakutava sportliku väljalaskesüsteemi abil muutub juba võimas keskmootori heli veelgi tugevamaks – nupuvajutusega. Peale selle, et seda on kuulda, on sportlik väljalaskesüsteem ka pilkupüüdev: keskse paigutusega sportlikud summutitorud, mis on valmistatud musta või hõbedast värvi kõrgläikega kroomitud roostevabast terasest.  ...

6-käiguline manuaalkäigukast

Kuuekäigulise manuaalkäigukasti käiguvahetusaeg on lühike, mis tagab sportliku ja kaasahaarava sõiduelamuse. Koos lisavarustusena pakutava paketiga Sport Chrono muutub sõitmine veelgi elavamaks: režiimides SPORT ja SPORT PLUS tagab dünaamiline gaasi jõnksutamise funktsioon mootori optimaalse pöörlemissageduse igal käigu allavahetamisel, emotsionaalsema sõiduelamuse ja muljetavaldava heli. ...

Porsche Doppelkupplung (PDK)

Seitsmekäiguline PDK-käigukast, millel on olemas nii manuaalne kui ka automaatne käiguvahetusrežiim, on saadaval lisavarustusena ja see võimaldab eriti kiireid käiguvahetusi ilma võimsusvoogu katkestamata. Rääkimata isegi paremast kiirendusest ja veelgi väiksemast kütusekulust. Esimest korda 718 Boxsteril matkib käiguvahetuse suund manuaalrežiimis võidusõiduautode oma – käigukangi tahapoole tõmbamisel vahetatakse käik üles, ettepoole lükkamisel alla....

Porsche kurvistabiilsuse kontrollsüsteem (PTV)

PTV on lisavarustusse kuuluv süsteem, mis täiustab sõidudünaamikat ja stabiilsust. Koos tagadiferentsiaali mehaanilise lukustusega toimiva kontrollsüsteemi tööpõhimõte on tagaratastele ülekantava pöördemomendi muutmine. Autoga enesekindlalt kurvi sisenemisel pidurdatakse kergelt sisemist tagaratast. Selle tulemusena jaotatakse rohkem veojõudu välisele tagarattale, et tekitada täiendavat pöörlemisimpulssi (lengerdust) sõiduki vertikaaltelje ümber. Tulemuseks on vahetu ja sportlik juhitavus...

Pidurid

Spordis loeb sooritusvõime. See kehtib nii mootori kui ka pidurite kohta. Seepärast on uued 718 mudelid varustatud neljakolviliste alumiiniumist monoplokk-kinnissadulatega. Uutel 718 Boxsteril ja 718 Caymanil on mustad, S-mudelitel punased pidurisadulad. Eesmiste piduriketaste läbimõõt on 330 mm ja taga 299 mm. Pidurisadulatel on suletud monoplokk-konstruktsioon. See muudab need vastupidavamaks, ent kergemaks, ning...

Turvapadjad ja Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteem (POSIP)

Uutel 718 mudelitel on täiustatud turvapatjade süsteem täismõõdus juhi ja kõrvalistuja turvapatjadega, mis avanevad kaheastmeliselt olenevalt kokkupõrke raskusastmest ja iseloomust. Kõik 718 mudelid on varustatud ka Porsche külgkokkupõrke kaitsesüsteemiga (POSIP). See koosneb ustesse integreeritud külgkokkupõrke kaitseelementidest ja kahest turvapadjast kummalgi küljel. Iga istme külgedesse on integreeritud rindkere turvapadjad ning igas uksepaneelis...

Tuled

Vihm. Udu. Pimedus. Miski ei suuda tõelist sportlast häirida. Seepärast on kõik 718 mudelid varustatud biksenoonesituledega, millel on sisseehitatud leedpäevatuled. Taga jätavad kauakestva mulje kolmemõõtmelise kujundusega tagatuled, milles on neljapunktilised pidurituled. Võimsa valguse tagab kõikide funktsioonide puhul leedtehnoloogia. Porsche dünaamiline valgustussüsteem (PDLS) Lisavarustusena on saadaval Porsche dünaamiline valgustussüsteem (PDLS), mis sisaldab väljendusrikkaid neljapunktilisi...

Uus Porsche Communication Management (PCM)

Porsche Communication Management (PCM) on teie heli- ja sidefunktsioonide juhtimiskeskus. PCMi juhitakse uue 7-tollise mitmikpuuteekraani abil. Käeliigutustele reageerides lülitab sisseehitatud lähedusandur asjaomase menüü kuvamiseks sisse ekraani, mida saate seejärel hõlpsalt mitmikpuudutuste abil juhtida. Teabe- ja meelelahutussüsteem lülitub kohe sisse, kui ühendate ja laadite oma iPhone’i või ühendate mõne muu soovitud heliallika. Kasutage...

Connect

Lisavarustusse kuuluv moodul Connect loob optimaalse ühenduse teie nutitelefoni ja Porsche vahel. Keskkonsoolis on spetsiaalne nutitelefoni hoiukoht, mis edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni, säästes niiviisi mobiiltelefoni akut ja tagades optimaalse vastuvõtusignaali. Lehelt www.porsche.com/connect leiate rohkem teavet mooduli Connect kohta. Riiklike õigusaktide ja nõuete tõttu pole kõik mudelid ja kogu varustus teatud...

Connect Plus

Sellel on SIM-kaardi lugejaga mugav LTE-telefonimoodul, mis tagab suurepärase signaali ja parema helikvaliteedi. WiFi-võrgu pääsupunkti abil saate autos luua võrguühenduse WLAN-toega seadmetest (nt sülearvutid, tahvelarvutid või nutitelefonid), ühendades vajaduse korral korraga kas või mitu seadet. Keskkonsoolis olev nutitelefoni hoiukoht edastab teie mobiiltelefoni signaali auto välisantenni – säästes niiviisi telefoniakut ja tagades...

Teenused

Porsche Connecti ja mooduli Connect Plus abil on teil juurdepääs mitmesugustele kasulikele teenustele, nt reaalajas liiklusteave. Tänu sellele visuaalsele abivahendile võite juba enne teeleasumist kindel olla, et liigute sihtkohta mööda kiireimat marsruuti. Kogu reisi kestel uuendatakse reaalajas liiklusteavet korrapäraselt, hoides teid parimal ümberarvutatud marsruudil. Sihtkoha ümbrusega paremini tutvumiseks ja teel olles...

Connecti rakendused

Lisaks nutiteenuste valikule pakub Porsche Connect kahte nutitelefoni rakendust. Esimene neist – Porsche Car Connect – võimaldab teil oma nutitelefoni või Apple Watch®-i abil sõiduki andmeid otsida ja sõiduki valitud funktsioone kaugjuhtida. Veel üks funktsioon on vargustuvastusega Porsche satelliitjälgimissüsteem (PVTS), mis võimaldab kaugelt kindlaks teha varastatud sõiduki asukoha enamikus Euroopa...

Roolisüsteem

Sirget ja kitsast teed suudavad kõik järgida. Südikuse panevad proovile ainult kurvid. Vaid kurvis muutub sportauto tõeliseks sportautoks. Seetõttu on tähtis, et sellel oleks šassii, mis saaks hakkama iga sportliku sooritusega. Ja vastaks mootori suurele võimsusele. Sama kehtib muidugi ka uuele vahetule roolisüsteemile. Selle ülekandesuhe on eelmiste mudelitega võrreldes veelgi väiksem,...

Porsche aktiivvedrustuse süsteem (PASM)

Lisavarustusena pakutav elektrooniliste amortisaatorite süsteem PASM reguleerib pidevalt iga ratta amortiseerivat jõudu olenevalt teeoludest ja sõidustiilist. Peale selle istub kere 10 mm madalamal. PASMil on kaks režiimi, mida saab valida keskkonsoolil paikneva eraldi nupuga: Normal, mis on segu sooritusvõimest ja mugavusest, ning Sport, mille puhul seadistus on palju jäigem. Tulemused on käegakatsutavad:...

Porsche stabiilsuskontroll (PSM)

Uute 718 Boxsteri ja 718 Caymani mudelite varustusse kuulub täiustatud Porsche stabiilsuskontroll (PSM). See on automaatne juhtsüsteem stabiilsuse tagamiseks isegi dünaamiliste sõiduomaduste piiril. PSM parandab haarduvust ebatasastel teekatetel kiirendamisel. Tulemuseks on tipptasemel sõidustabiilsus ja ohutus ning samal ajal erakordne erksus. PSM Sport Lisavarustusena pakutava Sport Chrono paketi olemasolul täiustab PSM-i Sport-režiim. Kui PSM...

Veljed

Uus 718 Cayman on varustatud 18-tolliste viie kodaraga valuvelgedega. Kõikidel 718 mudelitel on kergsulamist veljed – sportautole iseloomulik tunnus. Tagarataste laiusele on lisatud veel pool tolli. See tagab suurema stabiilsuse ja parema kurvide läbimise võime. Veeretakistus ja rehvi kaal on suhteliselt väikesed, mis aitab vähendada kütusekulu. Rehvirõhu jälgimise süsteem (TPM) parandab ohutust. Uus...

SPORT-nupp

SPORT-nupp võimaldab valida sellise vedrustuse seadistuse, kus rõhk on kas mugavusel või sportlikul sooritusel. Nupuvajutusega muutub ka mootori dünaamika veelgi vahetumaks ja aktiveeritakse lisavarustusena pakutav sportväljalaskesüsteem*. PDK-käigukastiga sõidukitel toimuvad käikude ülesvahetamised kõrgemate pöörete juures ja allavahetamised toimuvad rutem. *Saadaval alates 2016. aasta juulist. ...

Sport Chrono pakett

Adrenaliin ühe nupuvajutusega, kananahk kaasa arvatud. Lisavarustusena pakutava paketi Sport Chrono funktsioonid võimaldavad sõiduki häälestada veelgi sportlikumaks. Uus on 918 Spyderilt pärinev roolil olev režiimilüliti, et võiksite tunda end olevat võidusõidurajale lähemal. Ilma kätt roolilt tõstmata saate valida ükskõik millise neljast seadistusest: Normal, SPORT, SPORT PLUS ja Individual. Nüüd saate sõidukit...

PASM-sportvedrustus

Kere istub 20 mm madalamal. Vedrud on kõvemad ja lühemad ning esi- ja tagasilla põikstabilisaatorid on jäigemad. Tulemuseks on veelgi suurem jõudlus, millega kaasneb ka üllatavalt suur mugavus. ...

Sõitjateruum

Uus puristliku kujundusega sportrool, tõusev keskkonsool, kolm ümmargust näidikut, mille keskel paikneb tahhomeeter: kogu sõitjateruumi puhul on arvestatud eelkõige juhiga. Kõiki nuppe ja funktsioone saab intuitiivselt juhtida ning kogu teave on alati käeulatuses. Selline ergonoomilisus ei säästa üksnes aega, vaid näeb ka hea välja. Porsches on funktsionaalsus ja kujundus lahutamatult seotud. Uus...

Sportrool

Kolme kodaraga sportrool on kerge ja funktsionaalne. 918 Spyderi roolilt pärinevad väike rooli keskpadi ja Porsche Cresti logo ümbritsev kroomitud rõngas tugevdavad rooli sportlikku loomust. PDK-käigukasti korral on sportroolil kaks kergsulamist käiguvahetuslaba, mille käiguulatused on eriti väikesed. GT sportrool Uuel lisavarustusena pakutaval GT sportroolil on väiksem läbimõõt. Kodarad on musta värvi. Nende iluliistud...

Valgusdisaini pakett

Lisavarustusena pakutav valgusdisaini pakett on nii praktiline kui ka esteetiliselt kaunis. See koosneb sõitjateruumi eri osades paiknevatest reguleeritava valgustugevusega leedvalgustitest.  ...

Porsche võtmevaba süsteem Entry & Drive

Lisavarustusena pakutav Porsche võtmevaba süsteem Entry & Drive võimaldab autost lahkuda ilma võtit taskust võtmata. Niipea, kui haarate uksekäepidemest või teie käsi läheneb eesmise pakiruumi luugil olevale Porsche Cresti logole või tagumise pakiruumi luugil olevatele logodele, kontrollib süsteem automaatselt võtme krüpteeritud pääsukoodi. Võtme äratundmisel tuleb uks või pakiruumi luuk lukust...

Istmed

Sportistmed Sportistmed on mugavad ja toetavad ka sooritussõidu ajal. Nende seljatuge saab elektriliselt ja kõrgust mehaaniliselt reguleerida ning istmeid saab mehaaniliselt edasi-tagasi liigutada. Istmete keskosa on kaetud Alcantara®-ga. Täiselektrilised sportistmed Mugavuses ei pea järeleandmisi tegema. Samuti sportlikus sõidutunnetuses. Lisavarustusena pakutavatel täiselektrilistel sportistmetel saab elektriliselt reguleerida istme kõrgust, seljatoe nurka, istmepadja nurka ja sügavust....

Kliimaseade

Lisavarustusena pakutav alternatiivne kliimaseade – kahetsooniline kliimaseade – võimaldab juhil ja kõrvalistujal temperatuuri eraldi seadistada ning pakub kolme kliimaseadete profiili. ...

Pakiruumid ja panipaikade lahendused

Paljugi võib oodata ehtsalt sportautolt. 718 mudelite keskmootori kontseptsioon ei avalda muljet üksnes suurepäraselt erksa sõidudünaamikaga, vaid ka kahe võimaliku pakiruumiga. Mõlemal mudelil on eesmise pakiruumi maht 150 liitrit. Uue 718 Boxsteri tagaossa mahub 125 liitrit – pehmekatus üleval või all. Uue 718 Caymani tagumine pakiruum uhkeldab 275-liitrise mahuga. Tänu mootorikatte...

Abisüsteemid

Kohanduv kiirushoidik koos turvasüsteemiga Porsche Active Safe (PAS) Koos PDK-automaatkäigukastiga on võimalik tellida täiustatud kiirushoidik, mis reguleerib aktiivselt sõiduki kiirust eesliikuva sõiduki kiiruse järgi. Radarandur jälgib eesolevat teed kuni 200 m kaugusel. Peale selle saab vabakäiguga sõitmise funktsiooni kasutada isegi siis, kui kohanduv kiirushoidik on aktiivne. Reavahetusassistent (Lane Change Assist) Lisavarustusena pakutav uus...

Helisüsteemid

Helipakett Sound Package Plus Helipakett Sound Package Plus pakub suurepärast heli. See sisaldab uues 718 Boxsteris kuut kõlarit, mille koguvõimsus on 110 W, ning uues 718 Caymanis kaheksat kõlarit, mille võimsus on 150 W. PCMi sisseehitatud võimendi kohandab sõitjateruumi akustikat juhile ja kõrvalistujale optimaalselt. BOSE®-I ruumilise heli süsteem Lisavarustusena pakutav BOSE®-I ruumilise heli...

Heitgaaside kontroll

Uued 718 mudelid tõestavad, et ka võimsad sportautod võivad saavutada oma klassis mõõdukaid kütusekulu ja heitkoguste näitajaid. Sellele on tugevalt kaasa aidanud uued turboülelaaduriga mootorid. Eelmiste mudelitega võrreldes on kütusekulu ja heitkogused vähenenud umbes 14%. Ja seda hoolimata võimsuse tohutust suurenemisest. Loomulikult on selles oma osa ka tõhusal kütusekasutusel säästlikkust parandavate...

Kütusekulu ja ringlussevõtt

Nutikad kerged konstruktsioonid on Porsche identiteedi lahutamatu osa. Seda väljendab suur alumiiniumi, magneesiumi, plasti ja ülitugeva teraspleki osakaal. Kõik materjalid on strateegiliselt välja valitud ning valdavalt on kasutatud keskkonnahoidlikke veepõhiseid värve. Iga kerge materjal on kergesti ringlusse võetav ja kõik plastosad on varustatud vajalike andmetega, et lihtsustada nende tulevast sortimist...

Kütus

Kõik Porsche mudelid, kaasa arvatud 718 mudelid, on mõeldud kasutama kuni 10% etanoolisisaldusega kütust, nt E10. Etanoolil on CO2-tasakaalu saavutamisel positiivne roll, kuna seda toodetakse taimedest, mis neelavad atmosfääris sisalduvat CO2.  ...


Brozüüride allalaadimine

Porsche Boxster